Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 01:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 151 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

quote:HR
jasperdgg schreef:

(...)

Waarom?
HR
Je verandert je Koninklijke logo toch niet voor de centen? Je hebt toch traditie en een identiteit?
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

Burzlew schreef:

Je verandert je Koninklijke logo toch niet voor de centen? Je hebt toch traditie en een identiteit?
HR
Dat heb ik op pagina 50 en 51 ook al proberen aan te geven in een discussie. Maar deze verandering is zo minimaal, dat het de Real fans eigenlijk niet interesseert. Althans, dat is mijn indruk. Het levert extra geld op ;)
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Tsja, Real is nou eenmaal een multinational. Ik begrijp best dat ze neutraal over willen komen wat geloof betreft, al vind ik het zelf best mooi staan dat kruisje, maar ik hou op zich wel van katholieke kitscherigheid.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Cacciatore schreef:

(...)

Helemaal mee eens, ik heb liever een klap dan dat ik uitgescholden wordt.
HR
Ik heb liever een terechte rode kaart dan een onterechte.

En Pepe past qua zijn aanstellerige gedrag inderdaad beter bij Barca dan bij Real. Qua harde overtredingen past hij dan weer beter bij Real.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Rocky85 schreef:

(...)

Dat heb ik op pagina 50 en 51 ook al proberen aan te geven in een discussie. Maar deze verandering is zo minimaal, dat het de Real fans eigenlijk niet interesseert. Althans, dat is mijn indruk. Het levert extra geld op ;)
HR
Als het geld oplevert is Real voor, want dan kunnen ze een kampioenschap kopen. Oh wacht, dat is nog niet eens zeker.

Hoe geweldig zou het zijn als deze club zich eens moet houden algemeen gemaakte regels. Ik zie een Juventus scenario.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Als het geld oplevert is Real voor, want dan kunnen ze een kampioenschap kopen. Oh wacht, dat is nog niet eens zeker.

Hoe geweldig zou het zijn als deze club zich eens moet houden algemeen gemaakte regels. Ik zie een Juventus scenario.
HR
Ik zou me, als ik jou was, niet meteen te blij maken, want als dat voor alle clubs zou gelden (en ik neem aan dat je daar voor zou zijn) dan zouden er nog wel een aantal andere clubs uit de PD, een heleboel uit de PL en een zootje uit de eredivisie in de problemen komen.
HR
HR

Legende

Madridista schreef:

(...)

Ik zou me, als ik jou was, niet meteen te blij maken, want als dat voor alle clubs zou gelden (en ik neem aan dat je daar voor zou zijn) dan zouden er nog wel een aantal andere clubs uit de PD, een heleboel uit de PL en een zootje uit de eredivisie in de problemen komen.
HR
En daar zou ik niet blij mee zijn?

Natuurlijk komen er clubs in de problemen, en andere ploegen profiteren daar weer van. Maar clubjes als Real Madrid komen zwaar in de problemen, en terecht.

Maar in Madrid zullen ze wel weer een andere regel bedenken. Misschien kunnen ze lichtmasten voor 10 miljard verkopen aan de gemeente ofzo. O wacht, die hebben dat geld ook niet. Misschien kan de gemeente het lenen bij het rijk. En het rijk klopt aan bij een noodfonds.

Als er minder geld komt bij clubjes als Real Madrid betekent het niet dat er geen ploeg meer kampioen van Spanje meer wordt hoor. Al is Real Madrid dat ook al een tijdje niet.
HR
HR

Madridista
Idool

wat zeg je nu? schreef:

(...)

En daar zou ik niet blij mee zijn?

Natuurlijk komen er clubs in de problemen, en andere ploegen profiteren daar weer van. Maar clubjes als Real Madrid komen zwaar in de problemen, en terecht.

Maar in Madrid zullen ze wel weer een andere regel bedenken. Misschien kunnen ze lichtmasten voor 10 miljard verkopen aan de gemeente ofzo. O wacht, die hebben dat geld ook niet. Misschien kan de gemeente het lenen bij het rijk. En het rijk klopt aan bij een noodfonds.

Als er minder geld komt bij clubjes als Real Madrid betekent het niet dat er geen ploeg meer kampioen van Spanje meer wordt hoor. Al is Real Madrid dat ook al een tijdje niet.
HR
Triest, dat "clubje" doe even normaal joh. Als Madrid in de problemen zou komen dan Barcelona nog veel meer. De financiële situatie van Madrid is aanmerkelijk beter dan die van de club uit Barcelona.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

(...)

Triest, dat "clubje" doe even normaal joh. Als Madrid in de problemen zou komen dan Barcelona nog veel meer. De financiële situatie van Madrid is aanmerkelijk beter dan die van de club uit Barcelona.HR
Moest toch even reageren, vingertjes wijzen naar de grote club Barca zijn ze goed in bij Madrid :D
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Het zou opzich wel terecht zijn als clubs als Barcelona en Real Madrid uit de CL geweerd zouden worden tot ze hun financieen op orde hebben. Zou kansen bieden aan andere teams. Kijk bijv. naar Bayern Munchen wat eigenlijk altijd wel meedoet net onder de absolute top van Europa, en dat het financieel gewoon uitstekend op orde heeft. Dat verdient meer.. Zowel Barca als Real mogen wat mij betreft dan ook problemen krijgen met financial fairplay.

Ik vind overigens wel dat met wat meer respect over de meest succesvolle voetbalclub allertijden mag worden gepraat. Real Madrid mag in onze tijd dan vaak het onderschoven kindje, de antiheld of de antigonist van Barcelona zijn, het is natuurlijk een grandioos grote club met een geweldige voetbalhistorie.
HR
HR

Legende

Madridista schreef:

(...)

Triest, dat "clubje" doe even normaal joh. Als Madrid in de problemen zou komen dan Barcelona nog veel meer. De financiële situatie van Madrid is aanmerkelijk beter dan die van de club uit Barcelona.
HR
Nou en. Waarom beginnen fans van Madrid altijd met dat wijzen naar Barcelona?

Als Barcelona mooi voetbal speelt kan ik dat waarderen, Barcelona speelt al een tijdje mooi voetbal. Maar als ze er financieel net zo'n zooitje van maken als Madrid komen zij ook in de problemen.
HR
HR

Madridista
Idool

Villas-Boas schreef:

(...)

Moest toch even reageren, vingertjes wijzen naar de grote club Barca zijn ze goed in bij Madrid :D
HR
Pfffffffffffffff (overigens ç is ALT 135)
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

(...)

Pfffffffffffffff (overigens ç is ALT 135)
HR
Dus?

Niet altijd Barca erbij betrekken, het gaat nu over Real Madrid.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 11 april 2012 12:56:42).]
HRHR
HR

Madridista
Idool

Villas-Boas schreef:

(...)

Dus?

Niet altijd Barca erbij betrekken, het gaat nu over Real Madrid.
HR
mijn geachte medeposter schreef zelf over clubjes als (dus niet alleen over Madrid) en eerlijk gezegd maak ik me niet zo druk over de financiële positie van Madrid, noch over die van Barcelona. Ik zie ze allebei niet snel omvallen en hoop dat ze gewoon door blijven ballen.
HR
HR

THC-Ajax
Lid 2de elftal

Uit: AMSTERDAM
Vak: 426
Reg.: 17 augustus 2006

Weet iemand hier om Real aankomend seizoen weer gaat investeren in wat vedettes of moet zelfs Madrid op de kleintjes letten ?
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

THC-Ajax schreef:

Weet iemand hier om Real aankomend seizoen weer gaat investeren in wat vedettes of moet zelfs Madrid op de kleintjes letten ?
HR
Zoveel vedettes zullen ze niet nodig hebben. Een goede rechtsback en een extra centrumverdediger wellicht. Verder zal het wel zo blijven tenzij Higuain vertrekt.
HR
HR

Notlupus
Vedette

Reg.: 26 februari 2010

Frankie de missing link schreef:

(...)

Zoveel vedettes zullen ze niet nodig hebben. Een goede rechtsback en een extra centrumverdediger wellicht. Verder zal het wel zo blijven tenzij Higuain vertrekt.
HR
Hangt het ook niet af van wat ze dit seizoen winnen? Als de de landstitel en de CL pakken dan vertrekt Mourinho toch wel?
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Notlupus schreef:

(...)

Hangt het ook niet af van wat ze dit seizoen winnen? Als de de landstitel en de CL pakken dan vertrekt Mourinho toch wel?
HR
Wellicht, ik acht de kans dat ze beide winnen echter neit zo groot (meer). Een nieuwe trainer zal wel weer wat nieuws meebrengen, maar Mourinho koopt opzich nooit zo superveel spelers ofzo. Een paar meestal, wat portugese verdedigers met name ;) Ik verwacht eigenlijk geen tientallen miljoenen voor een speler zoals toen voor kaka en Ronaldo. Meer gerichte aankoopjes zoals Ozil.
HR
HR

THC-Ajax
Lid 2de elftal

Nou ja ik vind ze op sommige posities echt heel veel minder dan Barca hoor.
Staan natuurlijk bovenaan maar ik denk dat het streven is om ook in onderlinge wedstrijden het weer beter te doen en om ook echt een gelijkwaardig of beter elftal te hebben.

Beter zal onmogelijk worden denk ik. Desondanks na Barca veruit het beste team van de wereld. Ongelofelijk eigenlijk hoever Barca en Real er bovenuit steken.
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010

Burzlew schreef:

(...)

HR
Ik vraag me af of dat kruisje uberhaupt wel verwijderd mag worden. Voor zover ik weet is dat kruisje een integraal onderdeel van het koninklijke logo wat Real gebruikt en mag gebruiken. Clubs als Real Zaragoza en Real Sociedad hebben dezelfde kroon op hun logo staan. Het lijkt mij dat ze niks aan die koninklijke kroon mogen aanpassen en dus dan met een alternatief logo zonder kroon (en niet allen zonder kruisje) op de proppen moeten komen, of wellicht zelfs het predikaat koninklijk kwijt zullen raken?
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Het lijkt me dat ze dat kruisje alleen in landen waar het problematisch zou kunnen zijn zullen verwijderen.
HR
HR

Legende

Madridista schreef:

(...)

mijn geachte medeposter schreef zelf over clubjes als (dus niet alleen over Madrid) en eerlijk gezegd maak ik me niet zo druk over de financiële positie van Madrid, noch over die van Barcelona. Ik zie ze allebei niet snel omvallen en hoop dat ze gewoon door blijven ballen.
HR
Dat zal liggen aan de regels. Maar vanuit de redenering van Real Madrid begrijp ik je gevoel wel. Als er problemen zijn dan duikt er altijd wel een grote zak met geld op.
HR
HR

THC-Ajax
Lid 2de elftal

Sierd is in vorm ! :D :D
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

THC-Ajax schreef:

Sierd is in vorm ! :D :D
HR
Is ie wel vaker alleen de Madrista's kunnen het geloof ik niet zo waarderen :B Real speelt eindelijk tegen een ploeg die van mannelijk voetbal houdt en ze vliegen bij bosjes door de lucht.

Fantastische vrije trap van CR. Wel irritant anders was het 0-0 (kopballetje van Benzema niet meegerekend ;) )

Edit:
Bij Atletico slaan ze een beetje door, een gebrek aan passie kan ze niet verweten worden ;) Ongelooflijk wat een fluitende fruitautomaat, bij Atletico hadden er minstens 4 afgestuurd kunnen worden. In Nederland hebben we wereldtoppers vergeleken met de Spaanse arbitros.

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 11 april 2012 23:40:29).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Bron

Cristiano Ronaldo drie records rijker na Madrileense derby

forumillustratie

Uitblinkende Ronaldo loodst Real langs stug Atlético

Koploper Real Madrid heeft door een zwaarbevochten uitoverwinning tegen Atlético Madrid (1-4) de voorsprong op achtervolger Barcelona weer op vier punten gebracht. Cristiano Ronaldo was met drie doelpunten weer eens de gevierde man bij de Madrilenen.

Barça had de druk op De Koninklijke behoorlijk opgevoerd door dinsdag al te winnen van Getafe (4-0) en zo de aartsrivaal tot op een punt te naderen. De ploeg van coach José Mourinho liet zich in Vicente Calderón echter niet van de wijs brengen door de strijdende thuisploeg.

Op bezoek bij de stadgenoot eiste Cristiano Ronaldo opnieuw een hoofdrol op. De Portugese sterspeler zette zijn ploeg na een klein halfuur spelen op voorsprong met een inmiddels vermaarde zwabberende vrije trap. Zo'n tien minuten in de tweede helft kopte Radamel Falcao de gelijkmaker binnen en was de spanning volledig terug in de wedstrijd.

Real rechtte echter de rug en ging op jacht naar een nieuwe voorsprong. Twintig minuten voor tijd was Ronaldo opnieuw de gevierde man met een hard schot van afstand waarbij Atlético-doelman Thibaut Courtois volkomen kansloos was. In de slotfase maakte Ronaldo zijn valse hattrick compleet door vanaf de stip voor de 3-1 te tekenen en was het verzet van Atlético gebroken.

De flamboyante aanvaller bracht zijn seizoenstotaal op 52. In de Primera División staat de teller momenteel op veertig. Het laatste woord was overigens voor José Callejon, die de eindstand uiteindelijk op 1-4 bepaalde.

Real Madrid gaat met nog zes duels te spelen aan de leiding met 82 punten uit 32 duels. De Madrilenen spelen zaterdag tegen Sporting Gijón. Barcelona volgt op vier punten en gaat op bezoek bij Levante.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,6% dat PSV wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!