Ajax Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 07:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 151 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Even een mooi staaltje narcisme van Ronaldo. :B
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

quote:HR
Notlupus schreef:

(...)

(plaatje)
HR
Sorry dat ik in herhaling val, maar wat een eindbaas!
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Wat een geniale pass van Özil. Ook mooi afgemaakt door Ronaldo. Heerlijk.
HR
HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 januari 2008

Quattroporte schreef:

(...)

Je bedoelt Chelsea- Bayern ?
HR
Die finale is zeker niet ondenkbaar maar ik ga er vanuit dat Madrid in Bernabéu van Bayern wint en het lijkt mij toch ook wel dat Barcelona van Chelsea moet kunnen winnen. Maar nogmaals, ze moeten die potten eerst nog maar winnen.

@ Amsterhammer, bedankt voor de felcitaties.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Madridista schreef:

(...)

Die finale is zeker niet ondenkbaar maar ik ga er vanuit dat Madrid in Bernabéu van Bayern wint en het lijkt mij toch ook wel dat Barcelona van Chelsea moet kunnen winnen. Maar nogmaals, ze moeten die potten eerst nog maar winnen.

@ Amsterhammer, bedankt voor de felcitaties.
HR
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de winst en meer nog met de grote sprong richting titel!!!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een finale Bayern - Chelsea wel degelijk tot de mogelijkheden acht. Maar een finale Real - Chelsea heeft naar mijn idee de meeste kans. Als Barca ook tegen Chelsea zo voetbalt als tegen Real, dan geef ik Chelsea een hele goede kans.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de winst en meer nog met de grote sprong richting titel!!!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een finale Bayern - Chelsea wel degelijk tot de mogelijkheden acht. Maar een finale Real - Chelsea heeft naar mijn idee de meeste kans. Als Barca ook tegen Chelsea zo voetbalt als tegen Real, dan geef ik Chelsea een hele goede kans.
HR
Ik denk dat Chelsea het niet redt omdat ze niet genoeg geloven dat er wat te halen valt in Nou Camp. Die gaan TE VER naar achteren lopen en dat gaat niet goed. Komen ze 1-0 achter, dan gaan ze er nooit meer bovenop komen. Bij Real was dat geloof er duidelijk wel, getuige de 2-1 direct na de 1-1. Barca-Real is het meest waarschijnlijk, daarna Barca-Bayern, Real-Chelsea en Chelsea-Bayern, maar alles is nog mogelijk en dat is wel mooi :)
HR
HR

Trabelcied
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003

Trabelcied schreef:

Kenners van Real Madrid... Even een vraag:

Hoe wordt er door de supporters van Real gedacht over Arjen Robben vanavond? Kan me voorstellen (hoeft niet hoor) dat ze toch een beetje bang zijn voor hem vanavond. Goede speler met een verleden in Madrid die niet op een leuke manier is weggegaan. Kan me niet aan de gedachte onttrekken dat Robben wel erg graag wat wil laten zien daar in bernabeu.
Maar leeft dat daar, Arjen Robben?
HR
En mijn welgemeende felicitaties met het zeer waarschijnlijke aanstaande kampioenschap!
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Trabelcied schreef:

(...)

En mijn welgemeende felicitaties met het zeer waarschijnlijke aanstaande kampioenschap!
HR
En de CL!!
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

AJAXHengelo schreef:

(...)

En de CL!!
HR
Oei. Ik vind de horde Bayern morgen behoorlijk hoog.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Oei. Ik vind de horde Bayern morgen behoorlijk hoog.
HR
Het maakt me niet zoveel uit wie er wint maar ik gok op een 4-1. Ik denk dat Real dit thuis vrij makkelijk af maakt.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

AJAXHengelo schreef:

(...)

Het maakt me niet zoveel uit wie er wint maar ik gok op een 4-1. Ik denk dat Real dit thuis vrij makkelijk af maakt.
HR
Ik denk dat je je vergist in de kracht van de Duitsers.
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Ik denk dat je je vergist in de kracht van de Duitsers.
HR
Daar ben ik wel bang voor. Gaat nog knap lastig worden.
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Ik hoop dat "the special one" het weer gaat flikken.
Nummer 10 zou leuk zijn voor Real.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

spelbos schreef:

Ik hoop dat "the special one" het weer gaat flikken.
Nummer 10 zou leuk zijn voor Real.
HR
Ik misgun het behalen van een CL niet veel mensen. Sterker nog, ik denk dat mourinho zo ongeveer de enige is, wat een vreselijke vent is dat.
HR
HR

RD
Vedette

Reg.: 21 mei 2000

Ik mag toch hopen dat Bayern doorgaat naar de finale, anders zijn we 19 mei getuige van een parodie op het voetbal. Een finale tussen Real - Chelsea is de nachtmerrie van elke voetballiefhebber. Het voordeel is dan wel dat ik zaterdagavond 19 mei wat anders kan gaan doen.
HR
HR

thirdstarheroes
Basisspeler

Reg.: 26 november 2011

Real - Chelsea zal iig een wedstrijd worden met genoeg kaarten dan. Kan nooit zo zijn dat er dan geen rood valt :B

Doe mij maar Bayern, voetbalt toch een stuk leuker en aanvallender als Real en Chelsea. Plus dat Bayern ook nog een financieel gezond is, een voorbeeld voor andere clubs!
HR
HR

Madridista
Idool

RD schreef:

Ik mag toch hopen dat Bayern doorgaat naar de finale, anders zijn we 19 mei getuige van een parodie op het voetbal. Een finale tussen Real - Chelsea is de nachtmerrie van elke voetballiefhebber. Het voordeel is dan wel dat ik zaterdagavond 19 mei wat anders kan gaan doen.
HR
Dus nu bepaal jij wie een voetballiefhebber is?
HR
HR

RD
Vedette

Reg.: 21 mei 2000

Nee, waar baseer je dat op? Ik zeg alleen dat Real - Chelsea een nachtmerrie is voor elke voetballiefhebber. Ik zeg niet wie een voetballiefhebber is. Dat moet iedereen zelf bepalen. Het voetbal gaat ten onder aan ploegen met een misplaatste spelopvatting. Het is ook nog maar de vraag of je in deze gevallen kunt spreken van voetbal.

Zeker nu deze methode schijnt te werken tegen ploegen als Barcelona, zullen steeds meer ploegen deze methode hanteren wanneer ze tegen een sterkere tegenstander spelen. Het voetbal zal een langzame, pijnlijke dood ondergaan.

[Dit bericht is veranderd door RD (op 25 april 2012 13:34:09).]
HR
HR

Madridista
Idool

Nou ja, ik zeg het maar omdat ik mezelf een voetballiefhebber vind en voor mij een finale waar Madrid in staat bepaald geen nachtmerrie is.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Madridista schreef:

Nou ja, ik zeg het maar omdat ik mezelf een voetballiefhebber vind en voor mij een finale waar Madrid in staat bepaald geen nachtmerrie is.
HR
Voor mij ook niet. Bayern - Chelsea zou ik ook prima vinden trouwens. Real - Barca vond ik meer een nachtmerrie, die pot heb ik de laatste tijd al zo vaak voorbij zien komen..
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

(...)

Voor mij ook niet. Bayern - Chelsea zou ik ook prima vinden trouwens. Real - Barca vond ik meer een nachtmerrie, die pot heb ik de laatste tijd al zo vaak voorbij zien komen..
HR
Dat ben ik nog met je eens ook... en op die wedstrijden zit sowieso veel te veel spanning en dan ook nog in de finale van de CL, dat zou denk ik niks worden.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

RD schreef:

Nee, waar baseer je dat op? Ik zeg alleen dat Real - Chelsea een nachtmerrie is voor elke voetballiefhebber. Ik zeg niet wie een voetballiefhebber is. Dat moet iedereen zelf bepalen. Het voetbal gaat ten onder aan ploegen met een misplaatste spelopvatting. Het is ook nog maar de vraag of je in deze gevallen kunt spreken van voetbal.

Zeker nu deze methode schijnt te werken tegen ploegen als Barcelona, zullen steeds meer ploegen deze methode hanteren wanneer ze tegen een sterkere tegenstander spelen. Het voetbal zal een langzame, pijnlijke dood ondergaan.
HR
Alsof Chelsea en Real Madrid een misplaatste spelopvatting hebben. Hou toch op joh. Hun spelopvatting tegen Barcelona is anders dan tegen andere ploegen. Daar kun je op zeiken, maar dat slaat nergens op gezien de resultaten. Chelsea heeft het fair gedaan en dus gewonnen. Ik zie Madrid-Chelsea graag als finale, dus ben ik volgens jou geen voetballiefhebber.

Echt volstrekte kul over de dood van het voetbal. Chelsea en Madrid zouden er een spannende finale van gaan maken, itt de laatste CL finales waar Barca in stond. Jij bepaalt dus wel wie een liefhebber is en dat gaat echt nergens over. Afwisseling en clash van stijlen is goed voor het voetbal.

Real is de meest scorende ploeg van de wereld op dit moment, dus hoezo is er iets mis met die spelopvatting.
HR
HR

Bazza
Icoon

Sowieso onzin dat Real altijd behoudend speelt
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Bazza schreef:

Sowieso onzin dat Real altijd behoudend speelt
HR
Real Madrid is een van de offensievere teams van het moment. Alleen tegen Barcelona is het over het algemeen behoorlijk defensief.
HR
HR

Bazza
Icoon

Frankie de missing link schreef:

(...)

Real Madrid is een van de offensievere teams van het moment. Alleen tegen Barcelona is het over het algemeen behoorlijk defensief.
HR
Eens
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 25,7% dat Go Ahead Eagles wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Urk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!