Ajax Netwerk
donderdag 18 december 2014 - 09:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
ElSalvador74 schreef:

'Neymar voor vijf jaar naar Real Madrid'
De Spaanse grootmacht Real Madrid hoopt zich spoedig te versterken met de negentienjarige Neymar. Zaakwaarnemer Ernesto Bronzetti verwacht dat de transfer doorgang zal vinden.

Neymar kan voor vijf seizoenen naar Madrid verkassen. Bronzetti liet eerder weten dat de transfer 'vrijwel rond' was, maar is daar intussen op teruggekomen. "Ik werd gebeld door een Italiaanse televisiestation en ze stelden me vragen. Op internet had ik gelezen dat het vrijwel rond was en dat heb ik gezegd", legt de zaakwaarnemer uit aan Sky Italia.

Real Madrid zou veertig miljoen euro willen betalen voor de jonge Braziliaan. De aanvaller van Santos zou per jaar twee miljoen euro kunnen opstrijken. Het is de verwachting dat Neymar eerst een halfjaar tot een compleet jaar op huurbasis zal worden gestald bij zijn huidige werkgever. De Spaanse club wil niet reageren op de kwestie.

voetbalprimeur.nl

--> 2 miljoen per jaar??? :denk
HR
Erg voorbarig van voetbalprimeur. Verhaal wordt door Real Madrid ontzenuwd, er is (nog) geen contact met de speler noch de club geweest...

Bugsy schreef:

(...)

Ach wat erg voor Barca en wat goed van Real. Ben net terug uit Barcelona en daar mensen die direct betrokken zijn bij de club denken dat geld meer dan zat is, zelfs stuk beter dan bij Real. Ik moet ze ff vertellen dat het anders zit.
HR
Ik weet natuurlijk niet met wie jij gesproken hebt dien direct bij de club betrokken is, het kan de financieel directeur zijn geweest of de terreinknecht, misschien wel een toeschouwer die dicht bij de club woont. Ik kan alleen verwijzen naar officiele stukken door Rosell gepubliceerd nadat hij de presidentschap van laporta overnam.... Stukken die hij persoonlijk op een Junta Directiva en later op een speciaal belegd persconferentie heeft gepresenteerd.... Lijkt me betrouwbaar genoeg. Het is te vinden in dezelfde stukken waarin hij aantoont dat laporta zich heeft verrijkt aan de club door prive feestjes te declareren onder andere!

Lijkt me dus een strak plan dat jij die mensen gaat vertellen dat het anders in elkaar zit... 45 mln is veel geld, voor jou en mij, maar niet voor een club als Barca, en meer hebben ze niet om uit te geven....
HR
HR

TylerDurden
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 410
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 24 juni 2002

'Real en Neymar akkoord over zesjarig contract'

Neymar da Silva Santos is op weg naar Real Madrid. De Koninklijke lijkt erin geslaagd te zijn het Braziliaanse wonderkind aan de club te binden. Volgens Marca ligt er sinds woensdagochtend een akkoord voor zes seizoenen op tafel.

Neymar gaat in de Spaanse hoofdstad zo'n vijf miljoen euro per jaar verdienen. Van een akkoord tussen Real Madrid en de Braziliaanse club is nog geen sprake, maar de Spanjaarden zijn op de hoogte van het prijskaartje, waarop een bedrag staat vermeld van 45 miljoen euro.

De negentienjarige Neymar, die in 106 wedstrijden 48 keer scoorde, bereidt zich momenteel met Santos voor op return van de Copa Libertadores tegen Peñarol uit Uruguay. Het heenduel eindigde in een doelpuntloos gelijkspel, woensdagavond valt de beslissing.HR
Is dit wat, deze speler? Het enige wat ik van hem heb gezien is de wedstrijd tegen Nederland. Zijn er mensen die hem vaker hele wedstrijden hebben zien spelen. Ik was niet erg onder de indruk, maar dat is natuurlijk maar één wedstrijd.

Hij zal niet voor niks wonderkind genoemd worden. (Adu werd dat ook genoemd ja ;B )
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

TylerDurden schreef:

(...)

Is dit wat, deze speler? Het enige wat ik van hem heb gezien is de wedstrijd tegen Nederland. Zijn er mensen die hem vaker hele wedstrijden hebben zien spelen. Ik was niet erg onder de indruk, maar dat is natuurlijk maar één wedstrijd.

Hij zal niet voor niks wonderkind genoemd worden. (Adu werd dat ook genoemd ja ;B )
HR
Neymar en Ganso, beiden van Santos zijn de grootste talenten in de Braziliaanse competitie. Of Neymar meteen meekan op het niveau madrid is altijd afwachten, maar de potentie om een hele grote speler te worden is er zeker. Alleen nog even zijn rare fratsen afleren want dat heeft ie nog wel veel.
Ik wil het geen 2e Ballotelli noemen maar bepaald een standaard prof is het niet :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Volgende week maandag zal Florentino Perez de jaarcijfers ter goedkeuring aan de directie en raad neerleggen. Opnieuw zullen er record bedragen en resultaten getoond worden...

In het seizoen 2010-2011 heeft Real maar liefst 450 mln aan inkomsten mogen boeken, daar blijft na alle lasten en belastingen aftrek een winst over van ruim 30 mln euro. Record bedragen in de industrie die sport heet!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rafael Varane (18 jaar centrale verdediger afkomstig van het Franse Lens) zal morgen de medische keuring ondergaan om vervolgens ten burelen in Bernabeu een 5 jarig contract te ondertekenen dat hem tot 2016 aan Real zal binden. Varane kost Real tussen de 9 en 10 mln euro excl een aantal variabelen (per behaalde resultaat/doelstellingen). Varane is de eerste aankoop die op voordracht van en door Zidane gehaald is.

Varane past in de strategie en beleid zoals door Perez uitgezet, jong, talentvol en internationale ervaring als jeugd international voor Frankrijk. Varane kan op veel verdedigende posities uit de voeten. Centraal in de verdediging, als "sweeper" maar hij kan ook als verdedigende middenvelder uit de voeten en zelfs een back positie is hem niet vreemd.

Lens club youth coach Eric Assadourian: Rafale is a "truly first class player" who is "comfortable on both the tactical and technical level"
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Dat jeugdverhaal heb ik al eens eerder gehoord. Ik denk zo'n drie keer al in de laatste 6 jaar. Maar uiteindelijk blijven we toch gewoon spelers als Alonso, Diarra, Kaka, Ronaldo en Khedira binnenhalen. Ik neem dat soort uitspraken tegenwoordig maar met een korreltje zout.
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Rafael Varane (18 jaar centrale verdediger afkomstig van het Franse Lens) zal morgen de medische keuring ondergaan om vervolgens ten burelen in Bernabeu een 5 jarig contract te ondertekenen dat hem tot 2016 aan Real zal binden. Varane kost Real tussen de 9 en 10 mln euro excl een aantal variabelen (per behaalde resultaat/doelstellingen). Varane is de eerste aankoop die op voordracht van en door Zidane gehaald is.

Varane past in de strategie en beleid zoals door Perez uitgezet, jong, talentvol en internationale ervaring als jeugd international voor Frankrijk. Varane kan op veel verdedigende posities uit de voeten. Centraal in de verdediging, als "sweeper" maar hij kan ook als verdedigende middenvelder uit de voeten en zelfs een back positie is hem niet vreemd.

Lens club youth coach Eric Assadourian: Rafale is a "truly first class player" who is "comfortable on both the tactical and technical level" HR
Ik dacht dat Varane rond was met Man Utd?
Schijnt trouwens echt een groot talent te zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jopiler schreef:

(...)
Ik dacht dat Varane rond was met Man Utd?
Schijnt trouwens echt een groot talent te zijn.
HR
Is gisteren officieel gepresenteerd aan de pers als nieuwste aanwinst. Met de komst van deze 18-jarige Fransman is de gemiddelde leeftijd van de selectie teruggebracht naar 24,6 jaar. Bijna alle spelers hebben ook nog eens een lang lopend contract van 4 jaar of langer. Als Perez zich aan zijn uitgestippelde beleid houdt, volgt vanaf komend seizoen de volgende fase: meer Spaanse spelers. Dit zullen dan vooral jeugdspelers zijn. Een inventarisatie heeft geleerd dat er op dit moment al een aantal jeugdspelers dicht tegen de selectie aan zitten. Zij krijgen dit jaar de kans om verder te rijpen en zullen dan ook volwaardig meetrainen met de selectie en de nodige speelminuten mogen maken. De bedoeling is dat zij in het seizoen 2012-2013 er staan. Het gaat om spelers die afgelopen seizoen al stage mochten lopen bij de selectie en ook al hun debuut hebben gemaakt.

Perez heeft zijn beleid aangepast of eigenlijk bijgesteld. De reden is simpel, op het moment dat Real bij een club (Spaanse) aanklopt voor een speler, gaat de prijs meteen met 25% omhoog.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

'Real wil stunten met Barça-target Fabregas'
Real Madrid gaat een serieuze poging wagen om de eeuwige aartsrivaal FC Barcelona te frusteren. Volgens Sky Sports wil de Madrileense club gaan meebieden om Arsenal-aanvoerder Cesc Fabregas.

FC Barcelona denkt er al langdurig over na om Fabregas terug te halen naar de Spaanse velden. Vorig seizoen toonde de Catalaanse club al serieuze interesse en dit seizoen is dat niet anders. Arsenal heeft tot op heden niet ingestemd met de biedingen en dus zijn ook andere clubs nog in de race. Plotseling blijkt ook Real Madrid één van die opties te zijn.

Het is maar de vraag of Barcelona alsnog wil en gaat voldoen aan de vraagprijs van Arsenal, dat zich ook deze zomer hard opstelt voor de 24-jarige middenvelder. Real Madrid zou zijn transferwaarde hebben ingeschat op vijftig miljoen euro. Daarmee zit De Koninklijke hoger dan de succesvolle club uit Catalonië.

Het is niet bekend of Fabregas, voormalig jeugdspeler van Barça, openstaat voor de Madrileense club. Duidelijk is wel dat Real-trainer José Mourinho zeer gecharmeerd is van de aanvoerder van Arsenal. De Portugees ziet in hem naar verluidt een sterk duo vormen met landgenoot Xabi Alonso.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

Volgende week maandag zal Florentino Perez de jaarcijfers ter goedkeuring aan de directie en raad neerleggen. Opnieuw zullen er record bedragen en resultaten getoond worden...

In het seizoen 2010-2011 heeft Real maar liefst 450 mln aan inkomsten mogen boeken, daar blijft na alle lasten en belastingen aftrek een winst over van ruim 30 mln euro. Record bedragen in de industrie die sport heet!
HR
Die 30 miljoen winst(wat het belangrijste is), is toch geen record?Volgens mij haalde Real een jaar of 3 terug zelfs de 100 miljoen winst.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Die 30 miljoen winst(wat het belangrijste is), is toch geen record?Volgens mij haalde Real een jaar of 3 terug zelfs de 100 miljoen winst.
HR
Klopt, de netto winst is geen record.

ElSalvador74 schreef:

'Real wil stunten met Barça-target Fabregas'

HR
Koekje van eigen deeg zou dit zijn, immers Barca heeft exact hetzelfde gedaan toen Real Robinho wilde hebben. Overigens moet ik het nog zien dat Real werkelijk een bod gaat uitbrengen, maar het idee en de mogelijkheid dat ze het zouden kunnen doen brengt Barca wel in een heel lastig pakket. Arsenal heeft namelijk niet zoveel met sentimenten, keiharde euro's, daar doen ze het voor!

Dat geintje met Robinho heeft er toen al voor gezorgd dat er behoorlijke spanningen tussen beide clubs ontstonden. Barca en Real hadden een gentleman's agreement en dat heeft Barca toen aan zijn laars gelapt door mee te bieden op Robinho en uiteindelijk zich terug te trekken.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 2 juli 2011 10:57:26).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:
Klopt, de netto winst is geen record.
HR
Dacht al: volgens mij heeft Real al een keer iets van 100 miljoen winst gemaakt.Maar goed, 30 miljoen is ook zeer netjes!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Dacht al: volgens mij heeft Real al een keer iets van 100 miljoen winst gemaakt.Maar goed, 30 miljoen is ook zeer netjes!
HR
De inkomsten waren van record hoogte, maar de uitgaven ook. Het is een klein wondertje dat ze er nog een positief saldo uit gehaald hebben, zag er een maand of 6 geleden nog niet naar uit.
HRHR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

De inkomsten waren van record hoogte, maar de uitgaven ook. Het is een klein wondertje dat ze er nog een positief saldo uit gehaald hebben, zag er een maand of 6 geleden nog niet naar uit.
HR
Tja we hebben het er al vaker over gehad Siempre, maar petje af voor jullie beleid qua centjes.Want cijfers liegen niet, alle 100´en miljoenen aan transfergeld komen terug via merchandise enz.Je weet dat je het mij ook eerst hebt moeten uitleggen(het beleid bij Real), maar ere wie ere toekomt.En die afgedekte leningen kunnen over 10 jaar ook overboord.Als je jaarlijks zoveel winst blijft maken dan heb je straks een gigantische portemonnee.En dat is pure winst, want de transferuitgaves zijn dan al verwerkt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Coentrao tekent bij Real, Real betaalt 30 mln. Deze deal omvat ook de overgang van Garay naar Benfica voor 10 mln euro en een jaar lang Drenthe op uitleen basis.

Benfica heeft hiermee ingestemd met de wens van de speler, aanvankelijk zag het er naar uit dat Benfica met Chelsea zaken zou doen, de Londenaren hadden een bod van 30 mln uitgebracht. Het inbrengen van Garay en Drenthe en de wens van de speler heeft Benfica doen besluiten toch met Real in zee te gaan. benfica heeft geen eerste recht tot koop van Drenthe bedongen.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Nou dat was broodnodig.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Coentrao tekent bij Real, Real betaalt 30 mln. Deze deal omvat ook de overgang van Garay naar Benfica voor 10 mln euro en een jaar lang Drenthe op uitleen basis.
HR
Is dat 20 miljoen + Garay of 30 miljoen + Garay? Was die Garay trouwens niet 2 jaar geleden een enorm talent? Betekent dit dat Marcelo uit de basis verdwijnt? Ik vond hem namelijk best aardig spelen. Voor Drenthe lijkt het me iig een goede club. Voor hem te hopen dat hij nu weer gaat presteren.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Je zou best met Coentrao en Marcelo kunnen spelen, de een achter; de ander half, alleen moet je wel goede afspraken maken over het overnemen van posities want ze hebben beiden nogal een drang naar voren.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 6 juli 2011 13:25:34).]
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Madridista schreef:

Je zou best met Coentrao en Marcelo kunnen spelen, de een achter; de ander half, alleen moet je wel goede afspraken maken over het overnemen van posities want ze hebben beiden nogal een drang naar voren.
HR
Dan heb je 2 dezelfde type spelers achter elkaar volgens mij. Wie speelde er afgelopen seizoen linkshalf dan?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rocky85 schreef:

(...)

Is dat 20 miljoen + Garay of 30 miljoen + Garay? Was die Garay trouwens niet 2 jaar geleden een enorm talent? Betekent dit dat Marcelo uit de basis verdwijnt? Ik vond hem namelijk best aardig spelen. Voor Drenthe lijkt het me iig een goede club. Voor hem te hopen dat hij nu weer gaat presteren.
HR
Wat ik begrepen heb, heeft Real 30 mln voor die Portugees betaalt en in deze deal Drenthe uitgeleend (salaris voor kosten Real), dat zou betekenen dat Benfica dus 30 mln en de beschikking over een speler (kostenloos excl premies). Daarnaast, en deze deal moet feitelijk los gezien worden van die andere deal, betaalt Benfica 10 mln voor Garay. Waar zit dat in? Simpel, Real en benfica waren in de winter al accoord over Garay.

Mourinho wil op elke positie minimaal 2 gelijkwaardige spelers en daarnaast ook nog eens 4 spelers die multi inzetbaar zijn... Dat heeft hij nu, wellicht nog een spits erbij en dat was het.

Morata (Real Madrid Castilla) tekent contract tot 2015. Morata is een grote belofte en 1 van de canteranos die van Mourinho de kans krijgen om zich te bewijzen door middel van stages en trainingen met de hoofdmacht.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 6 juli 2011 21:19:51).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Madridista schreef:

HR
Dit slaat natuurlijk nergens op, dus de aankoop van Coentrao valt te verantwoorden door van Marcelo een middenvelder te maken terwijl Real nu ongeveer 27 middenvelders heeft?
HR
HR

Siempre Real
Legende

De aankoop van Coentrao valt te verantwoorden omdat Mourinho er nog een polivalente speler bij wilde hebben. Hij is niet gehaald als directe concurrent van wie dan ook. Een basis met én Marcelo én Coentrao is heel goed mogelijk, want beiden kunnen zowel back als middenvelder als buitenspeler fungeren. De selectie bestaat uit dubbele bezetting op alle posities (gelijkwaardig) en polivalente spelers, spelers die op meerdere posities op verschillende linies uit de voeten kunnen. Marcelo, Coentrao, Altintop en Özil zijn voorbeelden van zulke spelers, waarbij de eerste twee zelfs op alle linies ingezet kunnen worden en zelfs (Marcelo) als controlerende middenvelder.

En niet dat ik deze aankoop wens te verantwoorden, maar zo is hij wel door Mourinho neergezet!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Siempre Real schreef:

En niet dat ik deze aankoop wens te verantwoorden, maar zo is hij wel door Mourinho neergezet!
HR
Dat begrijp ik, maar juist jij, die lyrisch was over Marcelo dit jaar moet het toch hoogst opmerkelijk vinden dat de linksback positie dus blijkbaar verandert wordt?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Cacciatore schreef:

(...)

Dat begrijp ik, maar juist jij, die lyrisch was over Marcelo dit jaar moet het toch hoogst opmerkelijk vinden dat de linksback positie dus blijkbaar verandert wordt?
HR
Dat probeer ik juist duidelijk te maken, dat is natuurlijk niet gezegd.
HR
HR

Bazza
Icoon

Ik denk dat dit geen domme aankoop is.Je kunt idd Rouleren met Marcelo en Coentrao op de linkshalf en linksback.Als ze aan het einde van het seizoen beide tegen de 30 wedstrijden spelen dan is de aankoop geslaagd.Dan heb je Marcelo niet waardeloos gemaakt en heb je de aankoop van Coentrao ook gerechtvaardigd.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 31,2% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Vitesse.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!