Ajax Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 05:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 151 »

HR

Van Damn
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003

quote:HR
Madridista schreef:

(...)

Kijk, hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. En ik heb al vaker gezegd dat Pepe gek is (jammergenoeg want op zich is het gewoon een hele goede verdediger) De schuld van dit gedoe ligt ook bij Mourinho, die is zelf zo opgefokt rond wedstrijden tegen Barcelona dat hij dit op zijn spelers overbrengt. Maar dat er "een stelletje tuig op het veld" staat "dat niet kan voetballen" ben ik niet met je eens. Er zijn er een aantal die over de schreef gaan (Pepe, Marcelo, soms Ramos..) maar ten eerste zijn dat stuk voor stuk prima voetballers en ten tweede houdt de rest zich een stuk rustiger en ga jij me hoop ik toch niet vertellen dat Di María, RC, Özil etc. niet kunnen voetballen.)
HR
De Kern van Real is kwalitatief ook gewoon van laag niveau. Op het middenveld en aanval zie ik slechts 4 namen: Benzema vind ik een heel goeie, Ozil is een wereldtalent maar nog niet goed genoeg om als wereldklasse beschouwd te worden en verder zijn ook Sahin en Higuain degelijke voetballers. Hier zitten dus een bankzitter en twee aanvallers bij. De rest is niet veel.

Dan is het eigenlijk logisch wanneer je helemaal wordt weggespeeld door een barca met een drietal wereldtoppers en een hele horde europese toppers er rond.

Ook qua mentaliteit en algemene klasse en uitstraling zit die club ontzettend diep. Dat zo'n Pepe maar keer op keer in zo'n classico de gek kan en mag uithangen, is echt hallucinant. Het is duidelijk dat Mourinho niet hard genoeg optreedt hiertegen, noch voor de wedstrijd noch erna, zoals dat zou moeten. Ook vanuit het bestuur wordt eigenlijk meer instemmend geknikt dan actie ondernomen.

[Dit bericht is veranderd door Van Damn (op 21 januari 2012 11:48:00).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Van Damn schreef:

(...)
Ook vanuit het bestuur wordt eigenlijk meer instemmend geknikt dan actie ondernomen.

HR
Is niet helemaal waar.... Pepe is de vorige keren ook zwaar aangepakt, probleem zit hem in het feit dat het bestuur hem alleen financieel kan pakken. Mourinho beslist over het wel of niet opstellen van spelers, dat heeft ie in ieder geval wel voorelkaar gekregen. Nou was dat niet zo moeilijk, want daar zat Perez zijn grote probleem tijdens de Galacticos periode, wilde invloed op de opstelling...

Van het bedrag dat Pepe alleen door de clasicos aan boetes betaald heeft, kan ik gemakkelijk mijn hypotheek afbetalen en houd ik zelfs nog wat over een een nieuwe Opel Corsa te kopen....
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Van de film schreef:

Maar leg jij dan eens uit, wanneer het is zoals jij zegt, waarom die spelers zich beginnen te gedragen als moordwapens?
HR
We moeten het ook niet overdrijven. Er zijn er wel die op het randje spelen, maar los van Pepe, de dwaas, zie ik weinig schokkende dingen die ik verder niet wekelijks zie langskomen. Het is niet zo dat Real schopt op alles wat langsloopt. Zo'n trap van Carvalho in de slotfase op Messi, tja, een pure overtreding zonder enige intentie om de bal te raken, maar het is niet zo dat dat nou een moordaanslag is zoals jij hier chargerend beweerd. In Italie zie ik het wekelijks langskomen.

Wel is het zo, dat het Real dat ik vanuit mijn jeugd ken, in mijn algehele blik op de club bekend staat als een mooi voetballende ploeg, met mooie spelers en buitengewone resultaten. Jongens als Pepe (en ook Mourinho) doen dat romantische beeld teniet, en daar zou de clubleiding iets aan moeten doen. Verliezen van Barca, is niet erg, iedere club verliest, maar het moet wel eervol.
HR
HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

0634 schreef:

Wel is het zo, dat het Real dat ik vanuit mijn jeugd ken, in mijn algehele blik op de club bekend staat als een mooi voetballende ploeg, met mooie spelers en buitengewone resultaten. Jongens als Pepe (en ook Mourinho) doen dat romantische beeld teniet, en daar zou de clubleiding iets aan moeten doen. Verliezen van Barca, is niet erg, iedere club verliest, maar het moet wel eervol.

HR
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent, of hoever jouw geheugen terug in de geschiedenis gaat, maar Real heeft altijd wel wat "hards" gehad. Camacho was alles behalve een lieverdje, bij Juanito sloegen regelmatig den stoppen door, Buyo stond bekend om zijn "de man of de man" acties, Hierro was ook een bikkel, dan heb je Sanchiz en Chendo nog en zo zijn er door de jaren heen wel meer namen te noemen.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

HR
HR

Siempre Real
Legende

Amsterhammer schreef:

(...)

Eh, als je de link volgd lees je het tegendeel van wat de titel beweert. :denk
HR
Marca meldde gisteren al dat Pepe 2 weken vakantie krijgt, vandaag wordt dat bevestigd door Marca, hij speelt niet tegen Bilbao. Nou weet ik ook wel dat Marca er regelmatig naast zit...
HR
HR

0634
Administrator

Siempre Real schreef:

(...)

Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent, of hoever jouw geheugen terug in de geschiedenis gaat, maar Real heeft altijd wel wat "hards" gehad. Camacho was alles behalve een lieverdje, bij Juanito sloegen regelmatig den stoppen door, Buyo stond bekend om zijn "de man of de man" acties, Hierro was ook een bikkel, dan heb je Sanchiz en Chendo nog en zo zijn er door de jaren heen wel meer namen te noemen.
HR
Ik ben 40. En ja, door de jaren heen zijn er wel stevige gasten geweest maar bij welke club niet. Bij Real overheerst bij mij het beeld wat ze het voetbal gegeven hebben en dat is heel veel. Heb ook geen problemen met een harde verdediger ofzo, neem het voorbeeld met Carvalho wat ik net gaf. Pepe gaat echter wel over de grens met dit soort acties en die mag de reputatie van de club niet schaden met dit soort fratsen. Gewoon vervangen die gek, gezien zijn kwaliteiten moet dat niet overdreven moeilijk zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

0634 schreef:

(...)
Ik ben 40. En ja, door de jaren heen zijn er wel stevige gasten geweest maar bij welke club niet. Bij Real overheerst bij mij het beeld wat ze het voetbal gegeven hebben en dat is heel veel. Heb ook geen problemen met een harde verdediger ofzo, neem het voorbeeld met Carvalho wat ik net gaf. Pepe gaat echter wel over de grens met dit soort acties en die mag de reputatie van de club niet schaden met dit soort fratsen. Gewoon vervangen die gek, gezien zijn kwaliteiten moet dat niet overdreven moeilijk zijn.

HR
Das duidelijk! Ik heb ook geen hekel aan wat "mannelijkheid" in de vorm van een stevige verdediger. Wat Pepe betreft, Varane is voor mij een meer dan goede alternatief. Van wat ik tot nu toe heb mogen zien, is het een echte atleet, snel en stevig...
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

Het is niet zo dat Real schopt op alles wat langsloopt. Zo'n trap van Carvalho in de slotfase op Messi, tja, een pure overtreding zonder enige intentie om de bal te raken, maar het is niet zo dat dat nou een moordaanslag is zoals jij hier chargerend beweerd. In Italie zie ik het wekelijks langskomen.

HR
Ik volg italie niet omdat het vreselijk voetbal is, maar kijk de laatste 5 minuten van de wedstrijd nog maar eens terug. Vooral xabi alonso zat wel degelijk op alles wat bewoog te schoppen, carvalho idem. En dan kun je wel zeggen:' buiten pepe', maar ja, je kunt niet buiten pepe want die speelt er ook. Dan kun je ook wel zeggen dat buiten vreven utrecht toen best wel een lieve ploeg was. Feit is dat vreven er in speelde, net als pepe. Ramos pakte sanchez in de 2e helft op het middenveld op een vreselijke manier, concentrao bedacht dat het hoofd van messi eigenlijk op een andere plek hoorde te zitten, pepe ging doelbewust op de hand van messi staan, carvalho trapt messi, zonder énige intentie om de bal te raken, van achter neer. Jij ziet dit werkelijk wekelijks in de italiaanse competitie? Misschien als je 15 wedstrijden kijkt, maar dit gebeurd allemaal in 1 wedstrijd onder de bezielende leiding van mourinho.

Elftallen van mourinho hebben altijd nare trekjes. Zijn porto speelde ordinair countervoetbal, zijn chelsea speelde vréselijk voetbal en zijn inter speelde ook ordinair counter voetbal. Zijn real speelt dan weer op z'n chelsea's, vreselijk. Buiten dat deze man respect verdient om de resultaten die hij wel degelijk haalt, is het een vreselijke man. Ik vind het gewoon naar om naar te kijken. Toen hij van chelsea naar madrid ging zei hij dat hij ging aanvalllen met madrid, en daar had ik toen nog enige hoop op, maar inmiddels kan mourinho bij mij niets meer goed doen.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

RvE schreef:

Het gaat fout bij Real door de angst die ze uitstralen zodra ze tegen barcelona spelen.
In alle andere wedstrijden komen ze het veld op met een houding van "wij zijn hier de baas" en als je die koppies ziet als ze tegen barcelona spelen...

Dit komt uiteraard ook door de tactiek die Morinho hanteerd. Bij een Inter werkt dat maar Real moet gewoon altijd van eigen kracht uitgaan.

Wilt niet zeggen dat ze dan wel winnen maar ik ben ervan overtuigd dat ze dan wel meer kans maken.
HR
Eens. Ik vind de tactiek die Mourinho telkens weer hanteert tegen Barcelona nog schandaliger dan het vuile spel.

Je bent Real Madrid, je staat eerste in de Primera Division, maakt behoorlijk wat doelpunten, beschikt over Xabi Alonso, Benzema, Özil, Higuain, Di Maria, etc. Je komt 1-0 voor en gaat dan voor de rest van de wedstrijd met 9 man achter de bal spelen.
Het is Mourinho eens een keer gelukt met Inter en volgens mij denkt hij dat dat de enige manier is om Barcelona te kunnen verslaan. Maar José, ik heb nieuws voor je: de enige manier dat je met Real Barcelona kan verslaan, is je eigen spel spelen. Je hebt er de spelers voor. Natuurlijk kan je ook verliezen, maar de kans dat je wint is toch net iets groter en je hebt tenminste nog wat spelvreugde gehad.

Overigens, ik noem Ronaldo expliciet niet want hij voegt totaal niets toe. Volgens mij is inmiddels alles wat hij doet op het veld afgesproken met sponsors zoals Playstation opdat ze in hun games zijn 'mimiek', zijn manier van staan voor een vrije trap en zijn manier van juichen zo goed en makkelijk mogelijk kunnen 'natekenen'. Een karikatuur van zichzelf geworden helaas. Er zat veel meer in hem, maar hij is volledig de weg kwijt sinds zijn overgang naar Real.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

fluwelen linker schreef:

(...)

Eens. Ik vind de tactiek die Mourinho telkens weer hanteert tegen Barcelona nog schandaliger dan het vuile spel.

Je bent Real Madrid, je staat eerste in de Primera Division, maakt behoorlijk wat doelpunten, beschikt over Xabi Alonso, Benzema, Özil, Higuain, Di Maria, etc. Je komt 1-0 voor en gaat dan voor de rest van de wedstrijd met 9 man achter de bal spelen.
Het is Mourinho eens een keer gelukt met Inter en volgens mij denkt hij dat dat de enige manier is om Barcelona te kunnen verslaan. Maar José, ik heb nieuws voor je: de enige manier dat je met Real Barcelona kan verslaan, is je eigen spel spelen. Je hebt er de spelers voor. Natuurlijk kan je ook verliezen, maar de kans dat je wint is toch net iets groter en je hebt tenminste nog wat spelvreugde gehad.

Overigens, ik noem Ronaldo expliciet niet want hij voegt totaal niets toe. Volgens mij is inmiddels alles wat hij doet op het veld afgesproken met sponsors zoals Playstation opdat ze in hun games zijn 'mimiek', zijn manier van staan voor een vrije trap en zijn manier van juichen zo goed en makkelijk mogelijk kunnen 'natekenen'. Een karikatuur van zichzelf geworden helaas. Er zat veel meer in hem, maar hij is volledig de weg kwijt sinds zijn overgang naar Real.
HR
Haha Ronaldo is vorig jaar topscorer geworden van Spanje en van Europa, tuurlijk kan het ook wel wat beter maar een Ronaldo is ook afhankelijk van de taktiek die gespeeld wordt.
Ik vind Ronaldo nog met kop en schouders boven de rest van Real eruit steekt.

Hij heeft nogmaals enkel de pech dat Real verdedigend en counterend speelt.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Siempre Real schreef:

(...)

Is niet helemaal waar.... Pepe is de vorige keren ook zwaar aangepakt, probleem zit hem in het feit dat het bestuur hem alleen financieel kan pakken....

....Van het bedrag dat Pepe alleen door de clasicos aan boetes betaald heeft, kan ik gemakkelijk mijn hypotheek afbetalen en houd ik zelfs nog wat over een een nieuwe Opel Corsa te kopen....
HR
Ten eerste kan ik me helemaal niet herinneren ooit iets over grote boetes voor Pepe te hebben gehoord, en ten tweede zijn door de club opgelegde geld boetes irrelevant. De Spaanse bond had hem moeten schorsen, en niet zo'n klein beetje ook! Weets je iets te vermelden of de bond het 'hand incident' onderzoekt ofzo? Aangezien de scheids het niet zag en dus niet bestrafte, kan de bond toch nog tot een schorsing beslissen - of niet?
HRHR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Van de film schreef:
Ik volg italie niet omdat het vreselijk voetbal is, maar kijk de laatste 5 minuten van de wedstrijd nog maar eens terug. Vooral xabi alonso zat wel degelijk op alles wat bewoog te schoppen, carvalho idem. En dan kun je wel zeggen:' buiten pepe', maar ja, je kunt niet buiten pepe want die speelt er ook. Dan kun je ook wel zeggen dat buiten vreven utrecht toen best wel een lieve ploeg was. Feit is dat vreven er in speelde, net als pepe. Ramos pakte sanchez in de 2e helft op het middenveld op een vreselijke manier, concentrao bedacht dat het hoofd van messi eigenlijk op een andere plek hoorde te zitten, pepe ging doelbewust op de hand van messi staan, carvalho trapt messi, zonder énige intentie om de bal te raken, van achter neer. Jij ziet dit werkelijk wekelijks in de italiaanse competitie? Misschien als je 15 wedstrijden kijkt, maar dit gebeurd allemaal in 1 wedstrijd onder de bezielende leiding van mourinho.

Elftallen van mourinho hebben altijd nare trekjes. Zijn porto speelde ordinair countervoetbal, zijn chelsea speelde vréselijk voetbal en zijn inter speelde ook ordinair counter voetbal. Zijn real speelt dan weer op z'n chelsea's, vreselijk. Buiten dat deze man respect verdient om de resultaten die hij wel degelijk haalt, is het een vreselijke man. Ik vind het gewoon naar om naar te kijken. Toen hij van chelsea naar madrid ging zei hij dat hij ging aanvalllen met madrid, en daar had ik toen nog enige hoop op, maar inmiddels kan mourinho bij mij niets meer goed doen.
HR
Daar bovenop komt de inconsequentie van Mourinho. Hij was voor mannelijk voetbal, bij Barca stellen ze zich aan. Toch zie ik bij Real vorige week nog Arbeloa omhoog vallen na een overtedinkje van niks, Di Maria is een goede voetballer die ook heel makkelijk valt, Ronaldo lag tegen Mallorca ook een keer of 5 om niks op de grond te klagen. In de samenvatting die nu op Sport1 is van de laatste Classico zie je Ramos om rood vragen voor Pique waar hij geel voor krijgt. Dit Real is gewoon geen leuke ploeg, als een ander hun wat doet is de wereld te klein en als Real wat doet wordt alles goed gepraat.

Zidane: 'Pepe naast het veld een heel brave jongen'

20/01/2012 17:48

Pepe en in minder mate trainer José Mourinho kregen het voor hun kiezen na de nederlaag van Real Madrid tegen Barcelona. Zinedine Zidane neemt het op voor het tweetal.

Pepe ging woensdag tijdens het bekerduel met Barcelona (1-2) op de hand van Lionel Messi staan. Hoewel de Portugese international zijn onschuld betuigde, was de actie voer voor bijtende kritieken.

In de ogen van Zidane, technisch directeur bij Real Madrid, is dat onterecht. 'Pepe is naast het veld een heel brave jongen. Maar op het veld gaat hij tot het uiterste. Door zijn zegedrang maakt hij wel eens fouten, want hij geeft zich helemaal. Hij heeft zich trouwens verontschuldigd voor wat hij heeft gedaan.'

De Franse oud-international neemt ook Mourinho in bescherming. De Portugese coach kreeg na weer een nederlaag tegen de aartsrivaal ook de nodige kritiek. 'Hoe kan je nu beweren dat Real een andere trainer nodig heeft? Zijn ze misschien gek geworden? Kijk naar de statistieken die Mourinho kan voorleggen sinds hij hier is. Die zijn indrukwekkend', aldus Zidane.

VI

Een voor een vallen ze door de mand. Resultaat goed, dan is alles geoorloofd.

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 21 januari 2012 21:52:52).]
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Villas-Boas schreef:

(...)

Haha Ronaldo is vorig jaar topscorer geworden van Spanje en van Europa, tuurlijk kan het ook wel wat beter maar een Ronaldo is ook afhankelijk van de taktiek die gespeeld wordt.
Ik vind Ronaldo nog met kop en schouders boven de rest van Real eruit steekt.

HR
De taktiek van Real is Ronaldo zoveel mogelijk laten schieten.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

fluwelen linker schreef:

(...)

De taktiek van Real is Ronaldo zoveel mogelijk laten schieten.
HR
Onzin.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Villas-Boas schreef:

(...)

Onzin.
HR
Waarom is er dan niemand die eens een keer tegen hem zegt: "Christiano. Doe eens een keer niet." ???
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

fluwelen linker schreef:

(...)

Waarom is er dan niemand die eens een keer tegen hem zegt: "Christiano. Doe eens een keer niet." ???
HR
Kijk aub eens naar de wedstrijden van Real en als je dan serieus commentaar kan leveren dan ga ik daar serieus op in goed?
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Villas-Boas schreef:

(...)

Kijk aub eens naar de wedstrijden van Real en als je dan serieus commentaar kan leveren dan ga ik daar serieus op in goed?
HR
Kom op, je weet donders goed wat FL bedoelt, ook overdrijft hij een beetje. Hoe vaak schiet CR niet, of probeert hij te schieten, in plaats van een misschien betere oplossing to zoeken?
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Amsterhammer schreef:

(...)

Kom op, je weet donders goed wat FL bedoelt, ook overdrijft hij een beetje. Hoe vaak schiet CR niet, of probeert hij te schieten, in plaats van een misschien betere oplossing to zoeken?
HR
Zoals ik zei is de taktiek van Real Madrid erg counter gericht, daarin moet hij dat waarschijnlijk wel doen, het levert hem niet voor niets de topscorers titel op en hij staat er nu wederom goed voor.

Mourinho heeft van Cristiano een echte counter spits gemaakt en maakt hij onwijs veel goals, als Real Madrid dominant speelt zal Ronaldo ook nog vele malen beter spelen.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 21 januari 2012 23:07:07).]
HR
HR

Thufir Hawat
Internationale topspeler

Reg.: 20 mei 2000

the farmer schreef:

Een voor een vallen ze door de mand. Resultaat goed, dan is alles geoorloofd.
HR
Wat verwacht je dan van iemand die 12 rode kaarten bij elkaar heeft gesprokkeld in zijn carrière?
HR
HR

0634
Administrator

Villas-Boas schreef:

HR
Pech? Hoezo is dat pech? Dat is een keuze die is gemaakt door Mourinho. Dat is allesbehalve pech. Bovendien is het een manier van spelen waarin Ronaldo natuurlijk juist kan excelleren met zijn snelheid en atletisch vermogen. Ideaal voor hem. Misschien heeft hij wel het 'geluk' dat Mourinho zo speelt, want in het Barca-systeem zou Ronaldo een stuk minder tot zijn recht komen.

Van de film schreef:
HR
Nou, dat ben ik wel met je eens. Mourinho verrijkt het voetbal niet met zijn visie, effectiviteit kan hem echter niet ontzegt worden. Bij Porto kon ik me het behoudende goed voorstellen: relatief kleine ploeg die het tegen op papier betere ploegen moet opnemen, dan is er wat voor te zeggen. En als je daarmee de CL wint, is dat gewoon razend knap.

Maar met dit materiaal moet hij natuurlijk dominant, aanvallend voetbal kunnen spelen. Feitelijk is het een schande dat iemand als Pepe sowieso in aanmerking komt voor een basisplek, hij heeft meer te zoeken in een kliniek voor dwangmatige agressiebeheersing. Mourinho heeft belachelijk goede spelers, maar Ozil zit gewoon te banken tegen Barca. Tja... dood- en doodzonde. Een speler als Ozil moet zich ook gewoon af gaan vragen wat hij, los van de club en het geld, te zoeken heeft bij een vereniging waar Mourinho de scepter zwaait. Je kan als sierlijke en creatieve geest, beter op zoek gaan naar club met een bijpassende trainer.

Van huis uit heb ik geen enkele voorkeur voor Barca of Real, maar door de spelintentie van de laatste jaren neig ik steeds meer naar Barca. Dat is zonde, want als club is Real niks minder natuurlijk. Real moet wellicht Joachim Löw maar eens aan gaan trekken als volgende coach. Met zo'n budget en bijpassende selectie kan die er vast wel iets van breien.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 22 januari 2012 09:13:15).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

0634 schreef:

Pech? Hoezo is dat pech? Dat is een keuze die is gemaakt door Mourinho. Dat is allesbehalve pech. Bovendien is het een manier van spelen waarin Ronaldo natuurlijk juist kan excelleren met zijn snelheid en atletisch vermogen. Ideaal voor hem. Misschien heeft hij wel het 'geluk' dat Mourinho zo speelt, want in het Barca-systeem zou Ronaldo een stuk minder tot zijn recht komen.

HR
Omdat Ronaldo naar mijn inziens veel beter zou kunnen zijn als het team dominant voetbal zou spelen.

JIj zegt van niet en ik van wel.
HR
HR

0634
Administrator

Villas-Boas schreef:

(...)

Omdat Ronaldo naar mijn inziens veel beter zou kunnen zijn als het team dominant voetbal zou spelen.

JIj zegt van niet en ik van wel.
HR
Inderdaad. Begrijp me goed: ik sluit me niet aan bij de mensen die impliceren dat CR niet goed zou zijn voor Real want ik blijf hem een fenomeen vinden. Maar wel een fenomeen dat ruimte nodig heeft en niet van gepiel in de kleine ruimte houdt. Voor de goede orde: hij is ook technisch gezien een uitstekende speler, dus feitelijk kan hij in de meeste systemen wel wat betekenen, maar ik denk wel dat hij met veel ruimte veruit het beste zal renderen, want de man is een buitengewone atleet.

Bovendien moet hij een volledig vrije rol krijgen en geen opdrachten meekrijgen natuurlijk. Zijn karakter staat niet toe dat er opdrachten uitgevoerd moeten worden. Dat maakt hem bij voorbaat ongeschikt voor een aantal systemen.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 22 januari 2012 09:48:31).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

0634 schreef:

(...)

Inderdaad. Begrijp me goed: ik sluit me niet aan bij de mensen die impliceren dat CR niet goed zou zijn voor Real want ik blijf hem een fenomeen vinden. Maar wel een fenomeen dat ruimte nodig heeft en niet van gepiel in de kleine ruimte houdt. Voor de goede orde: hij is ook technisch gezien een uitstekende speler, dus feitelijk kan hij in de meeste systemen wel wat betekenen, maar ik denk wel dat hij met veel ruimte veruit het beste zal renderen, want de man is een buitengewone atleet.

Bovendien moet hij een volledig vrije rol krijgen en geen opdrachten meekrijgen natuurlijk. Zijn karakter staat niet toe dat er opdrachten uitgevoerd moeten worden. Dat maakt hem bij voorbaat ongeschikt voor een aantal systemen.
HR
Ik denk juist dat hij zelfs in het Barcelona systeem perfect zou zijn en misschien nog wel beter zal renderen.
Maar helaas zullen we het nooit meemaken of Ronaldo daar wel of niet in zou passen.

Dat laatste wat je zegt is puur wat je denkt, en absoluut niet op de waarheid gericht.
Ik zou niet weten waarom Ronaldo niet in dienst van een team kan spelen met daarbij opdrachten.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,4% dat FC Groningen wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!