Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 23:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 151 »

HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

quote:HR
fluwelen linker schreef:

(...)

Mooi antwoord, maar ik haal er even dit stukje uit.

Ik volg de club Real niet zo en daarom vraag ik het even. Zijn de media en de supporters dan niet bij machte om hun geliefde club te vrijwaren van Pepe, Mourinho en Ramos & co? Het zijn wél deze mensen die mede het imago van de club naar buiten toe beschadigen door hun belachelijk gedrag. Ze schaden jullie mooie club. Waarom is daar niet veel meer weerstand tegen dan?
HR
Er is bij de Real-supporters zeer veel weerstand mbt bepaald gedrag dat hun Real schaadt.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Y0rn. schreef:

(...)

Vind jij.
HR
Natuurlijk. Het is mijn mening. Wanneer Real Madrid gaat voetballen heeft het echt wel potentie.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Bazza schreef:

(...)

Er is bij de Real-supporters zeer veel weerstand mbt bepaald gedrag dat hun Real schaadt.
HR
Met een regel meer had je wellicht duidelijker kunnen zijn, jij weet (althans dat merk ik op uit jouw reactie) over welk gedrag het gaat.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 20 april 2012 11:25:24).]
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 8 augustus 2003

Wanneer Real tegen een mindere tegenstander speelt, dan zie je echt de superioriteit die zeker niet onderdoet voor Barcelona. Mourinho weet dan de mannen goed te motiveren, de aanvallende tactiek te spelen en de juiste spelers te positioneren. Maar wat ik nu zo jammer vind van dit Real, of voornamelijk Mourinho, is dat wanneer ze tegenover een wat betere bijna gelijkwaardige tegenstander staan, dat Mou niet de ballen heeft om van zijn eigen kracht uit te gaan. Dan worden het ineens een te verdedigend schoppend counterploegje, waar niet hun optimale kracht ligt. Natuurlijk met CR kan je lekker snel counteren, maar dat komt niet in de buurt van het gevaar wanneer ze aanvallend durven te spelen. En om Ribery hier nu af te schilderen als een aansteller, tja CR en Pepe zijn minimaal gelijkwaardig aan de acteurskwaliteiten van Ribery.

Dus Mou als je dit leest: Aanvallen tegen Barca! Dit Barca is toch wel kwetsbaar, vooral de verdediging op het moment en denk dat dit een mooie kans is om een keer te winnen!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

AFC Ajax forever schreef:

Wanneer Real tegen een mindere tegenstander speelt, dan zie je echt de superioriteit die zeker niet onderdoet voor Barcelona.
HR
Right, ik heb Real nog nooit een tegenstander zien opsluiten zoals Barca dat doet, het balletje in de ploeg houden lukt vaak wel rond de middencirkel maar dan moet de bal snel naar voren voor een individuele actie of een steekpass. Totaal anders dan zoals Barca speelt.

Mourinho weet dan de mannen goed te motiveren, de aanvallende tactiek te spelen en de juiste spelers te positioneren. Maar wat ik nu zo jammer vind van dit Real, of voornamelijk Mourinho, is dat wanneer ze tegenover een wat betere bijna gelijkwaardige tegenstander staan, dat Mou niet de ballen heeft om van zijn eigen kracht uit te gaan. Dan worden het ineens een te verdedigend schoppend counterploegje, waar niet hun optimale kracht ligt. Natuurlijk met CR kan je lekker snel counteren, maar dat komt niet in de buurt van het gevaar wanneer ze aanvallend durven te spelen. En om Ribery hier nu af te schilderen als een aansteller, tja CR en Pepe zijn minimaal gelijkwaardig aan de acteurskwaliteiten van Ribery.
HR
Mourinho is nou eenmaal een zeer defensieve coach, iemand die altijd resultaat op 1 heeft staan en hiermee de grootste successen heeft behaald. In principe is Real qua club geen resultaatploeg maar hoort het te staan voor mooi voetbal met wereldsterren en grote prijzen, en dat is de reden waarom er frustraties komen als het niet loopt. Real is het gewoon niet gewend als er niet gewonnen wordt en daarom past Mourinho niet bij Real.

Dus Mou als je dit leest: Aanvallen tegen Barca! Dit Barca is toch wel kwetsbaar, vooral de verdediging op het moment en denk dat dit een mooie kans is om een keer te winnen!
HR
Tegen dit Barca moet je counteren met Ronaldo, Ozil, Kaka, Di Maria en Benzema. Vanaf eigen helft de steekpass versturen en in de diepte zoeken naar de actie of de pass. Zo verwacht ik ook dat Real gaat winnen aanstaande zaterdag...
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 8 augustus 2003

Allright Cacciatore de tikkitakkie tactiek van Barca is niet de enige tactiek om superieur te kunnen zijn. Tegen de mindere tegenstanders is de druk en dominantie op Reals eigen manier en gebaseerd op de eigen kwaliteiten ook van ongekende/gelijkwaardige klasse.
Ben het wel eens dat Mou niet bij Real past, want hij gaat waarschijnlijk doen wat jij aanraadt (hoopt): Verdedigen en counteren en juist dan komt het tikkietakkie spelletje van Barca tot zijn recht en zal Barca winnen.

Dus Mou luister naar mij als je wilt winnen: Aanvallen!

[Dit bericht is veranderd door AFC Ajax forever (op 21 april 2012 01:04:27).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Mourinho heeft een nieuw contract gekregen van het bestuur (tenminste als ik het internet moet geloven), zoals ik al zei is het bestuur te schijterig om uberhaubt iets vervelends tegen Mourinho te zeggen laat staan hem ontstaan.

Jose is de machtigste man binnen Real Madrid, FC boevenclub gaat dus nog wel even door en die idioten (ja ook die kale franse idioot) luisteren allemaal braaf naar Mourinho.

:D

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 21 april 2012 11:14:17).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

Mourinho heeft een nieuw contract gekregen van het bestuur (tenminste als ik het internet moet geloven), zoals ik al zei is het bestuur te schijterig om uberhaubt iets vervelends tegen Mourinho te zeggen laat staan hem ontstaan.

Jose is de machtigste man binnen Real Madrid, FC boevenclub gaat dus nog wel even door en die idioten (ja ook die kale franse idioot) luisteren allemaal braaf naar Mourinho.

:D
HR
Voor iemand die nog niet zo gek lang geleden heeft gezegd dat ie "hier niet meer zou komen", ben je erg vaak op dit deel van AN te vinden. Helaas kom je alleen maar om wat provocerende teksten neer te zetten. Je zult er plezier in hebben denk ik dan.

De waarheid op dit moment, mbt jouw verhaal, is dat de technische staf rond Mou een verlenging heeft gekregen, en daar concludeert El Mundo uit dat ook Mou binnen afzienbare tijd zijn nog tot 2014 doorlopend contract zal verlengen en dat Mou in ieder geval zijn huidige contract zal uitdienen. En dat laatste heeft hij inmiddels bevestigd.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Telegraaf meldt dat Özil vanavond op de bank zou beginnen. Als dat werkelijk waar is, vind ik het echt onbegrijpelijk dom van Mourinho. In München ging dit al mis.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

'Mocht Barcelona winnen, dan giert de angst Real Madrid door het lijf'

Fernando Morientes denkt dat Real Madrid zich zaterdagavond geen nederlaag kan permitteren in El Clásico. De Madrilenen staan voorafgaand aan de kraker vier punten voor op Barcelona en bij verlies in Camp Nou zou er nog steeds een kleine voorsprong staan, maar het psychologische aspect weegt volgens oud-spits Morientes wat zwaarder in dezen.

“Mocht Barcelona winnen, dan giert de angst Real Madrid door het lijf”, voorspelt de 36-jarige oud-aanvaller in Cadena COPE. “Dan heeft Real de ruime voorsprong van tien punten immers gereduceerd zien worden tot slechts een punt, dat is dramatisch. Het psychologische facet zal de doorslag geven in de wedstrijd. Madrid kan niet op een gelijkspel mikken, ze moeten aanvallen en het spel spelen dat ze kennen.”
“Mocht de wedstrijd moeilijk worden”, stelt Morientes, “pas dan kunnen ze gaan denken aan een gelijkspel. Maar daar is weer erg veel risico aan verbonden, door alleen nog maar te denken aan verdedigen tegen een team als Barcelona.” Morientes kwam van 1997 tot 2005 uit voor Real Madrid, maar was niet erg trefzeker in Clásicos; vijf keer. In al zijn jaren maakte hij 72 goals voor Real.HR
Wordt idd spannend vanavond, maar verwacht zoals ik al een tijd zei dat Real Madrid het kampioenschap pakt ookal wint Barca vanavond.

Na het nieuws (volgens het internet) dat Mourinho ook volgend seizoen de boel gaat verzieken verwacht ik wel meer Pepe achtige spelers bij Real, ben benieuwd welke spelers er worden gehaald.

Ik hoop dat het een sportieve wedstrijd vanavond wordt met uiteraard de beste als winnaar.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Quattroporte schreef:

Telegraaf meldt dat Özil vanavond op de bank zou beginnen. Als dat werkelijk waar is, vind ik het echt onbegrijpelijk dom van Mourinho. In München ging dit al mis.
HR
Knap van de telegraaf, zeker als je weet dat Mou pas een half uur voor de wedstrijd zijn definitieven 11 vrijgeeft... Als Mou kiest voor Callejon of El Pirata ipv Özil, kan ik er nog mee leven. Door het thuis laten van Lass kan hij in ieder geval niet kiezen voor de 3 controleurs (Alonso, Khedira en Lass). Das in ieder geval al een klein plusje...

De (sport)kranten doen werkelijk alles aan om de spanning op te voeren...

CR vs Messi

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 21 april 2012 13:38:04).]
HR
HR

Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Ik hoop dat het een sportieve wedstrijd vanavond wordt met uiteraard de beste als winnaar.
HR
Nee, dat hoeft niet hoor, de beste als winnaar. Real moet gewoon eens winnen.
HR
HR

Legende

Özil wel in de basis, gelukkig.
HRHR
HR

Legende

En Kedhira ook gelukkig :) .

Hala Madrid.
HR
HR

nautilus
International

Reg.: 31 januari 2010

Dat wordt nog leuk deze zomer met Ronaldo. Kijk eigenlijk zelden naar de Spaanse Liga maar wat is die Ronaldo een verschrikkelijke, afzichtelijke figuur. Zou eigenlijk geen irritantere speler (ooit) kunnen bedenken :denk.
HR
HR

Legende

nautilus schreef:

Dat wordt nog leuk deze zomer met Ronaldo. Kijk eigenlijk zelden naar de Spaanse Liga maar wat is die Ronaldo een verschrikkelijke, afzichtelijke figuur. Zou eigenlijk geen irritantere speler (ooit) kunnen bedenken :denk.
HR
Wat een bullshit, sorry. Waarom dan wel ?

Hala Madrid !! Wat is dit verschrikkelijk leuk.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 21 april 2012 21:54:27).]
HR
HR

nautilus
International

Behoeft denk ik erg weinig uitleg - sorry! Van zijn techniek kan ik zeker genieten, zijn persoonlijkheid / maniertjes / uitstraling is echt zum kotzen.
HR
HR

Legende

nautilus schreef:

Behoeft denk ik erg weinig uitleg - sorry! Van zijn techniek kan ik zeker genieten, zijn persoonlijkheid / maniertjes / uitstraling is echt zum kotzen.
HR
Moet je wel uitleggen want ik snap het niet en ben het totaal met je oneens. Topvoetballer en topvent.

Zeker moeilijke avond voor je ? :)

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 21 april 2012 21:59:42).]
HR
HR

Sheik Yerbouti
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

nautilus schreef:

HR
Vond het vanavond reuze meevallen en stoorde me eerlijk gezegd meer aan de wilde charges van Busquets en Mascherano. Ronaldo speelde een aardige pot en mag net als Messi door de scheidsrechter wel wat meer in bescherming worden genomen. Begenadigde spelers en geen loslopend wild.

Verdiende overwinning van Real op een amechtig Barcelona.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Hey Sempre, ga je nu ook de spelers van Real 1200 posts lang veroordelen voor hun stervende-zwaan-gedrag en vervelende maniertjes? Wellicht niet, zo hypocriet ben je wel natuurlijk.

Verder een onmachtig Barcelona dat nooit voor een goed resultaat in aanmerking kwam. Deels door de taktiek van Real, deels ook door eigen onkunde (Tello die 2 kansen op een ongelooflijke manier de nek omwringt en Guardiola die het maar niet lijkt te snappen).
HR
HR

nautilus
International

Quattroporte schreef:

(...)

Moet je wel uitleggen want ik snap het niet en ben het totaal met je oneens. Topvoetballer en topvent.

Zeker moeilijke avond voor je ? :)
HR
Ieder zijn smaak Quattro :)! Topvoetballer ben ik met je eens... Met de avond zit ik niet zo hoor :). Vind het jammer dat Barcelona heeft verloren maar voor de rivaliteit ook wel goed om Madrid weer eens aan het langste eind te laten trekken. Er komt nog een andere finale hopelijk ;).
HR
HR

Jodinho 30
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Madrid kampioenen
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bjorn121 schreef:

Hey Sempre, ga je nu ook de spelers van Real 1200 posts lang veroordelen voor hun stervende-zwaan-gedrag en vervelende maniertjes? Wellicht niet, zo hypocriet ben je wel natuurlijk.

Verder een onmachtig Barcelona dat nooit voor een goed resultaat in aanmerking kwam. Deels door de taktiek van Real, deels ook door eigen onkunde (Tello die 2 kansen op een ongelooflijke manier de nek omwringt en Guardiola die het maar niet lijkt te snappen).
HR
Een echte verzliezers reactie...

Ik kan vrij kort zijn, gestolen overwinning, Barca was beter en had moeten winnen...

Maar het is niet zo. ;)

Pepe speelde een puike pot, Ramos speelde een puike pot en de stervende-zwaan-gedrag waar jij op doelt heb ik niet gezien, want ik heb een Real bril op gehad... :D

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 21 april 2012 22:06:48).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Gefeliciteerd aan de ECHTE supporters SIempre Real en Madridista.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

Gefeliciteerd aan de ECHTE supporters SIempre Real en Madridista.
HR
Dank je!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 3,7% dat Flevo Boys wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!