Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 21:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 151 »

HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

quote:HR
Nwankwo schreef:

Na de overtreding van Marcelo op Müller lopen ze nog een beetje te zeiken. Müller loopt dan weg, Marcello trekt snot uit z'n neus, Müller draait zich nog een keer om en Marcello smeert z'n groene jongen aan Müller, verkapt als excuus-aai.

Iemand gezien?
HR
Niet gezien, maar het zou me niet verbazen. Ik vind het niet racistisch dat Busquets hem een aap noemde: hij ziet eruit als een aap en gedraagt zich ook zo.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

jasperdgg schreef:

Zoals gebruikelijk na een nederlaag zullen de Madrid-fans het forum wel weer een tijdje vermijden.
HR
Nee hoor. Hoezo ?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

jasperdgg schreef:

Zoals gebruikelijk na een nederlaag zullen de Madrid-fans het forum wel weer een tijdje vermijden.
HR
Dat doet alleen Zapata. :P
HR
HR

het allerlaatste schaap
Icoon

Vak: -
Reg.: 3 november 2002

Nwankwo schreef:

Na de overtreding van Marcelo op Müller lopen ze nog een beetje te zeiken. Müller loopt dan weg, Marcello trekt snot uit z'n neus, Müller draait zich nog een keer om en Marcello smeert z'n groene jongen aan Müller, verkapt als excuus-aai.

Iemand gezien?
HR
Ja, gezien. Ik zat al te denken: was dat bewust of onbewust? Blijkbaar was het dus bewust.

Ik ben zwaar anti moralistisch ingesteld, maar het begint nu iets te veel op te vallen, dat smerige gedrag van die Madrilenen. Marcelo, Pepe, Ramos, Ronaldo (buitelgedrag en janken). Het zijn echter allemaal instrumenten, tools van Mourinho. Mourinho is de gargamel aan de kant van de lijn die de boel subtiel opstookt. Ramos, pepe en marcelo hebben geen eigen wil. Alles wordt bepaald door Mourinho. Het zijn robots geworden.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Nee hoor. Hoezo ?
HR
Had eigenlijk geen idee dat jij voor Real was en doelde op wat andere heerschappen.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Real Madrid mag blij zijn na gisteren, dat Bayern niet aantal strafschoppen heeft gekregen en dat ze nog met 11 man op het veld stonden.

Wat een schande die Webb, tuurlijk keurt hij onterecht die doelpunt goed van Bayern maar de fouten die hij nog meer heeft gemaakt pff.

Ik dacht dat Real Madrid er makkelijk over heen zou gaan maar heb me gelukkig vergist, hoop op volgende week dat Bayern doorstroomt, niemand heeft zin in Real. (of een paar mensen dan)
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

jasperdgg schreef:

(...)

Had eigenlijk geen idee dat jij voor Real was en doelde op wat andere heerschappen.
HR
Ach, al heel erg lang. Maar vond dus ook dat ze gisteren twee keer rood hadden verdiend. Heel raar dat zo een verschrikkelijk goede ploeg zich zo laat gaan. En ik vind de nederlaag in zo verre terecht dat je dus niet Özil moet wisselen. Dan vraag je er om.
HR
HR

BuZa
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Wat een draak van een ploeg is het toch ook, hopelijk komen ze er zaterdag totaal niet aan te pas :)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

2-1 is een prima uitslag voor de return. Real gaat thuis wel winnen van bayern, de vraag is hoeveel?

Verder heb ik echt steeds meer medelijden met degene die hier komen vertellen hoe bizar/schandalig het eigenlijk is allemaal, wat voor boevenclub/rotclub etc etc Real eigenlijk is. Hoezo een "klopjacht"?
Het wordt een beetje eentonig, er is niets nieuws bij, krijg het gevoel dat iedereen maar blijft roepen om toch vooral zich zelf te overtuigen dat het werkelijk zo is... Jammer hoor! wees eens creatief en verzin iets wat we nog niet 10.000 keer gehoord/gelezen hebben.

Ja zeker had Marcello rood moeten hebben, echter ik heb ook een aantal overtredingen gezien die het helemaal niet waren of die aan de andere kant wel een kleurtje verdienden (Robben gestrekt been). Een onterecht goed gekeurde goal van Bayern (hands en zeer twijfelachtig buitenspel). Overall was Webb niet eens zo slecht, pastte een aantal keren goed de voordeelregel toe, had een paar keer de juiste beslissing door niet te fluiten, maar was verre van consequent met de kaarten.

Dit zijn geen leuke wedstrijden voor een scheids, je weet dat er uitgedeeld wordt, maar er komt zoveel theater bij kijken dat je niet meer weet wat wel of niet raak was. Ik heb wel een paar mooie "duikel momenten" gezien in een verhouiding van 75% Bayern 25% Real.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 18 april 2012 10:12:23).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Siempre Real schreef:

Boehoe.
HR
Jij praat teveel met mourinho.
HR
HR

PeterTosh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

Siempre Real schreef:

2-1 is een prima uitslag voor de return. Real gaat thuis wel winnen van bayern, de vraag is hoeveel?

Verder heb ik echt steeds meer medelijden met degene die hier komen vertellen hoe bizar/schandalig het eigenlijk is allemaal, wat voor boevenclub/rotclub etc etc Real eigenlijk is. Hoezo een "klopjacht"?
Het wordt een beetje eentonig, er is niets nieuws bij, krijg het gevoel dat iedereen maar blijft roepen om toch vooral zich zelf te overtuigen dat het werkelijk zo is... Jammer hoor! wees eens creatief en verzin iets wat we nog niet 10.000 keer gehoord/gelezen hebben.
Ja zeker had Marcello rood moeten hebben, echter ik heb ook een aantal overtredingen gezien die het helemaal niet waren of die aan de andere kant wel een kleurtje verdienden (Robben gestrekt been). Een onterecht goed gekeurde goal van Bayern (hands en zeer twijfelachtig buitenspel). Overall was Webb niet eens zo slecht, pastte een aantal keren goed de voordeelregel toe, had een paar keer de juiste beslissing door niet te fluiten, maar was verre van consequent met de kaarten.

Dit zijn geen leuke wedstrijden voor een scheids, je weet dat er uitgedeeld wordt, maar er komt zoveel theater bij kijken dat je niet meer weet wat wel of niet raak was. Ik heb wel een paar mooie "duikel momenten" gezien in een verhouiding van 75% Bayern 25% Real.
HR
Nou Siempre, ik ben zeker niet anti-Real, maar de spelers geven ook bijna elke wedstrijd die ik zie aanleiding voor dit soort opmerkingen he....

Pepe hield zich prima (mag ook gezegd worden) maar Marcelo en Ramos waren weer dol !
Ik moet trouwens sowieso zeggen dat ik Ramos vele malen erger vind als Pepe, elke wedstrijd die ik van Madrid zie heeft Ramos wel een paar overtredingen waarvan ik denk, heeft hij ze wel allemaal op een rijtje...

Over de uitslag kan je inderdaad verder wel tevreden zijn, dat maakt Madrid ruim goed thuis denk ik
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Lol zo te lezen hebben de Koninklijken zich weer misdragen gisteravond. In het kader van de psychologische oorlogsvoering voor el clasico was ik even op zoek naar een Pepe-compilatie op youtube. Ik weet het ouwe koeien die ik overigens nog niet gezien had maar wat hij in het begin van dit filmpje doet, is echt ongekend! Marco M. is er niets bij... compleet van god los :D

HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Jopie C. uit B. te A. schreef:

Lol zo te lezen hebben de Koninklijken zich weer misdragen gisteravond. In het kader van de psychologische oorlogsvoering voor el clasico was ik even op zoek naar een Pepe-compilatie op youtube. Ik weet het ouwe koeien die ik overigens nog niet gezien had maar wat hij in het begin van dit filmpje doet, is echt ongekend! Marco M. is er niets bij... compleet van god los :D

HR
haha, denk wel dat je bijna van iedere speler van Real Madrid zo een filmpje kan gaan maken.
Schiet maar niet op en zoals ik al vaak zei wordt dat alleen maar geacepteerd daar in madrid.
"hoge heren" zijn te schijterig om in te grijpen en het zal me niets verbazen als ze een premie krijgen voor iedere aanslag.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 18 april 2012 10:35:20).]
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

Jij praat teveel met mourinho.
HR
Of jij te weinig.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:

HR
Ik zou het ook graag anders zien, maar het is nou eenmaal zo. Punt is dat er 1 bron is van al dit gedoe, die deed dit al bij Chelsea, vervolgens bij Inter en nu bij de koninklijke. Elke ploeg die hij heeft getraind veranderd in een schopploeg op het moment dat het er om gaat tegen een goede tegenstander. Zodra dit gezwel verwijderd is zul je zien dat het klagen over Real ook enorm af neemt. Maar jij wil dit nog altijd niet zien en staart je blind op het feit dat Mourinho wel prijzen pakt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Ik zou het ook graag anders zien, maar het is nou eenmaal zo. Punt is dat er 1 bron is van al dit gedoe, die deed dit al bij Chelsea, vervolgens bij Inter en nu bij de koninklijke. Elke ploeg die hij heeft getraind veranderd in een schopploeg op het moment dat het er om gaat tegen een goede tegenstander. Zodra dit gezwel verwijderd is zul je zien dat het klagen over Real ook enorm af neemt. Maar jij wil dit nog altijd niet zien en staart je blind op het feit dat Mourinho wel prijzen pakt.
HR
Kijk, dat is een aanname. Pertinent niet waar! Ik kijk alleen naar wat er over de club Real madrid wordt gezegd. En dan nog, wat heeft hij nou werkelijk gewonnen? Een paar titels en 2 C.L.??? Die heeft Del Bosque ook, en hem zou ik inderdaad veel liever hebben. Mourinho moet het voor mij nog allemaal bewijzen.
Het gaat mij niet om Mourinho, Pepe, Ramos of CR.

Het kan in mijn ogen niet zo zijn dat je de hele club verafschuwd omdat Mourinho de baas zou zijn, Pepe weer eens schuimbekkend over het veld zweeft, Ramos zich bezondigd aan baldadigheid etc etc...? Verder erger ik me vooral aan het feit dat alles kwakeloos voor waarheid wordt aangenomen omdat dat zo in de (nederlandse) pers staat. Nu ook weer dat verhaal van de media stilte, pfff zo'n onzin!!! En dan nog te zwijgen over de zogenaamde schulden en ffp van de UEFA. Je kunt dan gerust 70% van alle clubs in Europa opdoeken, krijgen we een C.L. Finale Heracles Almelo tegen FC Toros Molinos. Daar zit de UEFA echt op te wachten.

Ik kan me Real herinneren toen Mourinho nog puber was, dat ook het zelfde soort voetbal speelde. Namen als Hierro, Chendo, Sanchiz, Santillan, Juanito, Buyo, Gordillo.... Dat waren ook geen lieverdjes. Het spel dat Real speelt heeft nagenoeg niets met Mourinho als trainer te maken, ze spelen zal jaren zo, uitgezonderd de periode onder del Bosque (hoewel ook toen wedstrijden totaal ontspoord zijn).

Mijn wordt verweten een Real bril op te hebben, terwijl ik zelf vind dat ik (als het het voetbal aangaat) toch wel objectief kijk. Ik zie ook wel dat Alonso van die irritante overtredingen heeft, die scharen we onder de noemer "professioneel", Pepe af en toe helemaal het padje kwijt is en dat Ramos ook graag dezelfde profesionaliteit als Alonso zou willen, maar dat hij daar iets te onbehouden voor is. Marcelo had rood moeten hebben, Ramos wellicht ook, maar aan de andere kant heb ik ook een aantal "gekleurde gevallen gezien". voor 90% geldt: its all in the game. En deze opvatting hanteer ik bij alle wedstrijden die ik zie, ongeacht wie er spelen, en dus zeker niet alleen wat Real betreft! Ik ben in eerste instantie namelijk nog altijd een liefhebber van het spelletje en kan ook een lekkere rel binnen de lijnen waarderen en van genieten.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 18 april 2012 11:09:51).]
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Villas-Boas schreef:

(...)

haha, denk wel dat je bijna van iedere speler van Real Madrid zo een filmpje kan gaan maken.
Schiet maar niet op en zoals ik al vaak zei wordt dat alleen maar geacepteerd daar in madrid.
"hoge heren" zijn te schijterig om in te grijpen en het zal me niets verbazen als ze een premie krijgen voor iedere aanslag.
HR
Je hebt er uiteraard meerderen maar vgl met Pepe vind ik bv een Ramos nog een lievertje. Wat zo smerig aan die gast is is dat ie steeds maar met gestrekt been zn noppen in tegenstanders zet, vooral als ze op de grond liggen. Zal wel ff die actie van laatst richting Messi's hand opzoeken...

HR
HR

jasperdgg
Vedette

Haha, ok, dus Real is gewoon een kutclub, ook zonder Mourinho. Weten we dat ook weer. :)
HR
HR

Flood
Jeugdspeler

Vak: 428
Reg.: 9 maart 2005

Siempre Real schreef: 2-1 is een prima uitslag voor de return. Real gaat thuis wel winnen van bayern, de vraag is hoeveel?

Je weet dat 3-2 voor Bayern ook prima is?
Ik denk dat je een beetje te optimistisch bent.
Je hebt het wel over Duisters he ;)HR
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Je hebt er uiteraard meerderen maar vgl met Pepe vind ik bv een Ramos nog een lievertje. Wat zo smerig aan die gast is is dat ie steeds maar met gestrekt been zn noppen in tegenstanders zet, vooral als ze op de grond liggen. Zal wel ff die actie van laatst richting Messi's hand opzoeken...

HR
Het is inderdaad een smerige speler, zoals gezegd doen ze er niets aan daar en geven ze volgens mij liever echt nog een premie voor overtredingen dan boetes.. denk dat ze nooit van een boete hebben gehoord de afgelopen jaar daar.

:D

Treurig en nogmaals ben blij dat zulke spelers niet bij Ajax of Barca spelen.
HR
HR

Albinho Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Naast het feit dat een aantal weer zich gigantisch liepen te misdragen en verbazingwekkend gespaard werden, speelden ze ook nog eens bar slecht en negatief.

Na bijna 2jr Mourinho is alles nog steeds afhankelijk van individuele bevliegingen en de keren dat Ozil of Xabi Alonso de aanvallers weten te lanceren. Het is vind ik vrij los zand, echter wel met een aantal spelers met grote klasse die dat af en toe etaleren.

Ik kan me niet voorstellen dat je als fan van Real hier tevreden mee kan zijn, ook niet omdat er nog de return is om te repareren.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Uitgebreide analyse: http://www.zonalmarking.net/2012/04/17/bayern-munich-2-1-real-madrid-what-type-of-player-to-use-as-the-number-ten/

EDIT: Opvallend stukje: "Marcelo, meanwhile, had come on in a strange position that made little sense – first on the left, then drifting about, then over on the right. What he was doing there is unknown, and the fact that the winning goal came from Lahm motoring down the line will make Mourinho wish he’d told Marcelo to stay ahead of Coentrao on the left, the most logical position to use him in if trying to kill the game."

Ik vroeg me ook al af waar Marcelo nou eigenlijk moest spelen. Het leek eigenlijk totaal niet duidelijk te zijn, wellicht had Mourinho een rol als zwervende schopper in gedachte of iets dergelijks.

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 18 april 2012 11:58:35).]
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Siempre Real schreef:

HR
Siempre,

Je kent mijn voorkeuren vwb Spanje hopelijk wel. Ik ben nu in deze fase van de Champions League een en al supporter van Madrid CF. Wat mij opvalt is dat deze ploeg - die absoluut niet valt te kenschetsen als een schopploeg of een naaiploeg of meer van dat soort omschrijvingen - gewoon niet rustig blijft op cruciale momenten. Vaak begint dat met slordig spel en daarna begint ineens het schoppen en 'raar' doen.

Gisteren heeft Real ongelooflijk gezwijnd met die scheidsrechter; het was volledig normaal geweest wanneer ze er al dik af waren gegaan met twee man minder (al weet je natuurlijk nooit wat de reactie is van een team na een eerste rode kaart, dus zo beredeneren heeft nooit zin).

Je timing in dezen is wat beroerd. Real heeft zichzelf dit stempel opgespeld helaas, dan moet je een grote kerel zijn en stilzitten als je geschoren wordt. Dat hoort erbij. Ik vind het ook klote, hoop op een goede afstraffing voor Barcelona in de finale, maar ze moeten eens rustig blijven verdomme.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

J.Ullrich schreef:

het was volledig normaal geweest wanneer ze er al dik af waren gegaan met twee man minder (al weet je natuurlijk nooit wat de reactie is van een team na een eerste rode kaart, dus zo beredeneren heeft nooit zin).
HR
Real kennende waren ze met 7 man geeindigd als de 1e rode kaart eenmaal gevallen was.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

HR
Ik zou voornamelijk medelijden hebben met fans van Madrid die telkens weer moeten aanzien hoe spelers van hun club door het lint gaan en zich misdragen. Wij zijn hetzelfde als de spelers van Real: ook wij gaan schoppen als dingen ons niet bevallen. Enige verschil is dat wij het virtueel en mentaal doen, terwijl die van Madrid zich richten op de enkels, achillespezen en kuiten van tegenstanders.

Het wordt een beetje eentonig, er is niets nieuws bij, krijg het gevoel dat iedereen maar blijft roepen om toch vooral zich zelf te overtuigen dat het werkelijk zo is...
HR
Je hebt gelijk dat het commentaar hier eentonig begint te worden. Echter, de oorzaak ligt toch echt bij het eentonige misdragen van de spelers van Real. Wat dat betreft valt deze uitspraak van jou toch in de categorie "de pot verwijt de ketel". Ook jij blijft maar eentonig roepen dat het niet de club is, maar enkele spelers die zich misdragen en dat de club hier niets aan kan doen. Ook jij blijft maar eentonig roepen dat het niet de schuld van Mourinho is. Ook jij blijft maar eentonig roepen dat de tegenstander fopduiken maakt. Misschien ook om jezelf te overtuigen dat het werkelijk zo is?

Jammer hoor! wees eens creatief en verzin iets wat we nog niet 10.000 keer gehoord/gelezen hebben.
HR
Dit advies zou je aan Mourinho moeten geven. Wees eens creatief. Vorm een ploeg die geen negatief voetbal speelt en zich misdraagt op het moment dat het niet loopt zoals je wil. Verzin eens iets dat we nog niet 10.000 keer hebben gezien. Wees creatief in plaats van af te breken.

HR
Het wordt eentonig hoor. Toegeven dat een speler van Real rood verdiende, maar in dezelfde zin meteen verwijzen naar de tegenstander die zich ook niet onbetuigd lieten. Een onterecht goedgekeurde goal? Ik zie dat je de Mourinho-tactiek hebt overgenomen om tevens eens naar de scheidsrechter te wijzen.

Wat ik wel vreemd vind, is dat je dit soort kritiek uit, maar toch zegt dat de scheidsrechter het niet eens zo slecht heeft gedaan. Volgens mij kun je naar aanleiding van dergelijke kritiek toch alleen maar concluderen dat Webb dramatisch was. Maar dat wisten we al na de WK-finale.

HR
En tot slot inderdaad het eentonige verweer dat de tegenstander duikelt. Toegeven dat Real duikelt, maar meteen stellen dat de tegenstander dat vaker doet. Zoveel theater dat je niet meer weet wat wel of niet raak was? Ik zal je helpen. Die tackel van Ramos van achter, was raak. Dat natrappen van Marcelo was ook raak. Die ene aanval van Bayern, waarin zowel Alonso als Coentrao geel kregen, beide overtredingen waren raak. Arbeloa die telkens Ribery schopt? Raak.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 59,3% dat FC Twente wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!