Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 07:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Bazza schreef:

(...)

Heb je een linkie?Google vind niks?
HR
Bel even met Monuta, zeg hen dat je een uitvaart wenst te regelen in de Arena, met gebruik van een Ajax vlag met logo en een kist in Ajax kleuren en logo, terwijl je de Ajax clublied laat klinken. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat... Oh ja, je wilt de laatste groet/afscheid in de kleedkamer of beter in de trofeenkamer van de Arena.... Neem je buidel mee!

Contact met Monuta

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 23 maart 2012 19:04:37).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Bel even met Monuta, zeg hen dat je een uitvaart wenst te regelen in de Arena, met gebruik van een Ajax vlag met logo en een kist in Ajax kleuren en logo, terwijl je de Ajax clublied laat klinken. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat... Oh ja, je wilt de laatste groet/afscheid in de kleedkamer of beter in de trofeenkamer van de Arena.... Neem je buidel mee!

Contact met Monuta
HR
En dat wordt georganiseerd door Ajax?Of laat Ajax slechts gebruik maken van hun vlaggen/clublied?Precies!Ajax werkt eraan mee ipv dat ze uitvaarten organiseren om geld te verdienen.Walgelijk ook dat je Ajax gebruikt om het commerciele gedrag van dat bedrijfje van jou vrij te pleiten.

Ik ga darten en zal nog even een aantal Ajacieden daar vragen naar hun mening over jullie pretparkje :D

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 24 maart 2012 08:18:00).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

En dat wordt georganiseerd door Ajax?Of laat Ajax slechts gebruik maken van hun vlaggen/clublied?Precies!Ajax werkt eraan mee ipv dat ze uitvaarten organiseren om geld te verdienen.Walgelijk ook dat je Ajax gebruikt om het commerciele gedrag van dat bedrijfje van jou vrij te pleiten.

Ik ga darten en zal nog even een aantal Ajacieden daar vragen naar hun mening over jullie pretparkje :D
HR
Wordt het pretpark gerealiseerd door Real? Nee dus! Ze werken eraan mee! Exact hetzelfde. Nog steeds heb ik geen enkel goed en degelijk argument van je gehoord, ik ga ervan uit dat dat de ware reden is dat je gaat darten, wellicht dat die aantal ajacieden je een goede argument kunnen geven. Jammer, geeft alleen maar aan dat je echt niet weet welke kant je nu op moet. Dan maar zo...

Walgelijk ook dat je Ajax gebruikt om het commerciele gedrag van dat bedrijfje van jou vrij te pleiten.En dan ben je nog mod ook op een Ajaxforum.HR
Typeert je nivo, had je echt vele malen hoger ingeschat. Geeft ook aan dat je niet echt begrepen heb waar de discussie nou feitelijk over gaat.

Zal het nog even kort voor je samenvatten, kun je onder het darten rustig over nadenken:

Jij zegt dat de club zich voor lul zet. Ik zeg hoezo dan? Het gaat enkel en alleen om geld. Nu is het aan jou om de nog steeds openstaande vraag: hoezo dan? van een degelijke antwoord te voorzien... en laat je nou niet zo kennen, geef gewoon antwoord op de vraag. ;)

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 24 maart 2012 08:18:14).]
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Kom op jongens. Wat een niveau.

Kijk, het is een heel subjectief gegeven, maar je hoeft degene met een andere mening niet te beledigen of zo. Heeft geen enkele zin.

Ik persoonlijk vind zo'n Galaxypark ook totaal ridicuul en ik denk ook dat er geen 10 Real-fans op de hele wereld zijn die al een tijdje met de gedachte rondlopen van 'Goh, was er maar een pretpark van Real' en nu helemaal door het dolle heen zijn dat het park er komt. Maar als Real denkt dat te moeten doen, moeten ze het zelf weten.

Volgens mij gaat het hen alleen maar geld kosten en zouden ze beter geld genereren door fatsoenlijk technisch beleid te voeren en wat minder aan te kopen en wat beter op te leiden. Maar ja, niet elke club denkt zo. So be it.
HR
HR

Bazza
Icoon

De reden dat ik ging darten mijn gevederde vriend is omdat ik geen competitiewedstrijd af ga zeggen om met jou te gaan discussieren.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Ik zie het hele probleem niet zo. Real probeert geld te verdienen, goh, wat een eyeopener zeg. Ze verlenen hun medewerking aan een pretpark, wat is nou precies het probleem? Als het nou een Al Qaida-trainingskamp is, kan ik de kritiek begrijpen, maar nu... Het is net als dertig jaar terug. Toen schreeuwde iedereen om het hardst vanwege die schandelijke shirtreclame.
HR
HR

Bazza
Icoon

AMSTERDAM - Voordat Fabio Coentrão nog eens een sigaret opsteekt, zal de Portugees twee keer nadenken.

De verdediger van Real Madrid werd woensdag buiten de selectie gelaten voor het duel met Villarreal nadat er op internet foto’s van hem opdoken met een nicotinestok in zijn mond.
Deze foto’s zijn dinsdag genomen. De Portugees vierde toen zijn verjaardag in een restaurant.
Volgens verschillende Spaanse media heeft Coentrão ook een boete opgelegd gekregen.
Real Madrid speelde met 1-1 gelijk tegen Villarreal. De voorsprong van de ‘Koninklijke’ op FC Barcelona bedraagt nu zes punten. Vorige week waren dat er nog tien.HR
Nu.nl
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Bazza schreef:

(...)

Nu.nl
HR
Mourinho heeft geen andere keus andere spelers zijn terecht geschorst, en Mourinho doet niets met de jeugd dus snap wel dat hij hem er weer bij haalt.
HR
HR

0634
Administrator

Dat vind ik nou echt overdreven zeg. Die man steekt een peuk op, nou nou. Geef hem een openbare waarschuwing en zeg onder vier ogen even dat hij dat niet meer in het openbaar moet doen. Klaar, af.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Mourinho heeft geen andere keus andere spelers zijn terecht geschorst, en Mourinho doet niets met de jeugd dus snap wel dat hij hem er weer bij haalt.
HR
Er loopt op dit moment ook niets rond dat op deze positie mee kan. En het is nu niet echt het moment om een jonge speler in te passen, de belangen zijn daar net iets te groot voor. Dat doet Mou goed, terugvallen op de ervaring.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Een kat in het nauw maakt rare sprongetjes. Mourinho voelt de hete adem van Barcelona in zijn nek. Zou hij ook zo'n scene hebben getrapt toen Sneijdertje een peukie opstak in zijn Inter periode? Ook daar was genoeg beeldmateriaal van te vinden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

AFCA 428 schreef:

Een kat in het nauw maakt rare sprongetjes. Mourinho voelt de hete adem van Barcelona in zijn nek. Zou hij ook zo'n scene hebben getrapt toen Sneijdertje een peukie opstak in zijn Inter periode? Ook daar was genoeg beeldmateriaal van te vinden.
HR
Het is allemaal zo jammer, een Spaans roddelblad publiceert een foto, hangt er een verhaal aan vast, toevalliger wijs wordt de speler door Mou aan de kant gehouden en hup, de sensatie is compleet. Heeft iemand Mou of Coentrao gevraagd waarom hij die wedstrijd op de tribune zat? Ik heb althans noch Mou noch Coentrao erover gehoord/gelezen. Volgens mij was het maandag al bekend dat Coentrao niet zou spelen op woensdag en pas dinsdag is de foto gemaakt en gepubliceerd.... :denk

Waar gaat het hele verhaal Real Madrid resort Island nou eigenlijk om? Zie hier de officiele presentatie film:

Het gaat puur om geld verdienen...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 24 maart 2012 12:12:39).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Er loopt op dit moment ook niets rond dat op deze positie mee kan. En het is nu niet echt het moment om een jonge speler in te passen, de belangen zijn daar net iets te groot voor. Dat doet Mou goed, terugvallen op de ervaring.
HR
Met Mourinho aan het roer zal er nooit een spaanse toptalent doorbreken bij Real, zoals ik al zei hij heeft geen enkele keus.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Met Mourinho aan het roer zal er nooit een spaanse toptalent doorbreken bij Real, zoals ik al zei hij heeft geen enkele keus.
HR
En Callejon dan?
HR
HR

Bazza
Icoon

Villas-Boas schreef:

(...)

HR
Tja dat is gewoon zonde dat dat niet gebeurt bij zon grote club.Zou ze meer sympathie opleveren denk ik.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

En Callejon dan?
HR
25 jaar?
HR
HR

Bazza
Icoon

Villas-Boas schreef:

(...)

25 jaar?
HR
Idd speelde al 3 jaar in de basis van Espanyol, daar is hij doorgebroken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Hij was 21 toen hij naar Espanyol vertrok, is vervolgens daar gaan spelen omdat hij daar wel zou spelen en weer terug gehaald, maar het is wel gewoon een speler uit de eigen jeugd die er gewoon bij zit. Zelfde geldt ook voor El Pirata.

Feit is wel dat er te weinig echt doorkomt, la fabrica blanca is vooral belangrijk voor de Spaanse middenmoot en subtop. Real is de club die de meeste spelers levert aan deze clubs.

Nu we het toch over Canteranos hebben, de trainer die tot nu toe de meeste spelers uit de jeugd heeft laten debuteren, zit bij Mallorca op de bank en heet Caparros..
Enkele spelers die onder hem hun de buut maakten: Ramos, Navas, Reyes, Muniain, Llorente, (wijlen) Puertas en Adrian...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 24 maart 2012 19:02:30).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

Hij was 21 toen hij naar Espanyol vertrok, is vervolgens daar gaan spelen omdat hij daar wel zou spelen en weer terug gehaald, maar het is wel gewoon een speler uit de eigen jeugd die er gewoon bij zit. Zelfde geldt ook voor El Pirata.

Feit is wel dat er te weinig echt doorkomt, la fabrica blanca is vooral belangrijk voor de Spaanse middenmoot en subtop. Real is de club die de meeste spelers levert aan deze clubs.

Nu we het toch over Canteranos hebben, de trainer die tot nu toe de meeste spelers uit de jeugd heeft laten debuteren, zit bij Mallorca op de bank en heet Caparros..
Enkele spelers die onder hem hun de buut maakten: Ramos, Navas, Reyes, Muniain, Llorente, (wijlen) Puertas en Adrian...
HR
Callejon komt wel uit de eigen jeugd maar hij heeft hem niet laten debuteren in de primera division toch?
Sorry maar Calejon reken ik niet meer als talent en is gewoon doorgebroken bij Espanyol en niet bij Real.

Sorry SIempre maar zoals ik zei Mourinho is niet van de eigen jeugd en daar zal zeer waarschijnlijk als hij aan het roer staat maar bar weinig uit komen (lees: geen)
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht

Siempre Real schreef:

Hij was 21 toen hij naar Espanyol vertrok, is vervolgens daar gaan spelen omdat hij daar wel zou spelen en weer terug gehaald, maar het is wel gewoon een speler uit de eigen jeugd die er gewoon bij zit.HR
In dat geval zijn Pique en Fabregas ook eigen jeugd voor Barça en volgend seizoen Alba ook. Maar volgens mij deed jij daar altijd nogal lacherig over ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rocky85 schreef:

(...)

In dat geval zijn Pique en Fabregas ook eigen jeugd voor Barça en volgend seizoen Alba ook. Maar volgens mij deed jij daar altijd nogal lacherig over ;)
HR
Jij snapt het! Wanneer is het wel en wanneer niet een eigen jeugd/opgeleide speler? Neem nou Pedro, wordt algemeen gezien als eigen jeugd, maar de jongen was al 16 (of zo) toen hij bij Barca kwam. Ben je dan ook nog eigen jeugd?
HR
HR

Bazza
Icoon

9 minuten voor tijd bij een 5-1 voorsprong mag Jese(eigen jeugd)invallen!En dan het beleid van Mou kraken hiero, hij is gewoon held!

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 24 maart 2012 22:44:26).]
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

Real zal toch achter hun oren krabben nu ze ook van Huntelaar spijt zullen hebben.

Eerst stonden Sneijder en Robben 1 seizoen na hun transfer in de CL finale en Huntelaar staat nu met kop en schouders bovenaan de Bundesliga qua goals. Niet dat ik dat het allerbelangrijkste vindt maar Real zal er toch spijt van hebben denk ik zo.

Straks worden vdVaart en Drenthe ook nog de grote jongens in de Premier League en is Real helemaal voor schut gezet. Ze zijn al zelfs aardig op weg.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Bazza schreef:

9 minuten voor tijd bij een 4-1 voorsprong mag Jese(eigen jeugd)invallen!En dan het beleid van Mou kraken hiero, hij is gewoon held!
HR
Houzee!

Hij heeft wel lef die Mourinho! een jeugdspeler in deze moeilijke tijden laten invallen.
Mijn inziens wordt Jese volgend jaar verkocht aan Getafe met een terugkoop optie.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht

Siempre Real schreef:

Jij snapt het! Wanneer is het wel en wanneer niet een eigen jeugd/opgeleide speler? Neem nou Pedro, wordt algemeen gezien als eigen jeugd, maar de jongen was al 16 (of zo) toen hij bij Barca kwam. Ben je dan ook nog eigen jeugd?
HR
Dat is een eindeloze discussie. Het hangt van je criteria af, en die zijn natuurlijk altijd subjectief. Je zou eventueel de criteria van de UEFA kunnen gebruiken voor zogenoemde "home grown players".
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,3% dat Manchester City wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!