Ajax Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 12:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 151 »

HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2012/04/11/3028584/former-referee-iturralde-gonzalez-hits-out-at-mourinho

Deze man heeft natuurlijk gelijk. Dat gezeik op scheidsrechters altijd is eigenlijk een self-fulfilling prophecy, op een gegeven moment zijn ze het allemaal zo zat dat ie niks meer mee krijgt.

Mourinho heeft het inmiddels voor elkaar dat een scheidsrechter heeft moeten stoppen met fluiten en nog altijd doodsbedreigingen ontvangt, hij heeft er een opgewacht in de parkeergarage om hem uit te schelden, wil niet meer met de pers praten, etc. Cristiano Ronaldo heeft dan ook gelijk, al dat gedoe werkt alleen maar tegen je. Maar waarom hij de enige is bij Real die dat lijkt te realiseren is me een raadsel.

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 17 april 2012 14:45:28).]
HR
HR

Trabelcied
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003

Kenners van Real Madrid... Even een vraag:

Hoe wordt er door de supporters van Real gedacht over Arjen Robben vanavond? Kan me voorstellen (hoeft niet hoor) dat ze toch een beetje bang zijn voor hem vanavond. Goede speler met een verleden in Madrid die niet op een leuke manier is weggegaan. Kan me niet aan de gedachte onttrekken dat Robben wel erg graag wat wil laten zien daar in bernabeu.
Maar leeft dat daar, Arjen Robben?
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Madridista schreef:

(...)

pfff, je hebt gelijk, ik was blijkbaar een beetje suf toen ik dit schreef...
HR
Niet zoveel zuigen op maandagavond ;) haha.

Ontopic:

Real Madrid gaat makkelijk winnen vanavond van Bayern.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Denk dat ze in Madrid makkelijk winnen, maar vanavond?
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Wat een debiele wissel van Mourinho. Daar heeft ie wel een handje van, hé. Özil eruit voor Marcelo.
HR
HR

Eyong Enoh
Vedette

Reg.: 23 augustus 2002

Wat zijn het toch ordinaire schoppers die gasten van Madrid. Hopen dat Bayern in de return deze voorsprong vast weet te houden.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Eyong Enoh schreef:

Wat zijn het toch ordinaire schoppers die gasten van Madrid. Hopen dat Bayern in de return deze voorsprong vast weet te houden.
HR
Zegt Eyong Enoh.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Die Sergio Ramos is echt niet goed bij z'n pan.
HR
HR

Eyong Enoh
Vedette

Y0rn. schreef:

(...)

Zegt Eyong Enoh.
HR
Wat is je punt?

Ik ben gewoon geen fan van gemene voetballers als Pepe en vanavond ook Ramos en Cointraeo. Nu Marcelo weer. Wat een achterlijke overtreding weer. Dat je sympathie hebt voor zo'n koopclub is sowieso al verbazingwekkend, maar al helemaal als ze, zodra ze achter komen als een stel losgeslagen imbecielen, rondtrappend over het veld lopen.
HR
HR

THC-Ajax
Lid 2de elftal

Uit: AMSTERDAM
Vak: 426
Reg.: 17 augustus 2006

Ik blijf het een prachtige club vinden maar wat een vervelende mannetjes lopen er toch in dat team. Schande voor de grootste club van de wereld.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Die Marcelo ook weer... Man, man, man. Koninklijk onwaardig.
HR
HR

JesperOlsenFan
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Reg.: 30 augustus 2004

Real Madrid toont voor de zoveelste keer aan dat de club een schande voor 't voetbal is.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

THC-Ajax schreef:

Ik blijf het een prachtige club vinden maar wat een vervelende mannetjes lopen er toch in dat team. Schande voor de grootste club van de wereld.
HR
Mee eens. Schitterende club zelfs. Maar in deze ploeg lopen een paar nare ventjes. Pepe, Ramos, Arbeloa en Marcelo. Ramos en Marcelo hadden natuurlijk nooit deze wedstrijd uit mogen spelen. Die Webb blijft marchanderen met de spelregels. Bovendien had Gomez in die tweede pingel-situatie een penalty verdiend. Die situatie met Ribery vond ik te magertjes. Al met al mag Real ook in Madrid nog wel flink aan de bak, want eigenlijk was dit van hun een van de bleekste potjes van het jaar. Toch denk ik dat Real dat thuis wel afmaakt.
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ronaldo viel wel erg tegen trouwens, om het toch maar even over het voetbal te hebben.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Ik kan niet vaak kijken naar Real Madrid, maar wat ik vandaag zag was Real onwaardig. Zowel qua voetbal als qua gedrag. Ik zou me kapot schamen als trainer en supporter. Zoveel kwaliteit en niet willen.
HR
HR

Flood
Jeugdspeler

Vak: 428
Reg.: 9 maart 2005

Zeer verdiende overwinning van Bayern. Vreselijk slechte scheids die Webb had 2 rode kaarten aan Real moeten geven en een pingel aan Bayern.
Madrid weer ouderwets geen voorbeeld voor het voetbal. Heel snel die koninklijke titel inleveren.Schoppen , naaien en janken meer doen ze niet. Hoop dat Bayern de finale haalt.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Real Madrid is ieder geval geen club om om te treuren als ze over een paar jaar na de invoering van Financial Fairplay niet meer mee mogen doen. Dáaag Madrid.
HR
HR

0634
Administrator

0634 schreef:

(...)

Mee eens. Schitterende club zelfs. Maar in deze ploeg lopen een paar nare ventjes. Pepe, Ramos, Arbeloa en Marcelo. Ramos en Marcelo hadden natuurlijk nooit deze wedstrijd uit mogen spelen. Die Webb blijft marchanderen met de spelregels. Bovendien had Gomez in die tweede pingel-situatie een penalty verdiend. Die situatie met Ribery vond ik te magertjes. Al met al mag Real ook in Madrid nog wel flink aan de bak, want eigenlijk was dit van hun een van de bleekste potjes van het jaar. Toch denk ik dat Real dat thuis wel afmaakt.
HR
Oeps, de heren van Studio Sport laten nu duidelijk zien dat het geen penalty was, en daarin hebben ze gelijk. Dat zag Webb dus wél goed.
HR
HR

Eyong Enoh
Vedette

Alleen om onderstaande kan ik al een hekel aan die club hebben....

Even gejat van Geenstijl.nl

LIVE: Bayern Munten - Real Failliet GeenStijl Miljoenenbal. Straks gaat de Champions league weer van start. Halve finale. De Zuid-Duitse BMW-rijders van Bayern Munchen onder leiding van Jupp Heynckes versus het Madrileense sterrenensemble met aan het roer het Portugese beroepsintrigantje Jose Mourinho. Kon wel eens een spannend potje worden. Hoewel de anabolenhomo Ronaldo rustig een keertje of 40 per wedstrijd de raketinslagen die hij schoten noemt richting de kruising jaagt spelen die bavariafuckers al een heel seizoen de pannen van het dak. De finale later dit jaar is in Munchen dus voor de Duitsers staat er veel op het spel. Bovendien is Arjen Robben niet eens geblesseerd dus die gaat vast nog een hele grote kans vlak voor tijd missen. Ook voor de Spanjaarden is winnen van absoluut levensbelang. Het land zit in een diepe financiële crisis en die voetballers met hun megagigasupersalarissen voelen de druk van het morrende volk. Is ook lastig uitleggen: burgers sociaal gezien aan alle kanten uitknijpen terwijl de linksback van de plaatselijke FC een gunstiger belastingtarief krijgt. Even een wake up call: de Spaanse liga heeft een belastingschuld van €752 miljoen euro + €550 miljoen aan achterstallige sociale zekerheidspremies. Gezamenlijk hebben de clubs 3,5 miljard euro aan schulden openstaan. En dan wil de Minister van Sport die schulden nog gedeeltelijk kwijtschelden ook. Het komt er dus op neer dat de rest van Europa meedokt aan de salarissen van Messi en Ronaldo. Om vervolgens door hun helemaal scheel getikt te worden. Dat zijn de Duitsers als grootbetalers in de EU (en wij trouwens ook als verliezend WK-finalist) behoorlijk beu. Hup Bayern Munchen dus, die tenminste hun eigen broek ophouden. Nou ja, het zal wel zoals gewoonlijk 0-5 voor Real worden. Ideetje wellicht voor onze noodlijdende cheapass eredivisie: snel integreren met de Bundesliga.HR
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht

Het verweer van Madrid fans dat Real zich alleen laat gaan in de wedstrijden tegen Barcelona, en dan vooral omdat de Catalanen aanstellers en duikelaars zijn die buiten de wedstrijden om ook nog de spelers/fans/trainers beledigen, tergen en jennen, kan na vanavond toch wel de prullenbak in. Ramos en Marcelo verdienden beide een rode kaart voor hun smerige overtreding. Dat Webb hen spaarde is werkelijk te bizar voor woorden.

Real heeft gewoon enkele spelers in de selectie die zich niet kunnen beheersen wanneer de wedstrijd niet helemaal verloopt zoals men zou willen. Alleen al om die reden ben je blij dat Bayern heeft gewonnen en is het te hopen dat Real de finale niet haalt.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

RodyTur10 schreef:

Real Madrid is ieder geval geen club om om te treuren als ze over een paar jaar na de invoering van Financial Fairplay niet meer mee mogen doen. Dáaag Madrid.
HR
Als het ooit zo ver komt, ik vertrouw de UEFA en de FIFA niet. Achter de schermen zal er wel flink druk worden uitgeoefend door clubs als Real en Barcelona. Zal de UEFA gezichtsverlies willen lijden? Don't think so, een CL zonder zulke grote teams is geen CL meer dan wordt het meer een Europacup 2 en de EL wordt dan de oude UEFA cup.

Ik denk echt niet dat het zo ver gaat komen en mocht het gebeuren, die gasten hebben wel een escape om toch nog te voldoen aan de regels van de financial fairplay. Heb het wel gehad met clubs als City, Barcelona (behalve het voetbal) en Real. Van mij mogen ze allemaal van de klif donderen.
HR
HR

Paters23
Jeugdspeler

Reg.: 25 augustus 2007

Wat bestaat dit team toch uit een stel onsportieve kereltjes.
Hadden toch wel een paar rode kaarten verdiend vanavond.
Volgende week hopelijk bayern door dit clubje verdient geen finaleplaats
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Zoals gebruikelijk na een nederlaag zullen de Madrid-fans het forum wel weer een tijdje vermijden.
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

:D :D :D :D

[Dit bericht is veranderd door witchmaster (op 17 april 2012 23:22:54).]
HR
HR

Nwankwo
International

Uit: Leiden
Vak: 430
Reg.: 25 januari 2000

Na de overtreding van Marcelo op Müller lopen ze nog een beetje te zeiken. Müller loopt dan weg, Marcello trekt snot uit z'n neus, Müller draait zich nog een keer om en Marcello smeert z'n groene jongen aan Müller, verkapt als excuus-aai.

Iemand gezien?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 17,8% dat Heracles Almelo wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!