Deze topic is open en bestaat uit 129 pagina's: « 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 129 »
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011
quote:Niet gezien, maar het zou me niet verbazen. Ik vind het niet racistisch dat Busquets hem een aap noemde: hij ziet eruit als een aap en gedraagt zich ook zo.
Nwankwo schreef:
Na de overtreding van Marcelo op Müller lopen ze nog een beetje te zeiken. Müller loopt dan weg, Marcello trekt snot uit z'n neus, Müller draait zich nog een keer om en Marcello smeert z'n groene jongen aan Müller, verkapt als excuus-aai.
Iemand gezien?
Quattroporte
Legende
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002
quote:Nee hoor. Hoezo ?
jasperdgg schreef:
Zoals gebruikelijk na een nederlaag zullen de Madrid-fans het forum wel weer een tijdje vermijden.
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Dat doet alleen Zapata.
jasperdgg schreef:
Zoals gebruikelijk na een nederlaag zullen de Madrid-fans het forum wel weer een tijdje vermijden.
het allerlaatste schaap
Icoon
Vak: -
Reg.: 3 november 2002
quote:Ja, gezien. Ik zat al te denken: was dat bewust of onbewust? Blijkbaar was het dus bewust.
Nwankwo schreef:
Na de overtreding van Marcelo op Müller lopen ze nog een beetje te zeiken. Müller loopt dan weg, Marcello trekt snot uit z'n neus, Müller draait zich nog een keer om en Marcello smeert z'n groene jongen aan Müller, verkapt als excuus-aai.
Iemand gezien?
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Had eigenlijk geen idee dat jij voor Real was en doelde op wat andere heerschappen.
Quattroporte schreef:
(...)
Nee hoor. Hoezo ?
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Ach, al heel erg lang. Maar vond dus ook dat ze gisteren twee keer rood hadden verdiend. Heel raar dat zo een verschrikkelijk goede ploeg zich zo laat gaan. En ik vind de nederlaag in zo verre terecht dat je dus niet Özil moet wisselen. Dan vraag je er om.
jasperdgg schreef:
(...)
Had eigenlijk geen idee dat jij voor Real was en doelde op wat andere heerschappen.
BuZa
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Jij praat teveel met mourinho.
Siempre Real schreef:
Boehoe.
PeterTosh
Basisspeler
Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009
quote:Nou Siempre, ik ben zeker niet anti-Real, maar de spelers geven ook bijna elke wedstrijd die ik zie aanleiding voor dit soort opmerkingen he....
Siempre Real schreef:
2-1 is een prima uitslag voor de return. Real gaat thuis wel winnen van bayern, de vraag is hoeveel?
Verder heb ik echt steeds meer medelijden met degene die hier komen vertellen hoe bizar/schandalig het eigenlijk is allemaal, wat voor boevenclub/rotclub etc etc Real eigenlijk is. Hoezo een "klopjacht"?
Het wordt een beetje eentonig, er is niets nieuws bij, krijg het gevoel dat iedereen maar blijft roepen om toch vooral zich zelf te overtuigen dat het werkelijk zo is... Jammer hoor! wees eens creatief en verzin iets wat we nog niet 10.000 keer gehoord/gelezen hebben.
Ja zeker had Marcello rood moeten hebben, echter ik heb ook een aantal overtredingen gezien die het helemaal niet waren of die aan de andere kant wel een kleurtje verdienden (Robben gestrekt been). Een onterecht goed gekeurde goal van Bayern (hands en zeer twijfelachtig buitenspel). Overall was Webb niet eens zo slecht, pastte een aantal keren goed de voordeelregel toe, had een paar keer de juiste beslissing door niet te fluiten, maar was verre van consequent met de kaarten.
Dit zijn geen leuke wedstrijden voor een scheids, je weet dat er uitgedeeld wordt, maar er komt zoveel theater bij kijken dat je niet meer weet wat wel of niet raak was. Ik heb wel een paar mooie "duikel momenten" gezien in een verhouiding van 75% Bayern 25% Real.
Jopie C. uit B. te A.
Idool
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
Villas-Boas
Icoon
quote:haha, denk wel dat je bijna van iedere speler van Real Madrid zo een filmpje kan gaan maken.
Jopie C. uit B. te A. schreef:
Lol zo te lezen hebben de Koninklijken zich weer misdragen gisteravond. In het kader van de psychologische oorlogsvoering voor el clasico was ik even op zoek naar een Pepe-compilatie op youtube. Ik weet het ouwe koeien die ik overigens nog niet gezien had maar wat hij in het begin van dit filmpje doet, is echt ongekend! Marco M. is er niets bij... compleet van god los![]()
Siempre Real
Moderator
quote:Of jij te weinig.
Van de film schreef:
(...)
Jij praat teveel met mourinho.
jasperdgg
Vedette
quote:Ik zou het ook graag anders zien, maar het is nou eenmaal zo. Punt is dat er 1 bron is van al dit gedoe, die deed dit al bij Chelsea, vervolgens bij Inter en nu bij de koninklijke. Elke ploeg die hij heeft getraind veranderd in een schopploeg op het moment dat het er om gaat tegen een goede tegenstander. Zodra dit gezwel verwijderd is zul je zien dat het klagen over Real ook enorm af neemt. Maar jij wil dit nog altijd niet zien en staart je blind op het feit dat Mourinho wel prijzen pakt.
Siempre Real schreef:
2-1 is een prima uitslag voor de return. Real gaat thuis wel winnen van bayern, de vraag is hoeveel?
Verder heb ik echt steeds meer medelijden met degene die hier komen vertellen hoe bizar/schandalig het eigenlijk is allemaal, wat voor boevenclub/rotclub etc etc Real eigenlijk is. Hoezo een "klopjacht"?
Het wordt een beetje eentonig, er is niets nieuws bij, krijg het gevoel dat iedereen maar blijft roepen om toch vooral zich zelf te overtuigen dat het werkelijk zo is... Jammer hoor! wees eens creatief en verzin iets wat we nog niet 10.000 keer gehoord/gelezen hebben.
Siempre Real
Moderator
quote:Kijk, dat is een aanname. Pertinent niet waar! Ik kijk alleen naar wat er over de club Real madrid wordt gezegd. En dan nog, wat heeft hij nou werkelijk gewonnen? Een paar titels en 2 C.L.??? Die heeft Del Bosque ook, en hem zou ik inderdaad veel liever hebben. Mourinho moet het voor mij nog allemaal bewijzen.
jasperdgg schreef:
(...)
Ik zou het ook graag anders zien, maar het is nou eenmaal zo. Punt is dat er 1 bron is van al dit gedoe, die deed dit al bij Chelsea, vervolgens bij Inter en nu bij de koninklijke. Elke ploeg die hij heeft getraind veranderd in een schopploeg op het moment dat het er om gaat tegen een goede tegenstander. Zodra dit gezwel verwijderd is zul je zien dat het klagen over Real ook enorm af neemt. Maar jij wil dit nog altijd niet zien en staart je blind op het feit dat Mourinho wel prijzen pakt.
Jopie C. uit B. te A.
Idool
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:Je hebt er uiteraard meerderen maar vgl met Pepe vind ik bv een Ramos nog een lievertje. Wat zo smerig aan die gast is is dat ie steeds maar met gestrekt been zn noppen in tegenstanders zet, vooral als ze op de grond liggen. Zal wel ff die actie van laatst richting Messi's hand opzoeken...
Villas-Boas schreef:
(...)
haha, denk wel dat je bijna van iedere speler van Real Madrid zo een filmpje kan gaan maken.
Schiet maar niet op en zoals ik al vaak zei wordt dat alleen maar geacepteerd daar in madrid.
"hoge heren" zijn te schijterig om in te grijpen en het zal me niets verbazen als ze een premie krijgen voor iedere aanslag.
jasperdgg
Vedette
Flood
Jeugdspeler
Vak: 428
Reg.: 9 maart 2005
quote:
Siempre Real schreef: 2-1 is een prima uitslag voor de return. Real gaat thuis wel winnen van bayern, de vraag is hoeveel?
Je weet dat 3-2 voor Bayern ook prima is?
Ik denk dat je een beetje te optimistisch bent.
Je hebt het wel over Duisters he
Villas-Boas
Icoon
quote:Het is inderdaad een smerige speler, zoals gezegd doen ze er niets aan daar en geven ze volgens mij liever echt nog een premie voor overtredingen dan boetes.. denk dat ze nooit van een boete hebben gehoord de afgelopen jaar daar.
Jopie C. uit B. te A. schreef:
(...)
Je hebt er uiteraard meerderen maar vgl met Pepe vind ik bv een Ramos nog een lievertje. Wat zo smerig aan die gast is is dat ie steeds maar met gestrekt been zn noppen in tegenstanders zet, vooral als ze op de grond liggen. Zal wel ff die actie van laatst richting Messi's hand opzoeken...
Albinho
Legende
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
jasperdgg
Vedette
J.Ullrich
Vedette
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
quote:Siempre,
Siempre Real schreef:
Ja zeker had Marcello rood moeten hebben, echter ik heb ook een aantal overtredingen gezien die het helemaal niet waren of die aan de andere kant wel een kleurtje verdienden (Robben gestrekt been). Een onterecht goed gekeurde goal van Bayern (hands en zeer twijfelachtig buitenspel). Overall was Webb niet eens zo slecht, pastte een aantal keren goed de voordeelregel toe, had een paar keer de juiste beslissing door niet te fluiten, maar was verre van consequent met de kaarten.
Dit zijn geen leuke wedstrijden voor een scheids, je weet dat er uitgedeeld wordt, maar er komt zoveel theater bij kijken dat je niet meer weet wat wel of niet raak was. Ik heb wel een paar mooie "duikel momenten" gezien in een verhouiding van 75% Bayern 25% Real.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Real kennende waren ze met 7 man geeindigd als de 1e rode kaart eenmaal gevallen was.
J.Ullrich schreef:
het was volledig normaal geweest wanneer ze er al dik af waren gegaan met twee man minder (al weet je natuurlijk nooit wat de reactie is van een team na een eerste rode kaart, dus zo beredeneren heeft nooit zin).
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
quote:Ik zou voornamelijk medelijden hebben met fans van Madrid die telkens weer moeten aanzien hoe spelers van hun club door het lint gaan en zich misdragen. Wij zijn hetzelfde als de spelers van Real: ook wij gaan schoppen als dingen ons niet bevallen. Enige verschil is dat wij het virtueel en mentaal doen, terwijl die van Madrid zich richten op de enkels, achillespezen en kuiten van tegenstanders.
Siempre Real schreef:
quote:Je hebt gelijk dat het commentaar hier eentonig begint te worden. Echter, de oorzaak ligt toch echt bij het eentonige misdragen van de spelers van Real. Wat dat betreft valt deze uitspraak van jou toch in de categorie "de pot verwijt de ketel". Ook jij blijft maar eentonig roepen dat het niet de club is, maar enkele spelers die zich misdragen en dat de club hier niets aan kan doen. Ook jij blijft maar eentonig roepen dat het niet de schuld van Mourinho is. Ook jij blijft maar eentonig roepen dat de tegenstander fopduiken maakt. Misschien ook om jezelf te overtuigen dat het werkelijk zo is?
Het wordt een beetje eentonig, er is niets nieuws bij, krijg het gevoel dat iedereen maar blijft roepen om toch vooral zich zelf te overtuigen dat het werkelijk zo is...
quote:Dit advies zou je aan Mourinho moeten geven. Wees eens creatief. Vorm een ploeg die geen negatief voetbal speelt en zich misdraagt op het moment dat het niet loopt zoals je wil. Verzin eens iets dat we nog niet 10.000 keer hebben gezien. Wees creatief in plaats van af te breken.
Jammer hoor! wees eens creatief en verzin iets wat we nog niet 10.000 keer gehoord/gelezen hebben.
quote:Het wordt eentonig hoor. Toegeven dat een speler van Real rood verdiende, maar in dezelfde zin meteen verwijzen naar de tegenstander die zich ook niet onbetuigd lieten. Een onterecht goedgekeurde goal? Ik zie dat je de Mourinho-tactiek hebt overgenomen om tevens eens naar de scheidsrechter te wijzen.
quote:En tot slot inderdaad het eentonige verweer dat de tegenstander duikelt. Toegeven dat Real duikelt, maar meteen stellen dat de tegenstander dat vaker doet. Zoveel theater dat je niet meer weet wat wel of niet raak was? Ik zal je helpen. Die tackel van Ramos van achter, was raak. Dat natrappen van Marcelo was ook raak. Die ene aanval van Bayern, waarin zowel Alonso als Coentrao geel kregen, beide overtredingen waren raak. Arbeloa die telkens Ribery schopt? Raak.
Deze topic is open en bestaat uit 129 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 92,5% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.