Ajax Netwerk
dinsdag 23 december 2014 - 05:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 151 »

HR

Snipes
International

Uit: Zwolle
Vak: -
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 19 juli 2001

quote:HR
Madridista schreef:

Wil je een filmpje zien met " Busquets Llorón?? "
HR
Maar hij heeft toch gewoon gelijk? Natuurlijk voel jij je aangevallen en counter je dan meteen, maar dat neemt niet weg dat Pepe een lager IQ heeft van Danny Schreurs..
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Bazza schreef:

(...)

Serieus Siempre :D Moet ik je serieus uitleggen waarom ik Pepe een debiel vind?Je maakt je eigen weer lekker belachelijk.

HR
Ik kan me voorstellen dat jij van iemand die op discussie forum graag discussie wil vindt dat ie zich belachelijk maakt, maar feit blijft dat de belachelijke juist degene is die de discussies uit alle macht en met dooddoeners en nietszeggende oneliners probeert te voorkomen.

Moet ik je vertellen hoe irritant nietszeggende, inhoudloze en vooral zinloze oneliners zijn? Meestal slechts bedoeld om posts te scoren en juist dat druist weer tegen de regels van dit forum in. Dus een wijs advies, besteed wat meer aandacht aan je posts. That's all! Daar gaat de discussie met vriend Bazza om. Niet of Pepe een debiel is of Busquets een jankerd of Messi een aansteller. Het gaat nu enkel en alleen om het idee dat er forummers zijn die steeds opnieuw met zinloze oneliners komen zeggen dat Pepe een debiel is.

Het riekt namelijk naar provoceren, en dat is nou net niet de bedoeling....

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 29 februari 2012 15:44:14).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Snipes schreef:

(...)

Maar hij heeft toch gewoon gelijk? Natuurlijk voel jij je aangevallen en counter je dan meteen, maar dat neemt niet weg dat Pepe een lager IQ heeft van Danny Schreurs..
HR
Jij weet helemaal niets van het IQ van Pepé (heb je trouwens wel eens gezien hoe intelligent Messi uit zijn ogen kijkt?) Van mij part hebben die voetballers het intellect van een baviaan? Het zijn toch geen filosofen?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Siempre Real schreef:

Moet ik je vertellen hoe irritant nietszeggende, inhoudloze en vooral zinloze oneliners zijn? Meestal slechts bedoeld om posts te scoren en juist dat druist weer tegen de regels van dit forum in. Dus een wijs advies, besteed wat meer aandacht aan je posts. That's all!

Daar gaat de discussie met vriend Bazza om. Niet of Pepe een debiel is of Busquets een jankerd of Messi een aansteller. Het gaat nu enkel en alleen om het idee dat er forummers zijn die steeds opnieuw met zinloze oneliners komen zeggen dat Pepe een debiel is.

Het riekt namelijk naar provoceren, en dat is nou net niet de bedoeling....

HR
Laten we nou niet in dezelfde discussie terecht komen als waar we al eerder in zaten.... Heeft niemand wat aan...
HR
HR

Madridista
Idool

Nou ja, waar het mij om gaat is dat dit topic het “Real-Madrid” topic heet en niet het “dis Real-Madrid” topic. Kijk, van mij mag men best kritisch zijn; ik ben dat zelf ook ten aanzien van de debiele acties van Pepe en Mou’s houding ten aanzien van Barcelona. Maar een aantal mensen komt hier alleen om te zeiken over overtredingen van spelers van Madrid. Als CR een fantastische goal maakt hoor ik ze niet, noch als CR bijvoorbeeld in een wedstrijd dwars doormidden wordt geschopt en zijn tegenstander daar alleen geel voor krijgt. Ik denk dat het probleem wordt veroorzaakt doordat mensen helemaal niet naar wedstrijden van Madrid kijken, alleen naar van die You-tube filmpjes over “de slager” Pepe, etc.
HR
HR

Mokum1983
MokumKorsou Zonnebril
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 23 augustus 2009

Komt omdat de meeste Real Madrid haten!! Echt HATEN gewoon...

daar komt dat door.... :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mokum1983 schreef:

Komt omdat de meeste Real Madrid haten!! Echt HATEN gewoon...

daar komt dat door.... :B
HR
Wow vriend, jij hebt er echt kijk op zeg... Denk je dat er meer mensen zijn die Real haten als dat er mensen zijn die kaas haten?
HR
HR

Mokum1983
MokumKorsou Zonnebril
Lid 2de elftal

Reg.: 23 augustus 2009

Niet zo raar doen, hij vraagt waarom mensen zo reageren en anti praten in dit forum onderdeel..

Ik had er misschien bij moeten zeggen: Mensen op dit forum...
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mokum1983 schreef:

Niet zo raar doen, hij vraagt waarom mensen zo reageren en anti praten in dit forum onderdeel..

Ik had er misschien bij moeten zeggen: Mensen op dit forum...
HR
Dat is niet raar. Idd, mensen op dit forum geeft net dat extra beetje informatie. Ik denk dat het wel meevalt allemaal. Ik denk namelijk dat er veel mensen een hekel hebben aan sommige personen die met Real te maken hebben zoals idd Pepe. Ik heb een bloedhekel aan Alves, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan Barca...

Het is ook helemaal niet erg om een (negatieve) mening te hebben, als dat een beetje onderbouwt wordt en als dat niet steeds opnieuw herhaalt wordt, tenzij je je eigen moet overtuigen dat Pepe idd een debiel is. Ik geloof het namelijk na 1 of 2 keer wel! ;)
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Madridista schreef:

Nou ja, waar het mij om gaat is dat dit topic het “Real-Madrid” topic heet en niet het “dis Real-Madrid” topic. Kijk, van mij mag men best kritisch zijn; ik ben dat zelf ook ten aanzien van de debiele acties van Pepe en Mou’s houding ten aanzien van Barcelona. Maar een aantal mensen komt hier alleen om te zeiken over overtredingen van spelers van Madrid.Als CR een fantastische goal maakt hoor ik ze niet, noch als CR bijvoorbeeld in een wedstrijd dwars doormidden wordt geschopt en zijn tegenstander daar alleen geel voor krijgt. Ik denk dat het probleem wordt veroorzaakt doordat mensen helemaal niet naar wedstrijden van Madrid kijken, alleen naar van die You-tube filmpjes over “de slager” Pepe, etc.
HR
Kan me wel voorstellen dat je dat vervelend vind.Want je kan niet CR afzeiken, en zn pluspunten negeren(als je objectief wilt zijn).Want zoals ik al eerder zei: Ronaldo heeft de legendary status allang unlocked ;)

Siempre Real schreef:

(...)

Laten we nou niet in dezelfde discussie terecht komen als waar we al eerder in zaten.... Heeft niemand wat aan...
HR
Ben je nou tegen je eigen aan het praten?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Kijk aan, je kunt het wel... een post bestaande uit meer als 1 regel! Chapeau!

Ben je nou tegen je eigen aan het praten?HR
Nee, dan zou ik eerder tegen me zelf praten, want tegen je eigen praten is nogal lastig :P :B

ik had het tegen mezelf, maar zeker ook tegen jou en Madridista en Snipes en eigenlijk tegen iedereen die in deze en de Barca topic post, meer in zijn algemeenheid eigenlijk.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

Kijk aan, je kunt het wel... een post bestaande uit meer als 1 regel! Chapeau!

(...)

Nee, dan zou ik eerder tegen me zelf praten, want tegen je eigen praten is nogal lastig :P :B

ik had het tegen mezelf, maar zeker ook tegen jou en Madridista en Snipes en eigenlijk tegen iedereen die in deze en de Barca topic post, meer in zijn algemeenheid eigenlijk.
HR
Dank je.
Zeer bedankt
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

Wil je een filmpje zien met " Busquets Llorón?? "
HR
Waarom moet je nou gelijk weer over Barca beginnen, serieus hou nou toch eens op.
HRHR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Villas-Boas schreef:

(...)

Waarom moet je nou gelijk weer over Barca beginnen, serieus hou nou toch eens op.
HR
Ik denk dat je hem wel kan vergelijken met een Feyenoord-type. Hij praat meer over zijn tegenstanders dan over zijn eigen ploegje. Tsja, je kan blijven praten als brugman tegen dat soort figuren maar veel gaat het niet helpen.
HR
HR

Madridista
Idool

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Ik denk dat je hem wel kan vergelijken met een Feyenoord-type. Hij praat meer over zijn tegenstanders dan over zijn eigen ploegje. Tsja, je kan blijven praten als brugman tegen dat soort figuren maar veel gaat het niet helpen.
HR
Dat soort figuren...... hmmm, nou ja, laat ook maar.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 1 maart 2012 13:30:45).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

HR
Het punt is nou juist dat vele Barca "fans"/volgers of hoe je ze ook wil noemen, hier op dit forum/topic steeds maar weer komen vertellen hoe #$%^$^&&*^%#@ de tegenpartij (Real Madrid) is. Ze praten meer over de tegenstander dan over hun eigen ploegen... Tsja, je kan blijven praten als brugman tegen dat soort figuren maar veel gaat het niet helpen... Oftewel: de pot verwijt de ketel!
HR
HR

Sjaakjwt
Regelmatige invaller

Reg.: 27 augustus 2006

Eigenlijk moeten alle zogenoemde Barca- en Madridfans lekker oprotten hier en hun ruzie op primeradivision.netwerk.to uitvechten. Dit is toch een Ajaxforum?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sjaakjwt schreef:

Eigenlijk moeten alle zogenoemde Barca- en Madridfans lekker oprotten hier en hun ruzie op primeradivision.netwerk.to uitvechten. Dit is toch een Ajaxforum?
HR
Dus als ik je goed begrijp, moeten alle topics/subforums op dit forum die niet over Ajax gaan sluiten en alle leden die daar op posten moeten oprotten?

:denk
HR
HR

Sjaakjwt
Regelmatige invaller

Nee hoor. Ik heb alleen moeite met forumleden die een 2e club hebben die zowat hun 1e club (Ajax in dit geval!) overstijgt.
Op een Ajaxforum een discussie tussen een Madrid-kamp en een Barca-kamp vind ik not done.
Maar dit is slecht mij bescheiden, goed onderbouwde mening.
HR
HR

Madridista
Idool

Sjaakjwt schreef:

Nee hoor. Ik heb alleen moeite met forumleden die een 2e club hebben die zowat hun 1e club (Ajax in dit geval!) overstijgt.
Op een Ajaxforum een discussie tussen een Madrid-kamp en een Barca-kamp vind ik not done.
HR
Ah, dus als je voor Liverpool bent of voor NamU mag het wel van u??
HR
HR

Sjaakjwt
Regelmatige invaller

Mijn excuses, voor de duidelijkheid:
Op een Ajaxforum een discussie tussen een Liverpool-kamp en een ManU-kamp vind ik not done.
Op een Ajaxforum een discussie tussen een Utrecht-kamp en een Feyenoord-kamp vind ik not done.
Op een Ajaxforum een discussie tussen een Santos-kamp en een Chicago Fire-kamp vind ik not done.
En ga zo maar door.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Sjaakjwt schreef:

HR
Pas op hoor. Dit soort, bijzonder rake, kritieken zijn niet de bedoeling hier. "Iedereen" ergert zich aan dit soort opmerkingen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sjaakjwt schreef:

HR
Niemand vraagt je op dit soort sub fora te begeven. Tis een kwestie van leven en laten leven...

Feitelijk zeg je dat alles wat niet met Ajax te maken heeft, maar van deze forum moet verdwijnen, want dat is not done. Een discussie tussen CDA aanhangers en PVV aanhangers op een Ajax forum...? Een topic met "Alleen de allermooisten..." is not done? Blijft weinig over dan...

Tis idd jouw bescheiden doch helemaal niet onderbouwde mening!
HR
HR

Sjaakjwt
Regelmatige invaller

Godver, moet ik nog m'n best gaan doen ook om het uit te leggen.
Dit is een Ajax-forum, voor Ajacieden. Ajacieden kunnen best PVV of CDA-aanhanger zijn. Daarnaast kunnen Ajacieden ook best naar mooie vrouwen kijken. Echter, ik vind niet dat je als voetbalsupporter er een tweede club op na kan houden.
Om jouw voorbeeld te gebruiken: Ik vind het ook 'not done' als op pvv.netwerk.to CDA en SP aanhangers met elkaar in discussie gaan over wat de beste partij is.
Of op gay.netwerk.to Carmen Electra en Pamela Anderson aanhangers met elkaar in discussie gaan wie de allermooiste is. Heppie um?
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas
Vedette

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

Sowieso als je je hele leven in Nederland woont ben je geen Madrid of Barcelona supporter. Je kan wel een voorkeur hebben voor 1 van die twee.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 72,3% dat Willem II wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.