Ajax Netwerk
dinsdag 29 juli 2014 - 14:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 151 »

HR

Iker
Legende

Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 2002

Gonzalo moet blijven :) Geweldige spits en daarbij een relax persoon.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ronaldo is en blijft een topper! geweldig om de 2 beste spelers van de wereld in de spaanse competitie te zien.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Miquell schreef:

Jeetje wat speelde Kaka gisteren goed zeg, hij nadert weer langzaam maar zeker world class level. Was echt genieten gisteren, enige minpuntje was Carvalho.
HR
En wat te denken van Varane.... Was die niet een heel klein beetje super goed? Beter als Carvalho, slimme vereddiger ook, simpele kleine overtredingen maar wel genoeg om het ritme en de snelheid eruit te halen... Geweldige verdediger!
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Siempre Real schreef:

(...)

En wat te denken van Varane.... Was die niet een heel klein beetje super goed? Beter als Carvalho, slimme vereddiger ook, simpele kleine overtredingen maar wel genoeg om het ritme en de snelheid eruit te halen... Geweldige verdediger!
HR
Dat sowieso zeker aangezien zijn leeftijd, ik vind het alleen wel minder dat Carvalho werd uitgefloten, dat verdient hij zeker niet.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Miquell schreef:

(...)

Dat sowieso zeker aangezien zijn leeftijd, ik vind het alleen wel minder dat Carvalho werd uitgefloten, dat verdient hij zeker niet.
HR
Carvalho moet gewoon een klein beetje opletten wat hij in de media zegt en goed nadenken als hem iets gevraagd wordt voordat hij antwoord geeft. Dit alles nav het ontslag van Chelsea coach en het feit dat Mourinho afgelopen week in Londen op huizen jacht is geweest... Ook in Spanje worden de Potugese kranten gelezen en als je dan suggereert dat Chelsea beter bij Mou past, dan ben je het haasje... Jammer, idd.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Jimi schreef:

(...)

Een mooi gedachtenexperiment in deze is om overal waar 'Barcelona' of 'Real Madrid' genoemd staat, deze te vervangen door pak'em beet 'PSV' of 'Feyenoord'.

Benieuwd hoe hoog de tolerantiegraad hier dan zou liggen.
HR
Tja want Madrid en Barcelona spelen natuurlijk ook in de eredivisie?? Sorry hoor dit gaat nergens over. Dus volgens jou hoeft een topic over wielrennen ook niet want als je daar post ben je ook geen echte Ajacied?
HR
HR

THC-Ajax
Lid 2de elftal

Uit: AMSTERDAM
Vak: 426
Reg.: 17 augustus 2006

Kaka was inderdaad echt geweldig. Hoop en gun het hem ook dat ie eindelijk weer op zijn echte niveau zit.
HR
HR
HR
HR

Bushman
Ballenjongen

Reg.: 1 maart 2012

Ik denk dat barca zen koffers kan pakken. Real speelt los kampioen
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista en Siempre gefeliciteerd met de club! B)
HR
HR

Jimi
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Madridista schreef:

(...)

Tja want Madrid en Barcelona spelen natuurlijk ook in de eredivisie?? Sorry hoor dit gaat nergens over. Dus volgens jou hoeft een topic over wielrennen ook niet want als je daar post ben je ook geen echte Ajacied?
HR
Hoe lang is het geleden dat wij in Europees verband tegen 1 van beide clubs zijn uitgekomen? Ik meen me te herinneren dat dat slechts een paar maanden geleden is, maar hou me te goed hoor.

:denk

Madrid en Barcelona zijn gewoon directe sportieve concurrenten van Ajax - niet meer, niet minder!
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Jimi schreef:

(...)

Hoe lang is het geleden dat wij in Europees verband tegen 1 van beide clubs zijn uitgekomen? Ik meen me te herinneren dat dat slechts een paar maanden geleden is, maar hou me te goed hoor.

:denk

Madrid en Barcelona zijn gewoon directe sportieve concurrenten van Ajax - niet meer, niet minder!
HR
Sorry hoor, je begrijpt het niet of wilt het niet begrijpen, Madrid en Barça spelen in de PD niet in de Eredivisie. Als Ajax tegen Madrid speelt ben ik voor Ajax. Siempre misschien voor Madrid omdat hij een Spanjaard is.
HR
HR

Jodinho 30
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Siempre en/of Madridista,

Lees dat Zlatan weg wil bij Milan en graag naar Madrid wil, in hoeverre heeft Madrid interesse in Zlatan aangezien ik toch regelmatig (geruchtensites) terug lees dat Higuain bij een goed bod weg mag. En zien jullie het zitten Zlatan bij Real?
HRHR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Jodinho 30 schreef:

Lees dat Zlatan weg wil bij Milan en graag naar Madrid wil, in hoeverre heeft Madrid interesse in Zlatan aangezien ik toch regelmatig (geruchtensites) terug lees dat Higuain bij een goed bod weg mag. En zien jullie het zitten Zlatan bij Real?
HR
:B :D :denk

Stuur Ozil en Khedira eerst maar naar Milaan, dan gaan we vervolgens wel eens kijken of Zlatan weg mag. Maar goed, dat zal toch allemaal pas gaan spelen als Zlatan het ooit in zijn hoofd haalt weg te willen bij Milan. Volgens mij staat men op het punt zijn contract tot 2016 te verlengen.

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 10 maart 2012 14:01:41).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jodinho 30 schreef:

HR
Ik ken de geruchten, Zlatan wil vooral laten zien dat het niet aan hem heeft gelegen dat het bij Barca niet helemaal gelukt is, dat heeft ie ook zo min of meer verwoord in een interview. Madrid heeft hij als mogelijke ploeg genoemd om zijn gelijk te bewijzen, elke andere club is niet aan de orde.

Higuain staat zwaar in de belangstelling van Juve en Chelsea en in mindere mate City (wie niet) en Inter. Real zal niet alleen bij een goed bod medewerking verlenen, maar ook als de speler aangeeft graag weg te willen zal Real mee werken aan een verkoop. Daar staat weer tegenover dat mocht er een goed bod komen, maar de speler wil niet, dan wordt er ook niet verder gesproken.
HR
HR

Jodinho 30
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Siempre Real schreef:

(...)

Ik ken de geruchten, Zlatan wil vooral laten zien dat het niet aan hem heeft gelegen dat het bij Barca niet helemaal gelukt is, dat heeft ie ook zo min of meer verwoord in een interview. Madrid heeft hij als mogelijke ploeg genoemd om zijn gelijk te bewijzen, elke andere club is niet aan de orde.

Higuain staat zwaar in de belangstelling van Juve en Chelsea en in mindere mate City (wie niet) en Inter. Real zal niet alleen bij een goed bod medewerking verlenen, maar ook als de speler aangeeft graag weg te willen zal Real mee werken aan een verkoop. Daar staat weer tegenover dat mocht er een goed bod komen, maar de speler wil niet, dan wordt er ook niet verder gesproken.
HR
Zie jij Zlatan graag komen of wil je liever Higuain behouden? Zlatan is een wereldspits maar persoonlijk vraag ik mij af of Ronaldo en Zlatan in 1 team wel n goed idee is. Of zou Mourinho lukken?
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Als het Mourinho zou lukken zou het fucking genius zijn.

Al zie ik Gonzalo ook graag blijven.

Gewoon als spitsen:
Zlatan en Higuain en Benzema. Lekker bezet mochten er blessuregevallen zijn.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Jodinho 30 schreef:

(...)

Zie jij Zlatan graag komen of wil je liever Higuain behouden? Zlatan is een wereldspits maar persoonlijk vraag ik mij af of Ronaldo en Zlatan in 1 team wel n goed idee is. Of zou Mourinho lukken?
HR
Als iemand het kan afdwingen is het Mourinho wel.

Maar ik twijfel ook. Beiden zijn het mannetjes en beiden functioneren het beste als de hele ploeg op hen is afgesteld. Als ik Mourinho was, zou ik het risico van de investering niet nemen.

Overigens Siempre, over investeren gesproken: Van Praag haalde laatst nogmaals aan dat de clubs in de plus moeten staan eerdaags. Is Real (en Barca) daar al serieus mee bezig? Want die Spaanse topclubs staan niet bekend om hun gezonde financiele huishouding maar eerder om een wat risicovoller beleid. Maar als ik het goed begrepen heb is Perez voorstander van die maatregel?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jodinho 30 schreef:

(...)

HR
Ik ben niet zo´n grote Gonzalo fan, meevoetballend vind ik hem minder! Als spits en afmaker prima, maar bij Real moet je meer kunnen vind ik.. Maar om antwoord op je vraag te geven, ja hoor Zlatan mag van mij best komen en ik denk dat het geen enkel probleem is om hem samen met CR in 1 elftal te zetten.

Overigens Siempre, over investeren gesproken: Van Praag haalde laatst nogmaals aan dat de clubs in de plus moeten staan eerdaags. Is Real (en Barca) daar al serieus mee bezig? Want die Spaanse topclubs staan niet bekend om hun gezonde financiele huishoudHR
Ik blijf het herhalen, Real heeft geen enkel probleem met geld. Perez weet als geen ander dat als de UEFA-FIFA financial fairplay gaat eisen, dat er een heleboel clubs onderuit gaan, Perez is heel hard op weg om Real weer daar te brengen waar het zich bevond nadat hij de eerste keer de club verliet. Van Barca weet ik het niet, die club is op dit moment erg ondoorzichtig en men is nog steeds bezig om de puinhopen van Laporta op financieel gebied recht te trekken...

Nu over de wedstrijd van gisteren, mooie pot voetbal gezien, Betis zwaar te kort, een gelijkspel had meer in de lijn gelegen. Hoewel ze in de laatste kwart van de wedstrijd duidelijk op waren. De 2 scheidsen, bij vlagen goed tot zeer goed, maar toch ook weer een paar blundertjes die de wedstrijd een heel ander beeld hadden gegeven. Ben blij met 3 punten en vooral met de wederopstanding van Kaka.

Cristiano Ronaldo keert met record terug uit Sevilla

forumillustratie

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 11 maart 2012 12:50:06).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Niemand over de 2 handsballen van Real?Leken me 2 duidelijke penaltys.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

Niemand over de 2 handsballen van Real?Leken me 2 duidelijke penaltys.
HR
Nee, die van Ramos raakte niet eens zijn hand. Was vanmorgen op Marca tv met behulp van robot beelden goed te zien. Die andere, Alonso, werd door de scheids beoordeeld als niet opzettelijk. Dus nee, jammer hey... ;B
Ook de vermeende hands aan de andere kant werd door de scheids correct beoordeeld, niet opzettelijk...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 11 maart 2012 18:09:32).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:
jammer hey... ;B

HR
Je moet niet weer met verhaaltjes komen over vermeende provocaties van mij, want dat doe je zelf.En je bent nog mod ook, dus gedraag je eens.

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 11 maart 2012 18:23:37).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Je moet niet weer met verhaaltjes komen over vermeende provocaties van mij, want dat doe je zelf.En je bent nog mod ook, dus gedraag je eens.
HR
Doe relax joh, je vraagt echt niet over de zogenaamde hands ballen omdat je zo'n leuke jongen bent...
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Doe relax joh, je vraagt echt niet over de zogenaamde hands ballen omdat je zo'n leuke jongen bent...
HR
Wat wil je nou eigenlijk zeggen weggooier?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Wat wil je nou eigenlijk zeggen weggooier?
HR
dat je niet zo moeilijk moet doen, relax een beetje. Ajax gewonnen, Barca gewonnen, Real gewonnen, PSV verloren, Twente verloren, Feyenoord gelijk.... Goed weekend toch? Of zit er nog iets doordeweeks dwars bij je? :P
Kan me niet voorstellen dat er iets anders is, lees net dat United de koppositie van City heeft overgenomen.... Geweldige genoten, toch? :D

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 11 maart 2012 20:19:30).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,3% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!