Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 18:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 151 »

HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

Gefeliciteerd met het kampioenschap, Siempre en Madridista. De titel is dit jaar dik verdiend, geen twijfel aan.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
nautilus schreef:

(...)

Ieder zijn smaak Quattro :)! Topvoetballer ben ik met je eens... Met de avond zit ik niet zo hoor :). Vind het jammer dat Barcelona heeft verloren maar voor de rivaliteit ook wel goed om Madrid weer eens aan het langste eind te laten trekken. Er komt nog een andere finale hopelijk ;).
HR
Je bedoelt Chelsea- Bayern ?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

Siempre Real schreef:

(...)

Een echte verzliezers reactie...

Ik kan vrij kort zijn, gestolen overwinning, Barca was beter en had moeten winnen...

Maar het is niet zo. ;)

Pepe speelde een puike pot, Ramos speelde een puike pot en de stervende-zwaan-gedrag waar jij op doelt heb ik niet gezien, want ik heb een Real bril op gehad... :D
HR
Ik vond Barca qua balbezit beter, maar daar vind ik eigenlijk alles gezegd. Qua kansen vond ik het niet zo ver uit elkaar liggen. Misschien ene onterechte overwinning, maar gelijkspel was bijv. ook niet zo raar geweest. En daar had Barca ook niet veel mee opgeschoten. En als je zo met vde paar kansen omgaat die je hebt (Barca) dan moet je het daar ook zoeken en ook hoe er verdedigd en gekeept wordt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Amsterhammer schreef:

Gefeliciteerd met het kampioenschap, Siempre en Madridista. De titel is dit jaar dik verdiend, geen twijfel aan.
HR
Thanks! De titel is gezien een heel seizoen absoluut dik verdiend, w'll meet again in München! ;B
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 8 augustus 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Moet je wel uitleggen want ik snap het niet en ben het totaal met je oneens. Topvoetballer en topvent.

Zeker moeilijke avond voor je ? :)
HR
Ronaldo is een leuke top voetballer qua super snel rennen en uitzonderlijk mooi schot, maar toch wekt hij bij mij ook irritaties op. Altijd al gedaan, weet nog dat ik zat te grinniken bij de overtreding van Boulahrouz op het WK (2006?) op Ronaldo. Die kerel acteert teveel en is geen teamspeler, kan beter solo een toneelstuk houden in het carre. Zie veel liever een Kaka, of Ozil spelen. Zelfs Pepe was vandaag beter om naar te kijken, heeft naar mijn mening een prima pot gespeeld.

Leek wel of Barca een aanvaller miste voorin als aanspeelpunt, het kwam niet verder dan enkele meter voor de 16. Verdienste wellicht van Real, de verdediging stond goed, al had die Tello wel een paar rare kanonskogels die hij ipv het doel in, het stadion uit schoot. Die moet nog eens gaan oefenen op de afwerking, wellicht een masterclasje van Ronaldo ;)
Anyways kampioenschap is wel zeker en dat is ook wel leuk voor de afwisseling.
HR
HR

afcavooraltijd
International

Reg.: 19 juli 2011

YES!!! Eindelijk een keer gewonnen

Maar wat was die Di Maria en die Coentrao slecht zeg, vrijwel iedere bal van die gasten betekende balverlies, maar wat maakt het ook allemaal uit :B

Hopelijk Dinsdag wederom weer een fatsoenlijke scheids die niet constant in het voordeel van die Catalanen fluit en dan kan het nog leuk worden in de CL.
Woensdag winnen van die Duitsers en het kan een prachtig seizoen worden voor Real.
Krijgen wij (Ajax) nog wat miljoenen als Real iets wint vanwege de Huntelaar-transfer?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

AFC Ajax forever schreef:

(...)

Ronaldo is een leuke top voetballer qua super snel rennen en uitzonderlijk mooi schot, maar toch wekt hij bij mij ook irritaties op. Altijd al gedaan, weet nog dat ik zat te grinniken bij de overtreding van Boulahrouz op het WK (2006?) op Ronaldo. Die kerel acteert teveel en is geen teamspeler, kan beter solo een toneelstuk houden in het carre. Zie veel liever een Kaka, of Ozil spelen. Zelfs Pepe was vandaag beter om naar te kijken, heeft naar mijn mening een prima pot gespeeld.

Leek wel of Barca een aanvaller miste voorin als aanspeelpunt, het kwam niet verder dan enkele meter voor de 16. Verdienste wellicht van Real, de verdediging stond goed, al had die Tello wel een paar rare kanonskogels die hij ipv het doel in, het stadion uit schoot. Die moet nog eens gaan oefenen op de afwerking, wellicht een masterclasje van Ronaldo ;)
Anyways kampioenschap is wel zeker en dat is ook wel leuk voor de afwisseling.
HR
Ja, Barca miste ook een aanvaller. Normaal staat Alves rechtsback en komt dan op waardoor hij rechtsbuiten komt te spelen. Hierdoor wordt de rechtsbuiten middenvelder/aanavller. En doordat het dan een aanvaller betreft zul je vaak automatisch meer diepte zien. Nu stond Alves dara al vanaf het begin doordat er 3-4-3 werd gespeelt en daardoor stonden 4 echte middenvelders op die veel minder diepte hebben. En als Messi dan ook nog te veel op het middenveld blijft hangen krijg je dan dit. Ook is 3-4-3 om andere redenen vaak niet geschikt. Zeker niet hoe Real speelde. Daarvoro was het zeker een verkeerde keuze.
HR
HR

Stefan Pettersson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat Mourinho nog lang blijft, want die levert keer op keer een wereldprestatie af. Deze titel zou ik dan ook - ondanks alle goals van Ronaldo - op zijn conto schrijven. Maar goed, voor degenen die al jaren naar de titel snakken: geniet er van!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Als Real gewoon zo speelt als vandaag en fair dan hoor je mij ook niet klagen en zou ik ook best kunnen genieten van Real.
Mocht dit volgend seizoen ook zo zijn hoor je van mij geen negatieve berichten meer :B
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Gefeliciteerd, helaas was Barca niet goed genoeg. Overigens wil ik nog wel even de credits krijgen voor mijn fantastische voorspelling, maar dat geheel terzijde. :D
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Alle Madrid fans gefeliciteerd
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Proficiat echte supporters van Real Madrid.

Zelf hoopte ik dat Madrid zou winnen op een faire, slimme en goede manier. Het voetbal viel me wat tegen, ik vond Madrid in zijn counters erg slordig, al was de goal van Ronaldo fenomenaal (de aanval, de pass van Ozil, de snelheid en het afronden van Ronaldo).

Ik vind het mooi dat Real uitgerekend in zijn meest faire classico eindelijk wint. Geen domme rode kaart gepakt, en gewoon prima gevoetbald. Verdiende overwinning en ruimschoots de terechte kampioen.

Ben benieuwd of ze woensdag weer hetzelfde kunnen brengen.

Met 1 prijs binnen zal dat een stuk geruster zijn.

afcavooraltijd schreef:

YES!!! Eindelijk een keer gewonnen

Maar wat was die Di Maria en die Coentrao slecht zeg, vrijwel iedere bal van die gasten betekende balverlies, maar wat maakt het ook allemaal uit :B

HR
Coentrao heeft verdedigend toch prima gespeeld?

[Dit bericht is veranderd door Frankie de missing link (op 22 april 2012 01:47:14).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Viva Ronaldo
Viva Ronaldo
Running down that wing
I hear United sing
Viva Ronaldo

Klik hier om de spoiler te bekijken

Gewoon ook zonder spelfouten, wat een eindbaas die Ronaldo!!!

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 22 april 2012 04:51:46).]
HRHR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Tijdje niet meer geweest hier, maar Real Madrid nooit uit het oog verloren. Integendeel zelfs!

Heerlijk was het. Siempre, van harte jongen!
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Mooi gedaan, mooi om te zien hoe Cristiano Ronaldo de troepen tot rust maande na die goal. Geen kortsluiting, Barcelona vrijwel weggedrukt, goed om te zien. Die twintig uitstekende minuten in de return van de Copa vonden hier hun vervolg.

Alleen zonde dat Madrid niet doordrukte in het begin, een paar counters die Barcelona zó weggaf, daar moet je gek van worden zoals Frank de Boer terecht zei.

Gefeliciteerd Madridistas, dit moet werkelijk genieten zijn.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Tja jammer. Vond Barca al een stuk beter qua positiespel dan woensdag, maar het ontbreekt voorin even aan de finesse en Real maakte het veld ook heel klein. Real was gelukkig in het scoreverloop, wat hun manier van voetballen alleen maar in de hand werkte.
Overigens kunnen de fabels van Barca als stervende zwanen weer de prullenbak in, want dat is bij Real veel erger, met als verschil dat Barca pas overging tot gedrag als Real ging schoppen. Heeft wel effect gehad, want elke overtreding kostte weer een minuut, zodat er uiteindelijk maar 60 minuten zuivere speeltijd is geweest.
In ieder geval gefeleciteerd Real! Op basis van dit seizoen wel terecht denk ik.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

MrBuijs schreef:

Tja jammer. Vond Barca al een stuk beter qua positiespel dan woensdag, maar het ontbreekt voorin even aan de finesse en Real maakte het veld ook heel klein. Real was gelukkig in het scoreverloop, wat hun manier van voetballen alleen maar in de hand werkte.
Overigens kunnen de fabels van Barca als stervende zwanen weer de prullenbak in, want dat is bij Real veel erger, met als verschil dat Barca pas overging tot gedrag als Real ging schoppen. Heeft wel effect gehad, want elke overtreding kostte weer een minuut, zodat er uiteindelijk maar 60 minuten zuivere speeltijd is geweest.
In ieder geval gefeleciteerd Real! Op basis van dit seizoen wel terecht denk ik.
HR
De aanstellerij was bij Chelsea van de week ook veel erger dan bij Barca. Ik zie het bij Barca sowieso niet vaker dan bij andere ploegen, meestal juist minder, volgens mij wordt dat door de critici altijd een beetje aangepraat. Busguets is eigenlijk de enige notoire jankebalk.

Maar dat is bijzaak: de titel is volkomen terecht voor Madrid. Hongeriger, strijdvaardiger, hele jaar aan kop. Dan verdien je het. Hulde voor Mourinho, alhoewel het met dit spelersmateriaal en dit budget knapper is om jaar na jaar geen kampioen te worden dan een keertje wel.

Wel mooi voor het voetbal in Spanje. Een jarenlange hegemonie van één club moet een keer doorbroken worden.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Real is inderdaad even erg, maar Chelsea zeker niet. Drogba is een eenling. Als jij xavi, iniesta, Alves en sanchez geen jankerds vindt moet je beter opletten. De scheids was gewoon er goed deze keer. Zovaak dat iemand druk zet op zijn tegenstander die dan gelijk naar de grond gaat, maar de scheids floot daar niet voor. Ook het constant omringen van de scheids moet eens afgelopen zijn. Vooral de Spanjaarden zijn daarin verschrikkelijk. Ramos, xavi, busquets, Casillas enz. Constant lullen bij de scheids heeft echt geen zin.

Gisteren viel het van beide kanten mee vond ik. Redelijk sportieve classico
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marca's rapportcijfers voor de Real spelers.... Gaat mij net iets te ver allemaal, maar goed het is zo als het is...

Rapportcijfers
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Frankie de missing link schreef:

Real is inderdaad even erg, maar Chelsea zeker niet. Drogba is een eenling. Als jij xavi, iniesta, Alves en sanchez geen jankerds vindt moet je beter opletten. De scheids was gewoon er goed deze keer. Zovaak dat iemand druk zet op zijn tegenstander die dan gelijk naar de grond gaat, maar de scheids floot daar niet voor. Ook het constant omringen van de scheids moet eens afgelopen zijn. Vooral de Spanjaarden zijn daarin verschrikkelijk. Ramos, xavi, busquets, Casillas enz. Constant lullen bij de scheids heeft echt geen zin.

Gisteren viel het van beide kanten mee vond ik. Redelijk sportieve classico
HR
Sanchez geef ik je, die was ik effe vergeten. Voor de rest niet hoor, althans niet meer of minder dan een ander. Casillas vind ik overigens niet in dit soort rijtjes thuis horen. Het toonbeeld van een op en top sportman. Dé man van Real die ik werkelijk alle succes van de wereld gun.

Overigens moeten we het ook niet overdrijven. In dit soort beladen potjes mag er best wat tegen scheidsrechters aan worden gehangen, zo erg is dat niet, hoort er volkomen bij. Emoties horen bij de sport, je hoeft echt geen 22 koorknapen op het veld te zien, zolang het maar binnen de perken blijft en de sportiviteit wel enigszins gewaarborgd is.
HR
HR

Siempre Real
Legende

0634 schreef:

Overigens moeten we het ook niet overdrijven. In dit soort beladen potjes mag er best wat tegen scheidsrechters aan worden gehangen, zo erg is dat niet, hoort er volkomen bij. Emoties horen bij de sport, je hoeft echt geen 22 koorknapen op het veld te zien, zolang het maar binnen de perken blijft en de sportiviteit wel enigszins gewaarborgd is.

HR
Amen.... En zo links en rechts een voetje laten hangen, armpje uitsteken of shirtje pakken.... Moet kunnen! It´s part of the game!
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

0634 schreef:

(...)
Sanchez geef ik je, die was ik effe vergeten. Voor de rest niet hoor, althans niet meer of minder dan een ander. Casillas vind ik overigens niet in dit soort rijtjes thuis horen. Het toonbeeld van een op en top sportman. Dé man van Real die ik werkelijk alle succes van de wereld gun.

HR
Helemaal mee eens. je hoeft geen 22 koorknapen te hebben staan. Als je continu met de bal loopt, krijg je dan ook zo nu en dan een schoppie. Opstaan en doorvoetballen. Als de scheids geel geeft, geeftie geel, maar dat continu afgeven op de scheids van beide kanten word ik doodmoe van.

Zelfs bij sport1 gister, alleen daar de SV van 2(!) minuten gezien en daar wordt alweer ff uitgelicht dat de scheids 2 dingen fout doet. Ben het overigens met je eens dat je best wat mag klagen, maar ik vind vragen om kaarten wel echt een naaistreek, zelfde met die rode kaart die Barca met 8(!) man wou tegen Milan bij die eerste penalty. Dat vind ik echt bloedirritant. Erg mag best een keer verhaal gehaald worden, maar het is overal en continu. Zelfde bij Spanje trouwens.

Busquets, Sanchez, Alves zijn alle 3 erg hoor. Heb je Alves ooit wel eens een nadelige beslissing van de scheids NIET in twijfel zien trekken?

Anyway, het moet niet teveel over randzaken gaan. De kracht van Madrid, de kwetsbaarheid van Barcelona, Mourinho's 2e seizoen bij ELKE club, de Messi-afhankelijkheid, 40 miljoen voor Fabregas, Sanchez doeltreffendheid, Pique's afwezigheid, er zijn zoveel interessante voetbalgerelateerde punten te bespreken :)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Heerlijk dat gebaartje van die Ronaldo na die goal. Genieten.
HR
HR

Notlupus
Vedette

Reg.: 26 februari 2010

Hendrix schreef:

Heerlijk dat gebaartje van die Ronaldo na die goal. Genieten.
HR
forumillustratie
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Ronaldo is echt niet helemaal lekker ;)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,8% dat Fortuna Sittard wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!