Ajax Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 14:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 151 »

HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

Zag net bij VI dat Ramos en Pepe zich weer netjes hebben gedragen dit weekend :I
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Madridista schreef:

(...)

Zo jammer dat ik jou nooit hoor als er, zoals vorige week, aanslagen worden gepleegd op CR... (Wanneer ga je trouwens je nick veranderen? Die would-be Mouriho bakt er niet veel van bij Chelski)

(Neemt niet weg dat Pepe gek is en het inderdaad een belachelijke overtreding is)
HR
Tegen wie heb je het nou ouwe?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Bazza schreef:

Zag net bij VI dat Ramos en Pepe zich weer netjes hebben gedragen dit weekend :I
HR
Inderdaad. Mijn hemel zeg wat een gekken. :I
HR
HR

David Villa Sanchez
Regelmatige invaller

Uit: 070
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 21 september 2003

Burzlew schreef:

(...)

HR
En weer is het niet gezien of is er niet (genoeg) tegen opgetreden.. :denk
HR
HR

Freakshow
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 mei 2001

David Villa Sanchez schreef:

(...)

En weer is het niet gezien of is er niet (genoeg) tegen opgetreden.. :denk
HR
Inderdaad. Wat een misselijkmakend team is het zo toch. Jammer, want er loopt genoeg kwaliteit. Maar gek opkijken als iedereen je haat, getuigt toch wel van ongekende naïviteit.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Freakshow schreef:

(...)

Inderdaad. Wat een misselijkmakend team is het zo toch. Jammer, want er loopt genoeg kwaliteit. Maar gek opkijken als iedereen je haat, getuigt toch wel van ongekende naïviteit.
HR
Het is geen misselijkmakend team. Er lopen alleen enkele misselijkmakende spelers rond. Zoals voorkomt bij bijna elk team.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Y0rn. schreef:

(...)

Het is geen misselijkmakend team. Er lopen alleen enkele misselijkmakende spelers rond. Zoals voorkomt bij bijna elk team.
HR
En toch blijft het leuk om te zien dat sommigen onder ons, die hier doorgaans nooit te vinden zijn, de moeite nemen en hier komen vertellen hoe schandalig alles wel niet is... En het allerleukste is om te lezen dat ze een club schandalig vinden (zacht uitgedrukt) omdat een aantal spelers zich schandalig gedragen...

Er woont in jouw straat 1 crimineel, dus is heel de straat crimineel of nee, de hele provincie... :denk
HR
HR

Bazza
Icoon

Burzlew schreef:

(...)

HR
Tja je verbaasd je eigen er al bijna niet meer over.En het wordt amper bestraft.....ook vrij verdacht IMO.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Tja je verbaasd je eigen er al bijna niet meer over.En het wordt amper bestraft.....ook vrij verdacht IMO.
HR
Kun je de spelers niet kwalijk nemen lijkt mij. Het is en blijft een gegeven, in Spanje zijn de scheidsen drama en maakt de bond geen gebruik maken van beelden tenzij iemand (scheids, 4-de man, rapporteur of clubs) een aanklacht indient. Ook nu weer heeft niemand een aanklacht ingediend... Derhalve einde verhaal.

Verder lijkt het me een beetje onzinnig om elke week opnieuw met hetzelfde bekende verhaal te komen, het zou jullie sieren als je ook eens op de goede dingen zou reageren. Een voorbeeld, Pepe speelde een dijk van een wedstrijd tegen Moskou, Racing en Levante
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

En toch blijft het leuk om te zien dat sommigen onder ons, die hier doorgaans nooit te vinden zijn, de moeite nemen en hier komen vertellen hoe schandalig alles wel niet is... En het allerleukste is om te lezen dat ze een club schandalig vinden (zacht uitgedrukt) omdat een aantal spelers zich schandalig gedragen...

Er woont in jouw straat 1 crimineel, dus is heel de straat crimineel of nee, de hele provincie... :denk
HR
Beetje een rare vergelijking, zie het meer als een bedrijf als er crimineelachtige praktijken voorkomen dan is het bedrijf niet te vertrouwen en loopt het bedrijf schade op en dan moet er vanuit het management actie ondernomen worden.

Maar Real Madrid doet dit niet tja, dan is het niet zo gek dat mensen een raar idee krijgen van Madrid.
Naar mijn mening is het ook terecht (hoe mooi ik vroeger de club Real Madrid ook vond)

En nu weet ik ook wel dat Mourinho veel macht heeft zo niet de meeste macht bij Real dus gaan we vrolijk verder met schoppen/slaan/elleboogjes.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 28 februari 2012 18:51:01).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Beetje een rare vergelijking, zie het meer als een bedrijf als er crimineelachtige praktijken voorkomen dan is het bedrijf niet te vertrouwen en loopt het bedrijf schade op en dan moet er vanuit het management actie ondernomen worden.

Maar Real Madrid doet dit niet tja, dan is het niet zo gek dat mensen een raar idee krijgen van Madrid.
Naar mijn mening is het ook terecht (hoe mooi ik vroeger de club Real Madrid ook vond)
HR
Hoe weet je nou of Real wel of niet ingrijpt? Moet Real Pepe ontslaan? Das toch kapitaal vernietiging? Pepe heeft 30 mln gekost, in geval dat Real hem ontslaat zien ze nada niks van dat geld terug... En of Real maatregelen heeft genomen, dat weet jij helemaal niet, ze gaan dat echt niet breeduit in de kranten zetten, maar geloof mij, ze hebben weldegelijk ingegrepen, maar zo nu en dan heeft die jongen kortsluiting in zijn koppie, daar kan Real weinig aan veranderen...

Overigens klopt jouw vergelijk niet, immers het bedrijf is toch niet crimineel? De praktijken kunnen zich afspelen zonder dat de directie daar ook maar enige vat op heeft.

Omdat er 1 dwaas rondloopt wil nog niet zeggen dat het bedrijf dwaas is? Omdat er 1 crimineel in de straat woont, wil dat nog niet zeggen dat iedereen die in de straat woont crimineel is....

Het enige dat Real zou kunnen doen, is niet meer van die debielen aantrekken, maar dat weet je nooit van te voren.

Realiseer me weer dat dit hele verhaal uit zijn verband getrokken gaat worden en dat het wordt; Siempre lult recht wat krom is, dat nemen we dan maar even voor lief. Nadrukkelijk, ik praat of keur zijn gedrag niet goed!!!!!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 februari 2012 18:59:26).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Hoe weet je nou of Real wel of niet ingrijpt? Moet Real Pepe ontslaan? Das toch kapitaal vernietiging? Pepe heeft 30 mln gekost, in geval dat Real hem ontslaat zien ze nada niks van dat geld terug... En of Real maatregelen heeft genomen, dat weet jij helemaal niet, ze gaan dat echt niet breeduit in de kranten zetten, maar geloof mij, ze hebben weldegelijk ingegrepen, maar zo nu en dan heeft die jongen kortsluiting in zijn koppie, daar kan Real weinig aan veranderen...

Overigens klopt jouw vergelijk niet, immers het bedrijf is toch niet crimineel? De praktijken kunnen zich afspelen zonder dat de directie daar ook maar enige vat op heeft.

Omdat er 1 dwaas rondloopt wil nog niet zeggen dat het bedrijf dwaas is? Omdat er 1 crimineel in de straat woont, wil dat nog niet zeggen dat iedereen die in de straat woont crimineel is....

Het enige dat Real zou kunnen doen, is niet meer van die debielen aantrekken, maar dat weet je nooit van te voren.

Realiseer me weer dat dit hele verhaal uit zijn verband getrokken gaat worden en dat het wordt; Siempre lult recht wat krom is, dat nemen we dan maar even voor lief. Nadrukkelijk, ik praat of keur zijn gedrag niet goed!!!!!
HR
Ohnee je hoeft hem niet te ontslaan, maar je kunt hem bijvoorbeeld op de transferlijst zetten.
Zulke spelers horen niet bij een club als Real Madrid te spelen.

Kortsluiting is als het zo nu en dan gebeurt maar bij Pepe gebeurt het regelmatig en veelste vaak.
Ramos is ook dit seizoen bezig een inhaal slag te maken wat betreft vuiligheid.

Zulke spelers zijn vervuilers voor het voetbal en er wordt gewoon niet opgetreden tegen deze "spelers" de spaanse bond is zelfs te schijterig om dit soort praktijken aan te pakken.

Het is zonde maar zoals gezegd ben ik blij dat zulke spelers niet bij Ajax spelen, ik zou me in ieder geval rot schamen.

Bedrijfsvergelijking is juist, bedrijf moet dan in kunnen grijpen maar Mourinho zit zo hoog dat men niet in durft te grijpen.
Mourinho is onsterfelijk bij de ja-knik bestuur van Real, dus vandaar komt niet uit.

Spelers zijn reclame voor een club een beeld, en dat is gewoon erg negatief over Real.
Dat komt vooral door de vervuilers.

Dan heb ik het over mijn beeld he.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

HR
Als Pepe af en toe kortsluiting heeft, hebben maatregelen natuurlijk totaal geen zin. Immers, op dergelijke momenten slaat Pepe door en denkt hij echt niet aan de maatregelen die hem te wachten staan voor zijn gedrag. Het zorgt er niet voor dat hij dergelijke acties niet meer maakt. Oftewel, leuk voor de vorm maar in de praktijk heeft het totaal geen nut. En aangezien je de maatregelen niet naar buiten brengt, hebben de maatregelen voor de vorm ook weinig nut.

Als je als club weinig aan zijn gedrag kunt veranderen, maar je bent er als club duidelijk niet blij mee (anders neem je namelijk geen maatregelen), blijft er eigenlijk maar 1 optie over: weg met die gozer. Kan me voorstellen dat je hem niet transfervrij wilt laten lopen/ontslaan, maar verkopen voor een schappelijk prijsje moet toch wel kunnen? Ik neem aan dat Man City, Chelsea en Inter vast wel interesse hebben in Pepe voor 15-20 miljoen.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Ik vind persoonlijk Ramos van een heel andere categorie. Niet te vergelijken met Pepe. Ramos is hard en gemeen, maar nooit erop uit om iemand invalide te schoppen en is ook de eerste om (welliswaar achteraf, maar toch) zijn fouten toe te geven en de tegenstander zijn (openlijk) excuses te maken. Zo ook gisteren nav de wedstrijd tegen Rayo.
\
Nogmaals, zo zijn de zaken mbt straffen geregeld in Spanje. Goed of niet? Niet aan mij om te oordelen. Ik geloof niet dat de bond te schijterig is, ze zijn simpelweg beperkt door de regels. Om de regels te kunnen veranderen/aanpassen, is een meerderheid van stemmen/clubs nodig. Als je al ziet hoeveel problemen het organiseren van een finale kost.... :denk

De maatregelen die genomen zijn, komen niet publiekelijk in de pers, maar zijn wel maatregelen zoals jij ze hier noemt. Pepe mocht afgelopen transferperiode al weg, echter die wannabee Mou bij Chelsea staat op de wankel, en dus wilde Pepe daar niet heen. Hij verkoos een verblijf bij Real. Pepe kan bij elke gele kaart 15.000 euro overmaken op rekening van een goed doel. Wie de Spaanse media volgt, weet dat Real intensief bezig is met het zoeken naar minimaal 1 centrale verdediger, da is niet voor niets. Echter je moet nooit je oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt, zeker niet in de winter. Real en Mou hebben Pepe op dit moment nog iets te hard nodig, helaas...

Dat een speler een negatief beeld voor een club vormt, ben ik niet met je eens. Ik ken genoeg mensen die Pepe een goede voetballer zijn, en ik ken nog meer mensen die ronduit zeggen: Pepe is Real niet, Pepe is slechts een speler van Real. Het beeld zoals jij die schetst komt vooral voor bij de tegenstander, die al iets tegen de club hadden of recent ontwikkeld hebben. Staat nog steeds voorop dat Pepe af en toe zwaar over de scheef gaat...

Zoals ik al zei, hij kan wel goed voetballen, jammer van die domme (zacht gezegd) dingen, hij heeft 3 wedstrijden als een vorst staan voetballen...
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

Ik vind persoonlijk Ramos van een heel andere categorie. Niet te vergelijken met Pepe. Ramos is hard en gemeen, maar nooit erop uit om iemand invalide te schoppen en is ook de eerste om (welliswaar achteraf, maar toch) zijn fouten toe te geven en de tegenstander zijn (openlijk) excuses te maken. Zo ook gisteren nav de wedstrijd tegen Rayo.

Nogmaals, zo zijn de zaken mbt straffen geregeld in Spanje. Goed of niet? Niet aan mij om te oordelen. Ik geloof niet dat de bond te schijterig is, ze zijn simpelweg beperkt door de regels. Om de regels te kunnen veranderen/aanpassen, is een meerderheid van stemmen/clubs nodig. Als je al ziet hoeveel problemen het organiseren van een finale kost.... :denk

De maatregelen die genomen zijn, komen niet publiekelijk in de pers, maar zijn wel maatregelen zoals jij ze hier noemt. Pepe mocht afgelopen transferperiode al weg, echter die wannabee Mou bij Chelsea staat op de wankel, en dus wilde Pepe daar niet heen. Hij verkoos een verblijf bij Real. Pepe kan bij elke gele kaart 15.000 euro overmaken op rekening van een goed doel. Wie de Spaanse media volgt, weet dat Real intensief bezig is met het zoeken naar minimaal 1 centrale verdediger, da is niet voor niets. Echter je moet nooit je oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt, zeker niet in de winter. Real en Mou hebben Pepe op dit moment nog iets te hard nodig, helaas...

Dat een speler een negatief beeld voor een club vormt, ben ik niet met je eens. Ik ken genoeg mensen die Pepe een goede voetballer zijn, en ik ken nog meer mensen die ronduit zeggen: Pepe is Real niet, Pepe is slechts een speler van Real. Het beeld zoals jij die schetst komt vooral voor bij de tegenstander, die al iets tegen de club hadden of recent ontwikkeld hebben. Staat nog steeds voorop dat Pepe af en toe zwaar over de scheef gaat...

Zoals ik al zei, hij kan wel goed voetballen, jammer van die domme (zacht gezegd) dingen, hij heeft 3 wedstrijden als een vorst staan voetballen...
HR
Tja ieder zijn ding, ik had ook niet verwacht dat je het met me eens was, ik bedoel je bent voor Real en ik heb absoluut niets tegen je en wilde ook geen reactie uitlokken.

Maar jij zegt van niet en ik van wel dan houdt het op :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Tja ieder zijn ding, ik had ook niet verwacht dat je het met me eens was, ik bedoel je bent voor Real en ik heb absoluut niets tegen je en wilde ook geen reactie uitlokken.

Maar jij zegt van niet en ik van wel dan houdt het op :B
HR
Inderdaad, ieder zijn mening... Respect! :)
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

Verder lijkt het me een beetje onzinnig om elke week opnieuw met hetzelfde bekende verhaal te komen, het zou jullie sieren als je ook eens op de goede dingen zou reageren. Een voorbeeld, Pepe speelde een dijk van een wedstrijd tegen Moskou, Racing en Levante
HR
Het kan me persoonlijk niks schelen wat me siert of niet.Als ik wekelijks wil vertellen dat Pepe en Ramos debielen zijn, dan doe ik dat.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Het kan me persoonlijk niks schelen wat me siert of niet.Als ik wekelijks wil vertellen dat Pepe en Ramos debielen zijn, dan doe ik dat.
HR
En dat doe je dan in jouw kenmerkende steil: zinloze nietszeggende oneliners en dat herhaaldelijk, mag ik aannemen.... Zeer nuttige bijdrage aan de discussies!
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

En dat doe je dan in jouw kenmerkende steil: zinloze nietszeggende oneliners en dat herhaaldelijk, mag ik aannemen.... Zeer nuttige bijdrage aan de discussies!
HR
Waren die oneliners in jouw straatje dan zou je er geen moeite meehebben :D Want dat is Siempre: als het niet in zijn straatje past, dan komt de kritiek.Of gaat hij posten onder zn broertjes account :B Hoewel dat wel vermakelijk was, de oude Celta-supporter.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Waren die oneliners in jouw straatje dan zou je er geen moeite meehebben :D Want dat is Siempre: als het niet in zijn straatje past, dan komt de kritiek.Of gaat hij posten onder zn broertjes account :B Hoewel dat wel vermakelijk was, de oude Celta-supporter.
HR
One liners passen in niemand zijn straatje omdat ze simpelweg helemaal niets toevoegen aan de discussies. Sterker het zijn van die enorme dooddoeners.
Wat heb je aan opmerkingen als: Pepe is een debiel. Ben jij psychiater of iets dergelijks omdat zo te kunnen stellen? Ik vind Pepe een debiel en dan ook nog even erbij waarom je dat vind, dan kunnen we van mening wisselen, want dan heb je in ieder geval je mening gegeven, als je al een eigen mening hebt natuurlijk en niet blind achter de grijze massa aan hobbelt...

Wat de laatste zin verder met deze hele discussie te maken heeft ontgaat mij, maar dat is dan ook weer niet verbazend, immers het hele doel van jouw postings (met name in deze topic) ontgaat me...
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

Ik vind persoonlijk Ramos van een heel andere categorie. Niet te vergelijken met Pepe. Ramos is hard en gemeen, maar nooit erop uit om iemand invalide te schoppen en is ook de eerste om (welliswaar achteraf, maar toch) zijn fouten toe te geven en de tegenstander zijn (openlijk) excuses te maken. Zo ook gisteren nav de wedstrijd tegen Rayo. HR
Daar heb je veel aan. Excuses maken en het de volgende keer gewoon weer doen. Dat is net als die scheidsrechters in Nederland die voor de camera vertellen dat ze er naast zaten en volgende week gewoon weer een blunder maken. Het is leuk voor de vorm, maar je hebt er verder weinig aan als het niet leidt tot een verbetering.

HR
Dat zal echt indruk maken, 15k...

Wil je nou beweren dat Real met dat budget niet in staat is om een vervanger voor Pepe te kopen? Grote zak geld richting Milaan en je koopt zo Thiago Silva. Daarnaast beschikt men ook nog over Varane, Albiol en Carvalho.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rocky85 schreef:
Daar heb je veel aan. Excuses maken en het de volgende keer gewoon weer doen. Dat is net als die scheidsrechters in Nederland die voor de camera vertellen dat ze er naast zaten en volgende week gewoon weer een blunder maken. Het is leuk voor de vorm, maar je hebt er verder weinig aan als het niet leidt tot een verbetering.
HR
Ik denk wel dat er een verschil is tussen wat Pepe flikt, wat feitelijk neerkomt op opzettelijk toebrengen van ernstig letsel, en wat Ramos doet. Ramos is een harde verdediger, soms op het randje en soms eroverheen. Een zelfde soort verdediger als dat Hierro was bv. Een keer flink inkomen doet elke verdediger, af en toe een elleboog of hand laten zwaaien, doet elke voetballer, maar moedwillig op iemands rug gaan staan of natrappen, dat zijn zaken die kunnen en moeten ook niet kunnen.
Ramos hoort bij de eerste categorie, en hij weet na de wedstrijd verrekte goed wat hij gedaan heeft en handelt er ook naar, prima!

Dat zal echt indruk maken, 15k...
Wil je nou beweren dat Real met dat budget niet in staat is om een vervanger voor Pepe te kopen? Grote zak geld richting Milaan en je koopt zo Thiago Silva. Daarnaast beschikt men ook nog over Varane, Albiol en Carvalho.

HR
Ach, maakt het indruk? Geen idee! Hoe moet je hem anders straffen? Buiten de selctie houden is geen optie, omdat hij toch gewoon een goede verdediger is. Varane komt eraan, mist ervaring, Albiol is gewoon niet goed genoeg en Carvalho is aan de oude kant, blessure gevoelig.

Kijk, stel dat Real een zak geld meeneemt en Thiago in Milan ophaalt, dan krijg je dus weer het verwijt: daar heb je Real weer, peonerig, kopen kopen kopen en ze hebben al zoveel schulden... De insteek die ze hebben is gewoon een goede: eerst verkopen en dan kopen, daarnaast Thiago, weer een buitenlander. Liever niet, kijk eerst in Spanje rond, er loopt zat rond...

Ze zijn zeker wel om een vervanger te kopen, maar dat moet wel passen in het gevoerde beleid. Ik vind dat niet meer als logisch en een uitermate goede zaak.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

Ik denk wel dat er een verschil is tussen wat Pepe flikt, wat feitelijk neerkomt op opzettelijk toebrengen van ernstig letsel, en wat Ramos doet. Ramos is een harde verdediger, soms op het randje en soms eroverheen. Een zelfde soort verdediger als dat Hierro was bv. Een keer flink inkomen doet elke verdediger, af en toe een elleboog of hand laten zwaaien, doet elke voetballer, maar moedwillig op iemands rug gaan staan of natrappen, dat zijn zaken die kunnen en moeten ook niet kunnen.
Ramos hoort bij de eerste categorie, en hij weet na de wedstrijd verrekte goed wat hij gedaan heeft en handelt er ook naar, prima!
HR
Er is inderdaad wel verschil. Pepe is soms compleet de weg kwijt, terwijl Ramos soms lichtelijk verdwaald is. Er is niets mis met een fysiek duel, maar ik vond die elleboog afgelopen weekend een beetje overdreven. Zijn medespeler was namelijk veel eerder bij de bal dan die van Vallecano. Ramos heeft dergelijke acties helemaal niet nodig.

Ach, maakt het indruk? Geen idee! Hoe moet je hem anders straffen? Buiten de selctie houden is geen optie, omdat hij toch gewoon een goede verdediger is.HR
Hogere boetes waarvan hij wel onder de indruk is? Of straffen die hem raken waar het pijn doet. Laat hem een weekje kleedkamers schoonmaken ;B

Kijk, stel dat Real een zak geld meeneemt en Thiago in Milan ophaalt, dan krijg je dus weer het verwijt: daar heb je Real weer, peonerig, kopen kopen kopen en ze hebben al zoveel schulden... De insteek die ze hebben is gewoon een goede: eerst verkopen en dan kopen, daarnaast Thiago, weer een buitenlander. Liever niet, kijk eerst in Spanje rond, er loopt zat rond...

Ze zijn zeker wel om een vervanger te kopen, maar dat moet wel passen in het gevoerde beleid. Ik vind dat niet meer als logisch en een uitermate goede zaak.
HR
Ik noemde Thiago meer omdat het de eerste was die in me opkomt. Een spaanse verdediger is uiteraard beter, maar aangezien ik niet zoveel Spaans voetbal volg, zou ik niet weten welke Spaanse verdedigers goed zijn, buiten die van Barça en Real.

Ik ben alleen van mening dat Real wel in staat is om in de winter een verdediger te halen die binnen het beleid past. Topclub, mooie competitie, mooi land, goed salaris. Volgens mij kunnen ze zowat elke speler halen die ze willen dus een verdediger zou niet zo moeilijk moeten zijn. Alleen spelers van Barça en Man. City zijn misschien onhaalbaar, maar dat is het dan ook.
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ik vind Pepe een debiel en dan ook nog even erbij waarom je dat vind, dan kunnen we van mening wisselen,
HR
Serieus Siempre :D Moet ik je serieus uitleggen waarom ik Pepe een debiel vind?Je maakt je eigen weer lekker belachelijk.

Maar speciaal voor hem die alleen samenvattingen kijkt:

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 29 februari 2012 14:34:32).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Wil je een filmpje zien met " Busquets Llorón?? "

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 29 februari 2012 15:37:34).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,6% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!