Ajax Netwerk
zondag 21 september 2014 - 08:05                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 151 »

HR

Notlupus
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 februari 2010

0-4, Ruud buiten de basis, haha na al die praatjes van hem.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005

Lekker goaltje van Ronaldo hoor, die 0-4 B)
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2009

Na Barcelona wordt op dit moment volgens mij het voetbal van het hoogste niveau gespeeld door Real Madrid, daarna door Manchester City. Zo verdedigend zijn die Mancini en Mourinho nu ook weer niet. Ik hoop dat Real Madrid het ook aandurft om tegen Barcelona binnenkort er gewoon op te klappen. Druk zetten op de laatste lijn en durven voetballen. Natuurlijk gaat het weer op het scherpst van de snede worden en zal er hier en daar wel weer flink uitgedeeld worden, maar zoals Real Madrid in the Copa finale de eerste helft probeerde te spelen zie ik ze het liefst tegen Barcelona spelen. Dan wordt het een heerlijke wedstrijd. Ik acht Real de grote underdog, maar ook weer niet geheel kansloos in dat geval.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Bevochten overwinning van Madrid in moeilijke uitwedstrijd.

Het zou mij niet verbazen als Barcelona dit jaar tweemaal van Madrid wint, maar geen kampioen wordt. Ik denk dat Mourinho's tweede seizoen weer weinig puntverlies gaat betekenen.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

ik denk ook wel dat Real Madrid kampioen word, ze presteren constant en denk dat Real Madrid aan het eind "gewoon" kampioen wordt.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Tja, ik weet het niet, ik denk nog steeds dat Barcelona een beter ingespeeld elftal is. Dat gezegd hebbende kan het natuurlijk wel zo zijn dat Madrid kampioen wordt, er zit niet zo veel licht meer tussen.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

quote:HR
Madridista schreef:

Tja, ik weet het niet, ik denk nog steeds dat Barcelona een beter ingespeeld elftal is. Dat gezegd hebbende kan het natuurlijk wel zo zijn dat Madrid kampioen wordt, er zit niet zo veel licht meer tussen.
HR
Barcelona is nog steeds veel verder en dat zul je onderling wel weer gaan zien. Ook in de Cl dicht ik Barca veel meer kansen toe. Echter, de honger bij Real voor de titel lijkt me groter en ondanks dat ik ze max. 1 punt uit de wedstrijden tegen Barca toedicht, denk ik dat Real buiten die wedstrijden maar zeer zeer weinig punten gaat laten liggen. Het is een Mourinho machine geworden, en die verliezen zelden veel punten.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Vamos Real! 3 punten pakken met het liefst een grote uitslag. Kunnen we een 0-0 ook nog hebben in Lyon.
HR
HR

Madridista
Idool

Tis waarschijnlijk vloeken in de Barça-kerk maar ik heb een aantal wedstrijden van die gasten gezien, zowel dit seizoen als vorig seizoen en ik vind het grote gedeeltes van zo'n wedstrijd fokking saai. De bal 300 keer rondspelen op eigen helft; ik krijg het er niet warm van.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Wij horen natuurlijk met z'n allen vanavond op een klinkende Real overwinning te hopen! ;B
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Klinkend was het niet maar bij vlagen wel heel erg genieten van Ozil en Ronaldo had ook een paar prachtige bewegingen. De cijfers van dit Madrid in Europa zijn verbluffend. Nog geen tegendoelpunten gewoon, mede dankzij een wereldkeeper moet wel gezegd worden.
Ik hoop niet dat wij 0-0 spelen tegen Lyon dan kan het nog best wel eens op doelsaldo aankomen.
Wat gebeurt er eigenlijk als het doelsaldo ook gelijk is tussen Ajax en Lyon. Word er dan geloot???
HR
HR

Willy Wonka
Internationale topspeler

Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Miquell schreef:

Klinkend was het niet maar bij vlagen wel heel erg genieten van Ozil en Ronaldo had ook een paar prachtige bewegingen. De cijfers van dit Madrid in Europa zijn verbluffend. Nog geen tegendoelpunten gewoon, mede dankzij een wereldkeeper moet wel gezegd worden.
Ik hoop niet dat wij 0-0 spelen tegen Lyon dan kan het nog best wel eens op doelsaldo aankomen.
Wat gebeurt er eigenlijk als het doelsaldo ook gelijk is tussen Ajax en Lyon. Word er dan geloot???
HR
Het lijkt me dat de resultaten tegen Zagreb dan weggestreept worden en er dan naar het puntenaantal en doelsaldo gekeken wordt. Als dat gelijk is zou ik het ook niet weten..
HR
HR

Willy Wonka
Internationale topspeler

Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Miquell schreef:

HR
Het lijkt me dat de resultaten tegen Zagreb dan weggestreept worden en er dan naar het puntenaantal en doelsaldo gekeken wordt. Als dat gelijk is zou ik het ook niet weten..
HRHR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Madridista schreef:

Tis waarschijnlijk vloeken in de Barça-kerk maar ik heb een aantal wedstrijden van die gasten gezien, zowel dit seizoen als vorig seizoen en ik vind het grote gedeeltes van zo'n wedstrijd fokking saai. De bal 300 keer rondspelen op eigen helft; ik krijg het er niet warm van.
HR
Welke potjes waren dat dan? Ik bedoel ik kijk Barca op gevoel, inschakelen wanneer je bij wijze van spreke weet dat dit ff belangrijk is, kan ook een simpele eerste CL pot thuis tegen een kleintje zijn maar bv in deze fase van de competitie santader mallorca gijon of noem ns wat ... tja. Het leuke aan Barca vind ik dat ze al jaren me zelden teleurstellen als voetballiefhebber met een duidelijke voorkeur voor Barca in Spanje en Iniesta en Messi wereldwijd.

Je kan het zo gek niet bedenken, bv dat ze een paar jaar terug ff een klein probleem hadden in hun CL poule en tegen latere winnaar Inter in eigen huis moesten aantreden, hoppa ff 25 minuten messsssscherp en met de 2-0 in de achterzak de pot gemoedelijk uitspelen voor de resterende 70 minuten, wetende dat je het weekend erop weer aan de bak moet. B)
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Ronaldo met zn 100e voor Real!

Viva Ronaldo!
HR
HR

Madridista
Idool

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Welke potjes waren dat dan? Ik bedoel ik kijk Barca op gevoel, inschakelen wanneer je bij wijze van spreke weet dat dit ff belangrijk is, kan ook een simpele eerste CL pot thuis tegen een kleintje zijn maar bv in deze fase van de competitie santader mallorca gijon of noem ns wat ... tja. Het leuke aan Barca vind ik dat ze al jaren me zelden teleurstellen als voetballiefhebber met een duidelijke voorkeur voor Barca in Spanje en Iniesta en Messi wereldwijd.

Je kan het zo gek niet bedenken, bv dat ze een paar jaar terug ff een klein probleem hadden in hun CL poule en tegen latere winnaar Inter in eigen huis moesten aantreden, hoppa ff 25 minuten messsssscherp en met de 2-0 in de achterzak de pot gemoedelijk uitspelen voor de resterende 70 minuten, wetende dat je het weekend erop weer aan de bak moet. B)
HR
een vrij recent voorbeeld vond ik de pot tegen Real Sociedad maar ook die tegen 10 man van Plzen was gewoon niet best. Kijk, positiespel kan heel mooi zijn maar best ook heel vervelend voor de neutrale toeschouwer. Vooral als de bal heen en weer gaat van 15 meter achter tot 15 meter vóór de middellijn en dat gedurende lange periodes.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Madridista schreef:

(...)

een vrij recent voorbeeld vond ik de pot tegen Real Sociedad maar ook die tegen 10 man van Plzen was gewoon niet best. Kijk, positiespel kan heel mooi zijn maar best ook heel vervelend voor de neutrale toeschouwer. Vooral als de bal heen en weer gaat van 15 meter achter tot 15 meter vóór de middellijn en dat gedurende lange periodes.
HR
Ik begrijp Barcelona wel, waarom zou je iedere keer volgas moeten geven dan? het weekend staat weer voor de deur en als de wedstrijd beslists is dan zou ik ook als ik 2 wedstrijden in een week speel, de bal rondspelen en wachten totdat ik het gaatje ziet.

is niets mis mee.
HR
HR

Madridista
Idool

Villas-Boas schreef:

(...)

Ik begrijp Barcelona wel, waarom zou je iedere keer volgas moeten geven dan? het weekend staat weer voor de deur en als de wedstrijd beslists is dan zou ik ook als ik 2 wedstrijden in een week speel, de bal rondspelen en wachten totdat ik het gaatje ziet.

is niets mis mee.
HR
In het geval van die laatste wedstrijd klopt dat misschien wel maar die tegen la Real ging gewoon om de punten in de PD.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Madridista schreef:

(...)

In het geval van die laatste wedstrijd klopt dat misschien wel maar die tegen la Real ging gewoon om de punten in de PD.
HR
Die wedstrijd is toch van 2 maanden geleden? maar goed toen stonden ze ook met 0-2 voor dacht ik en normaal gesproken is dat een gespeelde zaak.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Het is ook niet per se kritiek. Maar dat Barca voetbal is gewoon niet altijd spectaculair. Heel knap, ze zijn de beste van de wereld, superlatieven tekort, maar ik ben toe aan een spits. Aan een voorzet. Aan iemand bij de eerste paal, 2e paal en rand zestien. Niet het eindeloos pielen voor een gaatje en Messi die de bal ophaalt en dan de actie of combinatie opzet. Ondanks dat ik er veel respect voor heb, heb ik het voetbal wel gezien.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Het is ook niet per se kritiek. Maar dat Barca voetbal is gewoon niet altijd spectaculair. Heel knap, ze zijn de beste van de wereld, superlatieven tekort, maar ik ben toe aan een spits. Aan een voorzet. Aan iemand bij de eerste paal, 2e paal en rand zestien. Niet het eindeloos pielen voor een gaatje en Messi die de bal ophaalt en dan de actie of combinatie opzet. Ondanks dat ik er veel respect voor heb, heb ik het voetbal wel gezien.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

HR
HR

Madridista
Idool

En inmiddels zijn het er 103!! Grande Cristiano!
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Madridista schreef:

En inmiddels zijn het er 103!! Grande Cristiano!
HR
Toch wel een groot speler hoor. Je kan hem verafschuwen om zijn maniertjes of houding, maar voetballen kan ie als de beste.

Het zit hem ook in de manier waarop hij benaderd wordt. Lees ik gisteren op Belgische teletekst (ik kijk alles ;)) dat Ronaldo stelde: "Ik ben vooral blij dat we goed speelden. Mijn goals zijn niet zo belangrijk, de zeges wel", moet er toch weer worden afgesloten met: "zei Ronaldo, met een cliché"
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Ik heb het al vaker gezegd. Ronaldo heeft nu in twee competities bewezen top te zijn. Ik zie Messi er geen 30 scoren in de Premier League.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat FC Dordrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!