Ajax Netwerk
woensdag 20 augustus 2014 - 06:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
DarkChild schreef:

Siempre, we hebben je inside information nodig!

1)al eerder gevraagd, maar wat is de status met betrekking tot Suarez? Is er daadwerkelijk concrete interesse in hem?

2)op vi.nl is te lezen dat Mourinho 'zijn afscheid al heeft aangekondigd'. De bron was AS. Is daar iets van waar?
HR
1) heb de geruchten ook gehoord. Ik weet dat Real al eerder belangstelling had, toen luis nog bij Ajax speelde. Luis koos toen voor Liverpool, omdat Real niet snel reageerde. Wat nu de status is? Geen idee... Er zou een eerste bod van 20 mln gedaan zijn, Luis zou wel oren hebben naar een overgang, heeft te maken met alle randzaken bij Liverpool (hij voelt zich niet gesteund door clubleiding, spelers en technische staf).

2) Mou dreigt met vertrek komende zomer, het leuke is dat dit niet direct door Mou zelf is gezegd maar AS basseert zich op bronnen rond Mou... Het is een publiek geheim dat Mou terug wil naar Engeland... Wordt ongetwijfeld vervolgd. Ik zeg: als hij een prijs pakt is ie op zeker vertrokken...

@Rocky 85, belangrijk is om te weten in welke context Ramos dat gezegd heeft (op de lat schieten), was nog in een dollende sfeer. Mou heeft he dat nooit kwalijk genomen.

Weet ik niet, Mou heeft bedongen dat hij en alleen hij over de opstelling gaat,en zo heeft oa Zidane het ook verwoord. Mou bepaalt wie er speelt niet Zidaen of wie dan ook van de directie. Ik geloof niet in scheuren, wel in breuken!
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

@Rocky 85, belangrijk is om te weten in welke context Ramos dat gezegd heeft (op de lat schieten), was nog in een dollende sfeer. Mou heeft he dat nooit kwalijk genomen.HR
Dan valt dat allemaal wel mee.

Weet ik niet, Mou heeft bedongen dat hij en alleen hij over de opstelling gaat,en zo heeft oa Zidane het ook verwoord. Mou bepaalt wie er speelt niet Zidaen of wie dan ook van de directie. Ik geloof niet in scheuren, wel in breuken!
HR
Oke, zou het dan een reden kunnen zijn voor een breuk?

Ik vind ook dat de trainer ten alle tijde de opstelling moet kunnen bepalen. Echter, wanneer een speler zich enorm misdraagt, vind ik het legitiem dat de clubleiding ingrijpt en stelt dat een speler niet zou mogen spelen. Dat geldt niet alleen voor de actie van Pepe, maar toentertijd ook voor Suarez die Bakkal beet. Ondanks dat je een club het niet kwalijk kunt nemen dat een speler zich buitensporig misdraagt, heeft het natuurlijk wel een negatieve inpact op het imago van de club. De speler draagt immers het shirt van Real en mensen kunnen het onderscheid tussen "een speler" en "de club" meestal niet maken. Ik kan me dus goed voorstellen dat dit een uitzonderlijke situatie is waardoor de directie tegen Mourinho zegt dat hij nog steeds zelf mag bepalen wie er spelen, en in welk systeem, zolang Pepe er maar niet bij zit.

Op VI.nl lees je echt dit:

Pepe ontsnapte deze week aan een schorsing voor zijn actie in de wedstrijd van vorige week, waarin hij op de hand van Lionel Messi ging staan. Maar de Portugees zal woensdag ongetwijfeld getrakteerd worden op een bijzonder ontvangst in Camp Nou. Voor Mourinho is alle commotie geen reden Pepe buiten de ploeg te laten. 'Hij zal spelen als hij fit is.'

Mede vanwege de onzekerheid over Pepe liet Mourinho niets los over de strijdwijze. 'Ik ga mijn basisploeg niet bekend maken. Ik heb nog twijfels over enkele spelers en weet nog niet welk systeem ik ga gebruiken.'

[link=http://www.vi.nl/Nieuws-item/214777/Mourinho-Als-hij-fit-is-dan-speelt-Pepe-in-Barcelona.htm]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mou is niet vies van een psychologisch spelletje. Morgen zal hij zeggen: Pepe speelt niet omdat hij niet fit is, of iets dergelijks. Wie het weet mag het zeggen.... Wel weet ik dat Mou zich niets laat dicteren.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

Mou is niet vies van een psychologisch spelletje. Morgen zal hij zeggen: Pepe speelt niet omdat hij niet fit is, of iets dergelijks. Wie het weet mag het zeggen.... Wel weet ik dat Mou zich niets laat dicteren.
HR
Dat denk ik ook. Naar goed voorbeeld van mentor Louis. Mourinho kan dan ook maar beter geen trainer van Twente worden zolang Munsterman er zit ;B
HR
HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

hmm, dit keer dus waarschijnlijk geen psychologisch spelletje, want Pepe zit 'gewoon' bij de wedstrijdselectie voor vanavond.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Ik denk niet dat hij hem gaat opstellen. Als hij dat wel zou doen durf ik te wedden dat Pepe het einde van de wedstrijd niet haalt.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Als Mourinho verstandig is dan stelt hij Pepe gewoon even niet op, en niet eigenwijs gaan doen.
Hij zou in ieder geval bij mij veel respect verliezen als hij dit doet.

Jammer want als coach zijnde vond/vind ik hem geweldig.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Stoere man zeg die Mourinho, iedereen zegt dat Pepe een mongool is maar Jose niet hoor. Nee nee, Jose heeft een EIGEN mening. Yeah lekker recalcitrant tegen de stroming ingaan!
HR
HR

Siempre Real
Legende

DarkChild schreef:

hmm, dit keer dus waarschijnlijk geen psychologisch spelletje, want Pepe zit 'gewoon' bij de wedstrijdselectie voor vanavond.
HR
Juist wel! Als ie hem thuis had gelaten, was de verrassing helemaal weg, nu kan het nog alle kanten op en heeft iedereen het erover...

Stoere man zeg die Mourinho, iedereen zegt dat Pepe een mongool is maar Jose niet hoor. Nee nee, Jose heeft een EIGEN mening. Yeah lekker recalcitrant tegen de stroming ingaan!HR
Hoe weet jij dat nou? Bronnen graag.... :P Ik moet eerlijk zeggen, ik zou hem ook gewoon meegenomen hebben, of ik hem had opgesteld? Neeeeeeeeeee, 1000% nee, maar wel leuk om een beetje de boel op te naaien.

Overigens, bij Barca moeten ze stoppen met dat hypocriete gezeik over het feit dat Pepe niet geschorst is. Ze weten hoe de regels zijn, ook zij krijgen een kopie van de scheids rapport, als daar niets over Pepe staat, kunnen ze zelf een aanklacht indienen waardoor Pepe uiteindelijk gewoon geschorst zou worden. Als je er dan voor kiest om dat niet te doen, dan heb je geen andere keus dan je neer te leggen bij de gang van zaken, hoe lullig dat ook is of hoe onterecht ook...

Blijft overeind dat ik hoop dat hij zsm verkocht wordt aan Chelsea, die andere Portugese trainer van Chelsea is erg gecharmeerd van hem. Inpakken, ik haal hem morgen in Bernabeu op en breng hem persoonlijk op de (water)fiets naar Londen!

Mocht Mourinho in juni besluiten Real te verlaten, kost hem dat 20 mln euro afkoopsom....

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 25 januari 2012 18:32:50).]
HR
HR

Joden
Ballenjongen

Reg.: 25 januari 2012

Vies team zeg Barcelona is beter
HR
HR

Siempre Real
Legende

Joden schreef:

Vies team zeg Barcelona is beter
HR
Wow man, wat een verhelderende post... 4 stuks en alle 4 oneliners... Zijn we hier niet zo heel happig, dus wellicht iets om aan te werken...
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Vieeeessssssss team patrick
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Siempre Real schreef:

Overigens, bij Barca moeten ze stoppen met dat hypocriete gezeik over het feit dat Pepe niet geschorst is. Ze weten hoe de regels zijn, ook zij krijgen een kopie van de scheids rapport, als daar niets over Pepe staat, kunnen ze zelf een aanklacht indienen waardoor Pepe uiteindelijk gewoon geschorst zou worden. Als je er dan voor kiest om dat niet te doen, dan heb je geen andere keus dan je neer te leggen bij de gang van zaken, hoe lullig dat ook is of hoe onterecht ook...
HR
Ik kan me echter ook voorstellen dat Barça geen aanklacht indient om niet nog meer olie op het vuur te gooien. Mijns inziens is dit dan ook eerder een fout van de Spaanse Bond dat ze niet uit zichzelf een incident kunnen onderzoeken.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Rocky85 schreef:

(...)

Ik kan me echter ook voorstellen dat Barça geen aanklacht indient om niet nog meer olie op het vuur te gooien. Mijns inziens is dit dan ook eerder een fout van de Spaanse Bond dat ze niet uit zichzelf een incident kunnen onderzoeken.
HR
Mee eens, maar de regels zijn zoals ze zijn. dat weet elke club in Spanje, daarom bestaat ook de mogelijkheid om als club een zaak aanhangig te maken. Olie of geen olie, als je vindt dat deze malloot niet meer op een veld thuis hoort, dan dien je gewoon een klacht in...

Iets wat een fan wel gedaan heeft, een Barca fan heeft bij justitie een klacht tegen Pepe ingediend. Ik weet niet exact wat de aanklacht is, maar hij heeft het wel gedaan en dat omdat noch de bond noch Barca het deden...
HR
HR

Jodinho 30
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Siempre, zie jij de komst van Suarez zitten?, en denk je dat hij en Ronaldo samen in een team kunnen spelen?
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010

Analyse bij SkySports in de rust van Barca - Real

Als je Real blauwe shirts geeft is het net Chelsea. Ze spelen zonder tactiek, ze proberen alleen druk te zetten en Barca bang te maken.HR
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

AirJan schreef:

Analyse bij SkySports in de rust van Barca - Real
(...)
HR
Volledig mee eens.
HR
HR

lvdk
International

Reg.: 8 januari 2011

Als je Pepe en Ramos ziet, ben ik blij dat wij Enoh hebben. Die twee zijn echt het toppunt van gestoordheid. Schande voor het voetbal die club. Bah
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Your best wasn't good enough :D

Even serieus, aardig gespeeld door Real, eindelijk eens voetballende intenties al was het alsnog niet echt om over naar huis te schrijven. Cristiano komt tekort voor het spel van Real, werkt vertragend en blijft het spel naar zich toetrekken met rare dribbels die altijd maar weer naar de cornervlag gaan. Ozil is geweldig, Kaka redelijk tot goed, Lass, Ramos en Coentrao waren weer eens lekker aan het schoppen en Pepe viel me mee op zijn gebruikelijke schwalbes na.

Verder veilige wissels al was Benzema geniaal in zijn acties, zijn aanname was geweldig en zijn goal eveneens. Heerlijke speler. Treurig einde overigens van de wedstrijd met cynische klapjes etc. Maar ja, het blijft Real he? :D
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Jammer dat Benzema die bal op het einde niet in 1 keer nam. Had em zomaar kunnen zijn.

En Ronaldo komt tekort voor Real? ... :D
HR
HR

Cacciatore
Vedette

martijndepro schreef:

En Ronaldo komt tekort voor Real? ... :D
HR
Jep, vind jij van niet?
HR
HR

martijndepro
Vedette

Cacciatore schreef:

(...)

Jep, vind jij van niet?
HR
Nee, niet bepaald.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

martijndepro schreef:

(...)

Nee, niet bepaald.
HR
Dat mag jij vinden. :D
HR
HR

martijndepro
Vedette

Cacciatore schreef:

(...)
Dat mag jij vinden. :D
HR
Lief van je.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Wil Ronaldo opnieuw prijzen winnen, dan moet hij denk ik naar een andere club gaan in een ander land.
Bij Real Madrid gaat het hem niet lukken vermoed ik.
Daarbij heb ik het idee dat hij bij Real Madrid vaak gefrustreerd is.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 58,4% dat Heracles Almelo wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!