Ajax Netwerk
zaterdag 2 augustus 2014 - 10:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 151 »

HR
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Vaart erin schreef:

:)
HR
Dat beest is ziek en dient afgemaakt te worden.

Rooney over Pepe: Pepe. What an idiot. Sometimes people wind u up", twitterde de aanvaller van Manchester United. En na de winnende treffer van Eric Abidal: "Haha. That goal serves pepe right."

Mourinho over Pepe ; "Ik heb de televisiebeelden niet gezien. Als er sprake is van een bewuste stap op de hand van Messi, dan is dat verwerpelijk.

Xavi over Pepe; "Zijn gedrag is betreurenswaardig. De logica is ver te zoeken, maar goed..."
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 oktober 2002

Robery schreef:

Hij moet wel want anders wordt het weer 5-0. Mourinho is als enige in staat om af en toe zand in de barcelona machine te strooien door middel van negatief,verdedigend antivoetbal.
HR
Tis hem drie maal van de zoveel wedstrijden gelukt om van Barca te winnen.

In zijn Chelsea tijd heeft hij er zeker 4x tegengespeeld (minimum).

In zijn Inter tijd - 4x

In zijn Real tijd - inmiddels al 10x ofzo?

Bij elke werknemer heeft hij er 1x van gewonnen.
Maar iedereen herinnert zich altijd die knockout wedstrijden in de CL het beste.

Ik denk dat de hype van de 'tactiek tegen Barca' wel afgelopen is.

Barca heeft in de afgelopen 8 jaar, geleerd om met dit soort tegenstanders om te gaan.

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 19 januari 2012 11:06:49).]
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003

27 procent bal gisteren....in eigen huis
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Van Damn schreef:

HR
Het lijkt wel het ajax onder jol :B.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Van de film schreef:

(...)

Much to learn, they have :B.
HR
A Jedi, they need. :B
HR
HR

Van de film
Legende

Amsterhammer schreef:

A Jedi, they need. :B
HR
Real heeft in elk geval al een dark jedi, das pepe :B.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Onvoorstelbaar dat Real de wedstrijd met 11 man beeindigte. Ze hadden heel makkelijk twee of drie keer rood kunnen en moeten krijgen. Ben benieuwd naar de reactie van onze grote Real vriend.

HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Real Madrid = schande voor het voetbal.
HR
HR

Van de film
Legende

JC-14 schreef:

HR
Dat valt nou ook wel weer mee, ze hebben er ook rasvoetballers als ozil en di maria lopen. Maar die trainer plus pepe is gewoon schandalig.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Het valt niet mee, Film. Ozil + Kaka + Di Maria op de bank. Dat kan toch niet.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

JC-14 schreef:

HR
Kruip jij maar lekker onder je steen terug.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Het is gewoon dieptriest, Madridista. De reputatie van je club wordt besmeurd. Vroeger stond Real Madrid voor fatsoenlijk gedrag en goed voetbal. Tegenwoordig staat er stel tuig op het veld dat niet kan voetballen. Dit is echt het dieptepunt in de geschiedenis van Real Madrid in mijn beleving.
HRHR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

JC-14 schreef:

Het is gewoon dieptriest, Madridista. De reputatie van je club wordt besmeurd. Vroeger stond Real Madrid voor fatsoenlijk gedrag en goed voetbal. Tegenwoordig staat er stel tuig op het veld dat niet kan voetballen. Dit is echt het dieptepunt in de geschiedenis van Real Madrid in mijn beleving.
HR
De hele Clásico is gewoon ontsierd de laatste jaren. Waar is de waardigheid gebleven? Zulke kanonnen van clubs dienen elkaar te respecteren. Maar het probleem is denk ik tweeledig: Real heeft een soort fobie gekregen, een obessie van deze wedstrijd gemaakt, terwijl Barcelona lijdt aan een de oneindige stroom opgestoken duimen overal, dat hele mechanisme raakt oververhit. Het zit teveel verstrengeld in elkaar.

Er zou gewoon eens een chique diner moeten plaatsvinden met (delegaties van) beide ploegen en clubs. Met tijdens het toetje een vertoning van een compilatie van pakweg de laatste drie jaar.

En die vier dagbladen maken het er allemaal niet fraaier op. Niemand kan dit toch meer leuk vinden? Ik kijk alleen nog maar uit angst iets belangrijks of moois te missen.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

J.Ullrich schreef:
Met tijdens het toetje een vertoning van een compilatie van pakweg de laatste drie jaar.
HR
Zodat Pepe al rollebollend over de dinertafel gaat en wanhopig een Barcelona speler in het gezicht probeert te schoppen?
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

martijndepro schreef:

(...)

Zodat Pepe al rollebollend over de dinertafel gaat en wanhopig een Barcelona speler in het gezicht probeert te schoppen?
HR
Nee, die zou in het geniep al met z'n vork iemand een oog uit proberen te steken ;).

Maar even serieus: Pepe is een grove schending van de waardigheid van Real Madrid ja.

Nog een vraagje aan de madridistas: wat denken jullie van dat gehaaste spel? Barcelona zette de boel wel redelijk vast, maar toch hoefde de bal volgens mij niet per se steeds in twee seconden voorin te zijn. Al dat balverlies kost veel te veel kracht als je het mij vraagt. Onnodig?
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 8 augustus 2003

Nou nou zeg Pepe is dan wel een schande voor het voetbal, maar Real heeft genoeg uitstekende spelers om het Barca moeilijk te maken. Moet die drol van een Mourinho gewoon eens ballen tonen en een aanvallend Madrid het veld insturen. Barca is echt wel kwetsbaar (oa tegen Arsenal), vooral als je ze onder druk zet, zodat ze niet alle tijd hebben om te zoeken naar een gaatje. Verdediging van Barca is gewoon niet top en de aanvallers van Real, indien goed opgesteld, horen bij de wereldtop...1 plus 1 is 3 toch B)

De return is dat aanstaande woensdag?
HR
HR

afcavooraltijd
International

Reg.: 19 juli 2011

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nCX3ALsIIOs

Het kan nog erger jongens

[Dit bericht is veranderd door afcavooraltijd (op 19 januari 2012 19:38:10).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Van Damn schreef:

HR
Met meer punten als de Boer :D
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

afcavooraltijd schreef:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nCX3ALsIIOs

Het kan nog erger jongens
HR
Klopt, het kan nog erger:

Voor de rest heb ik maar 1 reactie op het hele clasico verhaal: :\( Triest!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Is niet meer relevant, wat er gister is gebeurt met Pepe moet keihard aangepakt worden, mocht Real nog enig fatsoen in hun reet hebben dan schorsen ze die Pepe gewoon keihard.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Villas-Boas schreef:

Is niet meer relevant, wat er gister is gebeurt met Pepe moet keihard aangepakt worden, mocht Real nog enig fatsoen in hun reet hebben dan schorsen ze die Pepe gewoon keihard.
HR
Wat is niet meer relevant? Filmpje met Juanito of filmpje van een compleet losgeslagen Barca met Maradona voorop?

Voor de rest, Pepe zou zelf zijn conclusie moeten trekken!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Wat is niet meer relevant? Filmpje met Juanito of filmpje van een compleet losgeslagen Barca met Maradona voorop?

Voor de rest, Pepe zou zelf zijn conclusie moeten trekken!
HR
Beide filmpjes het gaat nu om Pepe bovenstaande filmpjes zijn niet meer relevant, feit is dat het om een losgeslagen Pepe die iedere wedstrijd toch wel eigenlijk goed is weggekomen.

Elke classico gaat het weer mis bij hem, spaanse bond moet iemand inhuren die alleen die Pepe in de gaten houdt en de scheids daarvan op de hoogte brengt.

Pepe is te dom om eigen conclussies te trekken, deze jongen moet begeleid worden naar het eerste beste slachthuis en afgemaakt te worden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ik weet niet of dat ie te dom is, en ik ben het niet met je eens dat ie geslacht moet worden, iedereen heeft recht op leven... ;) Hij is wel voer voor gedragsdeskundigen en psychologen, wat gaat er bij die jongen mis als hij tegen Barca speelt, want laten we wel wezen, hij gaat toch vooral in deze wedstrijden over de scheef.

Ik wens nooit iemand dood, dus ook Pepe niet, gaat me ook iets te ver, maar hij zou er goed aan doen om tegen Mou te zeggen: Stel me tegen Barca niet meer op. Zelfbescherming, aan de andere kant, ook Mou heeft een verantwoording en ook hij kan zeggen: Jij speelt even niet. Hij heeft ene Varane achter de hand, die net zo goed zoniet beter is als Pepe.

Verliezen? Kan ik mee leven, als het maar voetballend gebeurt... :\(

Overigens, het laatste wat nou moet gebeuren is dat spelers van welke club ook (Real/Barca) zich nu in de media laten provoceren tot uitspraken, zoals bv Piqué gisteren heeft gedaan. Het is nu niet gewenst met het oog op de return. Uitspraken kunnen het vuurtje weer opstoken, goed dat Pep dat inziet en zijn spelers tot de orde roept daarin. Mou heeft aan zijn kant hetzelfde gedaan.

Zojuist een persverkalring van Pepe...
Ik heb het niet expres gedaan en bied mijn excuses aan Messi aan als deze zich aangevallen voelt. Ik verdedig de kelueren van mijn club met alles wat ik heb en heb op geen enkel moment de bedoelimg om iemand willens en wetens pijn te doen"....

Tuurlijk Pepe, zolang je het zelf gelooft.... :\(

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 19 januari 2012 21:20:57).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Siempre Real schreef:

Ik weet niet of dat ie te dom is, en ik ben het niet met je eens dat ie geslacht moet worden, iedereen heeft recht op leven... ;) Hij is wel voer voor gedragsdeskundigen en psychologen, wat gaat er bij die jongen mis als hij tegen Barca speelt, want laten we wel wezen, hij gaat toch vooral in deze wedstrijden over de scheef.
HR
Die wedstrijd dat hij helemaal over de schreef ging en iets van tien wedstrijden schorsing kreeg was niet tegen Barca. Real had hem toen al moeten ontslaan trouwens. Ik hoorde van een Spaanse vriend dat dat nu ook wordt gesuggereerd in de Spaanse pers. Enig idee of er maatregelen zullen komen vanuit Real, of doen ze er niks aan net zoals aan hun oogprikkende trainer?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 10,6% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!