Ajax Netwerk
donderdag 18 december 2014 - 23:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 151 »

HR

THC-Ajax
Lid 2de elftal

Uit: AMSTERDAM
Vak: 426
Droomaankoop: -
Reg.: 17 augustus 2006

Als ik Real was zou ik investeren in een echte topspits en een goede centrale verdediger.

Ibra of v Persie en Vidic of Kompany.
Een goede centrale middenvelder naast Xabi Alonso zou ook geen overbodige luxe zijn. Modric of Hamsik bijvoorbeeld.
HR
HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Tuurlijk, als je Benzema en Higuaín hebt lopen heb je dringend behoefte aan Van Persie. En Kompany is echt stukken beter dan Sergio Ramos, hahahahahahahaah

En Modric speelt precies op het niveau wat hij aankan, die moet lekker bij de spurs blijven.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

quote:HR
Madridista schreef:

En Kompany is echt stukken beter dan Sergio Ramos, hahahahahahahaah

HR
Kompany doet niets onder voor Ramos. Dat hij stukken beter zou zijn, zegt niemand.
HR
HR

Madridista
Idool

Gezien het feit dat je uit België komt begrijp ik dat je Kompany goed vind maar geloof me, die doet echt onder voor Ramos. (vindt Franco Baresi ook)
HR
HR

Internationale topspeler

Madridista schreef:

Gezien het feit dat je uit België komt begrijp ik dat je Kompany goed vind maar geloof me, die doet echt onder voor Ramos. (vindt Franco Baresi ook)
HR
Dat Baresi vindt dat Ramos beter is, prima, maar ik ben het er niet mee eens.
Het heeft allemaal niets van doen dat ik al jaren in België woon.
We verschillen gewoon van mening, dat kan gebeuren.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 15 februari 2012 15:32:04).]
HR
HR

Madridista
Idool

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Dat Baresi vindt dat Ramos beter is, prima, maar ik ben het er niet mee eens.
Het heeft allemaal niets van doen dat ik al jaren in België woon.
We verschillen gewoon van mening, dat kan gebeuren.
HR
Dat laatste heb je gelijk in. En mijn eerdere opmerking was ook niet bedoeld om je te dissen, ik dacht gewoon dat je een Belg was. (Ik geef als NL'er de NL voetballers ook vaak een beetje meer krediet dan de rest.)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Ramos als CV staat niet ter discussie, hij speelt zeer sterk...
HR
HR

Jodinho 30
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

De titel pakken of de erehaag, ik kijk uit naar een mooi einde van de spaanse competitie.

Hala Madrid
HR
HR

Internationale topspeler

Madridista schreef:

(...)

Dat laatste heb je gelijk in. En mijn eerdere opmerking was ook niet bedoeld om je te dissen, ik dacht gewoon dat je een Belg was. (Ik geef als NL'er de NL voetballers ook vaak een beetje meer krediet dan de rest.)
HR
Ok. Ja ok, kan idd gebeuren dat je dacht dat ik een Belg was.
Tussen haakjes heb je ook wel gelijk in.

Er kan trouwens geen enkele twijfel bestaan dat Real Madrid dit jaar terecht de titel pakt.
Barcelona lijkt te vaak er met de pet naar te gooien.
Ik denk als Mourinho aanvallender gaat voetballen met zijn team, hij het ook in de onderlinge duels met Barcelona meer weerstand kan bieden.
Moeten ze alleen wel de énorme frustraties die dan vaak naar boven komen bij de Madrid-spelers voor zich houden.
Ben er van overtuigd dat Madrid Barcelona dan pijn kan doen.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 17 februari 2012 13:45:52).]
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Zijn er hier mensen die denken dat Real de titel in Barcelona kan pakken??? De wedstrijd is 5 wedstrijden voor het einde. Dit zou natuurlijk de ultieme trioms voor Mourinho zijn, maar denk niet dat dit gaat gebeuren.
HR
HR

Notlupus
Vedette

Reg.: 26 februari 2010

Miquell schreef:

Zijn er hier mensen die denken dat Real de titel in Barcelona kan pakken??? De wedstrijd is 5 wedstrijden voor het einde. Dit zou natuurlijk de ultieme trioms voor Mourinho zijn, maar denk niet dat dit gaat gebeuren.
HR
Zou Real dan in het Camp Nou de erehaag krijgen?
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

Madridista schreef:

HR
Op welke vlakken is Ramos beter dan Kompany?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Notlupus schreef:

(...)

Zou Real dan in het Camp Nou de erehaag krijgen?
HR
Het is geen verplichting, slechts een traditie. Dat wil zeggen dat Barca er niet aan mee hoeft te werken, maar ik ben ervan overtuigd dat ze het wel doen!
HRHR
HR

het allerlaatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Mourinho flikt het 'm toch weer.

Manchester City zal wel zijn volgende club worden, dan bondscoach van Portugal. Hij is hard op weg de beste trainer ooit te worden.
HR
HR

Rick92
Ballenjongen

Reg.: 15 augustus 2011

Ramos doet het zeker goed als cv, toch zie ik hem liever als rechtback :B
Weet iemand hier hoe het zit met neymar, die zou toch een contract hebben getekend bij real in de zomer, mocht de deal afketsen zij 100mil konden krijgen, uiteindelijk bleef neymar bij santos, hoe zit het daarmee of is het een broodje aap?

[Dit bericht is veranderd door Rick92 (op 17 februari 2012 22:30:00).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rick92 schreef:

Weet iemand hier hoe het zit met neymar, die zou toch een contract hebben getekend bij real in de zomer, mocht de deal afketsen zij 100mil konden krijgen, uiteindelijk bleef neymar bij santos, hoe zit het daarmee of is het een broodje aap?
HR
Dat is een heel verhaal, daar zou je met gemak een 5 jaar durende dagelijks uitgezonden soap van kunnen maken...
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Rick92 schreef:

HR
Jij bent een fan van kansloze voorzetten? Nee, Ramos is veel beter op cv dan op rd.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Cacciatore schreef:

(...)

Jij bent een fan van kansloze voorzetten? Nee, Ramos is veel beter op cv dan op rd.
HR
Verdedigend is het absoluut een kei, en aangezien onder Mou de backs nauwelijks nog doorkomen, is het geen probleem om Ramos rechts achterin te zetten. Sterker, dit weekend zal hij zeer waarschijnlijk daar spelen,omdat de nood daar hoger is als in het centrum... Overigens vind ik het nog wel meevallen met die kansloze voorzetten...
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Bielsa al rond met Raul Madrid?
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Verdedigend is het absoluut een kei, en aangezien onder Mou de backs nauwelijks nog doorkomen, is het geen probleem om Ramos rechts achterin te zetten. Sterker, dit weekend zal hij zeer waarschijnlijk daar spelen,omdat de nood daar hoger is als in het centrum... Overigens vind ik het nog wel meevallen met die kansloze voorzetten...
HR
Zonder gekheid, ik heb echt nog nooit iets productiefs uit de voeten van Ramos zien komen, ik vind het een ijzersterke verdediger, razendsnel, beresterk, mentaal goed en verdedigend goed maar aanvallend brengt hij niks, dat moet je toch met me eens zijn?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Cacciatore schreef:

(...)

Zonder gekheid, ik heb echt nog nooit iets productiefs uit de voeten van Ramos zien komen, ik vind het een ijzersterke verdediger, razendsnel, beresterk, mentaal goed en verdedigend goed maar aanvallend brengt hij niks, dat moet je toch met me eens zijn?
HR
Waarom zou ik daar geen afwijkende mening over mogen hebben? Hij maakt elk seizoen een goal of 4, als verdediger niet slecht dacht ik zo. Opbouwend brengt hij niet zo veel, daar zouden we het wel over eens kunnen zijn, maar aanvallend brengt hij weldegelijk iets, zeker bij standaard situaties. Ben het wel met je eens dat hij als CV beter tot zijn recht komt dan als RB, en dat zit hem vooral in het opbouwende...

Ramos is van het type, balveroveren en direct inspelen bij bv Alonso, waar mogelijk doorschuiven en bij standaard situaties in de "box"...

Bielsa al rond met Raul Madrid?HR
Want? En wie bedoel je met Raul Madrid? Voor mij heb j het nu over mister Real Raul Gonzalez Blanco... Waarom zou Bielsa al rond met hem moeten zijn? Je ziet, onliners roepen meer vragen op dan bedoelt. Misschien verstandig om je oneliners te voorzien van begeleidende tekst, bv hoe kom je erbij dat Bielsa in beeld in bij Real?
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Want? En wie bedoel je met Raul Madrid? Voor mij heb j het nu over mister Real Raul Gonzalez Blanco... Waarom zou Bielsa al rond met hem moeten zijn? Je ziet, onliners roepen meer vragen op dan bedoelt. Misschien verstandig om je oneliners te voorzien van begeleidende tekst, bv hoe kom je erbij dat Bielsa in beeld in bij Real?
HR
Ik vroeg of Bielsa al rond is met Real
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Ik vroeg of Bielsa al rond is met Real
HR
Ja!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 19 februari 2012 17:01:43).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ja!
HR
Dank je, altijd handig iemand die dicht bij het vuur zit
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Dank je, altijd handig iemand die dicht bij het vuur zit
HR
Of toch niet.... die deal met Bielsa.... :denk
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,2% dat PSV wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!