Ajax Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 11:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Rocky85 schreef:

(...)

Toch niet helemaal dus. Nou moeten ze die 3 punten toch ergens anders vandaan halen ;)
HR
Bij Barca? ;B

Terechte uitslag, Malaga heeft mij zeer positief verrast. Goed voetbal, daar kan ik van genieten!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Het verval is begonnen! Het kan nog!! :D

Nee zonder gekheid, dit is mijns inziens incidenteel en buiten het, uiteraard, logische aankomende verlies tegen Barca gaat Real gewóón de titel pakken. :D
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 4 december 2001

wd schreef:

Is iedereen hier al overtuigd van het feit dat Real kampioen wordt? Volgende wedstrijden worden misschien nog tamelijk lastig voor Real (misschien Villareal-uit en Sevilla-thuis weglaten). In ergste geval 12 punten verlies.. ;)

Villareal-uit
Valencia-thuis
Atletico-uit
Barcelona-uit
Sevilla-thuis
Bilbao-uit
HR
Misschien toch niet onderschatten hoor. 8 punten..
HR
HR

Kaaks
Bankzitter

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Jezus mina, wat een énig mooi doelpunt van Cazorla:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rqA2QsU-le4
HR
Ik zie er 1 van Malaga niet juichen .:-)
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

wd schreef:

Is iedereen hier al overtuigd van het feit dat Real kampioen wordt? Volgende wedstrijden worden misschien nog tamelijk lastig voor Real (misschien Villareal-uit en Sevilla-thuis weglaten). In ergste geval 12 punten verlies.. ;)

Villareal-uit
Valencia-thuis
Atletico-uit
Barcelona-uit
Sevilla-thuis
Bilbao-uit
HR
Van deze wedstrijden zijn er maar twee moeilijk, die tegen Barcelona en die tegen Bilbao.
HR
HR

wd
Vedette

Madridista schreef:

(...)

Van deze wedstrijden zijn er maar twee moeilijk, die tegen Barcelona en die tegen Bilbao.
HR
Atletico uit niet? Stadsderby? Ook al staan ze 5e of 18e, dat blijft leven. Valencia thuis zijn ook gegarandeerd 3 punten, net zoals gister tegen Malaga?

[Dit bericht is veranderd door wd (op 19 maart 2012 12:07:45).]
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

wd schreef:

(...)

Atletico uit niet? Stadsderby? Ook al staan ze 5e of 18e, dat blijft leven. Valencia thuis zijn ook gegarandeerd 3 punten, net zoals gister tegen Malaga?
HR
De Madrileense stadsderby wordt al sinds jaar en dag door Madrid gewonnen, zowel uit als thuis. En uiteraard bestaat er niets zoals een "gegarandeerde overwinning" maar Villareal mocht gisteren gezien de kansenverhoudig geen aanspraak maken op een puntje.
HR
HR

Siempre Real
Legende

De rekenaars zijn weer wakker, vergeten dat Barca ook nog een schema heeft en dat ook zij niet zomaar alles gewonnen hebben. Gelukkig is het idd niet te voorspellen, juist dat maakt het spelletje zo leuk (voorbeeld de Nederlandse comp).

Het zou zomaar kunnen dat Barca Real nog inhaalt, het zou ook zomaar kunnen dat aan het einde van de rit het verschil is opgelopen tot 14 punten, bij wijze van spreken. Real heeft zijn punten weer laten liggen, op naar de volgende serie van 11 overwinningen op rij! ;)

Voorlopig wordt het weer wat spannender en is het interessant om per week te kijken wie tegen wie moet...:

Volgend weekend
Villareal - Real en Barcelona - Granada
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

De rekenaars zijn weer wakker, vergeten dat Barca ook nog een schema heeft en dat ook zij niet zomaar alles gewonnen hebben. Gelukkig is het idd niet te voorspellen, juist dat maakt het spelletje zo leuk (voorbeeld de Nederlandse comp).

Het zou zomaar kunnen dat Barca Real nog inhaalt, het zou ook zomaar kunnen dat aan het einde van de rit het verschil is opgelopen tot 14 punten, bij wijze van spreken. Real heeft zijn punten weer laten liggen, op naar de volgende serie van 11 overwinningen op rij! ;)

Voorlopig wordt het weer wat spannender en is het interessant om per week te kijken wie tegen wie moet...:

Volgend weekend
Villareal - Real en Barcelona - Granada
HR
Real wint de titel echt wel, puur door het constante van hun prestaties. Gisteren hadden ze normaal gesproken ook met 1-0 gewonnen. Alleen stond Cazorla er opeens met een weergaloze vrije trap. Maar dat gaat natuurlijk niet elke week gebeuren ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Bij Barca? ;B

Terechte uitslag, Malaga heeft mij zeer positief verrast. Goed voetbal, daar kan ik van genieten!
HR
Nu ik de hele 2-de helft ook gezien heb, moet ik mijn mening herzien. Malaga heeft 1 punt gewonnen en Real heeft er 2 laten liggen.... Blijft overeind dat ik Malaga (zeker in de 1-ste helft) heel lekker vond voetballen... en ook Barca krijgt ze nog!
HR
HR

wd
Vedette

Siempre Real schreef:

De rekenaars zijn weer wakker, vergeten dat Barca ook nog een schema heeftHR
Ik begon al met rekenen voordat Real gister puntverlies leed. In mijn posts gaf ik ook aan dat Barcelona inderdaad OOK een schema heeft.
HR
HR

Siempre Real
Legende

wd schreef:

(...)

Ik begon al met rekenen voordat Real gister puntverlies leed. In mijn posts gaf ik ook aan dat Barcelona inderdaad OOK een schema heeft.
HR
Excuus, maar ik bedoelde hem niet zozeer op AN gericht, maar overall... Ging dus niet zozeer over jou of specifiek iemand hier op AN maar meer in zijn algemeenheid. Ik heb afgelopen nacht (ja, nachtdienst) meerdere keren gehoord dat..... Alsof iedereen er van uit gaat dat Barca de punten gratis krijgt en er niet eens voor hoeft te voetballen. Zo is het natuurlijk niet, ook zij moeten vol aan de bak, ze moeten nog 8 punten zien goed te maken en daarvoor hebben ze toch vooral de hulp van Real nodig!
HR
HR

wd
Vedette

Real heeft een geweldige uitgangspositie. Toch even de programma's naast elkaar leggen:

Programma Barcelona: Granada-thuis, Mallorca-uit, Bilbao-thuis, Zaragoza-uit, Getafe-thuis, Levante-uit. Madrid-thuis, Vallecano-uit, Malaga-thuis, Espanyol-thuis, Betis-uit

Programma Madrid: Villareal-uit, Sociedad-thuis, Osasuna-uit, Valencia-thuis, Atletico-uit, Gijon-thuis, Barcelona-uit, Sevilla-thuis, Bilbao-uit, Granada-uit, Mallorca-thuis
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Gazetta dello Sport:

Juventus wil Pepe overnemen. In Italië is men overtuigd van de binding Mou - Pepe. Ze denken dat een mogelijk vertrek van Mou een overgang van Pepe makkelijker zou maken, mocht Mou bij Real blijven, dan verwachten ze een tegenwerking vanuit Madrid. Pepe heeft nog een contract tot 20116 met de Koninklijke uit Madrid.
HR
HR

DIMC85
Talent

Uit: Haarlem
Vak: 114
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 januari 2009

Villareal-Real Madrid 0-0 bij rust.
Score in gele kaarten is een stuk spectaculairder (3-3)
Vamos Villareal!!
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Haha. Weer 1-1 uit een vrije trap.

En nu ook nog eens rood voor Ramos. En nu ook nog rood voor Ozil

[Dit bericht is veranderd door Burzlew (op 21 maart 2012 23:40:50).]
HR
HR

adje_afca
Talent

Vak: -
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 19 februari 2008

Vanwaar die 2 rode kaarten? gaat niet echt best zo laatste tijd helaas :\(
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

Ozilletje rood? Voor wat? Gijpie gaat er niet blij mee zijn
HR
HR

wd
Vedette

Ik werd hier voor gek verklaard door mensen dat ik ook maar durfde te praten over resterende programma's, maar mocht Real hier inderdaad gelijk spelen dan is het gat 6 punten.
HR
HR

Jesse V.
Talent

Uit: Utrecht
Reg.: 12 juli 2006

Ik heb de eerste helft niet gezien, maar heeft die Ruben van Villareal nou twee keer geel gekregen (en geen rood)?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

champy95 schreef:

Ozilletje rood? Voor wat? Gijpie gaat er niet blij mee zijn
HR
Praten. Maar was direct rood dus hij zou wel iets ergs gezegd hebben. Al vind ik het daar het totaal niet het type voor.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Real Madrid dacht al kampioen te zijn, maar denk dat zes punten niets is. Ze moeten nog tegen Barcelona, wat grote kans is dat Barcelona het gat dan al verkleint tot drie en wellicht zelfs nog minder.
Real Madrid delft vaak het onderspit tegen Barcelona. Daarnaast nog tegen Bilbao, die nu ook in een mindere periode zitten, dus wellicht kunnen ze daar nog wel van winnen. Maar tegen Bielsa is dat niet vanzelfsprekend.
Real gaat opnieuw naast het kampioenschap grijpen.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 21 maart 2012 23:59:49).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Mocht Barcelona dit daadwerkelijk nog goed gaan maken, dan zou deze klap volgens mij gi-gan-tisch hard aankomen in Madrid. Al moet ik nog zien dat Barcelona geen punten meer gaat laten liggen.
HR
HR

DIMC85
Talent

Uit: Haarlem
Vak: 114
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 januari 2009

Real laat dus opnieuw punten liggen, het gat met Barça is nog zes punten. Dit geeft de Barça fan weer hoop. Gelukkig staat er dit weekend een redelijke eenvoudige wedstrijd op het programma (Sociedad thuis) want ze missen Özil en Ramos. Barça zal alles moeten winnen en dan maken ze zeker nog een kans.

[Edit] Lees net dat Mourinho ook weer eens naar de tribune is verbannen en eerder in de wedstrijd ook al één van zijn assistenten. Lekker avondje voor de koninklijke.

[Dit bericht is veranderd door DIMC85 (op 22 maart 2012 00:08:52).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat SC Heerenveen wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!