Ajax Netwerk
maandag 22 december 2014 - 11:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 151 »

HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Dit is zo verschrikkelijk triest. Ik zou het zelfs niet schandalig willen noemen, maar misdadig. Wat Marcelo daar doet is vreselijk om op een voetbalveld te moeten aanschouwen. Hij probeert daar gewoon de benen te breken van Fàbregas. En die Mourinho heeft ze alleen maar oplaten naaien, wat een klootzak. Het meest schokkende is dat deze kerel niet eens onder de indruk is van wat hij heeft aangericht als het allemaal zo voor hem afspeelt.

Er moet keihard worden opgetreden. Die Marcelo hoef ik minstens een jaar niet te zien op een voetbalveld. Mourinho mag een paar maanden het stadion niet meer in etc. Waardeloos. Hier kijken miljoenen mensen naar en wellicht zijn er een aantal hersenlozen, die deze acties gaan imiteren. Misdadig.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

Ach, wat maken jullie je druk nou? Cesc heeft zijn benen nog, niets gebroken, gewoon een mannelijke tackle, he? Weer Barca aanstellerij om het altijd onrecht gedaane Real weer een onterechte kaart aan te naaien. Toch?

:denk

Marcello mag minimaal vijf wedstrijden aan z'n broek krijgen, en die randdebiel van een Mou hoort levenslang van de zijlijn verwijdert te worden. Ik pleit absoluut niet voor aijn ontslag, want zolang hij daar zit en zich zo in het openbaar gedraagd zal het grote publiek en de media altijd een voorkeur voor Barca blijven koesteren.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Reg.: 17 augustus 2007

quote:HR
skimovic schreef:

(...)

Hoop dat je hiermee Pedro, Busquets, Mascherano, Alves, Iniesta etc bedoeld?
Als je ze een keer vies aankijkt rollen ze al, tik de rechter enkel aan en ze maken 3 koprollen en grijpen naar de linker...

Maargoed, ze werken met Unicef en zeker in nederland is Barca heilig, mag allemaal niks van gezegd worden. Media is ook volledig pro Barca, erg jammer dat er geen onpartijdige journalistiek meer is.
HR
Ach je kan het rechtsom of linksom proberen goed te praten door naar Barca spelers te wijzen, maar het feit blijft, spelers als Marcelo en Pepe zijn gewoon knetter, hebben helemaal niks te zoeken op een voetbalveld. En ook zo'n Mourinho met die zelfvoldane blik, na ook een neanderthaler actie, triest gedrag, van trieste figuren. Hoe je het ook bekijkt, zo'n tackle als die van Marcelo kan iemand voor de rest van zijn leven ongelukkig maken, jezelf laten vallen beinvloed alleen een wedstrijd. Vind ik dat gestoorde gedrag van die Real spelers toch net wat erger, jij ook niet?
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

skimovic schreef:

(...)

Hoop dat je hiermee Pedro, Busquets, Mascherano, Alves, Iniesta etc bedoeld?
Als je ze een keer vies aankijkt rollen ze al, tik de rechter enkel aan en ze maken 3 koprollen en grijpen naar de linker...

Maargoed, ze werken met Unicef en zeker in nederland is Barca heilig, mag allemaal niks van gezegd worden. Media is ook volledig pro Barca, erg jammer dat er geen onpartijdige journalistiek meer is.
HR
Ik heb weinig tot geen schwalbes gezien van Barca. Bovendien is het weer Real dat zich misdraagt, waar wederom Pepe en Marcelo het veld af hadden gemoeten. Nu staat die idioot er nog tot 89e minuut in.
Bovendien zouden schwalbes grotendeels goed zijn te praten, wanneer je dat apengedraag van Real elke wedstrijd weer ziet.
HR
HR

Reltiet
Regelmatige invaller

Reg.: 19 februari 2008

Ik heb geen warme gevoelens bij Madrid of Barca, maar zoals Real de match eindigde was (zoals vanouds, jammer genoeg) om te kotsen.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Wat deed Ozil eigenlijk waarom hij er af moest? Dat is normaal gesproken zo'n rustige jongen juist.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

jasperdgg schreef:

Wat deed Ozil eigenlijk waarom hij er af moest? Dat is normaal gesproken zo'n rustige jongen juist.
HR
Wellicht is hij het volgende ( zoveelste ) slachtoffer dat gemaakt wordt bij Real Madrid.
In Duitsland was Ozil volgens mij een héél ander type. Dat juist hij zo veranderd wordt, is eigenlijk gewoon de schuld ( afgezien van hemzelf ) van Mourinho.
Dat Mourinho nog steeds langs de velden mag staan, is ronduit beschamend voor het voetbal.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

Ozil werd gek tijdens dat opstootje. Moest weggehaald worden, terwijl hij al op de bank zit. Één en al frustraties, natuurlijk. Weer prijs verloren tegen Barça.

Hier te zien vanaf 1:03, moet zelfs weggehouden worden door Pepe :D http://www.youtube.com/watch?v=CyuWG-8KLeQ Kreeg alleen een klein duwtje van David Villa en wordt meteen zwart voor de ogen. Heeft het iig niet van een vreemde (coach).
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Ongelovelijk zeg! Waar gaat dit heen. Haal dat Koningklijke maar van Real af. Mourinho maakt de naam en het voetbal kapot. Het wordt tijd dat de grote spelers van Real dit gedrag een halt toe roepen. Je ziet ook op 30 sec van het filmpje Kaka weglopen met zo'n gezicht van '' daar gaan we weer'' En ook Ronaldo hield zich er wijzelijk buiten. Deze spelers zouden samen met Casillas hun trainer terecht moeten spreken.

Ook de Barca spelers moeten zich niet meer gedragen als mietjes. Doorrollen, zeiken en provoceren hoort niet bij de status van zo'n elftal.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

Huis schreef:

OJe ziet ook op 30 sec van het filmpje Kaka weglopen met zo'n gezicht van '' daar gaan we weer'' HR
Heel mooi beeld, was me niet eerder opgevallen. Sierd de Vos zei aan het begin van de tweede helft dat Casillas in de rust tekeer was gegaan tegen zijn teamgenoten, maar dat ze daar nog beelden van uit gingen zenden. Wat jij al zei, Casillas is de persoon die Mourninho eens tot de orde moet roepen. Gaat nergens meer over dit. Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden:

HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Het erge is nog dat het allemaal deel uit maakt van een vooropgezet plan, namelijk het angst zaaien bij de spelers van Barcelona.

Bij voortdurende kans op een doodschop neemt de lust tot voetbal wel af.
Vooral als je daar gedurende langere tijd aan bloot staat.

Wat Real en Mourinho op het veld laten zien is fascisme in zijn zuiverste vorm.

[Dit bericht is veranderd door retep1 (op 18 augustus 2011 23:45:06).]
HR
HR

Huis
Vedette

wd schreef:

(...)

Heel mooi beeld, was me niet eerder opgevallen. Sierd de Vos zei aan het begin van de tweede helft dat Casillas in de rust tekeer was gegaan tegen zijn teamgenoten, maar dat ze daar nog beelden van uit gingen zenden. Wat jij al zei, Casillas is de persoon die Mourninho eens tot de orde moet roepen. Gaat nergens meer over dit. Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden:

HR
Inderdaad. Ik denk ook dat dit wel eens de doodsteek kan zijn voor de succesen van de spaanse nationale ploeg. Voor Oranje niet ongunstig ;), maar voor het voetbal heel jammer.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

T.M.R. schreef:

HR
Grijpt Ramos Pinto na 2:37 bij de keel?
HRHR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Dat zou de logische straf zijn. Hoelang mag die gestoorde idioot hier nog mee doorgaan. Mourinho, waarom is hij altijd zo gefrustreerd. Dat zou ik wel eens willen weten. Het lijkt wel of hij het nog leuk vindt ook. :I

(plaatje)
HR
Haha die vent achter Mourinho en die assistent van Barcelona, hoe droog kan je kijken :D

Moet eerlijk bekennen dat ik er niets van gezien heb dus ik kan niet oordelen over weet ik veel wie allemaal. Vooral niet over Özil, Marcello, Villa en Mourinho, maar dit lijkt me geen trucage video zoals we die wel eens van Madrid hebben gezien (afgelopen seizoen).

Maar dit alles heeft toch geen ene moer meer met voetbal te maken? Of het nou de schuld is van Barcelona, Real Madrid of bal op het dak 7, het zal mij een worst zijn. Dit soort types moeten gewoon verbannen worden voor een tijdje. Dat zal helaas niet gaan gebeuren want ja wat is een Spaanse competitie nou zonder een half elftal van Real of Barcelona? Dat gat kan niet ingevuld worden door Valencia, Malaga of Villareal.

Mocht Frank dit eens flikken, bijvoorbeeld Rutte bij de keel grijpen o.i.d., dan mag hij van mij meteen opdonderen dat is niet des Ajax. Als Vertonghen wekelijks een spits doormidden zaagt op de Pepe manier, mag hij van mij meteen opzouten. Daar kom je toch niet voor naar het stadion, daar supporter je toch niet voor.

Weg met die rotzooi en hopelijk is dit de ALLERLAATSTE keer dat men dit moet aanschouwen.

Edit: wat is die Mourinho een pussy trouwens, loopt gelijk weg als hij die man geknepen heeft...

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 18 augustus 2011 12:44:12).]
HR
HR

PeterTosh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

Die gasten van Madrid moeten eens gewoon een lekker jointje gaan roken i.p.v. die troep die ze nu nemen..... dat kunnen ze niet helemaal goed handelen in ieder geval
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

De BBC is uiterraard ook partijdig.

Cesc Fabregas wins Spanish Super Cup on Barcelona debut

Page last updated at 23:05 GMT, Wednesday, 17 August 2011 00:05 UK

Cesc Fabregas made his Barcelona debut as a late substitute and helped the Catalans beat Real Madrid in a stormy Spanish Super Cup at the Nou Camp.

Fabregas, who signed from Arsenal on Monday for about £35m, came on as an 82nd-minute substitute as his new club took the tie 5-4 on aggregate.

Lionel Messi hit a late winner in a second leg that witnessed three red cards late on.

There was also an ugly melee on the sidelines before the final whistle.

Real Madrid full-back Marcelo received a straight red card for hacking at Fabregas in injury time.

Then, after both sets of players and their benches squared up on the sidelines, Real's Mesut Ozil and Barcelona striker David Villa, who had both been subsituted, were shown red cards.

"Marcelo got a red card because we all know what happens after tackles in certain areas of the pitch," said Real Madrid coach Jose Mourinho.

"It was a spectacular game from the first to last minute. But from the first minute of the second half, and I don't criticise it because I know people do it, the ball boys hid the balls.

"It happens with small teams when they find themselves in difficulties."

Fabregas only played a small part in a dramatic match, but said: "It's a great moment, especially against Real Madrid. It's the biggest derby in the world and I am very happy to be a part of it."

After the first leg at the Bernabeu ended 2-2, Barcelona twice went ahead in the second leg - through Andres Iniesta and then Messi - but they were pegged back first by Cristiano Ronaldo, before Karim Benzema looked to have forced extra-time by making it 2-2.

However, a Messi volley two minutes from time sparked scenes of wild celebration as the European champions clinched the first trophy of the new season.

Then came the incident that led to the dismissals of Marcelo, Ozil and Villa.

Mourinho also got involved in the bust-up, appearing to try to put his finger in the eye of Barcelona assistant coach Tito Vilanova.

When asked about the incident, Mourinho replied: "I have been polite and played like a man and not fallen to the ground at the first touch. I don't know who Vilanova is."

The bad feeling continued after the match, with Barcelona midfielder Xavi saying: "Real Madrid should be concerned about the image it is giving, it's very damaging.

"Marcelo's tackle has no place in football. Totally shameless, a real shame for football in general this image generated by Real Madrid."

His team-mate Gerard Pique added: "Mourinho is destroying Spanish football. It's not the first time and it's always a number of players and the same ones so there has to be some way of stopping them. I hope they adopt the necessary sanctions."

And after several ill-tempered matches between the teams last season, Barca coach Pep Guardiola said: "The images will speak for themselves. This is going to end up badly if it isn't stopped soon."

(mijn bold)

Dus, Mourinho deed helemaal niets richting Vilanova omdat hij niet weet wie dat is, hij speelde als een kerel, Marcelo's rode kaart kwam er omdat de overtreding op een bepaalde plek op het veld plaats had en voor de rest was het de schuld van de ballenjongens!

Je zou de uitspraken van deze gek echt niet kunnen verzinnen - dit is gewoon diep triest voor de club Real Madrid. Laten we hopen dat hij een ongekend lange schorsing en boete voor dit gedrag krijgt.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Mourinho is de weg een beetje kwijt. Uiterst merkwaardig.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Zolang de boosdoeners binnen Real niet worden aangepakt zal dit probleem zich blijven voordoen. Het is aan Real zelf om hier een streep te trekken (bijvoorbeeld door ontslag van Mourinho).

Real moet nu ook niet gek opkijken als zijn zelf in de competitie het nodige te verwerken krijgen. De naam Real Madrid staat in ieder geval voor unfair, dat zullen ze zelf ook wel gaan voelen.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Hendrix schreef:

Mourinho is de weg een beetje kwijt. Uiterst merkwaardig.
HR
De weg kwijt? Zijn track record spreekt voor zich, dit is gewoon standaard. De man is een hele enge fascist.
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Inderdaad, het is tijd om die Mourinho eruit te gooien. Maar ik denk dat Perez daar te slap voor is.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Mourinho is volslagen gek, ik had nog het idee (zie mijn eerdere posts) dat we hem een beetje respijt moesten geven tot na dit seizoen. Maar van mij mag hij opzouten. Haal Pellegrini maar terug.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Madridista schreef:

Mourinho is volslagen gek, ik had nog het idee (zie mijn eerdere posts) dat we hem een beetje respijt moesten geven tot na dit seizoen. Maar van mij mag hij opzouten. Haal Pellegrini maar terug.
HR
Opvallend dat je dit zegt, ik heb een discussie met een vriend van me over Mourinho en hoe hij Real Madrid tegen Barcelona laat opereren. Hij is pro Mourinho en pro Madrid, ik in principe meer pro Barça vanwege het voetbal, maar ik heb zeker geen hekel aan Madrid (de overwegend witte shirts zijn bijvoorbeeld prachtig en ze hebben ook een aantal spectaculaire spelers)

Ik vind echter dat Mourinho zichzelf en Madrid tekort doet en zelfs enorme imagoschade toebrengt. Het is allang voorbij het punt van de enigzins vermakelijke, nurkse 'bad boy van het trainersgilde'. Mourinho is in mijn ogen niets meer dan een balorige narcist, ik kan voor zijn repeterende (wan)gedrag en dat van Pepe en Marcelo ook geen verzachtende omstandigheden meer bedenken.
Lijkt me game, set and match voor de discussie ;)

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 18 augustus 2011 13:56:09).]
HR
HR

Huis
Vedette

Siem de goalmachien schreef:

Inderdaad, het is tijd om die Mourinho eruit te gooien. Maar ik denk dat Perez daar te slap voor is.
HR
Komt vanzelf wel, als blijkt dat Real dit seizoen weer geen hoofdprijs zal pakken (buiten de beker vorig jaar). Mourinho moet of kampioen worden of de CL winnen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de spelers zelf te boek willen staan als een ordinaire schopploeg.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Madridista schreef:

HR
Respect dat je dat toe geeft. Is natuurlijk ook zo. Die man is volslagen gestoord. Eerder mocht ik graag naar Real kijken, topspelers, het shirt blijft schitterend, het stadion. Maar nu sinds Mourinho en er enkele volslagen idioten als Pepe, Marcelo zitten is de symphatie voor Real snel gedaald... Ik zeg stel van Gaal aan bij Real!
HR
HR

jasperdgg
Vedette

DarkChild schreef:
Hij is pro Mourinho en pro Madrid, ik in principe meer pro Barça vanwege het voetbal, maar ik heb zeker geen hekel aan Madrid (de overwegend witte shirts zijn bijvoorbeeld prachtig en ze hebben ook een aantal spectaculaire spelers)
HR
Over dat shirt, die gouden belettering van gisteren was typerend voor het verval van Real Madrid van A-merk tot ordinaire poenerigheid.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,1% dat Ajax wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.