Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 00:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Hendrix schreef:

(...)

Ronaldo is met zijn gedrag binnen de lijnen een voorbeeld voor zijn teamgenoten en vrijwel de gehele Barcelona selectie. Maakt nauwelijks overtredingen, zeurt zelden, houdt zich per definitie afzijdig tijdens opstootjes en weigert opzettelijke gele kaarten te pakken. Voorbeeldig, kan niet anders zeggen.
HR
En buiten het veld valt er eigenlijk ook vrij weinig over hem op te merken, of het moet zijn dat hij de moeder van zijn kindje een paar miljoen heeft betaald om de voogdij te krijgen, maar wat is daar mis mee? Dus eigenlijk moeten we concluderen dat het de ideale schoonzoon is, enige investering voor schoonouders: 30 vierkante meter spiegels... :B

Het is een superprof!

Real Madrid opent voetbalschool in China!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 30 maart 2012 11:25:40).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Siempre Real schreef:
Het probleem is dat men zich stoort aan het feit dat hij erg met zijn uiterlijk bezig is.... Daar moet je doorheen kijken, ik kwalificeer hem vooral om wat hij als "boegbeeld, icoon, ster of what ever" doet voor de maatschappij en dat is niet misselijk.
HR
Wat doet hij voor de maatschappij dan? Ik weet niet hoor, hij zal vast het een en ander voor liefdadigheid doen, maar zijn uitstraling naar de buitenwereld is er een van pure oppervlakkigheid, uiterlijk vertoon, poenerigheid, snelle auto's en lekkere wijven, het idool van een hele generatie mooiboys.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Wat doet hij voor de maatschappij dan? Ik weet niet hoor, hij zal vast het een en ander voor liefdadigheid doen, maar zijn uitstraling naar de buitenwereld is er een van pure oppervlakkigheid, uiterlijk vertoon, poenerigheid, snelle auto's en lekkere wijven, het idool van een hele generatie mooiboys.
HR
dat is het grote probleem bij velen, zien alleen de oppervlakte en nemen niet de moeite om zich te verdiepen. Zijn uitstraling zegt niets over zijn karakter en al helemaal niets over zijn doen en laten. Als ik zoveel poen had, dan zou ik ook mijn "dromen" waar maken. Voor de rest: schijn bedriegt!

Deze jongen levert een grote bijdrage aan de economie in Madeira, zijn geboorte eiland, daarnaast spant ie zich in voor kansloze jongeren in Portugal en dan met name in de 2 grote steden Porto en Lissabon. En dit zijn slechts 2 voorbeelden.

Als je dus de moeite neemt om even door de oppervlekte heen te prikken, dan zie je de inhoudt. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ook ik aanvankelijk slechts de oppervlakte zag en dat anderen mij wezen op de inhoud... Moeilijk om af te stappen van het "Potugese Relnicht" visie, maar dingen zijn zoals ze zijn. Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik toch het nodige respect heb voor deze jongen.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 30 maart 2012 12:10:31).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Ach, alles is een kwestie van imago en imago’s worden voornamelijk door de buitenwereld gemaakt en in stand gehouden. Zo is Messi bijvoorbeeld de “altijd sympahtieke en zo gewoon gebleven jongen” tuurlijk….. zo was hij laatst naar een bordeel geweest, dan verschijnt daarover in de pers dat hij daar op de PS3 had gespeeld. Natuurlijk ik ga ook altijd naar de wallen om op de X-Box te spelen. Hou nou toch op. Hij zal daar gerust op een PS3 gespeeld hebben, nadat hij van de diensten van een of meerdere dames gebruikt had gemaakt. Sommigen roken na de daad, Messi speelt op de PS3.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:
Als je dus de moeite neemt om even door de oppervlekte heen te prikken, dan zie je de inhoudt. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ook ik aanvankelijk slechts de oppervlakte zag en dat anderen mij wezen op de inhoud... Moeilijk om af te stappen van het "Potugese Relnicht" visie, maar dingen zijn zoals ze zijn. Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik toch het nodige respect heb voor deze jongen.
HR
Nice.

Wat doet hij voor die kansloze jongeren? Leert hij ze de correcte hoeveelheid gezichtsbruiner en hairgel te gebruiken?

Maar even zonder dollen, de jongen heeft gewoon een uitstraling van pure oppervlakkigheid. Da's verder niet erg, maar laat we niet gaan doen alsof er meer achter zit. Die filantropische dingen zeggen mij verder vrij weinig, dat is nou eenmaal onderdeel van de celebrity-cultuur waar hij deel van uit maakt. Staat ook weer goed voor de sponsor.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Lekker neuspeuteren en dan aan een klein jochie´s gezicht afvegen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fhX7ZKChgqE

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 30 maart 2012 12:58:04).]
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Als dat filmpje niet zo knullig gemonteerd was zou het wel grappig zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Nice.

Wat doet hij voor die kansloze jongeren? Leert hij ze de correcte hoeveelheid gezichtsbruiner en hairgel te gebruiken?

Maar even zonder dollen, de jongen heeft gewoon een uitstraling van pure oppervlakkigheid. Da's verder niet erg, maar laat we niet gaan doen alsof er meer achter zit. Die filantropische dingen zeggen mij verder vrij weinig, dat is nou eenmaal onderdeel van de celebrity-cultuur waar hij deel van uit maakt. Staat ook weer goed voor de sponsor.
HR
Ik heb werkelijkwaar nog nooit ook maar 1 sec beeld of 1 foto gezien waarop CR zijn "goede" bedoelingen tentoonspreidde, maw van hetgeen hij doet buiten zijn voetbalactiviteiten om (en daat schaar ik dus ook de commerciele activiteiten die daar weer bij horen bij) komt niet in de pers, dus di vlieger gaat niet op. Heeft dus niets met sponsors of celebrity cultuur te maken, want binnen die cultuur is het juist enorm belangrijk dat anderen zien en weten wat jij allemaal doet. Zo zit CR dus niet in elkaar. Het is te makkelijk om CR zo te bestempelen, te oppervlakkig ook, want er zit veel meer in die jongen. Nogmaals, en ik weet zeker dat het voor meerdere onder ons geld, als ik zoveel geld had, zou ik ook een snelle, een grote, een vette en een boodschappen bak aanschaffen, elke week naar de kapper gaan enz enz.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Dus er zijn verder geen bronnen van CR's filantropie omdat hij te bescheiden is om er ruchtbaarheid aan te geven? Tuurlijk.. :denk

Natuurlijk zou ik ook in een mooie auto rondrijden als ik zo rijk als CR was, alleen wel een wat minder ordinaire bak. Daar gaat het verder niet om. Ik baseer mijn mening op wat ik van hem zie, dat is een zelfzuchtige voetballer die buiten het veld vooral opvalt door zijn ordinarie poenerige wansmaak en waar nog nooit een zinnig woord uit is gekomen. Dat moet hij verder zelf weten, het irritante is dat jij het hier in je functie als PR-man van Real Madrid wil doen voorkomen alsof het een of andere bescheiden weldoener betreft.
HR
HR

PeterTosh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

Nou jasperdgg, volgens mij probeert Siemre hier alleen maar een beetje jou beeld over CR een beetje te nuanceren.....
Maar blijkbaar wil je daar niet open voor staan !

Er zijn btw genoeg bekende mensen die goede doelen etc steunen zonder daar ruchtbaarheid aan te geven hoor..... is volgens mij ook veel mooier dan als die gasten die alleen maar met hun smoel op TV komen zeggen dat ze zoveel doen voor de minder bedeelden.

Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Cristiano Ronaldo is binnen en buiten het veld een eindbaas, daar kunnen we het toch allemaal wel over eens zijn?
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Dus er zijn verder geen bronnen van CR's filantropie omdat hij te bescheiden is om er ruchtbaarheid aan te geven? Tuurlijk.. :denk

Natuurlijk zou ik ook in een mooie auto rondrijden als ik zo rijk als CR was, alleen wel een wat minder ordinaire bak. Daar gaat het verder niet om. Ik baseer mijn mening op wat ik van hem zie, dat is een zelfzuchtige voetballer die buiten het veld vooral opvalt door zijn ordinarie poenerige wansmaak en waar nog nooit een zinnig woord uit is gekomen. Dat moet hij verder zelf weten, het irritante is dat jij het hier in je functie als PR-man van Real Madrid wil doen voorkomen alsof het een of andere bescheiden weldoener betreft.
HR
Je begrijpt het echt niet....

Die filantropische dingen zeggen mij verder vrij weinig, dat is nou eenmaal onderdeel van de celebrity-cultuur waar hij deel van uit maakt. Staat ook weer goed voor de sponsor.HR

Heeft dus niets met sponsors of celebrity cultuur te maken, want binnen die cultuur is het juist enorm belangrijk dat anderen zien en weten wat jij allemaal doet. Zo zit CR dus niet in elkaar. HR
Nou mag jij mij uitleggen waarom ik in mijn functie als PR-man van Real Madrid wil doen voorkomen alsof het een of andere bescheiden weldoener betreft.

Ik baseer mijn mening op wat ik van hem zie, dat is een zelfzuchtige voetballer die buiten het veld vooral opvalt door zijn ordinarie poenerige wansmaak en waar nog nooit een zinnig woord uit is gekomen.HR
En ik vraag me af hoevaak jij dit soort gedrag van hem gezien heb, afgezien van zijn wagenpark.

Cristiano Ronaldo is binnen en buiten het veld een eindbaas, daar kunnen we het toch allemaal wel over eens zijn? HR
Als jij bedoelt wat ik begrijp, dan heb je gelijk!
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Bazza schreef:

Cristiano Ronaldo is binnen en buiten het veld een eindbaas, daar kunnen we het toch allemaal wel over eens zijn?
HR
Binnen het veld zonder twijfel, buiten het veld zal je moeten toelichten.
HRHR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Nou ben ik geen lezer van de Panorama en de Story, dus wellicht ben ik niet geheel op de hoogte hoor. Maar leg me nou eens uit wat Ronaldo verkeerd doet in zijn vrije tijd. Het enige wat ik weet dat hij een vriendin heeft die snel uit de kleren springt en poedeltje naaks poseert in bladen. Niet mijn smaak, wel zijn keus. Maar veel doet hij niet verkeerd toch?
HR
HR

Siempre Real
Legende

AFCA 428 schreef:

Nou ben ik geen lezer van de Panorama en de Story, dus wellicht ben ik niet geheel op de hoogte hoor. Maar leg me nou eens uit wat Ronaldo verkeerd doet in zijn vrije tijd. Het enige wat ik weet dat hij een vriendin heeft die snel uit de kleren springt en poedeltje naaks poseert in bladen. Niet mijn smaak, wel zijn keus. Maar veel doet hij niet verkeerd toch?
HR
Het schijnt dat hij nogal wat gel in zijn haar smeert, dat koopt ie bij L'Oreal en hij heeft een in Nederland gefabriceerde zonnebank emt drie rijen lampen, waar 2 de standaard is, dus speciaal voor hem gemaakt... Oh ja, hij houdt er ook van om na 3 wedstrijden nieuwe schoenen te bestellen, de oude stuurt hij op naar Madeira, waar hij mede eigenaar is van een opvang voor kansloze jongeren...

Maw, niets dus! ;B
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

En al zou hij er juist alles aan doen om Madeira nog kansarmer te maken, wat hebben wij daarmee te maken? Als hij die ballen er maar in jaagt of medespelers dat laat doen als die er beter voor staan. En dat gaat allemaal vrij keurig.

Ik vind het een prachtkerel, die hele Cristiano. Iedereen die hem een 'nicht' noemt moet eens bij zichzelf te rade gaan, hoeveel van die modellen zij zelf per week op kunnen pikken... :denk
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Waar gaat het hele verhaal Real Madrid resort Island nou eigenlijk om? Zie hier de officiele presentatie film:

Het gaat puur om geld verdienen...
HR
Wat is hier van waar?:

http://www.marca.com/2012/03/30/futbol/equipos/real_madrid/1333103798.html

Strekking van het verhaal: Op het logo van Real staat bovenop een kruis, wat verwijst naar de kroon van koning Alfonso XIII. Echter, omdat Islamieten hier aanstoot aan kunnen nemen, heeft Real dat kruis verwijderd bij het Resort.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Ronaldo is onwijs oppervlakkig en dom, maar wel een goede jongen die niet veel kwaad doet en een onwijs goede voetballer. Als voetballiefhebber moet je een voetballer primair op voetbalkwaliteiten beoordelen, dan op zijn goedheid/inborst. Hoe hij dan daarnaast verder in het leven staat of hoe zijn vriendin en auto eruit zien zal me verder verrekken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Amsterhammer schreef:

:P

(plaatje)
HR
:denk

Strekking van het verhaal: Op het logo van Real staat bovenop een kruis, wat verwijst naar de kroon van koning Alfonso XIII. Echter, omdat Islamieten hier aanstoot aan kunnen nemen, heeft Real dat kruis verwijderd bij het Resort.HR
Real wil helemaal geen enkele link met geloof hebben, maar het kan heel goed ingegeven zijn door dat verhaal. Zou mij niets verbazen!
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Siempre Real schreef:

(plaatje)

HR
Het was niet als wat voor oordeel over jouw cluppie dan ook bedoeld, Siempre, ik vond het gewoon geinig en moest erover giggelen toen ik het zag, dus dacht ik hem even hier te plaatsen. ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Amsterhammer schreef:

(...)

Het was niet als wat voor oordeel over jouw cluppie dan ook bedoeld, Siempre, ik vond het gewoon geinig en moest erover giggelen toen ik het zag, dus dacht ik hem even hier te plaatsen. ;)
HR
Nee, mijn reactie is meer omdat ik hem niet begrijp. No offense maar ik ben niet zo slim als menigeen hier... ;B
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Erg knap dat Real zo makkelijk aant winnen is in Pamplona
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Real wil helemaal geen enkele link met geloof hebben, maar het kan heel goed ingegeven zijn door dat verhaal. Zou mij niets verbazen!
HR
Maar het feit is wel dat Real dus een aangepast logo gebruikt voor het resort? Oftewel, één van je belangrijkste kenmerken verander je vanwege commerciële overwegingen?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 65,9% dat Helmond Sport wint van Fortuna Sittard. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!