Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 07:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 151 »

HR

Cacciatore
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 23 augustus 2009

quote:HR
Siempre Real schreef:

Volgens mij kijken de meesten hier alleen naar Real als ze tegen Barca spelen... Grappig! Counterploeg, CR tactiek, CR die veel schiet, CR hier en CR daar... Zelfs een Real dat met 6 aanvallers speelt wordt hier nog als counterploeg neergezet. Waar is jullie objectiviteit gebleven? ;B
Ik heb de afgelopen jaren geen enkele ploeg gezien die tegen Barca het spel maakte, in ieder geval nooit langer als de eerste 10 minuten
HR
Dat je met 6 aanvallers speelt sluit niet uit dat je countervoetbal speelt.

Een Real zonder CR maar met Özil achter de spitsen, is een veel beter Real. Dat CR veel schiet zit in zijn spelopvatting ingeslopen, hij wil altijd en overal scoren en als het dan niet anders lukt, dan is hij in staat om vanuit alle hoeken en standen te schieten.
HR
Leuk verwoord, anders gezegd is hij egoistisch.

@Amsterhammer: het kan kloppen dat jij nooit iets gelezen hebt over boetes, het is niet het beleid van Real om zulks naar buiten te brengen, in die zin dat ze daar geen persconferentie aan zullen wijden of zelfs maar een simpel persberichtje. Ook toen Drenthe zijn zoveelste Audi aan gort reed, of als Sneijder weer eens op het matje kon komen omdat hij "nachtelijke avonturen" opzocht, of toen hij probeerde een politieagent om te kopen...
HR
Graag bronnen voor dit alles.

@The Farmer: Wie valt er door de mand? Zidane? Omdat hij zegt dat de statistieken goed zijn en in het voordeel van Mou? Of omdat hij Pepe buiten het veld een aardige jongen vindt? Real speelt wat, zo'n 40 wedstrijden per seizoen, waarvan 5 keer tegen Barca en alleen in die 5 gebeurt er van alles... 1/8-ste van de wedstrijden.... Leggen we niet een beetje te veel zout op deze slak? Slaan we niet gewoon een klein beetje door? Zien we niet heel graag datgene wat we willen zien?
HR
Ik weet wel dat jij van trollen houdt en dat jij door de bril van Real totaal van de kaart bent elke seconde dat je aan Real denkt, maar Pepe is de meest gestoorde speler op de internationale velden sinds Materazzi. Dat een idioot als Zidane hem verdedigt alszijnde een irrationele actie in het heetst van de strijd is illustratief aan het gedachtegoed van beide debielen.

Nogmaals, het is al voordat Mou bij Real kwam fout gegaan tijdens de clasicos.... HR
Nee hoor.

En Mou heeft een hele goede en gegronde reden om Barca te haten, meer als menig Real fan...
HR
Klopt, Barca is namelijk de rode draad door zijn carriere. Bij uitstek dé tegenstander waar hij altijd van verliest, waar hij zijn imago van tactisch onbenul heeft verkregen en waar hij zijn steeds maar weer herhalende karakter van frustie etaleert en weerspiegelt op zijn ploeg.

En ja, Pepe spoort niet, en dat uit zich vooral op het voetbalveld... That's all! :P
HR
Contradictio in terminis.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

0634 schreef:

(...)

Dat zou goed kunnen hoor. Ik hoop alleen dat Real ooit beseft dat een andere trainer ze verder zou kunnen helpen.
HR
Mourinho moet afstappen van het counter concept en zelf het spel gaan maken tegen grote clubs.
Ik zie hem na aantal dagen nadenken nog wel als de perfecte trainer van Real maar hij moet zich wel aanpassen.

Real Madrid moet weer de grootste/beste club van Spanje worden en dat kan ook wel en met Mourinho.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Het vreemde van alles is dat Mourinho een spelersgroep heeft die, als het écht aanvallend voetbal gaat spelen, qua voetbal amper onder moeten doen voor Barcelona maar dat Mourinho het gewoonweg weigert.
Bang om te verliezen?
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Het vreemde van alles is dat Mourinho een spelersgroep heeft die, als het écht aanvallend voetbal gaat spelen, qua voetbal amper onder moeten doen voor Barcelona maar dat Mourinho het gewoonweg weigert.
Bang om te verliezen?
HR
Precies. En juist dát feit vind ik nóg schandaliger dan al dat opgefokt gedoe op en naast het veld tegen Barcelona.
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

fluwelen linker schreef:

(...)

Precies. En juist dát feit vind ik nóg schandaliger dan al dat opgefokt gedoe op en naast het veld tegen Barcelona.
HR
Ik vind echt van niet. Real Madrid kan naar mijn mening nooit domineren over Barcelona wanneer die laatste een clasico serieus neemt. Wanneer de strijd om het balbezit begint en de ruimtes kleiner worden, zullen de barca spelers steeds weer aan het langste eind trekken en de wedstrijd in handen nemen. Ik vind de Real kern lang niet evenwaardig aan die van barca.

Vandaag heb ik de eerste helft gezien van Real-Bilbao en het balbezit was 50-50. Tegen Bilbao, dat zowat met 11 jongens uit de eigen streek speelt. En niet alleen in het balbezit was Atletic de evenknie, ze hadden ook gewoon de betere kansen. Een 1-2 aan het eind van die eerste helft was een logische tussenstand geweest. Aan de kant van Real stonden Xabi Alonso, Ronaldo, Ozil, Kaka en Benzema gewoon op het veld hoor.

Heb overigens wel veel respect voor Bilbao. Hoeveel geeft die ploeg zo uit elk jaar? Kweekvijver is Baskenland en de directe omgeving, en toch elk jaar subtop draaien. Petje af, voorbeeldclub.

Overigens had ik echt wel liever gehad dat Real vlotjes won, had namelijk wat geld gezet op ze :P
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Barca is veruit de beste ploeg ter wereld en voor mij ook de beste ploeg ooit.

Dat durf ik als anti- Barca best toe te geven. Real moet geluk hebben dat ze de punten blijven pakken en hopen dat Barca wat pech heeft, anders zie ik ze echt geen kampioen worden of de CL winnen. Beide lijkt me sowieso een illusie.

Beter materiaal.
Beter teamspel.
Geen zwakke plekken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

@Cacciatore: De clasicos zijn altijd zwaar bevochten wedstrijden geweest, waarbij er altijd al van alles om heen gebeurde en al ver voordat Mou erbij kwam. Het enige verschil is dat er nu ene Pepe rondloopt die volledig doordraait. Het is er altijd hard aan toegegaan, op het randje en soms even erover, welliswaar niet extreem als de afgelopen keren, maar toch. Ik kan me bv de Clasico herinneren waarbij Figo een varkenskop gegooid kreeg, Mou was toen nog helemaal niet in beeld. Ik kan me ook nog een Clasico herinneren met oa Cruyff waarbij het nodige uitgedeeld en geincasseerd werd.

Ja, anders gezegd CR is een egoist, dat uit zich vooral op het moment dat Real gescoord heeft maar hij nog niet. Ik CR nooit toegejuicht. Niet dat ik het geen goede voetballer vindt, maar hij is geen teamplayer.

Bronnen wil je? Geloof het of geloof het niet! laten we het erop houden dat ik op sommige zaken net iets meer mazzel heb als de gemiddelde journalist.

Ik weet wel dat jij van trollen houdt en dat jij door de bril van Real totaal van de kaart bent elke seconde dat je aan Real denkt, maar Pepe is de meest gestoorde speler op de internationale velden sinds Materazzi. Dat een idioot als Zidane hem verdedigtHR
Maar dat is nou het leuke, Zidane verdedigt hem helemaal niet. Hij zegt allen dat Pepe buiten het veld een aardige jongen is en dat hij zijn gedrag binnen het veld niet kan verklaren, zodra hij een voetbalshirt aantrekt veranderd er iets in hem. Is dat verdedigen? Voor mij niet, voor mij is het zoeken naar een verklaring. Ik ben van mening dat we wel alles gewoon in de juiste proporties moeten zien, Pepe daar kunnen we niet genoeg woorden aan vuil maken, maar Ramos, Alonso, Marcelo daar MAKEN we te veel woorden vuil aan. Ik heb gisteren een weergaloze Ramos gezien en de vervnager van Pepe, Varane speelde een meesterlijke wedstrijd (1 klein foutje). Real heeft Pepe helemaal niet nodig!

Klopt, Barca is namelijk de rode draad door zijn carriere. Bij uitstek dé tegenstander waar hij altijd van verliest, waar hij zijn imago van tactisch onbenul heeft verkregen en waar hij zijn steeds maar weer herhalende karakter van frustie etaleert en weeHR
Nee hoor, er zit veel meer achter en veel dieper. Het heeft weinig met winnen of verliezen te maken, het heeft nog minder met sport te maken. En ja, in deze is Barca de slechterik...

Siempre, los van het feit dat CR waarschijnlijk al vele miljoenen aan merchandising heeft opgebracht en aardig wat goals heeft gescoord (niet gek ook als je vanuit alle hoeken en standen mag schieten van je coach): vind jij CR een échte sportieve meerwaarde in het geheel?

Ik zie het écht niet. Zeker als je inderdaad échte teamspelers met creativiteit als Özil op de bank hebt zitten. Was Real geen veel beter team geweest met veel aantrekkelijker voetbal als ze al die CR-miljoenen hadden geïnvesteerd in een aantal creatieve teamspelers zoals Özil of types als Xavi/Iniësta?HR
Pffff dit is een lastige. Ik ben van het begin geen voorstander geweest van zijn komst. Financieel een klapper, zeker, maar sportief.....? Ik weet het niet, echt niet! Hij kan natuurlijk wel een balletje raken en houdt altijd 2 verdedigers bezig, aan de andere kant als het er echt toedoet geeft hij net even te vaak niet thuis. Hij is met zijn eigen wedstrijd bezig. Als je CR in je elftal hebt, moet je daar je team omheen bouwen, de tactiek moet op hem afgestemd zijn. Dat betekent dat je vooral "dravers en lopers" moet opstellen, en dat gaat dus niet bij Real want zodra een speler bij Real tekent is het al een ster. Lastig verhaal.... Mijn geoel zegt me dat een Real zonder CR niet zwakker is als een Real met CR...

Nog dit: ik lees hier nogal wat commentaar, met name over het feit dat Real reactievoetbal speelt (counter), en men verwonderd zich daarover. Welnu, kan iemand mij vertellen wanneer een team tegen Barca meer als 10 minuten het spel heeft kunnen maken? Real speelt altijd vanuit een aanvallend concept, behalve tegen Barca en dat is dan vooral omdat je dat tegen Barca niet lukt. Balbezit % zeggen me geen moer! Wat mij wel wat zegt is dat zodra Barca de bal heeft, het heel lastig wordt om als tegenstander aan te vallen, dus moet je vanuit een verdedigende stelling proberen de bal te heroveren en meteen door te zetten, sorry maar je kunt niet anders tegen dit Barca. En al helemaal niet als Barca de wedstrijd echt serieus neemt, zoals die tegen Real.... Dat is de kracht van Barca en niet de zwakte van Real.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Siempre Real schreef:

Nog dit: ik lees hier nogal wat commentaar, met name over het feit dat Real reactievoetbal speelt (counter), en men verwonderd zich daarover. Welnu, kan iemand mij vertellen wanneer een team tegen Barca meer als 10 minuten het spel heeft kunnen maken?
HR
Ik heb ze je eerder ook al genoemd, maar espanyol en villareal zijn er bijvoorbeeld 2.

Oh ja, en ik ben heel benieuwd wat barca onze lieve mou dan heeft aangedaan.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

Ik heb ze je eerder ook al genoemd, maar espanyol en villareal zijn er bijvoorbeeld 2.

Oh ja, en ik ben heel benieuwd wat barca onze lieve mou dan heeft aangedaan.
HR
En die hebben het langer als 10 minuten volgehouden? Die hebben het geprobeerd, dat heeft Real ook, maar langer als 10 minuten is het ze niet gelukt. Real is zelfs op voorsprong gekomen in de laatste 2 wedstrijden, en dan nog is het ze niet gelukt! Je kunt dan ver naar voren spelen, zonder dat je aan de bal komt, maar dan nog kun je zelf niet aanvallen, want daarvoor moet je dus de bal hebben en die heeft Barca.... Wat dus niet wil zeggen dat Barca van de 75% balbezit ook daadwerkelijk 75% aanvalt, balbezit % zegt namelijk niet zoveel over de intenties wat te doen, je kunt minuten lang de bal achterin rond tikken waardoor het % balbezit oploopt zonder ook maar enige intentie te hebben om aan te vallen...

Euh, jij weet niet wat er gespeeld heeft toen Mou nog hulpje van van Gaal was? Mag ik dat een beetje vreemd vinden?
HR
HR

Van de film
Legende

Dat mag, maar ik volgde barca toen niet.

Het gaat nu juist wel om die intentie, of je dan ook daadwerkelijk de bal hebt maakt niet uit.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

Dat mag, maar ik volgde barca toen niet.

Het gaat nu juist wel om die intentie, of je dan ook daadwerkelijk de bal hebt maakt niet uit.
HR
Okee, dus een elftal dat met 3 aanvallers en 2 controleurs speelt, maar niet aan de bal komt omdat de tegenstander het niet toelaat, speelt counter voetbal en een elftal dat 5 verdedigers en 3 controleurs opstelt en maar 1 aanvaller, maar wel 30 meter van de goal verdedigt en er gewoon ook niet aankomt omdat de tegenstander het niet toelaat, heeft de intentie wel? Waar ligt voor jou de grens, maw wanneer heeft een ploeg wel de intentie?
HR
HR

Van de film
Legende

Siempre Real schreef:

Okee, dus een elftal dat met 3 aanvallers en 2 controleurs speelt, maar niet aan de bal komt omdat de tegenstander het niet toelaat, speelt counter voetbal en een elftal dat 5 verdedigers en 3 controleurs opstelt en maar 1 aanvaller, maar wel 30 meter van de goal verdedigt en er gewoon ook niet aankomt omdat de tegenstander het niet toelaat, heeft de intentie wel? Waar ligt voor jou de grens, maw wanneer heeft een ploeg wel de intentie?
HR
Inderdaad, want wat jij interpreteerd als 'aanvallers' zijn natuurlijk helemaal geen aanvallers als je 88 minuten lag niet verder dan 4 meter van je eigen 16 komt. Een ploeg heeft intentie om aan te vallen wanneer ze niet met 9 (of meer) man voor de goal gaan hangen en druk zetten op de bal. Dus, zo spelen als real vorig jaar bij de 5-0 deed.

En wat had barca nu voor verschrikkelijk iets tegen mou gedaan?
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Respect hoor dat Real maar blijft winnen terwijl ze spanking op spanking van Barca krijgen. Nadat Barca de supercup won (tis maar een supercup maar in deze had t natuurlijk toch wel wat meer lading) dacht ik dat er iets was geknakt toen er meteen een gelijkspel en een nederlaag volgde, zelfs dat t misschien wel rommelde in de spelersgroep. Niets daarvan dus, die gasten winnen gewoon voor de rest elke wedstrijd maar weer.

Over dat schandalige smerige spel, telkenmale maar weer tegen Barca, kan ik ondertussen wel leven (man wat moet dat frustrerend zijn als je zo te kakken wordt gezet terwijl je al die andere tegenstanders "lachend" verslaat) zolang men maar niet richting Barca blijft wijzen want dat slaat gewoon nergens op.

Ik geloof dat we in het jaar 2012 maximaal 8 clasico's kunnen hebben, ik zou zeggen bring it on! B)
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

Inderdaad, want wat jij interpreteerd als 'aanvallers' zijn natuurlijk helemaal geen aanvallers als je 88 minuten lag niet verder dan 4 meter van je eigen 16 komt. Een ploeg heeft intentie om aan te vallen wanneer ze niet met 9 (of meer) man voor de goal gaan hangen en druk zetten op de bal. Dus, zo spelen als real vorig jaar bij de 5-0 deed.

En wat had barca nu voor verschrikkelijk iets tegen mou gedaan?
HR
Ook als dat meer aan de tegenstander ligt dan aan je zelf? Ik bedoel, ik kan 11 aanvallers opstellen, vervolgens wordt ik door de tegenstander compleet vastgezet op mijn eigen helft... Ik stuur toch niet voor niets 11 aanvallers het veld in, met de intentie aan te vallen? Je bent toch echt afhaneklijk van de mogelijkheden die je krijgt? Barca is in balbezit zo ongelooflijk goed, dat lukt je gewoon niet, ook Espanyol en Villareal niet... Overigens, ook met die 5-0 kwam Real amper van de eigen helft af, ja toen het 3-0 was en Barca de teugels liet vieren, in de wetenschap dat Real dan zou komen en er nog meer ruimte zou ontstaan om verder uit te lopen... Laten we nou niet al te naief doen zeg!
\
Laten we zeggen dat het om heel veel geld gaat en om niet ingelostte beloftes die mede debet waren aan het opstappen van Louis...
HR
HR

Van de film
Legende

Siempre Real schreef:

Ook als dat meer aan de tegenstander ligt dan aan je zelf? Ik bedoel, ik kan 11 aanvallers opstellen, vervolgens wordt ik door de tegenstander compleet vastgezet op mijn eigen helft... Ik stuur toch niet voor niets 11 aanvallers het veld in, met de intentie aan te vallen? Je bent toch echt afhaneklijk van de mogelijkheden die je krijgt? Barca is in balbezit zo ongelooflijk goed, dat lukt je gewoon niet, ook Espanyol en Villareal niet... Overigens, ook met die 5-0 kwam Real amper van de eigen helft af, ja toen het 3-0 was en Barca de teugels liet vieren, in de wetenschap dat Real dan zou komen en er nog meer ruimte zou ontstaan om verder uit te lopen... Laten we nou niet al te naief doen zeg!

Laten we zeggen dat het om heel veel geld gaat en om niet ingelostte beloftes die mede debet waren aan het opstappen van Louis...
HR
Nou boehoe, barca heeft mou wat geld door de neus geboord? Of gaat het om het trainer worden van barca?

Je mist het punt. Het gaat niet om het opstellen van aanvallers of verdedigers. Zelfs met een middenveld pepe, xabi en carvalho kun je nog aanvallend spelen. Bij de 5-0 zette real druk naar voren, proberen ze barca vast te zetten en de bal snel te veroveren om zo aan te kunnen vallen. Toen werden ze weggespeeld. Nu zetten ze geen druk meer, hebben niet de intentie om snel de bal te veroveren om aan te vallen. Nee, nu zakken ze gewoon met 9 man om de eigen 16 in en hopen op een foutje van barca om zo te kunnen counteren. Dat heeft niets met het al dan niet opstellen van aanvallers te maken, maar met de tactiek. Mou is een laffe hond. In plaats dat hij z'n spelers eens gaat leren om te voetballen en een keer een groot verlies te incasseren om er van te leren is hij ultra verdedigend gaan spelen tegen barca. Buiten dat het laf is is het ook dom, want op deze manier ga je barca nooit verslaan.
HR
HR

Siempre Real
Legende

En ik probeer je duidelijk te maken dat je tactiek of het falen daarvan veel met de tegenstander te maken heeft. Ik snap echt wel wat je bedoelt, maar je stuurt geen elftal met 4 of 5 aanvallend ingestelde spelers het veld in om met je kont rond je eigen 16 te hangen. Je tegenstander dwingt je er toe.

Jij boehoe, beetje laatdunkend, terwijl je absoluut geen weet hebt van wat er gespeeld heeft. Dit typeert jouw beeld over Mourinho, welke totaal verkeerd is en zeker in relatie tot Barca. Het gaat niet om een paar tientjes, het gaat ook niet om trainerschap, het gaat vooral om een man een man een woord een woord, het gaat om eer, het gaat om wat je doet voor iemand en wat zo iemand dan vervolgens voor jou (niet) doet. Meniggeen zou Nou Camp opgeblazen hebben bij wijze van spreken... Voor Louis was het mede een reden om te zeggen: met deze mensen wil ik niet verder en houdt ik de eer aan mezelf voordat ook ik een mes in mijn rug krijg....
HR
HR

Van de film
Legende

Mourinho hanteert die tactiek wel. Zo liet hij bij inter etoo ook als rechtshalf veel verdedigend werk opknappen.

Ik heb er geen idee van omdat jij zo vaag bent, ik weet nou nog steeds niet wat barca hem aangedaan heeft. Wees dan toch eens duidelijk.

En van gaal heeft er in elk geval van geleerd, want die is tegenwoordig ook niet vies van een paar messen hier en daar.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Heb verschillende dingen gelezen over Mourinho maar wat jij nu zegt Siempre komt me totaal niet bekend voor.

Heb je een bron hiervoor? want ik vind het nogal gek dat zoiets niet openbaar is.
Zoiets moet iedereen toch weten?
Vind het knap dat de voetbalwereld dit niet weet maar jij wel.

Dus vertel precies graag en duidelijk wat er is gebeurt, want ik ben er echt benieuwd naar.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

Heb verschillende dingen gelezen over Mourinho maar wat jij nu zegt Siempre komt me totaal niet bekend voor.

Heb je een bron hiervoor? want ik vind het nogal gek dat zoiets niet openbaar is.
Zoiets moet iedereen toch weten?
Vind het knap dat de voetbalwereld dit niet weet maar jij wel.

Dus vertel precies graag en duidelijk wat er is gebeurt, want ik ben er echt benieuwd naar.
HR
En dat is nou juist de reden dat je het ook van mij niet hoort, ik heb het ook in vertrouwen en uit een betrouwbare bron. Als je van Gaal zou vragen, zou die het ook niet vertellen. Dus waarom ik? Er zijn slechts een paar mensen die weten wat er toen gespeeld heeft, van Gaal en Mourinho en de toenmalige voorzitter Nuñez en een journalist die per ongeluk/toeval te weten is gekomen, Mourinho er mee confronteerde en op verzoek van diezelfde Mourinho nooit ook maar 1 letter heeft gepubliceerd. En laat diezelfde journalist nou een "bekende" van mij zijn.

Er heeft overigens wel eens een "gerucht" de ronde gedaan die akelig dicht bij de waarheid lag. Volgens dat gerucht zou Nuñez toegezegd hebben om Mourinho officieel assitent van van Gaal te maken, maar toen puntje bij paaltje kwam wist Nuñez opeens van geen afspraak. Aan dat egrucht ging ook nog het verhaal van betalingen die nooit gedaan zijn maar waar Mou wel recht op had....

Grager en duidelijker kan/mag ik niet zijn.... Maar bovenstaande geruchten raken de waarheid.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Sorry Siempre ik vind je een aardig kerel, maar het komt bij mij allemaal heel vaag en raar over.
Dat jij dan iets weet wat journalisten na al die jaren nog steeds niet te weten zijn gekomen.

Verhaal van de vertaler komt mij dan nog realistischer over.
HR
HR

Van de film
Legende

Inderdaad, dan heb ik liever dat je doet wat jouw bekende je gevraagd heeft en er niets over zeggen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

Inderdaad, dan heb ik liever dat je doet wat jouw bekende je gevraagd heeft en er niets over zeggen.
HR
Dat gerucht heeft in de pers gestaan en is nooit ontkent door betrokkenen, ook niet bevestigd... Helaas, daar moeten jullie het mee doen.... :D

ik doe precies wat mij gevraagd is, niets over zeggen, althans niets meer dan wat er toen over gepubliceerd is, dat gerucht dus! ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 23 januari 2012 13:24:39).]
HR
HR

Van de film
Legende

Je bedoelt ons een beetje lekker maken maar uiteindelijk niks zeggen ;).
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

Je bedoelt ons een beetje lekker maken maar uiteindelijk niks zeggen ;).
HR
:D Juist....

Het moeilijke is soms dat je dingen hoort/verteld worden die niet aan een bron gehangen kunnen worden. Het spijt me, maar dan kan ik ook niet naar een bron refereren, maar wil ik wel de info delen. Nu ook weer dat verhaal over die ruzie/discussie op de training tussen Mou en Ramos/Iker.... het verhaal is zo opgeblazen. Ja er was een discussie, maar er is niet gezegd tegen Mou dat hij dat niet kon weten omdat hij nooit gevoetbald had. Net zo min als het waar is wat er gesugereerd wordt over tweespalt in de kleedkamer.

Ik kan er ook voor kiezen om dan maar helemaal geen info meer te posten.....
Er zijn op dit forum ongetwijfeld mensen die goed ingeburgerd zijn bij Ajax, kunnen zij de vraag beantwoorden waarom Ajax en Real (nog) geen samenwerkingsverband hebben? Real zou best wel een aantal talenten richting A'dam willen sturen om te laten rijpen.... Waarom komt dat nou niet van de grond? Ze hebben beiden dezelfde sponsor, dus daar zit het hem niet in...

Om die reden ging Portillo naar Brugge en niet naar Ajax...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 23 januari 2012 13:44:24).]
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Ik zie het net pas echt goed, maar hoe kan in godsnaam beweren dat het niet expres gebeurde? Als hij nou gewoon wegliep was het wat anders was geweest, maar nu is het gewoon een tussenstapje. Absoluut geen natuurlijke beweging. Voor de rest laat ik het maar buiten beschouwing, die vent is geen enkel voetbalshirt waard.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,4% dat FC Emmen wint van De Graafschap. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!