Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 23:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 151 »

HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 17 september 2005

Wat is dat hele Madrid toch een zielig zooitje bij elkaar! Ze lopen maar te fluiten en te zeiken. Die Pepe loopt bij elke Barca overtreding te zeiken, maar als je ziet hoe die dwaas nu weer in komt bij Alves spoort ie helemaal niet. Zo een jongen is het shirt van Madrid niet waard. De jaloezie (afgunst) wordt met zo een beetje elke actie, overtreding duidelijk, is dat de hand van Mourinho...? Die zal na afloop ook wel weer zijn woordje klaar hebben, dat dat Barca maar snel weer kampioen mag worden, fuck dat hele zooitje van Madrid (op Ozil na ;) )!
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

:D Carvalho stort net neer op zn knieen en richt zich naar boven na een overtreding van Marcelo.Alsof het een enorme schwalbe was, maar gewoon weer een vuile overtreding op de enkel van Pedro.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Goede pot van Real, als ik de europese pers mag geloven. Een overwinning was terecht geweest, als ik Pep mag geloven. Woensdag wint Real, als ik CR mag geloven. Real speelde een schandalige wedstrijd, als ik de commentaren op de Barca topic mag geloven.... Pff, wie moet ik geloven? Doe de Engelse commentaren maar, want die vonden (terecht?) dat Pepe een gele kaart moest hebben en dat Alves een slechte acteur is.... ;B
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Pepe had een keer of 8x geel moeten hebben en verdient een levenslang voetbalverbod, oprotten van de velden, wat een mongool!
HR
HR

Siempre Real
Legende

quote:HR
AFCA3STERREN schreef:

Pepe had een keer of 8x geel moeten hebben en verdient een levenslang voetbalverbod, oprotten van de velden, wat een mongool!
HR
Ben je nou echt zo gefrustreerd dat Real veel en veel beter was? ;B

Barca kwam verrekte goed weg, ze werden bij vlagen gewoon zoek gespeeld. Dit beloofd wat dit seizoen. Eerste wedstrijd in de comp gaan ze erin, Malaga uit! Voor mij wordt Malaga de verrassing dit seizoen, alhoewel gezien het materiaal dat ze hebben mag het helemaal geen verrassing worden/zijn.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Barca kwam verrekte goed weg, ze werden bij vlagen gewoon zoek gespeeld. Dit beloofd wat dit seizoen. Eerste wedstrijd in de comp gaan ze erin, Malaga uit! Voor mij wordt Malaga de verrassing dit seizoen, alhoewel gezien het materiaal dat ze hebben mag het helemaal geen verrassing worden/zijn.
HR
Helemaal mee eens, als er iemand een heer is in het veld dan is het Pepe wel. Dat zie je goed Siempre!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

HR

Cacciatore schreef:

(...)
Helemaal mee eens, als er iemand een heer is in het veld dan is het Pepe wel. Dat zie je goed Siempre!
HR
:denk Sorry, maar deze snap ik niet helemaal. Maar daar ga jij vast verandering inbrengen door hem te verduidelijken...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 16 augustus 2011 19:22:54).]
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Siempre Real schreef:

HR
Real was inderdaad sterker. Maar het meest wat mij bijgebleven is zijn die achterlijke overtredingen van Alonso, Marcelo en vooral die achterlijke Pepe. Daar ben ik goed gefrustreerd over, want volgens mij is het voor Pepe (en waarschijnlijk zijn opperhoofd) pas een geslaagde wedstrijd als Messi (of een andere Barca speler) met de brancard van het veld wordt gedragen. Laat ze nou eens gewoon gaan voetballen, want het is een feit dat ze dat goed kunnen. Maar als ik zie hoe ze erin gaan, dat gaat h-e-l-e-m-a-a-l nergens over. En dat durft Mourinho nog te zeggen dat ze genaaid worden door scheidsrechters....

En wat jij zegt over Alves dat het een duikelaar klopt wel, maar met die actie van Pepe was het maar goed dat ie op sprong, want dat was weer typisch een Pepe actie, die jongen zouden ze terug naar een TBS kliniek moeten sturen, achterljike idioot... (je hebt vast door dat ik het met die Pepe helemaal heb gehad!)
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Ach ja, zo hebben wij het gehad met gasten als Busquets en Alves, je kunt niet iedereen te vriend houden. (Overigens begrijp ik wel dat mensen het niet zien zitten met Pepe, ik heb al vaker gezegd dat die niet spoort, terwijl dat wel heel jammer is omdat hij een verdomd goeie verdediger is)

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 17 augustus 2011 13:32:12).]
HR
HR

Bruttie
Jeugdspeler

Vak: 410
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 7 oktober 2003

Real Madrid is een goede ploeg, ze kunnen misschien wel beter presteren dan Barca dit jaar... Waarom gaan ze zich niet concentreren op hun spel ipv zeiken in de media en schoppen in de wedstrijd. Stelletje jankerds zijn het
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Ach, er gaat gewoon een keer een been gebroken worden door een speler van Mourinho en dan wordt het interessant om te zien of hij dan enige vorm van zelfreflectie heeft, nu wuift hij alles weg als 'mietjes gedrag' en arbitrair falen.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Madridista schreef:

Ach ja, zo hebben wij het gehad met gasten als Busquets en Alves, je kunt niet iedereen te vriend houden. (Overigens begrijp ik wel dat mensen het niet zien zitten met Pepe, ik heb al vaker gezegd dat die niet spoort, terwijl dat wel heel jammer is omdat hij een verdomd goeie verdediger is)
HR
Pepe en Mourinho zijn wat dat betreft de verpersoonlijking van Real Madrid: een stel doorgeslagen gefrustreerde calimero's. En dat is inderdaad jammer.
Real moet af van Mourinho, en wel zo snel mogelijk. Het wereldwijde respect voor deze club wordt namelijk stukje bij beetje afgebroken door Mourinho himself. Zeg nou zelf: ik zou me kapot schamen wanneer de Boer zich zo zou gedragen als Mourinho. Durf te wedden dat hij allang de Arena uitgekikt zou zijn.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Mourinho is juist de perfecte coach om Real Madrid aan prijzen te helpen en zoals je zag hoe ze zondag speelde (en dan heb ik het niet over een aantal gekken) maar hoe ze Barca bijna van de mat speelde (ookal was dat elftal gehavend)

Mourinho is een coach die alles doet voor zijn club en het altijd opneemt voor zijn eigen team en alles moet door voor wijken.
Opzich vind ik dat een mooi iets, want zijn spelers lopen ook met hem weg bij iedere club die hij getrained heeft.

Echter heeft hij helaas nu een paar van die idioten onder zich die zich waarschijnlijk niet in kunnen houden maar goed als deze spelers weg zijn dan hoor je denk ik ook niemand meer klagen als Real speelt zoals Zondag.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Tikkie Terug schreef:

(...)

Pepe en Mourinho zijn wat dat betreft de verpersoonlijking van Real Madrid: een stel doorgeslagen gefrustreerde calimero's. En dat is inderdaad jammer.
Real moet af van Mourinho, en wel zo snel mogelijk. Het wereldwijde respect voor deze club wordt namelijk stukje bij beetje afgebroken door Mourinho himself. Zeg nou zelf: ik zou me kapot schamen wanneer de Boer zich zo zou gedragen als Mourinho. Durf te wedden dat hij allang de Arena uitgekikt zou zijn.
HR
Hummmm De harde cijfers zeggen totaal iets anders. Real is nog nooit zo populair geweest als de afgelopen tijd met Mou. Een open training in het stadion: 40.000 betalende toeschouwers (voor een training), aankomst in de VS, 10.000 man op de luchthaven. Aankomst in China 20.000 man langs de route naar het hotel en zeker 5.000 man rond het hotel. Training: 15.000 chinezen schreeuwend om de aandacht van.... Mourinho! Uit eigen ervaring, op dinsdag naar El Corte Ingles om een shirtje te scoren, nee meneer uitverkocht, donderdag zijn ze er weer vanaf 10.00 uur. Ik donderdag om 12.00 uur erheen, sorry meneer uitverkocht. Hoeveel had je er binnen dan, 250 stuks meneer. Maandag meer kans dan krijgen we er 500 binnen. Elke thuiswedstrijd kan Real 2 keer verkopen, ze zijn dan ook allemaal stijf uitverkocht. Elke uitwedstrijd is stijf uitverkocht. Hoezo de aftakeling van wereldwijde respect? Mourinho heeft maar 1 pech, Barca.
HR
HR
Badr Hari net terug uit Madrid, moest les geven bij de koninklijke verdedigers. Vol lof over talent Pepe. :P
HR
HR
forumillustratie

Wat een imbecil zeg. Wat verwacht hij met zijn vecht-nonvoetbal ploeg???

[Dit bericht is veranderd door Bugsy (op 18 augustus 2011 01:03:12).]
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

En dan ook nog even als een wijf gaan knijpen en de boel opstoken. Schorsen voor het leven, deze gek!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

En weer geen prijs doordat ze vervallen in ordinair schoppen. Begint er al een rode lijn zichtbaar te worden voor de madridista's? :D
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Ajacied1993 schreef:

En dan ook nog even als een wijf gaan knijpen en de boel opstoken. Schorsen voor het leven, deze gek!
HR
Dat zou de logische straf zijn. Hoelang mag die gestoorde idioot hier nog mee doorgaan. Mourinho, waarom is hij altijd zo gefrustreerd. Dat zou ik wel eens willen weten. Het lijkt wel of hij het nog leuk vindt ook. :I

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 18 augustus 2011 01:21:20).]
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004

Hoe Marcelo (in luchtduel met Messi en bij charge op Cesc) en Pepe (altijd) duels aangaan heeft niets te maken met het veelgehoorde excuus dat de Barcelona spelers zich aanstellen. Wat een maniakken. Hoe kun je als teamgenoot trouwens nog boos reageren als je ziet hoe Marcelo dat duel invliegt?

Real heeft zich weer verre van koninklijk gedragen en het voetbal heeft weer eens overwonnen. Positief aan de avond is dat Mourinho en de zijnen wel merken dat ze door veel te pressen veel meer kans maken door dat catenaccio voetbal waar ze het vorig jaar mee probeerden.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Bramsterdam schreef:

Hoe Marcelo (in luchtduel met Messi en bij charge op Cesc) en Pepe (altijd) duels aangaan heeft niets te maken met het veelgehoorde excuus dat de Barcelona spelers zich aanstellen. Wat een maniakken. Hoe kun je als teamgenoot trouwens nog boos reageren als je ziet hoe Marcelo dat duel invliegt?

Real heeft zich weer verre van koninklijk gedragen en het voetbal heeft weer eens overwonnen. Positief aan de avond is dat Mourinho en de zijnen wel merken dat ze door veel te pressen veel meer kans maken door dat catenaccio voetbal waar ze het vorig jaar mee probeerden.
HR
Gewoon, alles en iedereen is tegen Madrid volgens Mou, en als je dat maar vaak genoeg herhaalt dan geloven de hersenloze voetballertjes dat wel. Het 'wij tegen de rest gevoel' :D
HR
HR

T.M.R.
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 4 november 2010

HR
HR

skimovic
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2002

Bruttie schreef:

Real Madrid is een goede ploeg, ze kunnen misschien wel beter presteren dan Barca dit jaar... Waarom gaan ze zich niet concentreren op hun spel ipv zeiken in de media en schoppen in de wedstrijd. Stelletje jankerds zijn het
HR
Hoop dat je hiermee Pedro, Busquets, Mascherano, Alves, Iniesta etc bedoeld?
Als je ze een keer vies aankijkt rollen ze al, tik de rechter enkel aan en ze maken 3 koprollen en grijpen naar de linker...

Maargoed, ze werken met Unicef en zeker in nederland is Barca heilig, mag allemaal niks van gezegd worden. Media is ook volledig pro Barca, erg jammer dat er geen onpartijdige journalistiek meer is.

[Dit bericht is veranderd door skimovic (op 18 augustus 2011 01:31:56).]
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Zolang die driehoek bij Barcelona speelt gaat Real echt geen platte prijs pakken hoor. Zelfs op halve kracht doen ze wat ze willen.

Als Real echt koninklijk is, dan ontslaan ze die Mourinho een keer.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

skimovic schreef:

(...)

Hoop dat je hiermee Pedro, Busquets, Mascherano, Alves, Iniesta etc bedoeld?
Als je ze een keer vies aankijkt rollen ze al, tik de rechter enkel aan en ze maken 3 koprollen en grijpen naar de linker...

Maargoed, ze werken met Unicef en zeker in nederland is Barca heilig, mag allemaal niks van gezegd worden. Media is ook volledig pro Barca, erg jammer dat er geen onpartijdige journalistiek meer is.
HR
Ja inderdaad, al mijn posts in het Barca topic over de overtredingen van Pepe, van minuut tot minuut bijgehouden zijn LEUGENS en de media in Nederland ziet het niet! OPEN JE OGEN MENSEN!!! :D
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,4% dat Chelsea FC wint van Atletico Madrid. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!