Ajax Netwerk
zondag 20 april 2014 - 15:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 151 »

HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 17 september 2005

quote:HR
Robehr schreef:

Ik heb het al vaker gezegd. Ronaldo heeft nu in twee competities bewezen top te zijn. Ik zie Messi er geen 30 scoren in de Premier League.
HR
Tsja waar baseer je dit in godsnaam op? Het slaat natuurlijk nergens op, we zouden er alleen achter komen als Messi daadwerkelijk in Engeland gaat voetballen...
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

AFCA3STERREN schreef:

(...)

Tsja waar baseer je dit in godsnaam op? Het slaat natuurlijk nergens op, we zouden er alleen achter komen als Messi daadwerkelijk in Engeland gaat voetballen...
HR
Omdat hij het atletisch vermogen mist voor Engeland. Ook heeft ie daar geen twee van de drie beste middenvelders ter wereld achter zich staan. Ik vind dan ook dat Ronaldo de meest complete speler is van de twee.
HR
HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 januari 2008

DarkChild schreef:

(...)

Toch wel een groot speler hoor. Je kan hem verafschuwen om zijn maniertjes of houding, maar voetballen kan ie als de beste.

Het zit hem ook in de manier waarop hij benaderd wordt. Lees ik gisteren op Belgische teletekst (ik kijk alles ;)) dat Ronaldo stelde: "Ik ben vooral blij dat we goed speelden. Mijn goals zijn niet zo belangrijk, de zeges wel", moet er toch weer worden afgesloten met: "zei Ronaldo, met een cliché"
HR
Je slaat de spijker op zijn kop! Als Messi zoiets zegt staat er zoiets bij als "sprak Messi, bescheiden zoals altijd".

Ik lees overigens net op de website van AS dat CR nog 1 doelpunt verwijderd is van het totaal van 104 van Ronaldo (de Nazario Lima, je weet wel) alleen had laatstgenoemde daar 164 wedstrijden voor nodig, de teller van CR staat op 104 na 105 wedstrijden.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 8 november 2011 15:09:03).]
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Madridista schreef:

Je slaat de spijker op zijn kop! Als Messi zoiets zegt staat er zoiets bij als "sprak Messi, bescheiden zoals altijd".

Ik lees overigens net op de website van AS dat CR nog 1 doelpunt verwijderd is van het totaal van 104 van Ronaldo (de Nazario Lima, je weet wel) alleen had laatstgenoemde daar 164 wedstrijden voor nodig, de teller van CR staat op 104 na 105 wedstrijden.
HR
Over dat 1e moet ik je inderdaad gelijk geven dat denk ik ook. Overigens wil ik wel benadrukken (ook al heb ik niet veel met Madrid door hoofdzakelijk Mourinho) dat Ronaldo echt een klasbak is. Die jongen steekt samen met Messi zeker boven de rest uit, Madrid heeft de pech met Barca. Want wanneer die er niet waren zou Real alles winnen, wat er te winnen is. Mag natuurlijk ook wel gezien de vele miljoenenaankopen die elk jaar weer gedaan worden, maar dat terzijde.....
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Madridista schreef:

HR
Dus Ronaldo gaat Ronaldo evenaren? Knap, van Ronaldo.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Drie Kruizen schreef:

(...)

Dus Ronaldo gaat Ronaldo evenaren? Knap, van Ronaldo.
HR
Ronaldo is dan ook beter dan Ronaldo. Tis dat laatstgenoemde Ronaldo voor Bra speelde en eerstgenoemde Ronaldo voor Por waardoor je net zoals met Messi altijd wel het wk(/ek) argument zal moeten aanhoren. Hoewel trouwens, als ik 4 favorieten moet noemen voor komende zomer zou ik Por samen met Spa, Dui en Ned noemen.
HR
HR

Madridista
Idool

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Ronaldo is dan ook beter dan Ronaldo. Tis dat laatstgenoemde Ronaldo voor Bra speelde en eerstgenoemde Ronaldo voor Por waardoor je net zoals met Messi altijd wel het wk(/ek) argument zal moeten aanhoren. Hoewel trouwens, als ik 4 favorieten moet noemen voor komende zomer zou ik Por samen met Spa, Dui en Ned noemen.
HR
Tja, Messi had de pech (bij het laatste WK dan) dat hij een volledig geschifte trainer had. Die liet Zanetti en Cambiasso thuis. Normaal gesproken zou Argentinië een team op de been moeten kunnen brengen dat om de hoofdprijs mee kan doen. Bij Portugal heb ik daar zo mijn twijfels over.
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Ik vind het echt jammer hoor want in mijn ogen is de Braziliaanse Ronaldo lichtjaren beter dan de Portugees. Niet dat ik Cristiano slecht vind, het is waarschijnlijk de compleetste voetballer van deze periode. Een speler die alles beheerst.
Maar de Braziliaanse Ronaldo was meer dan een voetballer voor me, meer een icoon en het prototype van de perfecte spits. In mijn ogen dan.
HR
HR

Kiro
Ballenjongen

Reg.: 30 augustus 2009

Ik beschouw de Braziliaanse Ronaldo ook als een icoon. Weet nog dat ik elke zondagavond voor de TV zat, kijkend naar Ronaldo die de zoveelste voor Barca erin schiet. Fysiek ijzersterk, mooie techniek en een pure spits. Maar als ik eerlijk ben, beschouw ik C. Ronaldo toch als de betere voetballer. Waarom kan ik niet goed beschrijven, waarschijnlijk omdat ik hem wat veelzijdiger vindt en technisch nog even een klasse beter. Weggeplukt uit Portugal door Ferguson op advies van zijn spelers, vervolgens daar de show stelen, voor een gigantisch bedrag naar een slecht draaiend Madrid, daar vervolgens ook weer uitgroeien tot de vedette. Ik zie eerlijk gezegd niemand hem dat nadoen. Dat maakt hem voor mij de beste speler ter wereld.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Miquell schreef:

Ik vind het echt jammer hoor want in mijn ogen is de Braziliaanse Ronaldo lichtjaren beter dan de Portugees. Niet dat ik Cristiano slecht vind, het is waarschijnlijk de compleetste voetballer van deze periode. Een speler die alles beheerst.
Maar de Braziliaanse Ronaldo was meer dan een voetballer voor me, meer een icoon en het prototype van de perfecte spits. In mijn ogen dan.
HR
In mijn ogen ook. Ronaldo had dat magische, dat ongrijpbare, dat maar weinig spelers hebben. Christiano ronaldo vind ik een lelijke voetballer om naar te kijken, maar uiteraard is dat gevoelsmatig.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Van de film schreef:

(...)

In mijn ogen ook. Ronaldo had dat magische, dat ongrijpbare, dat maar weinig spelers hebben. Christiano ronaldo vind ik een lelijke voetballer om naar te kijken, maar uiteraard is dat gevoelsmatig.
HR
Ik had altijd een zwak voor Romario. B)
HR
HR

Van de film
Legende

Amsterhammer schreef:

Ik had altijd een zwak voor Romario. B)
HR
Bij dat soort spelers ziet het er altijd uit alsof het helemaal geen moeite kost. Bij C. ronaldo zie je hem moeite doen om ballen aan te nemen of om hard te lopen, ik vind dat er niet uit zien.
HR
HR

Madridista
Idool

Van de film schreef:

(...)

Bij dat soort spelers ziet het er altijd uit alsof het helemaal geen moeite kost. Bij C. ronaldo zie je hem moeite doen om ballen aan te nemen of om hard te lopen, ik vind dat er niet uit zien.
HR
Messi, dat ziet er pas echt niet uit, heb je wel eens gezien hoe die loopt als hij niet versnelt?? Zijn voeten een beetje naar buiten als Pipo. Hetgeen natuurlijk niet wegneemt dat hij een fantastische speler is. En bij Romario zag het er inderdaad uit of het geen moeite kostte omdat hij ook vrijwel geen arbeid verrichte, een superspits maar o zo lui.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Madridista schreef:

Messi, dat ziet er pas echt niet uit, heb je wel eens gezien hoe die loopt als hij niet versnelt?? Zijn voeten een beetje naar buiten als Pipo. Hetgeen natuurlijk niet wegneemt dat hij een fantastische speler is. En bij Romario zag het er inderdaad uit of het geen moeite kostte omdat hij ook vrijwel geen arbeid verrichte, een superspits maar o zo lui.
HR
Ik vind messi idd ook geen mooie speler, of tenmisnte, niet meer, want hij is nu veel geblockter dan in het begin. In het begin was het meer een aal. Wel weer typisch dat je meteen over messi moet beginnen wanneer we het over de lelijke ronaldo hebben.
HR
HR

Madridista
Idool

Zo vreemd is het niet hoor, ongeveer de hele wereld(sport)pers en vrijwel alle fans maken die vergelijking. Overigens had Ronaldo daar in een interview met Kicker nog wel een aardige opmerking over; volgens hem was het vergelijken van Messi met Ronaldo hetzelfde als Porsche met Ferrari vergelijken. Of Ronaldo lelijk is kan ik trouwens niet goed beoordelen, I don’t swing that way.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Real Madrid lekt verlanglijstje met jonge topvoetballers

15/11/2011 13:48

Real Madrid heeft een lijst gelekt met daarop de namen van vijf toptalenten die voor 2014 in het Santiago Bernabéu moeten spelen. De spelers hebben nu al een hoge marktwaarde maar dat mag geen obstakel vormen in het ambitieuze project.

De doorgaans goed ingevoerde krant Marca legde beslag op de lijst waarop een vijftal spelers prijken die hun twintigste levensjaar nog moeten vieren. Onder de naam Operación Madrid 2014 vouwt De Koninklijke de plannen voor de komende jaren uit.

Op de lijst prijken de namen van Mario Götze (spelverdeler Borussia Dortmund), Eden Hazard (vleugelspeler van Lille), Iker Muniain (aanvaller van Athletic de Bilbao), Rafael Alcántara (de jongere broer van Barcelona-speler Thiago en naar verluidt een nog groter talent) en Arsenal-middenvelder Jack Wilshere.

De strategie om jonge spelers te halen wordt verdedigd met de stelling beter een speler van twintig halen voor dertig miljoen euro dan een van 28 die zeventig miljoen euro moet kosten. Of Real Madrid al contact heeft gezocht met de talenten is vooralsnog onbekend. Hazard verklaarde dat het tijd is voor een nieuwe stap in zijn carrière terwijl Wilshere bekend maakte de rest van zijn loopbaan bij The Gunners te willen blijven.

VI

Iker Muniain speelde mee tegen Barca in de wedstrijd die 2-2 eindigde, die gast is bijna niet van de bal te krijgen, geweldige aanname, kan passeren. Het is dat Barca al zo'n goed bezet middenveld heeft anders zag ik hem graag komen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Real gaat nu toch naar de fase van de jonge Spaanse talenten?Dus die lijst klopt niet of Real klopt niet.
HR
HR

Madridista
Idool

Real gaat langzaam aan wat talenten inpassen, ze hebben nergens gezegd dat ze niemand meer gaan kopen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Talenten kan je ook kopen.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Die Götze moet toch vooral lekker in Duitsland blijven vind ik (zelfde geldt voor jongens als Schürrle et cetera) en eindigen bij Bayern München. Goed voor het Duitse voetbal en helemaal voor die jongens zelf denk ik. Bij Real moet je nog maar afwachten of je echt slaagt en anders verdwijn je via de achterdeur naar bijvoorbeeld Everton. Ik denk dat dit soort gasten meer kans van slagen hebben bij een Duitse topclub dan een Engelse of Spaanse.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 16 november 2011 12:27:48).]
HR
HR

Madridista
Idool

Tja, maar de roep van Madrid of Barça is sterk, de PD is leuker dan de Bundesliga, het geld in Spanje is beter, het weer mooier, het eten lekkerder (of je moet van Sauerkraut mit Eisbein houden) En met Özil en Khedira gaat het ook zo slecht niet bij Madrid.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Persoonlijk ben ik meer van het Duitse eten, maar daar draait het nou niet om maar Duitsers zijn over het algemeen wel traditionele mensen. Kijk maar naar Beierse Duiters.

Dat het weer et cetera lekkerder is, vind het zelf te warm daar, staat wel vast. Dat de inkomens wat hoger liggen is ook een feit en, mocht ik voetballer zijn, dan zou ik ook denken van hmm Real of Barcelona hebben met m'n manager gesproken en ik kan nu weg bij Dortmund...Tja lastig.

In Spanje heb je een top 2, een gigantisch gat en dan een aantal teams die mee kunnen doen voor de overige Europese plaatsen. De Duitse top is wat breder en is er meer plaats voor uitzonderingen (Dortmund, Leverkussen, Schalke, HSV kan normaal gesproken ook lang meedoen).

Özil is van buitencategorie en voor mij stond het wel vast dat hij ging lukken daar. Er zijn er ook zat die zomaar weer weg moesten (Sneijder, v/d Vaart) die bij de clubs waar ze nu spelen wel excelleren.

Maar goed ze moeten het natuurlijk vooral zelf weten en zou het ook wel snappen als ze voor de PD kiezen, maar ik zou zeggen: vooral niet doen of denk er in ieder geval goed over na. Bayern M. is ook een hele mooie traditionele club die ook nog eens financieel gezond is. Niet dat dat hun wat zal uitmaken maar toch.

Ach ja, ik denk nou eenmaal heel vaak anders als de rest van Nederland. Geld is voor mij minder belangrijk dan een goede werkomgeving. Wat niet wil zeggen dat ik het voor nop doe.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Hahaha zag het filmpje vandaag Mourinho die zich zo laat gaan geweldig

HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Real Madrid is even bezig met een pak slaag!
HR
HR

Madridista
Idool

4-0 na 20 minuten, gaat lekker.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,9% dat Heracles Almelo wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!