Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 09:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 151 »

HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

quote:HR
Drie Kruizen schreef:

Mocht Barcelona dit daadwerkelijk nog goed gaan maken, dan zou deze klap volgens mij gi-gan-tisch hard aankomen in Madrid. Al moet ik nog zien dat Barcelona geen punten meer gaat laten liggen.
HR
Laten we eerlijk wezen, tot afgelopen weekeinde zag niemand het zitten, nu bestaat idd een steeds meer serieuze mogelijkheid.

Wat een mongol van een scheids weer, hoewel de tweede geel voor Ramos helemaal terecht was. Khedira had ook nog een tweede kunnen krijgen. Geen idee wat er met Ozil gebeurde om een directe rood te rechtvaardigen. Hij zal wel iets butengewoon lelijks tegen de mongol-scheids hebben geroepen, net zoals Mou en de andere die rood kreeg.

Real speelde ook helemaal niet goed, het puntenverlies was ook niet de schuld van de mongol-scheids, die de Yellow Submarine ook een strafschop onthield in de eerste helft.
HR
HR

DIMC85
Talent

Uit: Haarlem
Vak: 114
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 januari 2009

Amsterhammer schreef:

(...)

Laten we eerlijk wezen, tot afgelopen weekeinde zag niemand het zitten, nu bestaat idd een steeds meer serieuze mogelijkheid.

Wat een mongol van een scheids weer, hoewel de tweede geel voor Ramos helemaal terecht was. Khedira had ook nog een tweede kunnen krijgen. Geen idee wat er met Ozil gebeurde om een directe rood te rechtvaardigen. Hij zal wel iets butengewoon lelijks tegen de mongol-scheids hebben geroepen, net zoals Mou en de andere die rood kreeg.

Real speelde ook helemaal niet goed, het puntenverlies was ook niet de schuld van de mongol-scheids, die de Yellow Submarine ook een strafschop onthield in de eerste helft.
HR
Als de rode kaarten terecht waren wat was er dan mis met de scheids als ik vragen mag?
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

DIMC85 schreef:

(...)

Als de rode kaarten terecht waren wat was er dan mis met de scheids als ik vragen mag?
HR
Ik gaaf alleen een oordeel over de Ramos kaart. De reden voor de directe roode kaart van Ozil was volstrekt onduidelijk, net zo als de kaarten voor Mou en assistent. Ik vond een aantaal van 13 ! gele kaarten zwaar overdreven, hoewel sommigen wel terecht waren. De scheids liep regelmatig achter de feiten aan en straalde een gevoel van 'I am out of my depth' uit.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 oktober 2002

Spaanse en Franse scheidsrechters trekken in het algemeen heel snel gele kaarten. Het zijn regelrechte muggenzifters.

Beste scheids zijn die van Italie, Duitsland, Engeland en de Scandinavische landen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Dit zijn zware momenten voor een Real fan, maar prachtig voor voetballiefhebbers... Heb ik een dilemma. ;B Ik ga het niet meer over de scheidsen hebben, het is namelijk veel simpeler: kansen afmaken en er is geen vultje aan de lucht!
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Wenen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Mij doet deze titelrace een beetje denken aan de laatste Classico's: Real begint goed, heeft vaak redelijk controle over de wedstrijd, geen vuiltje aan de lucht, totdat de concentratie iets verslapt en Barcelona wat meer grip krijgt en een overwinning naar zich toe trekt. Vervolgens verliest Real de beheersing en controle, wordt het slordig en laat Barcelona langszij komen. Uiteindelijke resultaat is inmiddels bekend.

Ik geloof dan ook dat Barcelona de komende weken over Madrid heen zal gaan en de titel weer pakt.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Scheidrechters zijn werkelijk waar drama in spanje! al ben ik wel benieuwd naar wat Ozil gezegd zou hebben.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002

Nog 3 punten goedmaken en Barcelona wordt weer eens kampioen. :B
HR
HR

harrywijnschenk
Internationale topspeler

Reg.: 5 maart 2003

Deze wedstrijd gaat denk ik nog vele staartjes krijgen, het doet het imago van Real wederom geen goed. Scheidsrechter of niet, het zijn hele slechte verliezers.

Leesvoer

Ploeggenoten als Cristiano Ronaldo en Pepe namen geen blad voor de mond. De clubtopscorer richtte zich bij het verlaten van het veld tot Paradas Romero en zei voor het oog van de camera van La Sexta: "Diefstal, diefstal, alleen maar diefstal". Pepe was in de spelerstunnel door het dolle heen. De uitspraak "Wat een diefstal, hoerenjong" is door Paradas Romero in het wedstrijdrapport opgenomen. Eládio Paramés, woordvoerder van Mourinho, was op Twitter wederom ironisch. "Dames en heren, ik vraag om een minuut stilte. Het voetbal is vandaag aan een hartaanval overleden. Rust zacht."

Genant!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

harrywijnschenk schreef:

Deze wedstrijd gaat denk ik nog vele staartjes krijgen, het doet het imago van Real wederom geen goed. Scheidsrechter of niet, het zijn hele slechte verliezers.

Leesvoer

Ploeggenoten als Cristiano Ronaldo en Pepe namen geen blad voor de mond. De clubtopscorer richtte zich bij het verlaten van het veld tot Paradas Romero en zei voor het oog van de camera van La Sexta: "Diefstal, diefstal, alleen maar diefstal". Pepe was in de spelerstunnel door het dolle heen. De uitspraak "Wat een diefstal, hoerenjong" is door Paradas Romero in het wedstrijdrapport opgenomen. Eládio Paramés, woordvoerder van Mourinho, was op Twitter wederom ironisch. "Dames en heren, ik vraag om een minuut stilte. Het voetbal is vandaag aan een hartaanval overleden. Rust zacht."

Genant!
HR
Treurig, topclub onwaardig!

Real Madrid zal van een groot aantal vervelende personen afmoeten!
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

MINPUNTEN VOOR REAL MADRID lijkt me een juiste straf!

Het is een schande voor de club Madrid, een schande voor het Spaanse voetbal en eigenlijk voor het voetballen in het algemeen. Het is een team dat zoals Sierd de Vos al eens zei bestaat uit ontsnapte TBSérs met de grootste gek als trainer.

Ik snap niet dat de hoge bazen van Madrid dit allemaal maar blijven pikken. Er zitten een paar spelers (en trainer!) die echt gestoord zijn. Pepe had al nooit meer op de velden mogen staan en nu flikt ie dit weer, voor het voetbal zou het goed zijn dat ie een keer van de trap valt en dat ie als gevolg daarvan nooit meer zou kunnen voetballen, mis je niets aan wat een dwaaS!!!!

Sergio Ramos nog zo 1, goeie speler als het lekker loopt en wanneer Madrid 'gewoon' wint is er niets aan de hand. Gaat het minder, of worden er punten verloren (al dan niet door de schuld van de scheidsrechter) dan wordt meneer gek. Hoeveel rode kaarten heeft hij nu al wel niet gehad, hij is notabene nog geen 30!!!

En dan onze dictator Mourinho. Die staat volgens mij elke dag voor de spiegel waarin ie tegen zichzelf zegt dat hem wel heel veel onrecht wordt aangedaan. Die jongen heeft gewoon een obsessie van Barca. Als voorzitter van Madrid kan je toch niet anders dan zo een man eruit schoppen? Maakt de hele club belachelijk, zijn voorbeeldfunctie boeit hem niet en eigenlijk kan je zijn spelers het niet eens zo kwalijk nemen als je idioot als voorbeeld hebt!

Conlusie: PUNTEN IN MINDERING VOOR MADRID misschien leren ze dat achterlijke gedrag dan eens af, ongelooflijk hoe een grote club zo kan afdoen!!!

PS benieuwd wat onze Real fans op dit Ajax netwerk van deze idioten vinden!!
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Ze leven daar allemaal in hun eigen wereld. En het komt allemaal door mourinho, bij chelsea zag je toen hetzelfde (en in mindere mate bij inter omdat hij toen alles won).
Eigenlijk zou je er om moeten lachen, maar gezien de recentelijke gebeurtenissen in engeland is die laatste uitspraak toch wel erg, uuh, misplaatst.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

harrywijnschenk schreef:

Leesvoer

Genant!
HR
What else is new? :B
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Vaart erin schreef:

(...)

What else is new? :B
HR
Terwijl hij buiten het veld toch een hele rustige, bijna verlegen jongen schijnt te zijn.
HR
HR

DIMC85
Talent

Uit: Haarlem
Vak: 114
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 januari 2009

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, Pepe krijgt denk ik wel een paar wedstrijden. De vraag is wat er gezegd/gedaan zou zijn door Mourinho en zijn assistent waardoor ook zei naar de tribune zijn gestuurd. De uitspraak over dat het voetbal is overleden aan een hartstilstand doen mijn haren gewoon rechtovereind staan. Dat met het oog op het gebeuren rond Muamba, wat een verschrikkelijk persoon ben je dan zeg!
HR
HR

Swampman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 29 augustus 2003

Vond het wel weer typerend voor Ronaldo dat hij zijn eigen feestje ging vieren na zo'n ongelovelijke wereldbal van Ozil. Het eerste wat je toch doet is de Duitser bedanken voor het mogelijk maken van de goal. Maar ja, we moeten ons wel realiseren dat de wereld draait om het Portugeze wonderkind. :denk
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Swampman schreef:

Vond het wel weer typerend voor Ronaldo dat hij zijn eigen feestje ging vieren na zo'n ongelovelijke wereldbal van Ozil. Het eerste wat je toch doet is de Duitser bedanken voor het mogelijk maken van de goal. Maar ja, we moeten ons wel realiseren dat de wereld draait om het Portugeze wonderkind. :denk
HR
Tja ook dat maar voorlopig is deze Portugeze wonderkind ook de enige die zich in kan houden.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Van de film schreef:

Ze leven daar allemaal in hun eigen wereld. En het komt allemaal door mourinho, bij chelsea zag je toen hetzelfde (en in mindere mate bij inter omdat hij toen alles won).
Eigenlijk zou je er om moeten lachen, maar gezien de recentelijke gebeurtenissen in engeland is die laatste uitspraak toch wel erg, uuh, misplaatst.
HR
Daar ben ik het volledig mee eens, volgens mij heeft Mourinho dat van Van Gaal geleerd (maar het daarna helaas naar een hele nieuwe hoogte ... ehh diepte gevoerd)

en @AFCA3sterren, tuurlijk jongen punten in mindering brengen!! Doe even gewoon. En dan een debiele opmerking van Sierd - ik trek me dagelijks drie keer af op de elftalfoto van Barcelona - de Vos aanhalen als ondersteuning voor je betoog.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 22 maart 2012 13:44:54).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Siempre Real schreef:
kansen afmaken en er is geen vultje aan de lucht!
HR
Idd, zo simpel is het. Deze opmerking is natuurlijk ook van toepassing op al de wedstrijden waarin Barca recent puntenverlies leed. ;)
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Ik wil Pellegrini terug!
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Droomaankoop: Jonathan Reis
Reg.: 1 mei 2005

Smerige club is het toch ook! HELE slechte verliezers BAH
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

zlatandebeest schreef:

Smerige club is het toch ook! HELE slechte verliezers BAH
HR
Nee man, da's niet eerlijk. Slechte verliezers, absoluut. Smerige club, nee dat gaat me zelfs als Barca fan te ver. De club is ge-hijackt door Mou, daar moeten ze van af.
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 8 augustus 2003

Met zo'n scheids vind ik het ook wel terecht dat de Madrid spelers woedend zijn, belachelijke vertoning van die scheids hoor. Zou me schamen indien dit bij Ajax zou gebeuren en de spelers alles maar accepteerde omdat het een scheids is...

Desondanks denk ik dat Madrid nog steeds kampioen wordt, want ze zijn wel elke wedstrijd veruit de betere ploeg met de meeste kansen. Enkel nog iets vaker afronden. Hoop natuurlijk dat ze een keer verliezen voordat de classico is, zodat die weer volbeladen beleefd kan worden B) Dat is het leukste voor de neutrale toeschouwer he;)
HR
HR

Jodinho 30
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

AFCA3STERREN schreef:

PS benieuwd wat onze Real fans op dit Ajax netwerk van deze idioten vinden!!
HR
Dat kan ik je vertellen, SCHANDALIG en TOPCLUB ONWAARDIG

Je onvrede over de scheidsrechter kan je best laten blijken maar er zijn grenzen, dit idiote gedrag levert alleen maar kaarten en dus schorsingen op en zo dupeer je dus jezelf.

Ik hoop dat real gewoon kampioen wordt en dan wat geld uitgeeft aan een goede verdediger want die Pepe is echt een volslagen idioot.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Nu is toch wel duidelijk wat de invloed uit Catalunya via Villar is.... :D
Hij doet er alles aan om de Real spelers uit hun dak te laten gaan en zo krijgt Real automatisch een slechte naam... Bah, een topclub onwaardig! :B

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 maart 2012 19:02:04).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 17,8% dat FC Utrecht wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!