Ajax Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 14:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 151 »

HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Hoezo zou Madrid een deal met Bielsa hebben? Mou gaat toch nog niet weg? (Overigens zou ik het zeer toejuichen als Bielsa kwam, de man houdt van mooi verzorgd voetbal met veel driehoekjes maar dan op snelheid – de goede verstaander heeft aan een half woord genoeg - ) Ik moet overigens zeggen dat ik Madrid prima vind spelen (alleen tegen Barça past Mou zich veel te veel aan).
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

Maar ff serieus Siempre, als Mourinho zou vertrekken kan ik me niet voorstellen dat je Bielsa niet zou willen hebben.Madridista hoef ik niet te vragen, want die wil Bielsa in dat geval wel als nieuwe trainer hebben.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Bazza schreef:

Maar ff serieus Siempre, als Mourinho zou vertrekken kan ik me niet voorstellen dat je Bielsa niet zou willen hebben.Madridista hoef ik niet te vragen, want die wil Bielsa in dat geval wel als nieuwe trainer hebben.
HR
Ik heb niet zo gek veel te willen.... Ik zou Bielsa zeker een hele goede optie vinden, maar er zijn er meer en ook anderen die ik misschien wel liever zie. Ik zou graag zien dat Real onder Spaanse coach staat en dat er meer Spaanse voetballers spelen. Ik zou Del Bosque eerder willen dan Bielsa.
HR
HR

Madridista
Idool

Maar Del Bosque komt nooit zolang Florentino er nog zit. Eerstgenoemde moest destijds weg van Pérez omdat hij “niet genoeg uitstraling” had.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

Maar Del Bosque komt nooit zolang Florentino er nog zit. Eerstgenoemde moest destijds weg van Pérez omdat hij “niet genoeg uitstraling” had.
HR
Intussen heeft Perez meerdere keren zijn fout en ongelijk toegegeven, hij heeft zelfs gezegd dat Del Bosque ooit een keer terug zal keren bij Real, in welke hoedanigheid dan ook. De vraag is of Del Bosque nog wel zin heeft in zo'n avontuur.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Gol Ronaldo!

Viva Ronaldo
Viva Ronaldo
Running down the wing
hear United sing
Viva Ronaldo
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

1-1 dus. Niet echt onder de indruk van dit Real.
HR
HR

Madridista
Idool

Ik vond het een matige pot, Madrid was duidelijk de bovenliggende partij maar ja, dan moet je wel scoren. Maar goed, de omstandigheden waren niet best, veel kou en een raar veld. Die keeper van die Russen hield ze goed op de been. Tegendoelpunt was onnodig, rare wissel van Mou.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Maar, CSKA Moskou zie ik al helemaal nooit spelen, gaat dit nog een lastige horde worden tijdens de thuiswedstrijd van Real?
HR
HR

JonsAjax
Veelbelovend talent

Uit: Utrecht
Reg.: 19 januari 2012

Mijn 1e VOVO voorspelling heb ik goed :)
HR
HR

Siempre Real
Legende

De omstandigheden in ogenschouw nemend, een redelijke pot van Real. Uiteraard hadden ze het vandaag af kunnen en moeten maken. Voor de return verwacht ik geen problemen. CSKA gaat er dik in in Madrid.... Jammer van de 1-1.
HR
HR

Siempre Real
Legende

AS komt met een leuk nieuwtje.... Wernbloom, auteur van de gelijkmaker in Moskou, is in eigen land lid van de Real Madrid peña (fanclub)... Benieuwd hoelang nog :B LOL
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

vond die Wermbloom al niet deugen....

Real Madrid is niet van plan een megabedrag te betalen voor Thiago Silva en dus heeft de clubleiding een constructie bedacht. De bedoeling is om 25 miljoen euro over te maken naar de bankrekening van AC Milan, terwijl daarnaast Lassana Diarra en Sami Khedira de overstap maken naar i Rossoneri. Of het genoeg is om de volgens velen beste verdediger ter wereld over te nemen? Wordt vervolgd. (Diverse Spaanse media)HR
HRHR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Tja, je moet kijken waar je prioriteiten liggen. Als Ramos een centrale verdediger blijft, dan is Thiago, ondanks zijn kwaliteiten, eigenlijk niet niet nodig. Dan zou ik op zoek gaan naar een fatsoenlijke rechtsback.
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Het kan niet bestaan dat Milan, dat weer top-ambitieus is de beste speler in de bloei van zijn loopbaan moet verkopen aan een Europese concurrent. Sorry, maar dat zou ik echt niet pikken. Milan moet verdomme allemaal leenconstructies bedenken en afdankertjes aantrekken om mee te kunnen in dat geweld met die brede selecties en topsalarissen, dat door al die onbeperkt lenende clubs in Engeland en Spanje wordt aangewakkerd.

Wegwezen. Dan word ik echt agressief.
HR
HR

Madridista
Idool

Je wilt toch niet beweren dat Milan een armlastige club is? Trouwens, dit soort dingen is gewoon de realiteit, Milan kocht in het verleden ook de halve selectie van Ajax weg, daar is niks aan te doen.
HR
HR

het allerlaatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

J.Ullrich schreef:

Het kan niet bestaan dat Milan, dat weer top-ambitieus is de beste speler in de bloei van zijn loopbaan moet verkopen aan een Europese concurrent. Sorry, maar dat zou ik echt niet pikken. Milan moet verdomme allemaal leenconstructies bedenken en afdankertjes aantrekken om mee te kunnen in dat geweld met die brede selecties en topsalarissen, dat door al die onbeperkt lenende clubs in Engeland en Spanje wordt aangewakkerd.

Wegwezen. Dan word ik echt agressief.
HR
Milan heeft de 6de begroting ter wereld joh. Hou alsjeblieft op. Je doet alsof het een armlastige club is. En waarom kan het niet zo zijn dat ze hun beste spelers verkopen? Als andere clubs het moeten aan rijkere clubs, waarom Milan niet.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Javi Martinez staat hoog op het lijstje van Mou voor komend seizoen..
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

Milan heeft de 6de begroting ter wereld joh. Hou alsjeblieft op. Je doet alsof het een armlastige club is. En waarom kan het niet zo zijn dat ze hun beste spelers verkopen? Als andere clubs het moeten aan rijkere clubs, waarom Milan niet.
HR
Qua spelersbudget voor aankopen is het een wereld van verschil. Milan heeft behalve Shevchenko (dankzij zijn vrouw?) en Kaká, in een tijd waarin de ambities van de club leken stil te staan en die van Kaká juist omhoog gingen, nooit een topspeler verkocht aan een andere club. Pirlo was al bijna een museumstuk en heeft bij Juve zich weer hervonden.

Overigens komt het ook bijna nooit voor dat Milan een topspeler van een andere topclub wegkoopt op het toppunt van zijn kunnen. Als dat gebeurt is er altijd iets aan de hand wat zo'n transfer op voorhand in de hand werkt, zoals met Zlatan.

Madridista schreef:

Je wilt toch niet beweren dat Milan een armlastige club is? Trouwens, dit soort dingen is gewoon de realiteit, Milan kocht in het verleden ook de halve selectie van Ajax weg, daar is niks aan te doen.HR
Ajax is toch een ander verhaal, het spijt me wel. Zeker in de tijd waarover jij spreekt is dat een verschil van 60.000 qua stadioncapaciteit alleen al.

Het is niet mijn bedoeling een bepaald beeld te schetsen, ik word gewoon zwaarmoedig bij de gedachte dat we Thiago Silva kwijtraken door simpelweg een hoog bod te accepteren.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ramos en Pepe hebben zich weer schandalig gedragen.

Vraag me af of de spaanse bond ooit nog eens wat doet aan dit soort gasten.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Villas-Boas schreef:

Ramos en Pepe hebben zich weer schandalig gedragen.

Vraag me af of de spaanse bond ooit nog eens wat doet aan dit soort gasten.
HR
Vertel. Ik heb niet gekeken, moest vanmiddag keuzes maken.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Amsterhammer schreef:

(...)

HR
Pepe die vol op een enkel gaat staan en Ramos een flink elleboog geeft, beide spelers gaven uiteraard aan dat er niets was.

http://www.youtube.com/watch?v=hgGO1NR1Wkw

http://www.youtube.com/watch?v=YRX9JkBzYqw

Volgens mij krijgen die gasten een premie voor het in elkaar meppen van je directe tegenstander.
Ik zou me als Ajacied doodschamen als wij dit soort debielen hadden voetballen.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 26 februari 2012 21:31:22).]
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

HR
HR

Siempre Real
Legende

Quattroporte schreef:

Go Atletico go :B
HR
Ben blij dat Barca gewonnen heeft.... ;B
HR
HR

Madridista
Idool

Amsterhammer schreef:

(...)

HR
Zo jammer dat ik jou nooit hoor als er, zoals vorige week, aanslagen worden gepleegd op CR... (Wanneer ga je trouwens je nick veranderen? Die would-be Mouriho bakt er niet veel van bij Chelski)

(Neemt niet weg dat Pepe gek is en het inderdaad een belachelijke overtreding is)

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 27 februari 2012 12:55:06).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,7% dat NAC wint van Excelsior. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!