Ajax Netwerk
woensdag 16 april 2014 - 20:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 151 »

HR

0634
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

quote:HR
AFC_Orange schreef:

Real zal toch achter hun oren krabben nu ze ook van Huntelaar spijt zullen hebben.

HR
Het lijkt mij erg sterk. Hij is er al een hele tijd weg en ook bij Schalke en Milans is het niet altijd geweldig gegaan, zoveel tijd krijg je niet bij Real. Bovendien is scorend vermogen niet bepaald het probleem van Real. Ik denk dat ze in Madrid nauwelijks nog weten wie hij is.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Rocky85 schreef:

(...)

Dat is een eindeloze discussie. Het hangt van je criteria af, en die zijn natuurlijk altijd subjectief. Je zou eventueel de criteria van de UEFA kunnen gebruiken voor zogenoemde "home grown players".
HR
Dat is idd een eindeloze discussie.Of Callejon is doorgebroken onder Mou is natuurlijk geen discussie, want dat is hij niet.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

0634 schreef:

(...)
Het lijkt mij erg sterk. Hij is er al een hele tijd weg en ook bij Schalke en Milans is het niet altijd geweldig gegaan, zoveel tijd krijg je niet bij Real. Bovendien is scorend vermogen niet bepaald het probleem van Real. Ik denk dat ze in Madrid nauwelijks nog weten wie hij is.
HR
Nu zal zijn naam toch over de hele wereld weer klinken hoor. Het zijn geen normale cijfertjes meer. Zelfs ik als anti-Huntelaar moet dat toegeven. Juist omdat die eerder niet rendeerde dit seizoen is het knap dat die in zo korte tijd ineens naar 22 goals is gegaan in de competitie en al een boel Europese.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Wat heb ik gisteren weer genoten van Rafale Varane, zo uit de eigen jeugd nog geen 19 jaar en dan zo voetballen, geweldig! Wat mij betreft mag de bond Pepe nog eens 10 wedstrijden schorsen...

Zelfs Rio Ferdinand ziet in Varane de verdediger van de toekomst...
;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 25 maart 2012 16:35:41).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Siempre Real schreef:

Wat heb ik gisteren weer genoten van Rafale Varane, zo uit de eigen jeugd nog geen 19 jaar en dan zo voetballen, geweldig! Wat mij betreft mag de bond Pepe nog eens 10 wedstrijden schorsen...

Zelfs Rio Ferdinand ziet in Varane de verdediger van de toekomst...
;B
HR
Nu staat ie beter :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Nu staat ie beter :B
HR
Ja hoor, ga je nou ook al pijn posts verbeteren???? :D Hij speelt toch echt 80% van zijn wedstrijden bij de jeugd, dus kloppen doet het wel, zo uit de eigen jeugd..... :B

Hij speelde echt weer een geweldige pot, zat er steeds goed tussen en had een geweldige pass waar een doelpunt uit viel (de 4-1 of 5-1)...

Dit moet ook even van mijn hart, ik dacht dat Sierd slecht en subjectief was, maar die commentator gisteren is net zo erg, daarbij noemde hij de scheids, afkomstig uit LEON een Bask... Zou ik in Baskenland of Asturias niet durven zeggen hoor, dat een Leones uit Baskenland komt.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 25 maart 2012 16:49:45).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ja hoor, ga je nou ook al pijn posts verbeteren???? :D Hij speelt toch echt 80% van zijn wedstrijden bij de jeugd, dus kloppen doet het wel, zo uit de eigen jeugd..... :B

Hij speelde echt weer een geweldige pot, zat er steeds goed tussen en had een geweldige pass waar een doelpunt uit viel (de 4-1 of 5-1)...

Dit moet ook even van mijn hart, ik dacht dat Sierd slecht en subjectief was, maar die commentator gisteren is net zo erg, daarbij noemde hij de scheids, afkomstig uit LEON een Bask... Zou ik in Baskenland of Asturias niet durven zeggen hoor, dat een Leones uit Baskenland komt.
HR
Talent is het zeker weten! heeft Lens toch goed deze speler opgeleid :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Talent is het zeker weten! heeft Lens toch goed deze speler opgeleid :B
HR
Goed opgeleid? Tis maar goed dat Real hem na 1 seizoen overgenomen heeft, nu leert die jongen tenminste nog wat, zit middenin een leerproces! :)

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 25 maart 2012 17:18:03).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Goed opgeleid? Tis maar goed dat Real hem na 1 seizoen overgenomen heeft, nu leert die jongen tenminste nog wat, zit middenin een leerproces! :)
HR
BIjna heel zijn voetbal leven opgeleid bij Lens, en 1 seizoen gepresteerd in de hoofdmacht dan gaat deze jeugdspeler van Lens naar Real om verder te ontwikkelen.
Helaas (misschien wel goed ook) voor Real speelt er blijkbaar geen bruikbare speler in de jeugd van Madrid :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

BIjna heel zijn voetbal leven opgeleid bij Lens, en 1 seizoen gepresteerd in de hoofdmacht dan gaat deze jeugdspeler van Lens naar Real om verder te ontwikkelen.
Helaas (misschien wel goed ook) voor Real speelt er blijkbaar geen bruikbare speler in de jeugd van Madrid :B
HR
Nee, klopt. Er zit geen CV van enig belang in de jeugd of bij het filiaal. Prima aankoop derhalve. Overigens, vanaf volgend jaar zou het gevoerde beleid zijn vruchten moeten afwerpen. Afwachten dus wat er vanaf volgend seizoen gebeurt.

Alles over de 101 goals van CR
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Nee, klopt. Er zit geen CV van enig belang in de jeugd of bij het filiaal. Prima aankoop derhalve. Overigens, vanaf volgend jaar zou het gevoerde beleid zijn vruchten moeten afwerpen. Afwachten dus wat er vanaf volgend seizoen gebeurt.

Alles over de 101 goals van CR
HR
Ja ik hoop het met evt. een nieuwe trainer zal dat zeker goedkomen, een Mourinho doet niet aan de jeugd.

Ben benieuwd wanneer er een nieuwe toptalent eruit komt wel veel goede verhalen gehoord over Morata.
Hoe is het daarmee Siempre? aanstormend talent of net niet?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Ja ik hoop het met evt. een nieuwe trainer zal dat zeker goedkomen, een Mourinho doet niet aan de jeugd.

Ben benieuwd wanneer er een nieuwe toptalent eruit komt wel veel goede verhalen gehoord over Morata.
Hoe is het daarmee Siempre? aanstormend talent of net niet?
HR
Ik ben het niet helmaal eens met wat je zegt over Mourinho. Hij heeft weldegelijk jeugd de kans gegeven, heeft er zelfs een 10-tal bijgehaald die 2 tot 3 keer per week mee mogen trainen, echter hij vind dat ze het nivo niet aankunnen. Integenstelling tot wat hier vaak beweert wordt, houdt hij zich wel met de jeugd en het filiaal bezig, hij is regelmatig langs de lijn te vinden en heeft 1 keer per week contac met de jeugdtrainers. Hij laat zich elke week informeren over uitslagen en wedstrijden. Het probleem is dat er bij Real nooit de tijd genomen is om talenten te laten rijpen, je moet als talent met kop en schouders boven alles en iedereen uitstijgen anders kom je er niet en verdwijn je richting de Getafe's ed. Er lopen in de primera en segunda a-b zo'n 100 spelers die uit de jeugdopleiding van Real komen, daarnaast lopen er over heel de wereld nog zo'n 20 stuks, voornamelijk in Zuid Amerika.

Dan antwoord op je vraag, dit is zo'n speler die bij de selectie zit, maar niet echt tot de groep hoort. Zeer takentvol, mag regelmatig mee en zo nu en dan zelfs invallen. Mourinho is gecharmeerd van hem, maar vind hem nog niet "volwassen" genoeg. Volgend seizoen zal hij meer en meer bij de selectie zijn en zal hij voorzichtig meer speelminuten krijgen.

Op dit moment zitten de volgende spelers in soortgelijke situatie als Morata:
Josulu en Jese als aanvallers en Jesus en Mejias als keepers. En nee, verder zit er niet zo veel bijzonders, wel in de groep die nu zeg maar 17-18 jaar is, dat is een hele leuke lichting.
HR
HR

0634
Administrator

AFC_Orange schreef:

(...)

Nu zal zijn naam toch over de hele wereld weer klinken hoor. Het zijn geen normale cijfertjes meer. Zelfs ik als anti-Huntelaar moet dat toegeven. Juist omdat die eerder niet rendeerde dit seizoen is het knap dat die in zo korte tijd ineens naar 22 goals is gegaan in de competitie en al een boel Europese.
HR
Ik zeg niet dat hij er niets van bakt bij Schalke, ik zeg alleen dat Real hem heus niet ineens mist. Of dat ze vinden dat ze hem te vroeg weg hebben gedaan, zoals gesteld werd. Real is geen club om 2,5 jaar te wachten voordat iemand weer presteert. Bovendien, speelt Real compleet anders. Bij Schalke is alles inmiddels ingericht op KJH, zie je Mourinho dat ook doen?
HRHR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht

Siempre Real schreef:

Jesus en Mejias als keepers.
HR
Aan keepers heeft Real niet zoveel. Casillas kan nog jaren mee. Volgens mij zit die Adan ofzo ook al tig jaar op de bank te wachten ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rocky85 schreef:

(...)

Aan keepers heeft Real niet zoveel. Casillas kan nog jaren mee. Volgens mij zit die Adan ofzo ook al tig jaar op de bank te wachten ;)
HR
Keepers horen er ook bij, je kunt je uiteraard afvragen wat je met 4 keepers in je selectie moet, maar das andere koek. Adan is eigenlijk nog niet zo gek lang 2-de keeper, hiervoor was het Dudek nog.

Overigens, ik heb even gecheckt, en onder Mourinho hebben al 9 canteranos hun debuut mogen maken.
Nacho Fernández, Morata, Juan Carlos, Joselu, Jesús, Mejías, Álex Fernández, Jese en Adán

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 25 maart 2012 21:19:16).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Keepers horen er ook bij, je kunt je uiteraard afvragen wat je met 4 keepers in je selectie moet, maar das andere koek. Adan is eigenlijk nog niet zo gek lang 2-de keeper, hiervoor was het Dudek nog.

Overigens, ik heb even gecheckt, en onder Mourinho hebben al 9 canteranos hun debuut mogen maken.
Nacho Fernández, Morata, Juan Carlos, Joselu, Jesús, Mejías, Álex Fernández, Jese en Adán
HR
Debuut maken is geen punt, echter heeft meneer het lef om jeugdspelers regelmatig de tijd te geven en ervaring op te doen?
Met Mourinho gaat het hem gewoon niet worden met jeugdspelers helaas, maar zoals gezegd misschien met een nieuwe trainer die wat uit de jeugd haalt
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Debuut maken is geen punt, echter heeft meneer het lef om jeugdspelers regelmatig de tijd te geven en ervaring op te doen?
Met Mourinho gaat het hem gewoon niet worden met jeugdspelers helaas, maar zoals gezegd misschien met een nieuwe trainer die wat uit de jeugd haalt
HR
Mou zit er nou 2 jaar, toen hij kwam was de jeugdopleiding een mega bende. Hij heeft de boel structuur gegeven en laat spelers ervaring op doen. Wat in het verleden altijd fout ging, probeert hij niet te doen en dat is spelers te snel inpassen waardoor de druk zo groot wordt dat spelers afvallen. Iedereen wacht op de nieuwe Raul, en die is er gewoon niet en zal er ook niet komen.

Ik ben het absoluut niet met je eens, want ik weet wat er op dit moment gebeurt in de opleiding. Ik weet hoe er gewerkt wordt en welke verwachtingen er geschapen worden. Nogmaals, de lichting die nu zou moeten komen is kwalitatief niet zo goed en zeker niet groot. Er zit wel wat bij, maar dat heeft nog tijd nodig. De lichting daarachter, die dus al met de door Mou geintroduceerde structuur te maken heeft, die is echt wel aardig. De 17 - 18 jarigen, daar zitten een aantal juweeltjes bij.

Je kunt dus wel het lef hebben om jeugdspelers in te brengen, maar die komen niet in een gespreid bedje terecht. Waarmee ik wil zeggen dat het bij lange na geen Barca beeld is, waar er door de hele club een filosofie heerts. Real is daar pas 2 jaar geleden mee begonnen. Op dit moment doet Mou het al boven verwachting met de jeugd, al 9 spelers hebben hun de buut gemaakt, 5 daarvan zitten inmiddels vast in de selectie en elke week weer trainen een groot aantal spelers mee met de selectie.

Ik vind het nog te voorbarig om nu al te stellen dat Mou jeugdspelers geen kans geeft. Mocht hij blijven zitten, dan zullen we komend seizoen zien wa er gebeurt. Mocht hij vertrekken en een andere trainer zet wel jeugd in, dan heeft Mou zijn aanpak vrichten afgeworpen.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

HR
Uiteraard horen keepers er bij, maar mijn punt is dat Real niets heeft aan nog meer keepers. Casillas gaat de komende jaren gewoon onder de lat bij Real staan, dus elke keeper die er uit de jeugd bij komt, mag slechts de bank warm houden. Ik heb ff snel op Wikipedia gekeken, maar Adan is 25 jaar oud en heeft 3! wedstrijd in het eerste gespeeld. Sinds 2009 zit hij bij de selectie.

Een keeper heeft ook ervaring nodig. Had hem dan uitgeleend aan een degradant, zoals PSV doet met Zoet. Adan verspeelt nu gewoon kostbare tijd. Je ziet hetzelfde met Vermeer. Ook die heeft eigenlijk te weinig ervaring en maakt daardoor rare blunders. Blunders die hij niet zou hebben gemaakt als hij al 3 seizoen Eredivisie bij een VVV zou hebben gespeeld.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Mou zit er nou 2 jaar, toen hij kwam was de jeugdopleiding een mega bende. Hij heeft de boel structuur gegeven en laat spelers ervaring op doen. Wat in het verleden altijd fout ging, probeert hij niet te doen en dat is spelers te snel inpassen waardoor de druk zo groot wordt dat spelers afvallen. Iedereen wacht op de nieuwe Raul, en die is er gewoon niet en zal er ook niet komen.

Ik ben het absoluut niet met je eens, want ik weet wat er op dit moment gebeurt in de opleiding. Ik weet hoe er gewerkt wordt en welke verwachtingen er geschapen worden. Nogmaals, de lichting die nu zou moeten komen is kwalitatief niet zo goed en zeker niet groot. Er zit wel wat bij, maar dat heeft nog tijd nodig. De lichting daarachter, die dus al met de door Mou geintroduceerde structuur te maken heeft, die is echt wel aardig. De 17 - 18 jarigen, daar zitten een aantal juweeltjes bij.

Je kunt dus wel het lef hebben om jeugdspelers in te brengen, maar die komen niet in een gespreid bedje terecht. Waarmee ik wil zeggen dat het bij lange na geen Barca beeld is, waar er door de hele club een filosofie heerts. Real is daar pas 2 jaar geleden mee begonnen. Op dit moment doet Mou het al boven verwachting met de jeugd, al 9 spelers hebben hun de buut gemaakt, 5 daarvan zitten inmiddels vast in de selectie en elke week weer trainen een groot aantal spelers mee met de selectie.

Ik vind het nog te voorbarig om nu al te stellen dat Mou jeugdspelers geen kans geeft. Mocht hij blijven zitten, dan zullen we komend seizoen zien wa er gebeurt. Mocht hij vertrekken en een andere trainer zet wel jeugd in, dan heeft Mou zijn aanpak vrichten afgeworpen.
HR
Het zou best kunnen dat de jeugdopleiding een bende was en er nu iets beter uit ziet, maar wat ik wil zeggen is dat Mourinho niet de coach is om jong talent te brengen.
Hij is een coach wat met materiaal kan presteren wat er al staat.

Mourinho zal ten alle tijde voor ervaring gaan en hoe goed je jeugd ook kan zijn onder zijn bewind zal het niet beter worden wat betreft jeugdspelers in het eerste elftal.

Daarom hoop ik ook voor Real dat er na dit seizoen een nieuwe coach komt die dat wel doet en inderdaad het lef heeft om dit soort spelers toe te passen en niet enkel in nietszeggende bekerduels.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Het zou best kunnen dat de jeugdopleiding een bende was en er nu iets beter uit ziet, maar wat ik wil zeggen is dat Mourinho niet de coach is om jong talent te brengen.
Hij is een coach wat met materiaal kan presteren wat er al staat.

Mourinho zal ten alle tijde voor ervaring gaan en hoe goed je jeugd ook kan zijn onder zijn bewind zal het niet beter worden wat betreft jeugdspelers in het eerste elftal.

Daarom hoop ik ook voor Real dat er na dit seizoen een nieuwe coach komt die dat wel doet en inderdaad het lef heeft om dit soort spelers toe te passen en niet enkel in nietszeggende bekerduels.
HR
Nou dat weet ik dus zo net nog niet. Als je zelf je mond open trekt, dan worden er wel verwachtingen geschapen.

Ik moet ook nog zien dat er volgend seizoen een nieuwe trainer komt. Ik denk en verwacht dat Mou blijft en dat er vanaf volgend seizoen weldegelijk meer kansen zullen zijn voor de jeugd. Dat basseer ik vooral op de manier waarop Mou met de jeugd bezig is. Hij is betrokken en laat zich informeren. Hij houdt de ontwikkeling van bepaalde spelers zeer nauwlettend in de gaten. Ik denk dat Mou feitelijk nog niet in zo'n situatie gezeten heeft. Bij Chelsea mocht het allemaal geld kosten, die Rus wilde succes, ongeacht hoe. Bij Inter was het feitelijk niet anders en bij Porto had hij een relatief jonge en niet zo ervaren ploeg.

Nu bij Real worden er 2 dingen verwacht, hij moet prijzen pakken en hij moet de jeugd stroom op gang brengen. Ik denk dat het hem gaat lukken.

Uiteraard horen keepers er bij, maar mijn punt is dat Real niets heeft aan nog meer keepers. Casillas gaat de komende jaren gewoon onder de lat bij Real staan, dus elke keeper die er uit de jeugd bij komt, mag slechts de bank warm houden. HR
Dat was ook een beetje mijn punt, wat moet je met 4 keepers in je selectie?

Een keeper heeft ook ervaring nodig. Had hem dan uitgeleend aan een degradant, zoals PSV doet met Zoet. Adan verspeelt nu gewoon kostbare tijd. Je ziet hetzelfde met Vermeer. Ook die heeft eigenlijk te weinig ervaring en maakt daardoor rare blunders. BluHR
Ik denk dat we hier met 2 probleempjes zitten, ten eerste is de vraag naar keepers helemaal niet zo groot. Er zijn maar weinig clubs die geld uit geven voor een keeper en de keeper in kwwestie moet het ook nog willen. Het zou aantrekkelijk zijn als ze Adan bv aan Bilbao of zoiets uit konden lenen, maar juist die ploegen zijn goed voorzien en hebben zelf een overschot aan keepers. Een keeper in Spanje is vaak de sluitpost op de begroting.

Maar ik ben het wel met je eens. Voor zo'n keeper is verhuren/uitlenen of zelfs verkopen uiteraard veel beter.

En dan nog iets (wat ik althans vind) zeer opmerkelijks. Nav de clasico's en het gedrag van de Real spelers, zou je denken dat Real op dit moment overal ter wereld wordt "uitgekotst", uitgefloten en altijd "warm onthaald" wordt... Welnu, niets is minder waar. Overal waar Real opduikt ontstaat een lichte vorm van histerie. Of het nu China, Japan, VS of zoals gisteren Cyprus altijd staat er een (grote) menigte klaar om de selectie toe te juichen... Frappant, want als je de commentaren zo nu en dan leest, zou je anders verwachten... Hoewel, deze commentaren over het algemeen alleen hier in Nederland luid te horen zijn en hardnekkig aanhouden. Zou dat dan weer te maken hebben met het feit dat men hier Barca als aangenomen/geadopteerd kindje ziet??? ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 26 maart 2012 10:37:39).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ik denk dat we hier met 2 probleempjes zitten, ten eerste is de vraag naar keepers helemaal niet zo groot. Er zijn maar weinig clubs die geld uit geven voor een keeper en de keeper in kwwestie moet het ook nog willen. Het zou aantrekkelijk zijn als ze Adan bv aan Bilbao of zoiets uit konden lenen, maar juist die ploegen zijn goed voorzien en hebben zelf een overschot aan keepers. Een keeper in Spanje is vaak de sluitpost op de begroting.

Maar ik ben het wel met je eens. Voor zo'n keeper is verhuren/uitlenen of zelfs verkopen uiteraard veel beter.

En dan nog iets (wat ik althans vind) zeer opmerkelijks. Nav de clasico's en het gedrag van de Real spelers, zou je denken dat Real op dit moment overal ter wereld wordt "uitgekotst", uitgefloten en altijd "warm onthaald" wordt... Welnu, niets is minder waar. Overal waar Real opduikt ontstaat een lichte vorm van histerie. Of het nu China, Japan, VS of zoals gisteren Cyprus altijd staat er een (grote) menigte klaar om de selectie toe te juichen... Frappant, want als je de commentaren zo nu en dan leest, zou je anders verwachten... Hoewel, deze commentaren over het algemeen alleen hier in Nederland luid te horen zijn en hardnekkig aanhouden. Zou dat dan weer te maken hebben met het feit dat men hier Barca als aangenomen/geadopteerd kindje ziet??? ;B
HR
Dan noem je ook echt landen die begrijpen hoe het voetbalt werkt ;) Real zou sympathie kunnen krijgen van het nederlands volk als ze zich normaal gedragen tijdjes een Clasico.
Dus het is gewoon begrijpelijk dat ze worden aangepakt omdat ze zich vaak genoeg schandalig gedragen.

Wie dat niet ziet begrijpt het niet helemaal.

Wat betreft Mourinho met de jeugd, tja het is afwachten maar het is niet des Mourinho's en Mourinho kennende zal hij zich niet snel van zijn eigen visie afwijken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Dan noem je ook echt landen die begrijpen hoe het voetbalt werkt ;) Real zou sympathie kunnen krijgen van het nederlands volk als ze zich normaal gedragen tijdjes een Clasico.
Dus het is gewoon begrijpelijk dat ze worden aangepakt omdat ze zich vaak genoeg schandalig gedragen.

Wie dat niet ziet begrijpt het niet helemaal.

Wat betreft Mourinho met de jeugd, tja het is afwachten maar het is niet des Mourinho's en Mourinho kennende zal hij zich niet snel van zijn eigen visie afwijken.
HR
Het maakt niet uit, waar Real ook komt, er staan altijd een horde mensen ze op te wachten. Ik heb nog geen enkele keer gezien dat ze werden uitgefloten.

Ze worden overal aangepakt, na zo'n wedstrijd, maar dat duurt maar even. Alleen hier niet, maar dat heeft alles te maken met de link Holland - Barca.

We weten helemaal niet wat de visie van Mou is. Zoals ik al zei, bij Chelsea en Inter schikte hij zich in de visie die hem voorgehouden is, bij Porto exact hetzelfde: hier heb je een selectie, maak er iets moois van. Waarbij we moeten aantekenen dat hij bij Porto niets moest (kwa prestaties). Nu bij Real heeft hij "de vrije hand" en hij heeft zelf aangegeven dat het niet moest kunnen dat een club als Real zoveel spelers opleidt en er nog geen 5% daadwerkelijk doorbreekt.

We weten dus alleen wat hij bij de vorige 3 clubs gedaan heeft, en dat was allemaal opgelegd van boven af. Bij Chelsea moest hij de club aan de top brengen, kostten onbelangrijk. Bij Inter exact hetzelfde, Inter moest weer meetellen, dat is gelukt op zeer korte termijn. Dat Mou met relatief onervaren en jonge spelers kan werken heeft hij bij Porto bewezen...
We zullen moeten afwachten wat de toekomst brengt....
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

HR
Bilbao is een middenmotor en dus te hoog. Hier gaat een club als Heerenveen of Roda ook niet zo snel een keeper lenen van een topclub. Je moet echt lager inzetten. Zoals je al zegt, de keeper is de sluitpost van de begroting. Dus je moet naar een team zoeken dat z'n begroting al heeft opgemaakt, maar nog een keeper mist. Daarnaast is het voor een keeper juist goed als hij bij een kleine club speelt waar hij veel te doen krijgt. Ik zou als Real zijnde helemaal geen geld vragen als je Adan verhuurt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rocky85 schreef:

(...)

Bilbao is een middenmotor en dus te hoog. Hier gaat een club als Heerenveen of Roda ook niet zo snel een keeper lenen van een topclub. Je moet echt lager inzetten. Zoals je al zegt, de keeper is de sluitpost van de begroting. Dus je moet naar een team zoeken dat z'n begroting al heeft opgemaakt, maar nog een keeper mist. Daarnaast is het voor een keeper juist goed als hij bij een kleine club speelt waar hij veel te doen krijgt. Ik zou als Real zijnde helemaal geen geld vragen als je Adan verhuurt.
HR
Het gaat niet zozeer om Adan denk ik, je hebt immers wel een goede vervanger nodig. De nrs 3 en 4, daar gaat het meer om. Het grote probleem is zoals ik al zei dat (bijna) alle clubs voorzien zijn. Het heeft geen enkele zin om je keeper uit te lenen aan clubs lager dan segunda A. In plaats daarvan zou ik proberen de keepers elders in het buitenland onder te brengen, desnoods Zwitserland of Cyprus. Dan nog ben je afhankelijk van de wil van de betreffende keeper. Als hij het niet ziet zitten, dan houdt het op. Als Real spelers gratis van de hand doet, dan gaat het altijd via uitleen constructies, waarbij Real de speler/keeper gratis ter beschikking stelt en de andere club zijn salaris betaald. In alle andere gevallen vraagt Real huur. Het kan zo zijn dat ze bv Premies door betalen of een percentage van het salaris, maar verhuren doet Real niet gratis.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

Het gaat niet zozeer om Adan denk ik, je hebt immers wel een goede vervanger nodig. De nrs 3 en 4, daar gaat het meer om.
HR
Nu inderdaad niet meer, maar Adan is toch enkele jaren 3de keeper geweest achter Dudek? Toen hadden ze hem moeten verhuren. Haal gewoon een oude, betrouwbare 3de keeper.

Het grote probleem is zoals ik al zei dat (bijna) alle clubs voorzien zijn. Het heeft geen enkele zin om je keeper uit te lenen aan clubs lager dan segunda A. In plaats daarvan zou ik proberen de keepers elders in het buitenland onder te brengen, desnoods Zwitserland of Cyprus.
HR
Onder de Segunda A zit de Segunda B, oftewel de huidige Liga BBVA? Dat heeft toch nog best een aardig niveau? In het buitenland krijg je het probleem dat mensen eerst moeten wennen aan een nieuw land en taal.

Dan nog ben je afhankelijk van de wil van de betreffende keeper. Als hij het niet ziet zitten, dan houdt het op. Als Real spelers gratis van de hand doet, dan gaat het altijd via uitleen constructies, waarbij Real de speler/keeper gratis ter beschikking stelt en de andere club zijn salaris betaald. In alle andere gevallen vraagt Real huur. Het kan zo zijn dat ze bv Premies door betalen of een percentage van het salaris, maar verhuren doet Real niet gratis.
HR
Dat is waar. Als de persoon niet wil, houd het op.

[Dit bericht is veranderd door Rocky85 (op 26 maart 2012 12:48:35).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,3% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!