Ajax Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 02:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Volgens mij kijken de meesten hier alleen naar Real als ze tegen Barca spelen... Grappig! Counterploeg, CR tactiek, CR die veel schiet, CR hier en CR daar... Zelfs een Real dat met 6 aanvallers speelt wordt hier nog als counterploeg neergezet. Waar is jullie objectiviteit gebleven? ;B
Ik heb de afgelopen jaren geen enkele ploeg gezien die tegen Barca het spel maakte, in ieder geval nooit langer als de eerste 10 minuten

Een Real zonder CR maar met Özil achter de spitsen, is een veel beter Real. Dat CR veel schiet zit in zijn spelopvatting ingeslopen, hij wil altijd en overal scoren en als het dan niet anders lukt, dan is hij in staat om vanuit alle hoeken en standen te schieten.

@Amsterhammer: het kan kloppen dat jij nooit iets gelezen hebt over boetes, het is niet het beleid van Real om zulks naar buiten te brengen, in die zin dat ze daar geen persconferentie aan zullen wijden of zelfs maar een simpel persberichtje. Ook toen Drenthe zijn zoveelste Audi aan gort reed, of als Sneijder weer eens op het matje kon komen omdat hij "nachtelijke avonturen" opzocht, of toen hij probeerde een politieagent om te kopen...

@The Farmer: Wie valt er door de mand? Zidane? Omdat hij zegt dat de statistieken goed zijn en in het voordeel van Mou? Of omdat hij Pepe buiten het veld een aardige jongen vindt? Real speelt wat, zo'n 40 wedstrijden per seizoen, waarvan 5 keer tegen Barca en alleen in die 5 gebeurt er van alles... 1/8-ste van de wedstrijden.... Leggen we niet een beetje te veel zout op deze slak? Slaan we niet gewoon een klein beetje door? Zien we niet heel graag datgene wat we willen zien? Nogmaals, het is al voordat Mou bij Real kwam fout gegaan tijdens de clasicos.... En Mou heeft een hele goede en gegronde reden om Barca te haten, meer als menig Real fan...

En ja, Pepe spoort niet, en dat uit zich vooral op het voetbalveld... That's all! :P

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 januari 2012 10:51:32).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

quote:HR
Siempre Real schreef:

Volgens mij kijken de meesten hier alleen naar Real als ze tegen Barca spelen... Grappig! Counterploeg, CR tactiek, CR die veel schiet, CR hier en CR daar... Zelfs een Real dat met 6 aanvallers speelt wordt hier nog als counterploeg neergezet. Waar is jullie objectiviteit gebleven? ;B
Ik heb de afgelopen jaren geen enkele ploeg gezien die tegen Barca het spel maakte, in ieder geval nooit langer als de eerste 10 minuten

HR
Als je 6 aanvallers opstelt rond je eigen 16 speel je nog steeds verdedigend hoor.

Ik heb afgelopen jaren villareal, espanyol en zelfs madrid vorig seizoen zien proberen het spel te maken. Dan werden ze wel afgestraft met 5-0, maar als madrid zijnde zou je op termijn voetballend gezien mee moeten kunnen met barca. Maar in plaats van dat mourinho kiest voor beter worden in aanvallen, zet hij gewoon 9 man achter de bal tegen barcelona. Tjah, dan word je ook niet beter en zul je altijd verliezen met 1-0, 2-1 of 3-1.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Selectie Real rebelleert tegen Mourinho: 'Nog nooit korte broek gedragen'

De spanningen binnen Real Madrid zijn na de bekernederlaag tegen Barcelona hoog opgelopen, zo schrijven diverse Spaanse media zondag. Diverse steunpilaren van de Primera División-koploper hadden vrijdag na de training naar verluidt een stevige ruzie van een uur met trainer José Mourinho. De Portugees claimde dat zijn spelers hem na het duel met Barcelona niet openlijk hadden verdedigd naar aanleiding van zijn, nogal verdedigende, speelwijze in het Santiago Bernabéu.
Het merendeel van de selectie repliceerde Mourinho door aan te geven dat hij met zijn beslissingen en uitspraken verantwoordelijk is voor een breuk in de spelersgroep van de Koninklijke. Vooral de relatie tussen Mourinho en de Spaanse internationals zou op springen staan. "Jij hebt mij in de mixed-zone niet verdedigd", richtte Mourinho zich tot Sergio Ramos. De verdediger antwoordde: "Nee, trainer. U heeft alleen gehoord of gelezen wat in de media is verschenen. Niet alles wat we hebben gezegd."

Mourinho is van mening dat de Spaanse internationals voortdurend door de media worden beschermd. "Zoals de keeper", zei de Portugees ten overstaan van de selectie. Iker Casillas reageerde onmiddellijk. "Hier worden de dingen bij de naam genoemd", zei de doelman en aanvoerder. Mourinho gaf daarna aan dat hij zich de volgende dag (zaterdag, red.) op de persconferentie zou laten gelden. "Natuurlijk trainer, wij mogen van u niet praten. Zelfs geen interviews of persconferenties", antwoordde men.
Diverse spelsituaties van afgelopen woensdag kwamen ook ter sprake. "Waar was jij bij het eerste doelpunt van Barcelona, Sergio Ramos?" De verdediger antwoordde. "Ik dekte Gerard Piqué." Mourinho: "Je moest Carles Puyol dekken, niet Piqué." Ramos: "Ja, maar we werden gehinderd en besloten om van man te wisselen." Mourinho: "Wat is dit nou, ben je ook trainer?" Ramos: "Nee, maar afhankelijk van de situatie veranderen we soms van speler. Aangezien u nooit een korte broek heeft gedragen, weet u niet dat dat wel vaker voorkomt."
Mourinho is al maanden op zoek naar de identiteit van een voetballer die allerlei informatie doorspeelt aan de media. Zo werd via de media bekend dat Ángel Di María woensdag door blessureleed niet zou spelen. Daar was Mourinho zeer woedend over en hij besloot zodoende om de geblesseerde Argentijn in zijn wedstrijdselectie op te nemen, ook al was hij niet inzetbaar. Dat is ook de reden waarom Mourinho pas op het laatste moment zijn basisopstellingen bekendmaakt.HR
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

0634 schreef:

(...)

We moeten het ook niet overdrijven. Er zijn er wel die op het randje spelen, maar los van Pepe, de dwaas, zie ik weinig schokkende dingen die ik verder niet wekelijks zie langskomen. Het is niet zo dat Real schopt op alles wat langsloopt. Zo'n trap van Carvalho in de slotfase op Messi, tja, een pure overtreding zonder enige intentie om de bal te raken, maar het is niet zo dat dat nou een moordaanslag is zoals jij hier chargerend beweerd. In Italie zie ik het wekelijks langskomen.

HR
Mourinho, Pepe, Marcelo, Ramos, Coentrao nu ook...er zijn genoeg spelers die woensdag of in een andere recente clasico het smeerlapje hebben uitgehangen hoor.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Van Damn schreef:

(...)

Mourinho, Pepe, Marcelo, Ramos, Coentrao nu ook...er zijn genoeg spelers die woensdag of in een andere recente clasico het smeerlapje hebben uitgehangen hoor.
HR
Xabi Alonso is ook zo een smerige voetballer, zag ik ook van de week regelmatig trapjes uitdelen.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Villas-Boas schreef:

(...)
HR
:D

Wat een chaos. En domme reactie van Mourinho met betrekking tot de tegengoal van Puyol. Was gewoon de fout van Pepe die stond de slapen, maar blijkbaar wil hij zijn Portugese landgenoot beschermen.

Wanneer het niet loopt in de kleedkamer is het natuurlijk over met Mourinho, dat is juist altijd zijn grootste kracht. Zijn spelers gaan altijd voor hem door het vuur, als de spelers met hem overhoop liggen dan houdt het op. Is eigenlijk overal zo, maar zeker bij een Mourinho en bij een club als Madrid gaat men niet voor een coach kiezen die tegen de aartsrivaal telkens het nieuws haalt door idioot gedraag van zijn team.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

(...)

Xabi Alonso is ook zo een smerige voetballer, zag ik ook van de week regelmatig trapjes uitdelen.
HR
:D :D Mooi! Volgens mij zijn het allemaal smerige voetballers... We slaan hier wel een klein beetje door zeg, elke voetballer doet wel eens wat. De 1 doet het erg opzichtig, de ander trekt shirt en neemt wat vel/huid mee of pakt de tegenstander bij zijn schouder en zet even lekker zijn nagels erin. dan heb je ook nog spelers die het vooral verbaal doen, weet niet wat smeriger is... ;B

Overigens, heb je Iker gezien? Die gaf er ook 1 weg tijdens een luchtduel in de 16... Smeerkees! :D :D
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Xabi is een prachtige voetballer, maar het valt wel op dat hij tegen Barca echt alleen maar aan het schoppen was. Typerend voor dit Real, toch in ieder geval wanneer ze tegen Barca spelen.

[Dit bericht is veranderd door Zlatanist (op 22 januari 2012 13:28:07).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Iets zegt me dat we (Real fans) vanavond iets te vieren hebben... Een voorsprong van 8 punten wellicht? :B Oh, dan gaan alle remmen los en deugt er niet 1 Real speler meer, zelfs de ballenjongens zullen er dan van langs krijgen hier... :D

Pfffff we gaan we erg ver hoor... :\(

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 januari 2012 13:32:06).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

:D :D Mooi! Volgens mij zijn het allemaal smerige voetballers... We slaan hier wel een klein beetje door zeg, elke voetballer doet wel eens wat. De 1 doet het erg opzichtig, de ander trekt shirt en neemt wat vel/huid mee of pakt de tegenstander bij zijn schouder en zet even lekker zijn nagels erin. dan heb je ook nog spelers die het vooral verbaal doen, weet niet wat smeriger is... ;B

Overigens, heb je Iker gezien? Die gaf er ook 1 weg tijdens een luchtduel in de 16... Smeerkees! :D :D
HR
Xabi Alonso deelt in iedere klassieker wel paar tikkies uit, maar vond hem zeker afgelopen week erg smerig.
Kijk de wedstrijd maar eens terug en reageer objectief.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Siempre Real schreef:

Iets zegt me dat we (Real fans) vanavond iets te vieren hebben... Een voorsprong van 8 punten wellicht? :B Oh, dan gaan alle remmen los en deugt er niet 1 Real speler meer, zelfs de ballenjongens zullen er dan van langs krijgen hier... :D

Pfffff we gaan we erg ver hoor... :\(
HR
Ja, Real wordt ook kampioen, maar dat doet er niets aan af dat Real zich tegen Barca structureel misdraagt.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Siempre Real schreef:
@The Farmer: Wie valt er door de mand? Zidane? Omdat hij zegt dat de statistieken goed zijn en in het voordeel van Mou? Of omdat hij Pepe buiten het veld een aardige jongen vindt? Real speelt wat, zo'n 40 wedstrijden per seizoen, waarvan 5 keer tegen Barca en alleen in die 5 gebeurt er van alles... 1/8-ste van de wedstrijden.... Leggen we niet een beetje te veel zout op deze slak? Slaan we niet gewoon een klein beetje door? Zien we niet heel graag datgene wat we willen zien? Nogmaals, het is al voordat Mou bij Real kwam fout gegaan tijdens de clasicos.... En Mou heeft een hele goede en gegronde reden om Barca te haten, meer als menig Real fan...

En ja, Pepe spoort niet, en dat uit zich vooral op het voetbalveld... That's all! :P
HR
Zidane vond ik een geweldige voetballer die af en toe volledig de weg kwijt was. In de emotie kan je een keer gekken dingen doen, zeker als je zoals Zidane heel veel belangrijke wedstrijden hebt gespeeld met ontzettend veel druk erop. Ik herinner me vooral de Zidane van de mooie acties, niet van de kopstoot tegen Materazzi of toen hij als International bewust op iemand ging staan. Voor mij wordt het wel kwalijk als hij dingen gaat verdedigen die niet te verdedigen zijn, Mourinho verdedigen omdat zijn resultaten goed zijn vind ik heel anders dan in een wedstrijd jezelf een keer vergalopperen.

Wat jij en heel Real doet is bijna alles verdedigen en constant naar anderen wijzen. Mourinho die in de ogen prikt van Villanova of Mourinho's voet bij Cesc's zijn hoofd, dat het gebeurd is tot daaraantoe maar achteraf geen excuses aanbieden...
Je kan ook denken bij Barca zijn er een aantal die constant van alles in de media roepen, maar ik kijk naar mijn eigen aandeel en als ik te ver ben gegaan ga ik het zeker niet goed praten en wijzen naar anderen. Ik heb in het Barca-topic regelmatig dingen toegegeven zonder te wijzen naar Real. Zoiets mis ik volledig bij de clubleiding van Real, bij de spelers en bij Mourinho.

En over het spelbederf, het spijt me, bijna in alle wedstrijden van Real zondigen een of meerdere spelers zich hieraan, dit varieert van hard spel tot theatraal vallen. Beetje hypocriet om dat anderen ploegen waaronder Barca dan te verwijten.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Volgens mij kijken de meesten hier alleen naar Real als ze tegen Barca spelen... Grappig!
HR
Dat zou kunnen. Zelf denk ik dat ik een competitiewedstrijd of 12-15 van Real per seizoen meepak en ook zoiets van Barca. Ben dus geen expert, maar weet genoeg om te zien dat het geen notoire schopploeg is, maar wel een ploeg die tegen zwaardere tegenstanders behoudender speelt en uitbreken tot een kunst heeft verheven. En dat bedoel ik niet cynisch overigens, ze kunnen dat echt heel goed.

Zlatanist schreef:

Xabi is een prachtige voetballer, maar het valt wel op dat hij tegen Barca echt alleen maar aan het schoppen was. Typerend voor dit Real, toch in ieder geval wanneer ze tegen Barca spelen.
HR
T is een of andere hype geworden nu. Xabi Alonso was helemaal niet alleen maar aan het schoppen. Hij deelt wel eens een beuk uit ja, maar laten we het niet overdrijven zeg.

Zlatanist schreef:

Wat een chaos. En domme reactie van Mourinho met betrekking tot de tegengoal van Puyol. Was gewoon de fout van Pepe die stond de slapen, maar blijkbaar wil hij zijn Portugese landgenoot beschermen.

HR
Dat klopt. Real zou die gek meteen moeten wegsturen. Zorgt alleen maar voor slechte PR en hij kan ook nog eens niet voetballen. Verder inderdaad compleet schuldig aan de gelijkmaker.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

(...)
Zidane vond ik een geweldige voetballer die af en toe volledig de weg kwijt was. In de emotie kan je een keer gekken dingen doen, zeker als je zoals Zidane heel veel belangrijke wedstrijden hebt gespeeld met ontzettend veel druk erop. Ik herinner me vooral de Zidane van de mooie acties, niet van de kopstoot tegen Materazzi of toen hij als International bewust op iemand ging staan. Voor mij wordt het wel kwalijk als hij dingen gaat verdedigen die niet te verdedigen zijn, Mourinho verdedigen omdat zijn resultaten goed zijn vind ik heel anders dan in een wedstrijd jezelf een keer vergalopperen.

Wat jij en heel Real doet is bijna alles verdedigen en constant naar anderen wijzen. Mourinho die in de ogen prikt van Villanova of Mourinho's voet bij Cesc's zijn hoofd, dat het gebeurd is tot daaraantoe maar achteraf geen excuses aanbieden...
Je kan ook denken bij Barca zijn er een aantal die constant van alles in de media roepen, maar ik kijk naar mijn eigen aandeel en als ik te ver ben gegaan ga ik het zeker niet goed praten en wijzen naar anderen. Ik heb in het Barca-topic regelmatig dingen toegegeven zonder te wijzen naar Real. Zoiets mis ik volledig bij de clubleiding van Real, bij de spelers en bij Mourinho.

En over het spelbederf, het spijt me, bijna in alle wedstrijden van Real zondigen een of meerdere spelers zich hieraan, dit varieert van hard spel tot theatraal vallen. Beetje hypocriet om dat anderen ploegen waaronder Barca dan te verwijten.
HR
Moet ik dit echt serieus nemen?
Vraag: waarom moet Mou verdedigd worden? Er wordt alleen gereageerd op de vraag of Real een andere trainer nodig heeft. That's all!
Dat Pepe achteraf zegt dat het onbewust gebeurde en dat hij zijn excuses aanbied noemen we hypocriet en ongeloofwaardig en wat wil jij? Dat er excuses worden aangeboden... :denk Waarom? We geloven het toch niet! Liever geen excuses dan niet gemeende excuses!

Je kun op verschillende manieren naar iets (in dit geval een voetbalwedstrijd) kijken, en elke keer zal je iets nieuws zien, de ene keer het geschop van de ene, de andere keer het gemekker van de ander. Probleem wordt het pas als je weigert om eens iets van de andere kant te bekijken, en dat beste vriend is wat jij doet.

Ik sluit me vollledig aan bij de post van 0634 hierboven!
HR
HR

the farmer
Idool

Siempre Real schreef:
Moet ik dit echt serieus nemen?
Vraag: waarom moet Mou verdedigd worden? Er wordt alleen gereageerd op de vraag of Real een andere trainer nodig heeft. That's all!
Dat Pepe achteraf zegt dat het onbewust gebeurde en dat hij zijn excuses aanbied noemen we hypocriet en ongeloofwaardig en wat wil jij? Dat er excuses worden aangeboden... :denk Waarom? We geloven het toch niet! Liever geen excuses dan niet gemeende excuses!HR
Precies, Mourinho is niet in staat zijn eigen gedrag naderhand te aanschouwen. Een gebrek aan klasse en stijl noem ik dat. Maja sommige hebben dat niet in zich en dan zijn excuses inderdaad niks waard. Hij laat zich in het volle licht zien zoals hij is en dat is niet best.

Siempre Real schreef:
Je kun op verschillende manieren naar iets (in dit geval een voetbalwedstrijd) kijken, en elke keer zal je iets nieuws zien, de ene keer het geschop van de ene, de andere keer het gemekker van de ander. Probleem wordt het pas als je weigert om eens iets van de andere kant te bekijken, en dat beste vriend is wat jij doet.

Ik sluit me vollledig aan bij de post van 0634 hierboven!
HR
Probleem is de eendimensionale wereld waarin Real leeft, ook jij hebt daar last van als het op Real aankomt. De enige reden waarom sommige zaken steeds terugkomen is omdat jij aan het tennissen bent, alle ballen die op je af komen sla je weer net zo hard het netje over, zonder naar Real's aandeel in het geheel te kijken.

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 22 januari 2012 17:27:53).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

(...)
Probleem is de eendimensionale wereld waarin Real leeft, ook jij hebt daar last van als het op Real aankomt. De enige reden waarom sommige zaken steeds terugkomen is omdat jij aan het tennissen bent, alle ballen die op je af komen sla je weer net zo hard het netje over, zonder naar Real's aandeel in het geheel te kijken.
HR
:B :D De pot verwijt de ketel.... :D
HR
HR

the farmer
Idool

Siempre Real schreef:
:B :D De pot verwijt de ketel.... :D
HR
Waar er in het Barca-topic regelmatig mensen kritisch naar Barca kijken, spelers bij naam noemen die vervelend zijn, blijf jij tennissen. Op zich ook een leuke sport het heeft alleen niets met voetbal te maken.

Madrista daarentegen kronkelt zich niet in allerlei wegen om recht te lullen wat krom is, een positieve dissonant onder de Madrista's.
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

(...)
Waar er in het Barca-topic regelmatig mensen kritisch naar Barca kijken, spelers bij naam noemen die vervelend zijn, blijf jij tennissen. Op zich ook een leuke sport het heeft alleen niets met voetbal te maken.

Madrista daarentegen kronkelt zich niet in allerlei wegen om recht te lullen wat krom is, een positieve dissonant onder de Madrista's.
HR
:B Je wordt steeds grappiger... Geef een paar voorbeelden! Waar kronkel ik? Bescherm ik Pepe? Of praat ik zijn gedrag goed? Ik ben een fan van Mourinho, althans ik heb niets tegen hem, maar ik ben het niet eens (althans niet altijd) met de gekozen tactiek. Het enige wat ik zeg is dat we een beetje aan het doordraaien zijn. Net of alle Real spelers Pepe heten.... Is dat tenissen? En kun je in je eentje tenissen? Je zegt dat ik de ballen terug sla, komt het omdat jij ze mij kant op slaat dan? Dan zijn we toch echt met zijn 2-en aan het tenissen... De pot verwijt de ketel! :D Sterker, jij slaat de ballen mij kant op, zou je dat niet doen, dan heb ik niets terug te slaan... :P :D

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 januari 2012 19:08:14).]
HR
HR

the farmer
Idool

Sorry ik moet nu voetbal kijken, kom later wel weer met je tennissen ;B
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

Sorry ik moet nu voetbal kijken, kom later wel weer met je tennissen ;B
HR
Doe maar niet, je kunt niet tegen je verlies en gaat dan allerlei rare verwijten uiten.... Ga maar lekker voetbal kijken en straks lekker slapen! :P
HR
HR

the farmer
Idool

Siempre Real schreef:
Doe maar niet, je kunt niet tegen je verlies en gaat dan allerlei rare verwijten uiten.... Ga maar lekker voetbal kijken en straks lekker slapen! :P
HR
Barca speelde de laatste 10 minuten slordig, toch was dit over 90 minuten onmiskenbaar voetbal :B

Het enige wat ik probeer te zeggen, bij Barca spelen er een aantal die zich van tijd tot tijd laten vallen. Dit was een verwijt wat Mourinho uitte, ik ga dan niet roepen: ja maar. Alves, Pedro, Villa en Busquets doen dit gewoon. Ik kan me voorstellen dat je dit niet gelezen hebt destijds omdat er toen zoveel is geschreven (en verweten). Mourinho is gewoon een kwal, die nooit naar zichzelf kijkt en altijd naar anderen wijst. Voor mij is het een raadsel waarom je fan van hem kan zijn, tenzij je resultaatsgeil bent.

Destijds is er door Real een filmpje op de officiële site geplaatst met spelbederf van Barca, in mijn herinnering was jij het hier mee eens. Jij kon toen niet zeggen bij Real zijn ze te ver gegaan. Het enige waar je mee kwam was, jullie moeten eens weten wat ze in Barcelona allemaal zeggen. Het gedrag van Pepe heb je ook behoorlijk lang verdedigd.

Momenteel ben ik helemaal fan van het voetbal in Barcelona, maar in de tijd van Zidane was ik helemaal lijp van Real. Helaas had ik toen geen Sport1 zoals nu want dan had ik ze zeker vaak gekeken :)
HR
HR

0634
Administrator

Ik zal eens een naam droppen: Joachim Low. Die zou ik wel eens bij Real willen zien, met dit budget en deze spelers.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Heb ik iets gemist? Is Mourinho ontslagen? Volgens mij niet dus ook niet echt belangrijk om over zijn opvolger te hebben.
Denk dat José ook de komende jaren nog wel in de hoofdstad zal blijven.
HR
HR

0634
Administrator

Villas-Boas schreef:

Heb ik iets gemist? Is Mourinho ontslagen? Volgens mij niet dus ook niet echt belangrijk om over zijn opvolger te hebben.
Denk dat José ook de komende jaren nog wel in de hoofdstad zal blijven.
HR
Dat zou goed kunnen hoor. Ik hoop alleen dat Real ooit beseft dat een andere trainer ze verder zou kunnen helpen.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Siempre Real schreef:

Een Real zonder CR maar met Özil achter de spitsen, is een veel beter Real. Dat CR veel schiet zit in zijn spelopvatting ingeslopen, hij wil altijd en overal scoren en als het dan niet anders lukt, dan is hij in staat om vanuit alle hoeken en standen te schieten.
HR
Siempre, los van het feit dat CR waarschijnlijk al vele miljoenen aan merchandising heeft opgebracht en aardig wat goals heeft gescoord (niet gek ook als je vanuit alle hoeken en standen mag schieten van je coach): vind jij CR een échte sportieve meerwaarde in het geheel?

Ik zie het écht niet. Zeker als je inderdaad échte teamspelers met creativiteit als Özil op de bank hebt zitten. Was Real geen veel beter team geweest met veel aantrekkelijker voetbal als ze al die CR-miljoenen hadden geïnvesteerd in een aantal creatieve teamspelers zoals Özil of types als Xavi/Iniësta?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 36,9% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Urk-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!