Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 06:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Er is de laatste tijd enorm veel te doen geweest rond de Braziliaan Neymar. Half Europa zit achter de ster van Santos aan. Inmiddels is het zelfs een staats aangelegenheid geworden, de voorzitter van Santos heeft de minister van Sport gevraagd een mogelijk vertrek van Neymar tegen te houden....

Vandaag meldt As dat de speler en Real Madrid akkoord zijn over de salaris: 5 mln p/j. Nu moet Real nog met Santos tot een akkoord komen. Men verwacht dat Real rond de 40 mln euro op tafel zal moeten leggen.

Marca meldt dat de nieuwe coach van Chelsea 1 van deze dagen naar Madrid zal afreizen om een mogelijk transfer van Pepe en Di Maria te bespreken. Marca weet ook te melden dat een overgang van Di Maria eerder tot de mogelijkheden behoort. De reden hiervan is weer dat men bij Real niet erg gecharmeerd was van de handelswijze van de Argentijn. Hij zou afgelopen maand een verbetering van zijn nog lopende contract ge-eist hebben, dat terwijl er afgesproken was dat hij pas na het derde seizoen ge-evalueerd zou worden. Een goed bod van Chelsea zou wel eens geaccepteerd kunnen worden. Met de komst van Coentrao en (mogelijk) Neymar heeft Real voldoende alternatieven voor Di Maria. Het geld dat de Argentijn oplevert kan dan weer gebruikt worden in de deal met Neymar en/of Aguero.

Het einde van zijn Real tijdperk nadert voor Lass Diarra. De speler heeft al van zijn bondscoach te horen gekregen (Blanc) dat een vertrek hem meer mogelijkheden als international zou geven. Nu blijkt dat Lass ook niet is opgenomen in de groep die afreist naar de VS om aan de voorbereiding te beginnen. Naast Lass zijn ook Drenthe (Benfica?) en Granero (Getafe?) niet van de partij!

De groep die de reis wel maakt:
Iker, Adán*, Mejías*, Jesús*, Carvalho, Pepe, Ramos, Marcelo, Álvaro Arbeloa, Albiol, Nacho*, Casado*, Varane*, Coentrao, Kaká, Granero, Xabi Alonso, Özil, Khedira, Sahin, Cristiano, Benzema, Callejón*, Jesé* y Joselu*.

*=Spelers uit het filiaal en jeugdopleiding!
HR
HR

AvH
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006

quote:HR
Siempre Real schreef:

De groep die de reis wel maakt:
Iker, Adán*, Mejías*, Jesús*, Carvalho, Pepe, Ramos, Marcelo, Álvaro Arbeloa, Albiol, Nacho*, Casado*, Varane*, Coentrao, Kaká, Granero, Xabi Alonso, Özil, Khedira, Sahin, Cristiano, Benzema, Callejón*, Jesé* y Joselu*.

*=Spelers uit het filiaal en jeugdopleiding!
HR
Uiteraard komt Varane niet uit de jeugdopleiding van Real. Die zit er net een weekje vanuit Frankrijk. Wie van deze jongelingen heeft volgens jou serieus kans van slagen de komende jaren?
HR
HR

Siempre Real
Legende

AvH schreef:

(...)

Uiteraard komt Varane niet uit de jeugdopleiding van Real. Die zit er net een weekje vanuit Frankrijk. Wie van deze jongelingen heeft volgens jou serieus kans van slagen de komende jaren?
HR
Varane reken we er gewoon bij, hij tenslotte nog een tiener... ;) :B

Joselu, Mejias en Jesús hebben het wel in zich. Joselu is `2/de jaars`, heeft vorig seizoen ook al bij de selectie gezeten. Ik hoop alleen dat Mourinho ze idd rustig brengt en dat ze de kans krijgen om te groeien, dan zijn ze allemaal wel een seriuese optie voor de komende jaren.
HR
HR

Jesse V.
Talent

Uit: Utrecht
Vak: 426
Reg.: 12 juli 2006

'Mourinho wil Tévez herenigen met Cristiano Ronaldo'
09/07/2011 23:33

Real Madrid gaat een ultieme poging wagen Carlos Tévez weg te plukken bij Manchester City. In ruil voor de diensten van de Argentijn wil de Spaanse grootmacht 28 miljoen euro betalen. Daar bovenop mag de Engelse club ter compensatie kiezen uit een van de topspitsen: Karim Benzema of Gonzalo Higuaín.

Recentelijk gaf Tévez, die met Argentinië deelneemt aan de strijd om de Copa América, aan deze zomer te willen vertrekken bij Manchester City. Volgens Engelse media ziet Madrid in dit bericht een kans hem naar de Spaanse hoofdstad te halen.

Trainer José Mourinho wil Tévez herenigen met Cristiano Ronaldo, met wie hij samenspeelde bij Manchester United. Sergio Agüero (Atletico Madrid), eveneens in de belangstelling van Madrid, geldt als tweede optie, mocht de komst van Tévez niet haalbaar zijn.

Manchester City heeft de transferwaarde van Tévez bepaald op 56 miljoen euro. Dat Madrid slechts de helft daarvan wil betalen, hoeft geen struikelblok te vormen. De Koninklijke zou bereid zijn Benzema of Higuaín in de deal te betrekken.
HR
Zit hier enige kern van waarheid in Siempre?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jesse V. schreef:

(...)

Zit hier enige kern van waarheid in Siempre?
HR
Laat ik het zo zeggen, ik ben het in de Spaanse pers nog niet tegen gekomen. Het lijkt me ook sterk dat Mourinho Gonzalo of Benzema in de deal zou willen betrekken, zeker gezien het feit dat hij er juist een aanvaller bij wil hebben. Gisteren heeft Mou al gezegd dat hij eventueel ook met adebayor verder wil mochten de alternatieven (lees Aguero en Neymar) niet haalbaar blijken. Daarnaast heeft Mou Perez medegedeeld dat wat hem betreft, op enkele verkopen na, hij de gewenste selectie tot zijn beschikking heeft. De spelers die weg mogen: Lass, Garay, Gago, Granero, Pedro Leon, Canales. Waarvan voor de laatste 2 geldt: alleen verhuur mits het bod niet te weigeren is en voor Granero geldt alleen tegen een niet te weigeren bod.

Of er kern van waarheid in zit? Ik zou graag willen weten waar je het vandaan gehaald hebt, aan de hand daarvan is waarschijnlijk makkelijk te bepalen of er een kern van waarheid in zit!
HR
HR

Jesse V.
Talent

Uit: Utrecht
Vak: 426
Reg.: 12 juli 2006

Het staat op dit moment op VI (http://www.vi.nl/Nieuws-item/203287/Mourinho-wil-Tevez-herenigen-met-Cristiano-Ronaldo.htm), wat doorgaans toch redelijk betrouwbaar is. Daarom verraste het bericht mij ook, aangezien ik er nog niet eerder van had gehoord. Daarnaast staat het ook niet in het Transferdagboek, de echte geruchten zeg maar, maar tussen het andere nieuws.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

VI neem ik nou juist niet serieus. Die Derksen denkt het altijd te weten maar het overgrote deel is meestal geneuzel.

Aguero lijkt naar Juventus te gaan dus die kunnen ze wel van het lijstje halen denk. Hij vindt Juventus een zeer interessante optie en Juventus is net als Real bereid om de geëiste som te betalen.

Siempre: wat vind je, afgezien van het feit of het waar is of niet dat Mourinho hem wil, van Tevez? Zou het een Real speler kunnen zijn?
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Zidane een goede aanstelling? Lijkt me erg onervaren.
HR
HR

Siempre Real
Legende

TheLegend schreef:

Siempre: wat vind je, afgezien van het feit of het waar is of niet dat Mourinho hem wil, van Tevez? Zou het een Real speler kunnen zijn?

HR
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet goed weet in welke categorie (soort spits) ik Tevez moet zetten. Real heeft een killer nodig, die zowel door de lucht als over de grond weet af te ronden, daarnaast moet hij sterk in de kaats en sterk in balbezit zijn. Hij hoeft niet snel te zijn, maar moet wel slim kunnen bewegen. Eigenlijk Benzema en Gonzalo in 1. Als Tevez aan deze omschrijving voldoet, dan zou het er idd 1 kunnen worden.

Zidane een goede aanstelling? Lijkt me erg onervaren. HR
Hier kan ik slechts 1 vraag tegenover zetten: weet jij wat zijn taak precies wordt? Lijkt me namelijk wel een belangrijke wetenschap om te kunnen bepalen of het een goede aanstelling is. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij namelijk nog niet helemaal duidelijk is. Gaat hij om spelers onderhandelen? Is hij slechts een adviseur? Gaat hij zich bemoeien met scouting?
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Tering Siempre, ze gaan Di María toch niet écht verkopen?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

Tering Siempre, ze gaan Di María toch niet écht verkopen?
HR
Ik verwacht het niet, echter Di Maria is niet handig geweest door een loonsverhoging te eisen terwijl contractueel vastgelegd is dat hij pas halverwege zijn contract ge-evalueerd zou worden. Di Maria is accoord gegaan met deze bepaling in ruil voor een vorstelijk aanvang salaris en dito premies. 1 ding waar Perez van geleerd heeft is dat hij zulks nooit meer zal doen. Zou hij daar in zijn eerste periode meteen aan toe gegeven hebben, wat feitelijk ook zijn kop kostte toen, nu kun je het wel vergeten. Overigens is elke speler van Real te koop, tegen de juiste prijs uiteraard.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mourinho wil nog extra spits bij Real Madrid

De aankopen die Real Madrid tot nu toe in de lopende transferperiode deed, leiden tot tevredenheid bij trainer José Mourinho. De Portugese oefenmeester wil alleen nog een spits aan zijn miljoenenselectie toevoegen.

"We hebben geprobeerd om de huidige ploeg verder uit te bouwen en daarbij de toekomst niet uit het oog te verliezen", aldus Mourinho op de clubsite van Real. "Fabio Coentrão is 23 jaar oud, één jaar jonger dan José Callejón. Nuri Sahin is zelfs nog jonger. Volgens mij zijn we geslaagd."

"Real Madrid wil nooit afwijken van het bouwen van een team voor de komende jaren, met genoeg rek voor verbetering en vooruitgang. We hebben jongens vastgelegd van wie we denken dat het belangrijk is om ons team mee versterken."

Mourinho is zoals gezegd te spreken over zijn selectie. "Zeker als je je bedenkt dat we Gonzalo Higuain en Angel Di Maria (Copa America), die erg belangrijk voor ons zijn, nog missen. Ik denk wel dat we nog een spits nodig hebben. Verder is het lekker om het team zoals je dat voor ogen had half juli al bij elkaar te hebben."

Zidane

Zinedine Zidane gaat een belangrijkere rol vervullen binnen de club. De voormalige topvoetballer wordt technisch directeur. Mourinho is erg blij met zijn nieuwe aanstelling, al moet de Fransman zich in zijn ogen nog wel bewijzen.

"Hij heeft veel te bieden, maar ook veel te leren. Het is één ding om jarenlang de beste speler in de wereld te zijn, maar het is iets anders om de technisch directeur te zijn van een grote club als Real Madrid."

Edit: denk echt niet dat mou Di Maria weg laat gaan....
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

:D :D

Jackass-style footage from Real Madrid’s training camp ahead of their clash with LA Galaxy on Saturday night. Apparently no one was harmed in the making of this clip.

[Dit bericht is veranderd door MaGiCa (op 15 juli 2011 09:20:37).]
HRHR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Supertalentje (7) naar Real Madrid Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Real Madrid heeft een zevenjarig Argentijns voetballertje aangetrokken. Volgens een woordvoerder meldt Leonel Angel Coira zich op 6 september voor het eerst bij een training van de Koninklijke.

Real Madrid zou ervoor hebben gekozen het talentje nu al aan zich te binden, omdat er meerdere kapers op de kust waren. Ook stadgenoot Atlético Madrid zou belangstelling hebben voor de jeugdige Coira.

Coira heeft inmiddels wel latenw eten dat Barcelon-ster Lionel Messi zijn grote idool is. Messie werd ook als puber vanuit Argentinië naar Barcelona gehaald.

:I
HR
HR

Siempre Real
Legende

robbertb schreef:

Supertalentje (7) naar Real Madrid Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Real Madrid heeft een zevenjarig Argentijns voetballertje aangetrokken. Volgens een woordvoerder meldt Leonel Angel Coira zich op 6 september voor het eerst bij een training van de Koninklijke.

Real Madrid zou ervoor hebben gekozen het talentje nu al aan zich te binden, omdat er meerdere kapers op de kust waren. Ook stadgenoot Atlético Madrid zou belangstelling hebben voor de jeugdige Coira.

Coira heeft inmiddels wel latenw eten dat Barcelon-ster Lionel Messi zijn grote idool is. Messie werd ook als puber vanuit Argentinië naar Barcelona gehaald.

:I
HR
Er is wel 1 groot verschil met Messi, als ik het allemaal goed begrepen heb, woont deze jongen al 4 jaar in Spanje met zijn ouders. Hij is dus niet door Real uit Argentinie gehaald.... Nogmaals, dat is wat ik begrepen heb uit het hele verhaal.
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Er is wel 1 groot verschil met Messi, als ik het allemaal goed begrepen heb, woont deze jongen al 4 jaar in Spanje met zijn ouders. Hij is dus niet door Real uit Argentinie gehaald.... Nogmaals, dat is wat ik begrepen heb uit het hele verhaal.
HR
Beetje off topic, maar weet jij toevallig hoe oud Messi was toen Barca hem haalde?
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Ah kijk dat nuanceert het wel een stuk. Vond het wel erg jong zeg, 7 jaar en dan al op reis voor een voetbalcarriere..

Ik dacht trouwens dat Messi iets van 13 was destijds?
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Gisteren eindelijk Neymar zien spelen. Brazilië was erg verdedigend, wat mij opviel in de spaarzame acties voorin was zijn rust aan de bal. Hij speelde echt als een teamspeler, overzicht hebbend en dan afspelen aan iemand die er beter voor staat. Ben benieuwd hoe hij zich bij Real gaat ontwikkelen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Real's 2-de tenue voor C.L. wedstrijden:

forumillustratie
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Siempre Real schreef:

(plaatje)
HR
Gelukkig geen Liverpool in de CL
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Siempre Real schreef:

(plaatje)
HR
Wow, die zijn lelijk. Adidas had waarschijnlijk nog een Bayern-template over ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Wow, die zijn lelijk. Adidas had waarschijnlijk nog een Bayern-template over ;)
HR
Rood is normaliter mijn favoriete kleur, echter in dit ontwerp smaakt het voor geen meter idd. Liever dat diepe paars of zwart.

Komend weekend begint in Spanje het balletje weer te rollen, we beginnen met de eerste wedstrijd in de strijd om de supercup en meteen de eerste clasico... Met een beetje geluk/pech hebben we dit jaar weer 6 van deze monsterwedstrijden.
Vaak gehoorde opmerking afgelopen zomer in Spanje, als je naar Real kijkt het afgelopen seizoen, zie je hoe uitzonderlijk de prestaties van Barca zijn. Normaal gesproken zou Real rond de kerst al kampioen zijn geweest, ze hebben een uitzonderlijke goed jaar gehad, helaas voor hun is Barca hun tegenstander.

Dit jaar wordt het allemaal anders.... hoop ik! ;B
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Wat een fokking lelijke shirts Madrid hoor in het wit, paars (en vooruit, voor een uitshirt kan zwart ook heel goed) maar zeker niet in het rood!!
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Ik zou het liefst paars zien, dat is ook een kleur die bij Real past.Is ook een kleur die ze vaak in hun shirt hebben verwerkt.
HR
HR

BirBintang
Veelbelovend talent

Vak: 126
Reg.: 10 december 2010

Nog wat hot info over Neymar.

Florentino Perez (voorzitter Madrid) en Wagner Ribeiro (vertegewoordiger Neymar) zijn op dit moment een deal aan het sluiten in een hotel in Madrid. Vanmiddag hebben ze daar ook een lunch gehad.
Ronaldo (die dikke ja) was daar ook bij aanwezig.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,4% dat Paris Saint-Germain FC wint van APOEL FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!