Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 17:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Y0rn. schreef:

(...)

Sierd is voor Atletico Madrid.
HR
Sierd is voor alles en iedereen behalve Real, tis een soort voetbalslet, maar hij geilt toch vooral op Barca... Eigenlijk is het een gloryhunter, gaat voor de beste om bij de winnaars te willen horen, een echte loser... :D LOL
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Sierd snapt als een van de weinige commentatoren het spelletje, top commentator! niets mis mee.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

Sierd snapt als een van de weinige commentatoren het spelletje, top commentator! niets mis mee.
HR
Dit meen je niet.... hahahaha, lekker belangrijk om te weten welke auto de buurman van de huishoudster van Messi rijdt... Die man is drama, verbloemd zijn onvermogen met onzin van de bovenste plank. Hij kan beter op de markt sinasappels gaan verkopen... :D
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Dit meen je niet.... hahahaha, lekker belangrijk om te weten welke auto de buurman van de huishoudster van Messi rijdt... Die man is drama, verbloemd zijn onvermogen met onzin van de bovenste plank. Hij kan beter op de markt sinasappels gaan verkopen... :D
HR
Ja meen ik, de rest van de nederlandse commentatoren hebben gewoon niets te vertellen, vind het wel leuk om die "nieuwtjes" te weten.
Maakt de wedstrijd vaak ook nog extra leuker.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Ja meen ik, de rest van de nederlandse commentatoren hebben gewoon niets te vertellen, vind het wel leuk om die "nieuwtjes" te weten.
Maakt de wedstrijd vaak ook nog extra leuker.
HR
dan gaat het jou vooral over de randzaken, ja dan snap ik dat je lovend bent. Voor mij gaat het om de wedstrijd de randzaken vind ik niet relevant!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

dan gaat het jou vooral over de randzaken, ja dan snap ik dat je lovend bent. Voor mij gaat het om de wedstrijd de randzaken vind ik niet relevant!
HR
Uiteraard, maar er is niet altijd 90 minuten wat te beleven dus vind ik die uitspraken vaak wel een toevoeging op de wedstrijd.
Ene vind het leuk ander niet.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Villas-Boas schreef:

(...)

Uiteraard, maar er is niet altijd 90 minuten wat te beleven dus vind ik die uitspraken vaak wel een toevoeging op de wedstrijd.
Ene vind het leuk ander niet.
HR
Ik ben altijd diep teleurgesteld als het kommentaar niet van Sierd is. Met afstand de leukste verslaggever die we in Nl hebben, en bijzonder leuk als het om Spaans voetbal gaat. ;)
HR
HR

afcavooraltijd
International

Reg.: 19 juli 2011

Siempre Real schreef:

(...)

Sierd is voor alles en iedereen behalve Real, tis een soort voetbalslet, maar hij geilt toch vooral op Barca... Eigenlijk is het een gloryhunter, gaat voor de beste om bij de winnaars te willen horen, een echte loser... :D LOL
HR
Sierd is overduidelijk voor Barca. Bij het uitspreken van de namen van Xavi, Messi en Iniesta alleen al krijgt hij al een hard plassertje, maar daar hebben die commentatoren en analisten bij de NOS ook last van. De enige die redelijk neutraal is vind ik Kieft met zijn co-commentaar (bij Sport1). Bij de NOS irriteer ik me kapot aan die gasten als Barca speelt. Ik kijk veel liever Sport1 ook op CL avonden.
Studio Voetbal kijk ik ook al niet meer, echt heel irritant volk daar bij de NOS.

[Dit bericht is veranderd door afcavooraltijd (op 10 februari 2012 00:59:40).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

afcavooraltijd schreef:

(...)

Sierd is overduidelijk voor Barca. Bij het uitspreken van de namen van Xavi, Messi en Iniesta alleen al krijgt hij al een hard plassertje, maar daar hebben die commentatoren en analisten bij de NOS ook last van. De enige die redelijk neutraal is vind ik Kieft met zijn co-commentaar (bij Sport1). Bij de NOS irriteer ik me kapot aan die gasten als Barca speelt. Ik kijk veel liever Sport1 ook op CL avonden.
Studio Voetbal kijk ik ook al niet meer, echt heel irritant volk daar bij de NOS.
HR
Kieft klinkt altijd neutraal (die denkt waarschijnlijk alleen aan drank)
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Madridista schreef:

(...)

HR
Heb altijd een zwaak voor Wimpie gehad, maar moet bekennen dat ik hem tegenwoordig zelden op een zinvolle bijdraag kan betrappen.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Bij wijze van soort van enquête (heel voorzichtig dus) ik vraag me namelijk af of ik echt zo'n vreemde eend in de bijt ben. Zijn er hier nog meer Ajaxsupporters die ook voor Madrid zijn??
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Dus dat verklaart wel waarom hij twee keer tijdens Milan-Madrid (welke Real bedoel jij? Er zijn meer Reals dan FC's in Spanje zowat...) zo geilde op die Spanjaarden. Dat was echt een martelgang voor mij.
HR
HR

Siempre Real
Legende

J.Ullrich schreef:

(...)

Dus dat verklaart wel waarom hij twee keer tijdens Milan-Madrid (welke Real bedoel jij? Er zijn meer Reals dan FC's in Spanje zowat...) zo geilde op die Spanjaarden. Dat was echt een martelgang voor mij.
HR
Dat bedoel ik, er is dus een club waar hij een grotere hekel aan heeft als Real (voor mij is er maar 1 Real, maar ik begrijp wat je bedoelt Madrid uiteraard), dan is hij alles behalve objectief...

Bij wijze van soort van enquête (heel voorzichtig dus) ik vraag me namelijk af of ik echt zo'n vreemde eend in de bijt ben. Zijn er hier nog meer Ajaxsupporters die ook voor Madrid zijn??HR
Ikke ikke ikke.... :B
HRHR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Madridista schreef:

(...)

HR
Ik hoor hem altijd van die snuifgeluiden maken tijdens wedstrijdcommentaren, dus waarschijnlijk is het niet alleen drank.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/209107/Valdano_Van_Persie_is_vooral_bij_Bara_nodig.html

Valdano: "Van Persie is vooral bij Barça nodig"

Jorge Valdano ziet bij zijn oud-werkgever Real Madrid geen ruimte voor Robin van Persie. De aanvaller (28) werd de voorbije periode gelinkt aan de Madrileense club en diens aartsrivaal FC Barcelona.
Van Persie twijfelt al enige tijd over zijn toekomst bij Arsenal. In dienst van de Londenaren is de Nederlander uitgegroeid tot een absolute smaakmaker. Hij heeft het dan ook erg naar zijn zin, waardoor een verlenging van zijn in 2013 aflopende contract bespreekbaar is gemaakt.

In de zomer gaan Arsenal en Van Persie praten over een nieuwe verbintenis. De Oranje-international heeft nog geen voorkeur uitgesproken, maar er is ook een mogelijkheid dat hij een nieuwe uitdaging aan wil gaan. Beide Spaanse grootmachten zijn eventuele opties.

"Van Persie is in mijn ogen vooral bij Barça nodig. Real heeft al een bijna perfecte selectie", oordeelde Valdano op zijn beurt in gesprek met El Larguero.

De aanvaller nam dit seizoen overigens al 22 doelpunten in 24 Premier League-duels voor zijn rekening.

Tsja, alsof Barcelona een minder perfecte selectie heeft dan Real Madrid.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 10 februari 2012 19:33:43).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/209107/Valdano_Van_Persie_is_vooral_bij_Bara_nodig.html

Valdano: "Van Persie is vooral bij Barça nodig"

Jorge Valdano ziet bij zijn oud-werkgever Real Madrid geen ruimte voor Robin van Persie. De aanvaller (28) werd de voorbije periode gelinkt aan de Madrileense club en diens aartsrivaal FC Barcelona.
Van Persie twijfelt al enige tijd over zijn toekomst bij Arsenal. In dienst van de Londenaren is de Nederlander uitgegroeid tot een absolute smaakmaker. Hij heeft het dan ook erg naar zijn zin, waardoor een verlenging van zijn in 2013 aflopende contract bespreekbaar is gemaakt.

In de zomer gaan Arsenal en Van Persie praten over een nieuwe verbintenis. De Oranje-international heeft nog geen voorkeur uitgesproken, maar er is ook een mogelijkheid dat hij een nieuwe uitdaging aan wil gaan. Beide Spaanse grootmachten zijn eventuele opties.

"Van Persie is in mijn ogen vooral bij Barça nodig. Real heeft al een bijna perfecte selectie", oordeelde Valdano op zijn beurt in gesprek met El Larguero.

De aanvaller nam dit seizoen overigens al 22 doelpunten in 24 Premier League-duels voor zijn rekening.

Tsja, alsof Barcelona een minder perfecte selectie heeft dan Real Madrid.
HR
:D Die Valdano heeft er wel kijk op.... :P van Persie de nieuwe verlosser van Barca! :D
HR
HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

Madridista schreef:

Bij wijze van soort van enquête (heel voorzichtig dus) ik vraag me namelijk af of ik echt zo'n vreemde eend in de bijt ben. Zijn er hier nog meer Ajaxsupporters die ook voor Madrid zijn??
HR
Ach voor Madrid zijn......eigenlijk zijn het alleen Ajax en AS Roma voor mij. Real had mijlenver veel meer statuur en uitstraling dan Barcelona een tijd terug (tijdperk Hierro/Redondo) maar tegenwoordig valt het gewoon tegen. Komt helaas door de focus op het agressieve de laatste tijd. Het spel van Barcelona vind ik ook redelijk ultiem wat dat ook een beetje beinvloed. Maar verder heb ik weinig met FC Barcelona.

Misschien als Mou vertrekt en Ozil het spel van Real echt kan gaan bepalen dat het gevoel weer terugkomt. Tot die tijd hou k me bij Totti en De Rossi :B
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Goeie talent die Erik Lamela, gaat het wel maken In My Opinion
HR
HR

Swampman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 29 augustus 2003

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

HR
Misschien trekt Valdano weer iets te veel op met zijn oude maatje Diego. Die slaat ook altijd wartaal uit.
Die bijna perfecte selectie zal overigens wel weer met een miljoentje of 100 versterkt worden wanneer er van een afstandje bekeken wordt hoe Puyol die grote oren maar weer eens omhoog hijst in mei.
HR
HR

afcavooraltijd
International

Reg.: 19 juli 2011

Madridista schreef:

HR
Ik ben ook voor Real, heb echt een grafhekel aan klote Catalanen.
Morgen thuis winnen van Levante en het gaat er heel goed uit zien voor Los Merengues. :B
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Madridista schreef:

HR
Als Real minder schoppers zou hebben dan zou ik zeker weer een zwak krijgen voor Real.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Madridista schreef:

HR
Voor Madrid is een groot woord. Maar als ik moet kiezen tussen Barcelona en Madrid was het wel altijd Madrid voor mij. Dat werd wat minder toen Barcelona begon met zijn tikki-takki voetbal, wat ik wel erg knap vond en kon waarderen. Inmiddels vind ik het wat tever doorgevoerd (ze spelen bijv. zonder spits en een buitenspeler is eigenlijk ook niet meer te bekennen) en het vertrek binnen een seizoen van een wereldspits als Ibrahimovic en daarnaast het beetje hypocriete barcavolk dat overal een punt van maakt bij 'koopclubs' maar ondertussen met een gigantische schuld wel spelers als Alves, Mascherano, Villa, Sanchez en Fabregas voor belachelijke bedragen haalt.

En natuurlijk dat verschrikkelijk schijnheilige in het veld. Liever een harde speler dan zo'n vreselijke aansteller.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Ik vind trouwens het opstellen van Sergio Ramos als centrale verdediger wel een goede zet. Daar kan hij prima uit de voeten. Echt een heel stuk beter dan als rechtsback, al is de rechtsback positie nu wel de achilleshiel van Madrid.
HR
HR

Siempre Real
Legende

De aftrap vanavond van de thuiswedstrijd tegen Levante zal door niemand anders verricht worden als door Roberto Carlos, de Braziliaan is op uitnodiging van Perez in Madrid en zal als eregast de wedstrijd vanuit de ereloge meemaken...

forumillustratie

Het nieuwe speeltje van Cristiano Ronaldo Lamborghini Aventador LP 700-4:

forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 12 februari 2012 16:26:43).]
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Zo'n auto gaat eigenlijk toch nergens over?:P
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,6% dat NEC wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!