Ajax Netwerk
zondag 23 november 2014 - 09:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 151 »

HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

quote:HR
Madridista schreef:

Misschien steekt Madrid gewoon niet in zo'n hele goede vorm op het moment.
HR
Ik hoorde toevallig laatst wat klare taal van Drenthe mbt Mou en zn fetish met Barca. Kan rancune zijn maar miss broeit er wat in Madrid in de spelersgroep?

Ik heb alleen die pot tegen Zaragoza en de twee tegen Barca gezien en op basis daarvan kan ik het me gewoon niet voorstellen dat Madrid 1 uit 2 haalt en niet scoort.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Dat lijkt me opzich een logische gedachte. Spelers als Casillas, Kaka, Ozil, Higuain en Ronaldo (ja ook hij) zijn toch altijd hele mooie en eerlijke spelers geweest. Ik denk niet dat zij vrolijk worden van Mourinho's spelopvatting en uitspatting t.o.v. Barcelona. Ik vermoed dat de grote spelers zich een beetje losweken van Mourinho.

Ronaldo begon daar vorig jaar al mee tegen o.a. Ajax door geen tweede geel te pakken en openlijk de speelstijl van Madrid tegen Barcelona te bekritiseren. Hulde!
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

AFCA 428 schreef:

Spelers als Casillas,......... K
HR
Moet je even naar het filmpje dat ik op de vorige pagina heb geplaatst kijken. :denk
HR
HR

Basinho85
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 november 2007

0-1 achter na één minuut.... Zouden ze zich aan het sparen zijn voor aanstaande dinsdag? ;B
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

AFCA 428 schreef:

Dat lijkt me opzich een logische gedachte. Spelers als Casillas, Kaka, Ozil, Higuain en Ronaldo (ja ook hij) zijn toch altijd hele mooie en eerlijke spelers geweest. Ik denk niet dat zij vrolijk worden van Mourinho's spelopvatting en uitspatting t.o.v. Barcelona. Ik vermoed dat de grote spelers zich een beetje losweken van Mourinho.

Ronaldo begon daar vorig jaar al mee tegen o.a. Ajax door geen tweede geel te pakken en openlijk de speelstijl van Madrid tegen Barcelona te bekritiseren. Hulde!
HR
Precies. Ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat verlopen. Aan het eind van dit seizoen is Mourinho, mijns inziens, weg.
Wellicht zelfs al in de winterstop.
Dan kan Real Madrid een normale trainer aanstellen en de weg omhoog bewandelen.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

We wisten dat iemand de rekening voor de laatste slechte wedstrijden zou moeten betalen. Laten we hopen dat de zes tegen RV vandaag de volle lading waren en dat we weer 'business as usual' tegen Ajax zullen zien en dus met een kleine nederlaag in plaats van een afstrafing wegkomen.
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Precies. Ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat verlopen. Aan het eind van dit seizoen is Mourinho, mijns inziens, weg.
Wellicht zelfs al in de winterstop.
Dan kan Real Madrid een normale trainer aanstellen en de weg omhoog bewandelen.
HR
Mourinho is de eerste sinds lange tijd die de volgevreten vedetten van Real aan het voetballen heeft gekregen. Haal Mourinho weg en Real staat gelijk weer op straatlengten afstand van Barca. En ja Mourinho is gek maar worden niet alle geniale mensen als gek bestempeld.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

doctor van Gaal schreef:

(...)
Mourinho is de eerste sinds lange tijd die de volgevreten vedetten van Real aan het voetballen heeft gekregen. Haal Mourinho weg en Real staat gelijk weer op straatlengten afstand van Barca. En ja Mourinho is gek maar worden niet alle geniale mensen als gek bestempeld.
HR
De geschiedenis wijst anders uit,onder Pellegrini speelde Madrid niet slechter dan nu en er was geen sprake van wangedrag.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Pepe: "Maak altijd normale overtredingen"

De Portugees Pepe van Real Madrid wordt dikwijls neergezet als een slager. De verdediger snapt niets van de kritiek op zijn harde spel. "Tot op de dag van vandaag kan ik dat niet begrijpen", zegt Pepe in gesprek met Marca. "Ik maak maximaal twee fouten per wedstrijd en het zijn altijd normale overtredingen."

Pepe ontbreekt dinsdagavond in Amsterdam, als Real Madrid het opneemt tegen Ajax. De international heeft een spierblessure. Dat weerhoudt hem er niet van om De Koninklijke op te hemelen. "Wij zijn de beste club van de wereld en José Mourinho is de beste trainer. Veel mensen zijn jaloers op ons."HR
VP.

Zo lust ik er ook nog wel 10. Van zelfreflectie heeft meneer blijkbaar nog nooit gehoord.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

TheLegend schreef:

Pepe: "Maak altijd normale overtredingen"

De Portugees Pepe van Real Madrid wordt dikwijls neergezet als een slager. De verdediger snapt niets van de kritiek op zijn harde spel. "Tot op de dag van vandaag kan ik dat niet begrijpen", zegt Pepe in gesprek met Marca. "Ik maak maximaal twee fouten per wedstrijd en het zijn altijd normale overtredingen."

Pepe ontbreekt dinsdagavond in Amsterdam, als Real Madrid het opneemt tegen Ajax. De international heeft een spierblessure. Dat weerhoudt hem er niet van om De Koninklijke op te hemelen. "Wij zijn de beste club van de wereld en José Mourinho is de beste trainer. Veel mensen zijn jaloers op ons."
HR
VP.

Zo lust ik er ook nog wel 10. Van zelfreflectie heeft meneer blijkbaar nog nooit gehoord.
HR
Volgens mij spelen we toch echt in Madrid vanavond. :denk

Maar idd, wat is die kerel toch een randdebiel. :D

edit - Siempre, waar blijf je nou en voor wie ben je vanavond? :P

[Dit bericht is veranderd door Amsterhammer (op 27 september 2011 14:05:21).]
HR
HR

Sheik Yerbouti
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Derksen zou zeggen: "Wat een speler buiten het veld uitvreet interesseert me niet, als hij maar..."
Maar deze uitspraak was te mooi om te negeren:

Ex-vriendin: Ronaldo is zo dom als een ezel

'Een mooie jongen, maar zo dom als het paard van Christus, en dat was een ezel.' Dat is hoe Nereida Gallardo haar ex-vriend Cristiano Ronaldo (26) omschrijft.

Bovendien vindt ze hem een slecht rolmodel voor kinderen. Ronaldo dumpte Nereida (27) drie jaar geleden via sms. Vorige week beweerde Ronaldo, die nu met het Russische topmodel Irina Shayk is, dat hij wordt uitgejouwd omdat hij 'rijk, knap en een schitterende speler' is.

'Zijn ego is te groot, hij is niet intelligent', weet Nereida. Ronaldo heeft een zoon van één jaar maar weigert te onthullen wie de moeder isHR
HR
HR

Madridista
Idool

Sheik Yerbouti schreef:

Derksen zou zeggen: "Wat een speler buiten het veld uitvreet interesseert me niet, als hij maar..."
Maar deze uitspraak was te mooi om te negeren:

Ex-vriendin: Ronaldo is zo dom als een ezel
(...)
HR
zo vermoeiend dit soort berichten van nijdige exen, wat denk je dat dat mokkel heeft moeten inleveren sinds ze niet meer met Ronaldo is? Trouwens, wat maakt het uit of een speler superintelligent is of niet? Messi zat zich ook voor de webcam af te rukken op een andere dame, boeien.......
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Kan weer genieten van Real Madrid, net een hele mooie uitgevoerde counter maar ook het positiespel van Real Madrid is gewoon puik.

0-1 Higuain

Romaric had bijna werelddoelpunt gemaakt van grote afstand scheelt een meter?
HRHR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Florentino Pérez heeft zich niet geliefd gemaakt bij diverse politieke partijen in Madrid. De gemeente heeft enkele terreinen naast het Santiago Bernabéu, met een waarde van 22 miljoen euro, met Real Madrid geruild tegen enkele terreinen in een ander stadsdeel van de hoofdstad, die 'maar' 488.000 euro waard zijn. De gemeente heeft de waarde van de terreinen voor Real plotseling vertwintigvoudigd. (El Confidencial)

Pérez was door zijn activiteiten in het bedrijfsleven al niet geliefd onder diverse politici, maar dit is voor velen het toppunt. Ook de rol van burgemeester Alberto Ruiz Gallardón wordt aan de kaak gesteld. Het is zelfs zo dat de terreinen naast het stadion bestemd waren voor sportieve doeleinden ten behoefte van de inwoners, maar Pérez heeft het voor elkaar gekregen om het gebied voor privé-doeleinden te kunnen gebruiken. (El Confidencial)HR
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=149110

Wat klopt hier van?

Als de helft maar klopt dan zeg ik: stop alle financiële steun aan Spanje en laat het land definitief aan de geerhonger sterven. Wegwezen met dit soort kansloze subsidies. Bah bah.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

HR
HR

Madridista
Idool

Ik heb het artikel gelezen, in mijn optiek is 20 miljoen voor 70.00 m² een normale marktprijs (dit komt neer op een prijs van € 350 per m²) Als die grond werkelijk € 488.000 waard zou zijn, kost een m² €6,97. Ik zou zeggen: 'doe mij maar maar 1000 m²"
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Dat Real een doelman haalt van 15 is niets bijzonders, wel dat hij op zn 15e al 1.91 meter is.Jongen komt van Marbella en schijnt ondanks zn lengte zeer explosief te zijn.Bron is elke willekeurige nieuwssite.
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Lekkere goal trouwens van Marcelo voor Brazilie. Zou hij eindelijk eens een basisplaats gaan veroveren daar???
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Madridista schreef:

Ik heb het artikel gelezen, in mijn optiek is 20 miljoen voor 70.00 m² een normale marktprijs (dit komt neer op een prijs van € 350 per m²) Als die grond werkelijk € 488.000 waard zou zijn, kost een m² €6,97. Ik zou zeggen: 'doe mij maar maar 1000 m²"
HR
Als jij vindt dat 20 miljoen een correcte prijs is voor 70 m² zou ik vooral geen carriere in vastgoed overwegen.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Bjorn121 schreef:

(...)

Als jij vindt dat 20 miljoen een correcte prijs is voor 70 m² zou ik vooral geen carriere in vastgoed overwegen.
HR
Ik snap ook niet hoe hij aan die berekning komt, want in geen enkel geval kom ik op 6,97 en 350.
HR
HR

Stefan Pettersson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Ik was paar weken geleden bij Real-Ajax op uitnodiging van een vriend van me die tegenwoordig bij Real Madrid werkt op de commerciele afdeling (verkoopt o.a. imagorechten van de spelers). Was erg leuk en interessant. Zo vindt hij Real absoluut niet commercieel, er is namelijk maar één doel en dat is kampioen worden. Maakt niet uit wat voor mooie deals hij sluit, daar zal hij nooit een schouderklop voor krijgen.
Verder gaf hij ook aan dat vrijwel niemand binnen Real echt promotie maakt naar de top. Daar zitten namelijk de vriendjes van de "bobo's".
Verder vroeg ik aan hem wie Real ziet als grootste concurrent (aangezien op dit forum regelmatig Atletico wordt genoemd als vijand), maar daar hoefde hij geen seconde over na te denken: Barca. Atletico nemen ze binnen Real helemaal niet serieus en die wedstrijd leeft dan ook veel minder als tegen Barca. Ook op de commerciele afdeling zit er één persoon die zich fulltime bezig houdt om te achterhalen welke deals Barca sluit, om daarna met de concurrenten een andere deal te sluiten. Tenslotte vindt hij Ronaldo net zo'n lul als iedereen hem vindt en zijn Kaka, Carvalho en Mourinho écht aardige gasten....

Was een mooi bezoekje waarbij we een leuk kijkje in de keuken van Bernabeu hebben gekregen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Stefan Pettersson schreef:

Ik was paar weken geleden bij Real-Ajax op uitnodiging van een vriend van me die tegenwoordig bij Real Madrid werkt op de commerciele afdeling (verkoopt o.a. imagorechten van de spelers). Was erg leuk en interessant. Zo vindt hij Real absoluut niet commercieel, er is namelijk maar één doel en dat is kampioen worden. Maakt niet uit wat voor mooie deals hij sluit, daar zal hij nooit een schouderklop voor krijgen.
Verder gaf hij ook aan dat vrijwel niemand binnen Real echt promotie maakt naar de top. Daar zitten namelijk de vriendjes van de "bobo's".
Verder vroeg ik aan hem wie Real ziet als grootste concurrent (aangezien op dit forum regelmatig Atletico wordt genoemd als vijand), maar daar hoefde hij geen seconde over na te denken: Barca. Atletico nemen ze binnen Real helemaal niet serieus en die wedstrijd leeft dan ook veel minder als tegen Barca. Ook op de commerciele afdeling zit er één persoon die zich fulltime bezig houdt om te achterhalen welke deals Barca sluit, om daarna met de concurrenten een andere deal te sluiten. Tenslotte vindt hij Ronaldo net zo'n lul als iedereen hem vindt en zijn Kaka, Carvalho en Mourinho écht aardige gasten....

Was een mooi bezoekje waarbij we een leuk kijkje in de keuken van Bernabeu hebben gekregen.
HR
Leuk dat je dat hebt mogen meemaken.Wel zielig dat stukje over de deals die Barca sluit.Zag laatst ook een stukkie over de zojuist vrijgegeven jaarcijfers van Real.Dit was op het welbekende Nederlandse Realforum.Ipv trots te wezen hoe goed het ging, werd alles vergeleken met Barca.Real wordt een beetje het feyenoord van Spanje, die kijken alleen maar naar Amsterdam.
HR
HR

Madridista
Idool

Er is een verschil tussen concurrent en rivaal. Barcelona is inderdaad onze grootste concurrent. De colchoneros echter zijn onze aartsrivaal. Om het in NL termen te zeggen, Twente (of AZ) is Ajax' grootste concurrent, Feyenoord is de rivaal.

@mijnclubafcajax 70.000 x 6,97 = € 487,900 / 70.000 x 350 = 24.500.000

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 14 oktober 2011 13:27:56).]
HR
HR

Daina
Idool

Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002

Siempre, kom eens ff snel terug op het forum. Zonder jou is er geen lol te beleven in de Real- en Barcatopic!!!
HR
HR

Madridista
Idool

Ik denk dat we Siempre helaas niet zo snel zullen terugzien.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 23,6% dat FC Groningen wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!