Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 09:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 151 »

HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

Hou je vast. :denk

Real Madrid Theme Park To Be Opened In United Arab Emirates

quote:HR
Surely the nine European cups won’t be moved out of the Estadio Santiago Bernabeu…

Real Madrid football club will spread its brand to the Middle East and Asia by lending its name to a $1 billion theme park on a man-made island in the United Arab Emirates, it said on Thursday.

Executives unveiled plans for the “Real Madrid Resort Island”, featuring an oceanside stadium and hi-tech club museum in the northern Emirate of Ras Al-Khaimah, on the doorstep of the lucrative football-mad Asian market.

“Real Madrid Resort Island will be a major tourist and sporting centre of great dimensions and the highest level,” club president Florentino Perez told a news conference.

“This extraordinary complex will attract millions of people looking for quality leisure services,” he added at the event, also attended by Real players including captain Iker Casillas and striker Karim Benzema.

“This is a decisive and strategic step which contributes to strengthening our institution in the Middle East and Asia,” Perez said. “Real Madrid will be present permanently in a key region of the world.”

The complex, with $1 billion (758 million euros) of investment and backed by the government of the Emirate, is scheduled to open in January 2015, the club and executives said.

It will include a five-star hotel, beachside bungalows and an amusement park with a rollercoaster and hologram show recreating Real Madrid’s goals.HR
meer hier - http://www.caughtoffside.com/2012/03/22/real-madrid-theme-park-to-be-opened-in-united-arab-emirates/

edit - typo

[Dit bericht is veranderd door Amsterhammer (op 22 maart 2012 20:59:11).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Amsterhammer schreef:

Hoe je vast. :denk

Real Madrid Theme Park To Be Opened In United Arab Emirates

(...)

meer hier - http://www.caughtoffside.com/2012/03/22/real-madrid-theme-park-to-be-opened-in-united-arab-emirates/
HR
Of je nou met Unicef op je shirt speelt of je doet zoiets, uiteindelijk gaat het gewoon om de sport en de knaken. Tis gewoon weer een master piece van Florentino. Levert weer bakken met geld op en dan hebben het nog niet eens over de merchandising in die olie staten... Go Florentino!!!
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Je zet je eigen gewoon voor lul als voetbalclub.

Ja dat is weer een oneliner Siempre, maar dat moet zelfs voor jou wel duidelijk zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

Je zet je eigen gewoon voor lul als voetbalclub.

Ja dat is weer een oneliner Siempre, maar dat moet zelfs voor jou wel duidelijk zijn.
HR
En eigenlijk is het heel simpel Bazza, je zou bv kunnen zeggen waarom je je voor lulzet, of beter dat jij dat vind en waarom je dat vindt. Ik ben het namelijk helemaal niet met je eens. Je moet als club (en zeker in deze tijden) op zoek naar andere geldbronnen. De huidige raken aardig uitgeput. Doe je dat niet, dan loop je achter de feiten aan. Ajax was ooit de eerste met shirtsponsoring, toen riepen we ook allemaal "je loopt voor lul" nu is het ingeburgerd en vinden we het zelfs goed als de sokken bedrukt worden... (althans, niemand kijkt er van op of reageert erop). Barca is zowat afgeschoten toen ze hun "prachtige" shirt verkochten aan Unicef en nu Qatar. Real gaat nu weer een stap verder en ik ben ervan overtuigd dat er meerdere zullen volgen.

Dus, ja weer een oneliner die helemaal niets toevoegt, je bent suggestief en geeft feiten weer (of het nu zo is of niet), je had beter je onderbouwde mening kunnen geven.. Iets wat je nu absoluut niet doet.
En nee, zelfs ik begrijp je niet.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 maart 2012 21:56:03).]
HR
HR

RD
Vedette

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 mei 2000

Lekker belangrijk. Real Madrid is gedaald tot een treurig jank- en schopcluppie, met dank aan Mourinho, die het kampioenschap alsnog gaat verspelen. Mooier kan toch niet?
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

En eigenlijk is het heel simpel Bazza, je zou bv kunnen zeggen waarom je je voor lulzet, of beter dat jij dat vind en waarom je dat vindt. Ik ben het namelijk helemaal niet met je eens. Je moet als club (en zeker in deze tijden) op zoek naar andere geldbronnen. De huidige raken aardig uitgeput. Doe je dat niet, dan loop je achter de feiten aan. Ajax was ooit de eerste met shirtsponsoring, toen riepen we ook allemaal "je loopt voor lul" nu is het ingeburgerd en vinden we het zelfs goed als de sokken bedrukt worden... (althans, niemand kijkt er van op of reageert erop). Barca is zowat afgeschoten toen ze hun "prachtige" shirt verkochten aan Unicef en nu Qatar. Real gaat nu weer een stap verder en ik ben ervan overtuigd dat er meerdere zullen volgen.

Dus, ja weer een oneliner die helemaal niets toevoegt, je bent suggestief en geeft feiten weer (of het nu zo is of niet), je had beter je onderbouwde mening kunnen geven.. Iets wat je nu absoluut niet doet.
HR
Als je niet snapt dat je als voetbalclub voor lul staat als je je eigen pretpark opent dan is het erg met je gesteld.

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Omdat wij allebei een andere kijk hebben op voetbal, jij een moderne en commerciele.Mijn kijk is precies het tegenovergestelde van commercie en het moderne voetbal.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ik begrijp vooral dat Real financieel naar de beste mogelijkheden zoekt, en als er dan "markt" is voor zoiets, nou waarom niet. Geld is geld en ontzettend belangrijk. Als je dat niet inziet, dan is het erg met je gesteld. Stel dat Ajax met zoiets een paar tientallen miljoenen binnen kan halen en daarmee de selctie kwalitatief kan versterken, dan ben ik niet tegen dat komt weer ten goede aan mijn kijkgenot als liefhebber. Misschien betekent het dat we Ajax weer elk jaar de C.L. zien spelen en wellicht zelfs in een hoofdrol!
Dus waarom niet?

Probeer me maar te overtuigen... Ik combineer mijn kijk op het spelletje met jouw kijk, de 1 bijt de ander niet dacht ik.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

In voetbal is nou eenmaal van belang mee te groeien met de rest van de clubs, het is gebasseerd op een groei economie. Waarde van spelers blijven maar groeien dus inkomsten moeten ook aangeboord worden, uiteraard voornamelijk voor de, pak hem beet, 10 grootste clubs van de wereld. Deze 10 clubs voorzien namelijk een hele rits aan andere clubs van inkomsten middels transfers, aantrekkelijkheid competitie dus hogere TV-gelden etc.

Dat Real dan vervolgens de stap maakt om een theme-park te openen vind ik dan niet zo opmerkelijk maar wel 1 die ik niet toejuich. Het voelt allemaal net té commercieel aan en ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan al snap ik dat er ongetwijfeld een markt voor is.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Heb het al gezegd, maar het ze willen het niet begrijpen in het bestuur van Madrid.
Real zet zichzelf voor lul, zonde want ik vond het paar jaar geleden echt een hele mooie club.

Mensen zijn daar al tevreden als er een prijs wordt gepakt, en wat er daarnaast gebeurt daar gaat het niet om.
Real Madrid zal kampioen worden, maar in hun achterhoofd wetende dat Barca nog altijd beter is dan hun.
Pijnlijk maar waar.

Volgend seizoen? op naar een bestuur wat niet durft op te treden tegen haar eigen staf en een seizoen vol schoppen, slaan en schelden aan de kant van Madrid.

Nog meer ergenissen.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Madridista schreef:
Daar ben ik het volledig mee eens, volgens mij heeft Mourinho dat van Van Gaal geleerd (maar het daarna helaas naar een hele nieuwe hoogte ... ehh diepte gevoerd)

en @AFCA3sterren, tuurlijk jongen punten in mindering brengen!! Doe even gewoon. En dan een debiele opmerking van Sierd - ik trek me dagelijks drie keer af op de elftalfoto van Barcelona - de Vos aanhalen als ondersteuning voor je betoog.
HR
Ja, je kan wel ludiek gaan doen, maar je ontwijkt dus het hele probleem. Er zitten een paar mongolen 1e klas in wat zich noemt 'een voetbalclub'. Een Pepe, Mourinho, Ramos of beter gezegd eigenlijk dat hele Madrid zoals die zich gedragen kan echt niet, het is niet éénmalig, maar stelselmatig. Ik heb inderdaad een voorkeur voor Barcelona, maar ik HAD totaal geen afkeer tegen Madrid, is immers ook gewoon een mooie topclub. Maar sinds daar die ontsnapte tbs'ers van een Mourinho etc zit heb ik het helemaal gehad met dat *piep* Madrid. Dat die club ziek is blijkt wel dat er blijkbaar niemand van hogere hand zich geroepen voelt om eens in te grijpen, sterker een jongen als Zidane verdedigt de boel nog (zou het virus besmettelijk zijn?). Dan moet er van buitenaf in gegrepen worden lijkt me.

Punten in mindering gaat natuurlijk nooit gebeuren dat weet ik ook wel, maar ik ben wel van mening dat het miss iets zou kunnen zijn dat zou kunnen helpen. Want ondanks herhaaldelijke schorsingen gaat men bij Madrid gewoon vrolijk door, SCHANDE VOOR HET VOETBAL!

PS niets mis met Sierd de Vos, de beste (of iig grappigste) verslaggever :B

[Dit bericht is veranderd door AFCA3STERREN (op 23 maart 2012 09:22:31).]
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Of je nou met Unicef op je shirt speelt of je doet zoiets, uiteindelijk gaat het gewoon om de sport en de knaken.
HR
De deal met Unicef kostte Barça toch juist geld? Zij betaalden toch aan Unicef. Enige dat ze er voor terugkregen was goodwill. Dat is uiteraard ook geld waard, maar hoeveel is lastig om te zeggen. Daarom was er toch juist een storm aan kritiek nu ze met qatar, een betalende sponsor, op de borst lopen?

Siempre Real schreef:

Geld is geld en ontzettend belangrijk. Als je dat niet inziet, dan is het erg met je gesteld. Stel dat Ajax met zoiets een paar tientallen miljoenen binnen kan halen en daarmee de selctie kwalitatief kan versterken, dan ben ik niet tegen dat komt weer ten goede aan mijn kijkgenot als liefhebber. Misschien betekent het dat we Ajax weer elk jaar de C.L. zien spelen en wellicht zelfs in een hoofdrol!
Dus waarom niet?
HR
Het allerbelangrijkste blijft nog altijd wat je met dat geld doet. Sulejmani is de duurste aankoop, maar vind ik persoonlijk een waardeloze speler. Als extra inkomsten betekent dat er meer van dat soort waardeloze spelers worden aangetrokken die de plaats innemen van talentvolle jeugdspelers, dan hoeft het voor mij niet. Ik zie liever Lukoki dan Sulejmani als rechtsbuiten.

Ook voor Real geldt dat natuurlijk. Ik gok dat Mourinho meer geld kost dan Pellegrini, maar om nou te zeggen dat het een vooruitgang is...

Daarnaast, je stelt nu dat je met extra geld de selectie kwalitatief kunt versterken. Ik dacht dat je altijd zei dat Perez een plan heeft met 3 fasen, waarbij de 3de gericht is op het laten doorbreken van jeugdspelers. Hij zou niet meer met een nieuw Galactico-tijdperk willen beginnen, toch? Ik zie deze extra inkomstenbron toch wel als een aardige indicatie dat men bij Real toch weer die kant op gaat.
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

Probeer me maar te overtuigen... Ik combineer mijn kijk op het spelletje met jouw kijk, de 1 bijt de ander niet dacht ik.
HR
Het lijkt me makkelijker om de paus te bekeren.Verder vind ik het niet nodig.Als ik zondag op de tribune vraag of real voor lul staat met hun pretpark, dan zegt 99%: ja.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

'Captain Casillas spreekt Ronaldo, Pepe en Higuain aan op hun gedrag'
Vrijdag, 23 maart 2012 om 12:40
In voetbalminnend Spanje is de ophef over het competitieduel tussen Villarreal en Real Madrid (1-1) nog steeds hét gespreksonderwerp. De koploper van de Primera División is verbolgen over het scheidsrechterlijke optreden van José Luis Paradas Romero en weigerde na afloop met de media te praten. Het is nog onduidelijk of het traditionele perspraatje van vrijdag wel doorgang zal vinden.

Volgens Marca zette Mourinho, die net als Rui Faria, Sergio Ramos en Mesut Özil voortijdig in de catacomben verdween, zijn spelers voor het blok. Er mocht met de media gepraat worden, maar er moest wel worden gezegd dat zij benadeeld waren door Paradas Romero en dat hij verantwoordelijk was voor het puntenverlies. De spelers kozen ervoor om niet met de media te praten, net als na het gelijkspel in Santander of enkele Clásicos van vorig seizoen.

Cristiano Ronaldo, Pepe en Gonzalo Higuaín werden donderdag voorafgaand aan de training vermanend toegesproken door onder meer aanvoerder Iker Casillas. Het drietal hekelde openlijk het optreden van Paradas Romero. Ronaldo zei: 'Diefstal, diefstal, altijd maar diefstal', terwijl Pepe hem 'Wat een diefstal, hoerenjong' in de catacomben toebeet. Higuaín kreeg na afloop een gele kaart voor commentaar op de leiding. Casillas zou het drietal hebben laten weten dat ze dat niet meer moesten doen omdat hun imago én dat van Real Madrid daardoor wordt beschadigd.

Miguel Pardeza, een van de directeuren van Real Madrid, wil dat alle clubs gelijk worden behandeld. "Dat is het enige waar wij om vragen", gaf de sportbestuurder vrijdag aan. "Wij delen de woede van de spelers. We snappen ook dat sommige spelers hun frustratie niet in bedwang konden houden."HR
Verstandige persoon en mocht het waar zijn niet anders dan respect.

Mededelingen van het bestuur neem ik niet serieus en absoluut ook niet van Zidane.
HRHR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Wordt tijd dat Casillas gaat vertrekken. Past niet meer in de visie van Madrid...

Vacature: Keeper Real Madrid
Eisen: Zwarte band, strafblad en het kennen van voldoende scheldwoorden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

De deal met Unicef kostte Barça toch juist geld? Zij betaalden toch aan Unicef. Enige dat ze er voor terugkregen was goodwill. Dat is uiteraard ook geld waard, maar hoeveel is lastig om te zeggen. Daarom was er toch juist een storm aan kritiek nu ze met HR
Ach we weten allemaal waarom Barca (lees Laporta) dit heeft gedaan. Of het Barca uiteindelijk geld heeft gekost of opgeleverd, zullen we nooit echt weten. Ik denk dat het vooral geld heeft opgeleverd. Onder het mom van zie ons eens begaan zijn met het leed in deze wereld hebben ze ongetwijfeld zoveel goodwill gekregen en de daarbij behorende shirt verkoop. Heel nobel allemaal. Real doet dat net anders, zij steunen bv voetbalclubs in de sloppenwijken van Afrikaanse en Zuid Amerikaanse steden. Ze zetten daarbij scholen op, een soort van voetbalscholen. Uiteraard levert dit ook gewoon weer keiharde knaken op, 2 vliegen in 1 klap. Elk zichzelf respectrende club doet op dit moment iets voor de maatschappij, ook Ajax.

Daarnaast, je stelt nu dat je met extra geld de selectie kwalitatief kunt versterken. Ik dacht dat je altijd zei dat Perez een plan heeft met 3 fasen, waarbij de 3de gericht is op het laten doorbreken van jeugdspelers. Hij zou niet meer met een nieuw Galactico-tijdperk willen beginnen, toch? Ik zie deze extra inkomstenbron toch wel als een aardige indicatie dat men bij Real toch weer die kant op gaatHR
Je moet het 1 loslaten van het andere. Het pretpark staat uiteraard los van het technische beleid, het ging mij even meer om de beeldvorming. Iedereen roept dat Real torenhoge schulden heeft, nou hebben ze een manier gevonden om daar wat aan te gaan doen, dan staan ze weer voor lul... :denk

Voor de rest heb je natuurlijk gelijk, als je in spelers investeert, moet je het wel goed doen. Al blijft het altijd een gok of een speler slaagt. Neem als Voorbeeld Gago een paar jaar geleden. Een grote belofte, maar bij Real niet echt doorgebroken.

Ik zie werkelijk waar niet waarom Ajax voor lul zou staan als club, als ze net buiten New York een thema park zouden openen wat geheel in het teken staat van voetbal en Ajax, want dat is gewoon wat er is. Het wordt een thema park met een veld/stadion, museum en attracties etc etc allemaal in het teken van het spelletje en Real Madrid. het is niet zo dat ze daar voorstellingen van Emile Rattelband of K3 gaan geven.

Het lijkt me makkelijker om de paus te bekeren.Verder vind ik het niet nodig.Als ik zondag op de tribune vraag of real voor lul staat met hun pretpark, dan zegt 99%: ja.HR
Zou je denken? Volgens mij ligt het meer aan het feit dat je geen enkel tegenargument hebt behalve roepen dat ze voor lul staan. Ik zou je willen uitdagen om dat idd zondag op de tribune te zeggen, maar wel met de onderbouwing zoals hierboven. Want integenstelling tot wat jij denkt, gaat het geen Efteling worden, maar een voetbalthema park, met alles gericht op het spelletje, een stadion, museum, sporthotel en de hele rattaplan.

Er zijn clubs die stellen hun stadium ter beschikking voor feesten en partijen, bruiloften en uitvaart... Ik kan me vergissen, maar volgens mij doet Ajax hier ook aan mee. Staan ze voor lul??? Nee, het is gewoon geld genereren. Puur zakelijkheid, niets meer en niets minder! Ik zie het gebeuren dat er over een paar jaar overal op de wereld van zulke parken staan, van verschillende clubs. Real is slechts pioneer in deze.

De schorsingen nav afgelopen week:

Mou 1 wedstrijd
Pepe 2 wedstrijden
Özil 1 wedstrijd
Rui Faria 2 wedstrijden
Ramos vrijspraak wegens administratieve fout scheids. Hij was vergeten de eerste gele kaart te "omschrijven".

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 23 maart 2012 16:40:13).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Zou je denken? Volgens mij ligt het meer aan het feit dat je geen enkel tegenargument hebt behalve roepen dat ze voor lul staan. Ik zou je willen uitdagen om dat idd zondag op de tribune te zeggen, maar wel met de onderbouwing zoals hierboven. Want integenstelling tot wat jij denkt, gaat het geen Efteling worden, maar een voetbalthema park, met alles gericht op het spelletje, een stadion, museum, sporthotel en de hele rattaplan.

Er zijn clubs die stellen hun stadium ter beschikking voor feesten en partijen, bruiloften en uitvaart... Ik kan me vergissen, maar volgens mij doet Ajax hier ook aan mee. Staan ze voor lul??? Nee, het is gewoon geld genereren. Puur zakelijkheid, niets meer en niets minder! Ik zie het gebeuren dat er over een paar jaar overal op de wereld van zulke parken staan, van verschillende clubs. Real is slechts pioneer in deze.

HR
Dat doet de Arena, Ajax vangt daar geen euro van.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Dat doet de Arena, Ajax vangt daar geen euro van.
HR
Dus, de Arena mag zonder enige vergoeding het logo van Ajax gebruiken? Geloof je het zelf? Kom op man, natuurlijk vangt Ajax voor een uitvaart in de Arena als er een directe link is met Ajax (image rechten, gebruik van logo en naam). Heeft Ajax ook niet ergens een as strooiveld in gebruik? Wat te denken van een stadion bezoek, waarbij je langs allerlei Ajax spullen loopt? Daar vangt Ajax helemaal niets van? Tuurlijk!!! :denk Ajax is een beurs genoteerd bedrijf....

Vertel me nou eens waarom jij als Ajax fan of als United fan tegen zulks zou zijn? Ik ben ervan overtuigd dat United, juist zij, ook zulke commerciele activiteiten ontplooien. Staan zij als club ook voor lul? Of geldt dat alleen voor Real?

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 23 maart 2012 18:16:44).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Siempre Real schreef:

Dus, de Arena mag zonder enige vergoeding het logo van Ajax gebruiken? Geloof je het zelf? Kom op man, natuurlijk vangt Ajax voor een uitvaart in de Arena als er een directe link is met Ajax (image rechten, gebruik van logo en naam). Heeft Ajax ook niet ergens een as strooiveld in gebruik? Wat te denken van een stadion bezoek, waarbij je langs allerlei Ajax spullen loopt? Daar vangt Ajax helemaal niets van? Tuurlijk!!! :denk
HR
Natuurlijk moet je dingen doen om geld te genereren. Maar ik ben niet zo'n sinistere denker dat ik een paar in de handen wrijvende mannetjes voor me zie die duister lachen bij het innen van het geld dat zulk soort goodwill dingen oplevert. Het is gewoon wederzijds, ajax (of real madrid, of wie dan ook) doet echt wat goeds waar je je best goed over mag voelen en vangen er ook geld of jeugdspelers voor. Beiden worden er beter van, niets aan de hand.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

Natuurlijk moet je dingen doen om geld te genereren. Maar ik ben niet zo'n sinistere denker dat ik een paar in de handen wrijvende mannetjes voor me zie die duister lachen bij het innen van het geld dat zulk soort goodwill dingen oplevert. Het is gewoon wederzijds, ajax (of real madrid, of wie dan ook) doet echt wat goeds waar je je best goed over mag voelen en vangen er ook geld of jeugdspelers voor. Beiden worden er beter van, niets aan de hand.
HR
Precies, dat lijkt mij dus ook niet! Je moet als club toch aan je geld komen en als je een die hard fan op deze manier zijn wens kan laten uitkomen, en hij heeft daar ook nog geld voor over, wtf! Gewoon doen!
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Ach we weten allemaal waarom Barca (lees Laporta) dit heeft gedaan. Of het Barca uiteindelijk geld heeft gekost of opgeleverd, zullen we nooit echt weten. Ik denk dat het vooral geld heeft opgeleverd. Onder het mom van zie ons eens begaan zijn met het leed in deze wereld hebben ze ongetwijfeld zoveel goodwill gekregen en de daarbij behorende shirt verkoop. Heel nobel allemaal. Real doet dat net anders, zij steunen bv voetbalclubs in de sloppenwijken van Afrikaanse en Zuid Amerikaanse steden. Ze zetten daarbij scholen op, een soort van voetbalscholen. Uiteraard levert dit ook gewoon weer keiharde knaken op, 2 vliegen in 1 klap. Elk zichzelf respectrende club doet op dit moment iets voor de maatschappij, ook Ajax.
HR
Ben het met je eens dat er meer achter zit dan alleen goodwill (lees: financiële reden) om Unicef als shirtsponsor te nemen. Desondanks vind ik het wel een mooi iets. Barcelona verdient zo extra geld door goodwill en het goede doel verdient ook weer extra geld. Voor zo'n samenwerking heb ik meer sympathie dan een wedkantoor als shirtsponsor. Wat het oplevert kun je niet direct zeggen, maar aangezien men nu is overgegaan op een betalende sponsor, kun je wel stellen dat het minder is dan wat die sponsor nu betaalt. Iets van 30 miljoen dacht ik?

Je moet het 1 loslaten van het andere. Het pretpark staat uiteraard los van het technische beleid, het ging mij even meer om de beeldvorming. Iedereen roept dat Real torenhoge schulden heeft, nou hebben ze een manier gevonden om daar wat aan te gaan doen, dan staan ze weer voor lul...
HR
Voor lul staan ze niet. Ik snap de reden ook wel. Als die gekke Arabieren er voor willen betalen, waarom niet :B

Wel ben ik benieuwd wat er met de opbrengsten gaan gebeuren? Nog meer topspelers kopen, of meer richting eigen jeugdopleiding. Oftewel, volgt Perez zijn oorspronkelijke plan nog steeds of gaat het toch meer richting Galactico-tijdperk?

Mou 1 wedstrijd
Pepe 2 wedstrijden
Özil 1 wedstrijd
Rui Faria 2 wedstrijden
Ramos vrijspraak wegens administratieve fout scheids. Hij was vergeten de eerste gele kaart te "omschrijven".
HR
Wat heeft Özil precies gezegd?
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Dus, de Arena mag zonder enige vergoeding het logo van Ajax gebruiken? Geloof je het zelf? Kom op man, natuurlijk vangt Ajax voor een uitvaart in de Arena als er een directe link is met Ajax (image rechten, gebruik van logo en naam). Heeft Ajax ook niet ergens een as strooiveld in gebruik? Wat te denken van een stadion bezoek, waarbij je langs allerlei Ajax spullen loopt? Daar vangt Ajax helemaal niets van? Tuurlijk!!! :denk Ajax is een beurs genoteerd bedrijf....

Vertel me nou eens waarom jij als Ajax fan of als United fan tegen zulks zou zijn? Ik ben ervan overtuigd dat United, juist zij, ook zulke commerciele activiteiten ontplooien. Staan zij als club ook voor lul? Of geldt dat alleen voor Real?
HR
Welke logos tijdens de uitvaart?

Siempre Real schreef:

HR
Ik had allang door dat het jou daarom te doen is, het gaat om kritiek op jouw real.Want itt jou trek ik daar één lijn in en zal ik United er ook voor uitkotsen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Ik had allang door dat het jou daarom te doen is, het gaat om kritiek op jouw real.Want itt jou trek ik daar één lijn in en zal ik United er ook voor uitkotsen.
HR
Schei uit joh, je had helemaal niets in de gaten, want zo zit het niet. Je kunt gewoon niet 1 fatsoenlijke tegen argument verzinnen, je zou United dus nu al uit moeten kotsen, want als er 1 club is die zich op commercieel vlak in allerlei bochten wringt is het United, zij hebben namelijk zelfs een uitvaartonderneming in eigen beheer!!!!

Enne hoezo kritiek? Wie uit er kritiek? Jij zegt dat de club zich voor lul zet. Is dat de kritiek... Nee, dat geloof ik niet! Er is geen kritiek op Real, er is kritiek (als je dat zo wil noemen) op een project waar Real aan deel neemt. Als die arabieren dat willen en ze betalen, dan ben je toch een dief van je eigen beurs als je nee zegt?

Welke logos tijdens de uitvaart?HR
Hahahahaha, dit ga je niet menen... Of toch wel? Nee, ik schta je veel en veel hoger in, maar om alle twijfels weg te nemen, wat te denken van de club logo? En de clubkleuren?
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Hahahahaha, dit ga je niet menen... Of toch wel? Nee, ik schta je veel en veel hoger in, maar om alle twijfels weg te nemen, wat te denken van de club logo? En de clubkleuren?
HR
Waar kan je eigenlijk een uitvaart regelen via Ajax, want ik denk dat dat niet kan.Op een uitzondering na(Sven RIP)

En let Op Siempre!
Alle commerciele dingen die United doen daar kots ik op.Zo!Ben ik op de vrijdagavond toch even kritischer richting United geweest dan jij in je hele leven richting real.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Waar kan je eigenlijk een uitvaart regelen via Ajax, want ik denk dat dat niet kan.Op een uitzondering na(Sven RIP)

En let Op Siempre!
Alle commerciele dingen die United doen daar kots ik op.Zo!Ben ik op de vrijdagavond toch even kritischer richting United geweest dan jij in je hele leven richting real.
HR
Bij elke uitvaart verzorgingsbdrijf!

Nogmaals, er is geen kritiek op Real, maar op een project waar Real aan deel neemt. Je bent een meester in het verstoppen, ik heb je al een paar keer gevraagd om met (goede en gegronde) argumenten te komen waarom jij vind dat Real zich voor lul zet. In plaats daarvan kronkel je alle kanten op om maar aan te tonen dat ik niet tegen kritiek kan op mijn clubje... Terwijl het daar absoluut niet om gaat.

En dan moet ik deze uitspraak voor serieus nemen?

Alle commerciele dingen die United doen daar kots ik op.Zo!Ben ik op de vrijdagavond toch even kritischer richting United geweest dan jij in je hele leven richting real.HR
Sorry, maar dit geloof ik dus voor geen meter! Juist door die activiteiten is United wat het is, anders was het al lang weggezakt naar 5-de klas amateurs!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 23 maart 2012 19:00:14).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

Bij elke uitvaart verzorgingsbdrijf!
HR
Heb je een linkie?Google vind niks?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,6% dat Go Ahead Eagles wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!