Deze topic is open en bestaat uit 130 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 130 »
martijndepro
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 november 2008
quote:Omdat Ajax dat helemaal niet moet willen. Daar is Ajax een veel te grote club voor en Ajax leidt zijn eigen talenten op.
Siempre Real schreef:
Er zijn op dit forum ongetwijfeld mensen die goed ingeburgerd zijn bij Ajax, kunnen zij de vraag beantwoorden waarom Ajax en Real (nog) geen samenwerkingsverband hebben? Real zou best wel een aantal talenten richting A'dam willen sturen om te laten rijpen.... Waarom komt dat nou niet van de grond? Ze hebben beiden dezelfde sponsor, dus daar zit het hem niet in...
Om die reden ging Portillo naar Brugge en niet naar Ajax...
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Vak: -
Reg.: 14 maart 2002
quote:http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/rivalen/mourinho%e2%80%99s-gevaarlijke-spel-met-barcelona/
Van de film schreef:
En wat had barca nu voor verschrikkelijk iets tegen mou gedaan?
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Ajax is nergens te groot voor. Een club die niet presteert is geen grote club. We moeten ons nederig opstellen en helemaal vanaf de grond met de visie Cruijff opbouwen. Totdat we zijn waar we willen zijn moeten we op allerlei manieren proberen dit traject zo goed mogelijk te laten verlopen.
martijndepro schreef:
(...)
Omdat Ajax dat helemaal niet moet willen. Daar is Ajax een veel te grote club voor en Ajax leidt zijn eigen talenten op.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Ik zie bij de 'tactische analyse' van nederland overigens dat ze mijn idee hebben gejat, maar goed. Misschien een keer patent op aanvragen...
Ares schreef:
http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/rivalen/mourinho%e2%80%99s-gevaarlijke-spel-met-barcelona/
Zal ook meespelen, gok ik.
martijndepro
Vedette
quote:En mij niet. Ajax hoeft geen talenten die amper wat toevoegen een jaar onderdak te bieden. Als je als talent goed genoeg bent om Ajax naar een hoger niveau te tillen kun je ook mee als selectielid van je eigenlijke werkgever. Elk ander dertien in een dozijn talent verdoe je je tijd aan en je verloochent je eigen jeugdspelers.
Loki schreef:
(...)
Ajax is nergens te groot voor. Een club die niet presteert is geen grote club. We moeten ons nederig opstellen en helemaal vanaf de grond met de visie Cruijff opbouwen. Totdat we zijn waar we willen zijn moeten we op allerlei manieren proberen dit traject zo goed mogelijk te laten verlopen.
Maar goed, Cruijff zal wel uberhaubt niet willen samenwerken met Real. Dan werken we toch samen met Barca, Inter en Arsenal. Lijkt me uitstekend.
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Misschien kun je beter je (kwalitatief uitstekende) visies en ideeën over voetbal bundelen en structureren tot een boek, dan kun je er ook patent op vragen.
Van de film schreef:
(...)
Ik zie bij de 'tactische analyse' van nederland overigens dat ze mijn idee hebben gejat, maar goed. Misschien een keer patent op aanvragen...
Van de film
Legende
quote:Hmm, geen verkeerd idee.
Loki schreef:
Misschien kun je beter je (kwalitatief uitstekende) visies en ideeën over voetbal bundelen en structureren tot een boek, dan kun je er ook patent op vragen.
De losse verhalen op het open net zijn niet patent waardig, en daar mag iedereen uithalen wat ie wil.
@ Martijn, ik had het nu over huurspelers die wel iets zouden toevoegen. Is dat voor jou iets dat onmogelijk is? En als ze iets zouden toevoegen, zouden we er dan toch nog geen gebruik van moeten maken?
martijndepro
Vedette
quote:Nee ik vind van niet. Zoals ik al zei: als een talent goed genoeg is om Ajax beter te maken, kan ie ook mee bij zijn eigen club. Dat soort talenten worden dan ook niet verhuurd. De gemiddelde talenten die op jonge leeftijd dezelfde gebreken vertonen als de eigen Ajax-talenten wél. En dan ben ik van mening dat een club met de status, die onmiskenbaar aanwezig is, van Ajax zich daar niet voor moet lenen.
Loki schreef:
@ Martijn, ik had het nu over huurspelers die wel iets zouden toevoegen. Is dat voor jou iets dat onmogelijk is? En als ze iets zouden toevoegen, zouden we er dan toch nog geen gebruik van moeten maken?
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Kijk eens aan, 95% van het verhaal mist nog een heel klein maar belangrijk detail.
Ares schreef:
(...)
http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/rivalen/mourinho%e2%80%99s-gevaarlijke-spel-met-barcelona/
Zal ook meespelen, gok ik.
Jodinho 30
Internationale topspeler
Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003
quote:Siempre, verschijnen er in de spaanse media ook berichten over een bod van Real op Suarez? Volgens een engelse krant zou het een "shocking" bod wezen van bovende 50 miljoen euro. Is er interesse of niet?
Siempre Real schreef:
(...)
Kijk eens aan, 95% van het verhaal mist nog een heel klein maar belangrijk detail.
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
quote:Ik heb Portillo zien spelen bij Brugge en geloof me, het kan bijna niet anders dat Ajax daar ook sportieve redenen voor had.
Siempre Real schreef:
Om die reden ging Portillo naar Brugge en niet naar Ajax...
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
Siempre Real
Moderator
quote:Heeft te maken met het feit dat de scheids niets gezien dus niets gerapporteerd heeft en dat Barca geen aanklacht heeft ingediend. Dat laatste is natuurlijk bijzonder.... Kloppen doet het uiteraard niet, maar de spaanse bond gebruikt alleen tv beelden als iemand (scheids of tegenpartij) een zaak indiend...
Villas-Boas schreef:
Wat een nederlaag voor het voetbal, de corrupte spaanse bond laat Pepe gaan.
Het is namelijk geoorloofd om op de handen van spelers te staan (ook nog express) de spaanse bond geeft dan toe aan vuilspel.
Dus voor alle toekomstige tegenstanders van Barcelona, schop die poten van al die geweldige voetballers eraf want het wordt niet bestraft.
Vond het lachwekkend dat Mourinho al te weinig kreeg met die vinger in het oogincident,
Je zou bijna denken dat de Spaanse bond Real Madrid is.
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
quote:Dan weten we dat tenminste, maar het is echt schandalig. Ik dacht jij had gepost dat Pepe het beest twee weken 'vakantie' had gekregen?
Siempre Real schreef:
(...)
.... Kloppen doet het uiteraard niet, maar de spaanse bond gebruikt alleen tv beelden als iemand (scheids of tegenpartij) een zaak indiend...
Ben benieuwd of Mou hem woensdag opstelt, heb gisteren Varane gezien en ik hoop dat hij speelt.
Van de film
Legende
quote:Nou ja, uit dit stuk blijkt dat mourinho maar een zielige man is die niet kan hebben dat hij werd uitgescholden door het publiek van barcelona en het ook niet kan hebben dat hij steeds verliest en daardoor spelers en (assistent) trainers van barcelona belachelijk maakt of zelfs fysiek aanvalt.
Siempre Real schreef:
Kijk eens aan, 95% van het verhaal mist nog een heel klein maar belangrijk detail.
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
Van de film
Legende
Siempre Real
Moderator
quote:Jouw conclusie? Let wel, zoals ik al zei, je mist nog een stukje. En wat ik ook al zei, het hele gezeik rond de clasicos is al begonnen ver voordat Mou trainer was van Real.
Van de film schreef:
(...)
Nou ja, uit dit stuk blijkt dat mourinho maar een zielige man is die niet kan hebben dat hij werd uitgescholden door het publiek van barcelona en het ook niet kan hebben dat hij steeds verliest en daardoor spelers en (assistent) trainers van barcelona belachelijk maakt of zelfs fysiek aanvalt.
En hij moet het wel hebben van psychologische oorlogvoering, provocatie, zeuren over de scheidsrechter en dat soort fratsen omdat hij voetballend telkens maar weer overklast wordt. Hij wordt later zo'n oude cynische man die vindt dat hij te weinig in het leven heeft gekregen, terwijl hij nog veel meer heeft gekregen dan hij waard is.
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
quote:Mijn excuses dan.
Siempre Real schreef:
@Ride: Dat hele verhaal is gisteren door de hele selectie incl de Portugezen en Brazilianen ontzenuwd. Let wel, het verhaal is optegetekend door een liplezer! Ook Marca heeft inmiddels toeggegeven de jus wat pittiger bgemaakt te hebben. Feit is wel dat de Spaanse (internationals) van Real gezegd hebben dat ze liever een andere tactiek zien en dat spelers meer vrijheid moeten hebben om hun taken uit te voeren. Ramos is samen met Iker en Alonso wel een speler die de dialoog met Mou zoekt en vindt. Hij heeft al eens eerder gevraagd of Mou de bal vanaf de 16 op de lat kon "leggen", Ramos deed het zelf 3 keer achter elkaar voor. Mourinho weigerde met de mededeling dat niet hij maar Ramos de voetballer was...
Ik ben er om de tactiek uit te zetten en jullie om die uit te voeren waren zijn woorden.
Van de film
Legende
quote:Jep.
Siempre Real schreef:
Jouw conclusie?
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Het is weer amusant hoe je er een of andere twist aan probeert te geven waardoor Mourinho's imbiciliteit valt te verklaren, maar wat heeft die Nuñez met het hedendaagse Barcelona te maken? Die man is daar al meer dan 10 jaar weg. Daarnaast lijkt het me moeilijk vol te houden voor Mourinho dat hij slechter is geworden van z'n vertrek uit Barcelona.
Siempre Real schreef:
Er heeft overigens wel eens een "gerucht" de ronde gedaan die akelig dicht bij de waarheid lag. Volgens dat gerucht zou Nuñez toegezegd hebben om Mourinho officieel assitent van van Gaal te maken, maar toen puntje bij paaltje kwam wist Nuñez opeens van geen afspraak. Aan dat egrucht ging ook nog het verhaal van betalingen die nooit gedaan zijn maar waar Mou wel recht op had....
Grager en duidelijker kan/mag ik niet zijn.... Maar bovenstaande geruchten raken de waarheid.
Siempre Real
Moderator
quote:Mooi!
Van de film schreef:
(...)
Jep.
quote:dat gaat me dan weer net iets te ver... Maar excuses zondermeer aanvaard, hoewel dus overbodig. Marca is jarenlang de huiskrant van Real geweest, totdat er het één en ander is voorgevallen, sindsdien worden zij niet meer direct geinformeerd en hebben zij geen "status aparte" meer. Dat steekt en dus zijn ze constant op zoek naar Koninklijk nieuws en zo nu en dan schieten ze door....
Mijn excuses dan.
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
quote:Ik vind zo'n actie van Ramos toch wel een behoorlijk aanval op zijn trainer. Iets wat ik toch opvallend vind aangezien de kracht van Mourinho juist is dat zijn spelers voor hem door het vuur gaan. Hetzelfde geldt voor de discussies rondom de speelstijl. Wat natuurlijk niet helpt is dat de Spaanse internationals bij de nationale ploeg opeens in een ander systeem spelen waarbij men meer probeert te combineren. Wanneer ze zich daar prettig bij voelen, en ik kan me goed voorstellen dat dat zo is aangezien ze het EK en WK wonnen, lijkt het me ook vervelend dat je dan weer in het systeem van Mourinho speelt.
Siempre Real schreef:
@Ride: Dat hele verhaal is gisteren door de hele selectie incl de Portugezen en Brazilianen ontzenuwd. Let wel, het verhaal is optegetekend door een liplezer! Ook Marca heeft inmiddels toeggegeven de jus wat pittiger bgemaakt te hebben. Feit is wel dat de Spaanse (internationals) van Real gezegd hebben dat ze liever een andere tactiek zien en dat spelers meer vrijheid moeten hebben om hun taken uit te voeren. Ramos is samen met Iker en Alonso wel een speler die de dialoog met Mou zoekt en vindt. Hij heeft al eens eerder gevraagd of Mou de bal vanaf de 16 op de lat kon "leggen", Ramos deed het zelf 3 keer achter elkaar voor. Mourinho weigerde met de mededeling dat niet hij maar Ramos de voetballer was...
Ik ben er om de tactiek uit te zetten en jullie om die uit te voeren waren zijn woorden.
quote:Stel dat Mourinho Pepe toch opstelt, wat dan? Moet je dat interpreteren als de eerste scheurtjes tussen coach en directie (inclusief Zidane)?
@Amsterhammer: klopt, vanuit Madrid kwam daags na de clasico de mededeling dat Pepe 2 weken "vakantie" zou krijgen. Ik weet dat er vanuit de directie bij Mou is aangedrongen om hem niet op te stellen. Zidane heeft zelf met Mou gesproken over de mogelijkheid om Varane meer speeltijd te geven. Mou echter heeft in zijn contract bedongen dat hij en alleen hij over de tactiek en de opstelling gaat.
Ik ben dan ook reuze benieuwd wat hij morgen gaat doen. Als ik de wedstrijd tegen Athletic bekijk, moet hij Varane wel een kans geven, hij speelde samen met Ramos een dijk van een wedstrijd!
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
Deze topic is open en bestaat uit 130 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 73,1% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.