Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 21:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 151 »

HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Droomaankoop: -
Reg.: 3 oktober 2006

€19 mln + 100 voorwaarden die bijna niet te realiseren zijn, om aan €26 mln te komen, zijn voor de clubs uit die competities peanuts.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

quote:HR
Gran Via schreef:

€19 mln + 100 voorwaarden die bijna niet te realiseren zijn, om aan €26 mln te komen, zijn voor de clubs uit die competities peanuts.
HR
Een dergelijk bedrag zou voor 75% van die clubs een record transfer zijn.

EDIT: Sterker nog, het was voor Liverpool een record transfer, totdat ze in dezelfde transferperiode Carroll kochten. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Liverpool_F.C._records_and_statistics#Record_transfer_fees_paid

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 7 juni 2011 19:49:24).]
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Ik denk dat je voor een speler als Xabi Alonso toch wel zeker twintig miljoen extra mag aftikken. Zeker omdat Real hem absoluut niet kwijt wilt en Liverpool geen intressante spelers in een ruil kan betrekken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Heeft hier iemand überhaupt dat interview met Alonso gezien? Volgens mijn bronnen heeft hij namelijk ook gezegd dat hij het op dit moment goed naar zijn zin heeft bij Real en dat het een bewuste keuze is geweest om terug te keren naar Spanje. Daarbij gaf hij aan dat hij in ieder geval zijn contract wil respecteren en dat hij niet alleen beslist over een mogelijke terugkeer naar Engeland.

Alonso is overigens niet te koop, tenzij een club bereid is zijn afkoopsom op tafel te leggen ad 60 mln euro!

deze zal vooral bij Madridista in de smaak vallen: Boca onderhandelt met Real over een overgang van Gago naar de Argentijnse club! Gago staat op de transferlijst en mag dus tegen elk aannemelijk bod vertrekken... Aan Real zal het dus niet liggen! ;)

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 8 juni 2011 21:48:59).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Siempre Real schreef:

Heeft hier iemand überhaupt dat interview met Alonso gezien? Volgens mijn bronnen heeft hij namelijk ook gezegd dat hij het op dit moment goed naar zijn zin heeft bij Real en dat het een bewuste keuze is geweest om terug te keren naar Spanje. Daarbij gaf hij aan dat hij in ieder geval zijn contract wil respecteren en dat hij niet alleen beslist over een mogelijke terugkeer naar Engeland.

Alonso is overigens niet te koop, tenzij een club bereid is zijn afkoopsom op tafel te leggen ad 60 mln euro!

deze zal vooral bij Madridista in de smaak vallen: Boca onderhandelt met Real over een overgang van Gago naar de Argentijnse club! Gago staat op de transferlijst en mag dus tegen elk aannemelijk bod vertrekken... Aan Real zal het dus niet liggen! ;)
HR
Pfffff, raken we eindelijk van die sukkel af.
HR
HR

Siempre Real
Legende

AS meldt dat er onderhandelingen plaatsvinden met Udinese ten einde Alexis over te nemen. Barca had eerder al een gesprek met de Italianen en zouden daarbij een bod op tafel gelegd hebben van 30 mln. Udinese wil echter tussen de 40 en 45 mln euro. Volgens de Italianen is dat de waarde van de speler, elk ander lager bod betekent volgens hen dat de speler niet op de juiste waarde wordt ingeschat en daarmee zijn kwaliteiten.

Het ziet er naar uit dat Real werkelijk een poging gaat wagen om Kun Aguero weg te halen bij aartsrivaal Atletico. Ondanks alle ontkenningen en waarschuwingen van matrassen kant uit. Kun heeft een afkoopsom in zijn contract staan en Real zou bereid zijn deze te betalen. Na de Copa America zal Kun besluiten welke club zijn volgende wordt. Mocht het Real niet lukken, dan is Neymar plan B.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Ik las eergisteren dat Udinese 30 miljoen wou en dat Barca 25 wou bieden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

Ik las eergisteren dat Udinese 30 miljoen wou en dat Barca 25 wou bieden.
HR
Ik heb dit van AS, dus wat jij gelezen hebt kan ook heel goed waar zijn. Officieel (volgens directe bronnen) komt hij pas in beeld als zowel Kun als Neymar niet haalbaar blijken te zijn. Onofficieel, er wordt inderdaad gesproken, maar dan op "makelaars" nivo. Dat betekent dat een door Real in de hand genomen spelermakelaar met de vertegenwoordiger van de speler en van de club praat om de mogelijkheden te onderzoeken. Dinsdag of woensdag zal deze rapport uitbrengen, waarna Zidane/Perez/Mourinho hun werk zullen moeten doen.
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 8 augustus 2003

Ten eerste kan ik van beide teams genieten, de onderlinge duels waren drama, vooral van reals kant, maar barca was ook net een stel wijven. Veel andere wedstrijden van beide heb ik met genot bekeken.

Nu ben ik niet echt op de hoogte van de financiën van real en barca, maar begin er nu wel benieuwd naar te raken. Kan iemand mij uitleggen hoe het in hemelsnaam mogelijk is om tientallen miljoenen of misschien wel meer te kunnen/mogen investeren deze zomer, terwijl barca en real 500miljoen euro (of zoiets dergelijks) schuld hebben?!
In Nederland waren die clubs dus gewoon al (jaren geleden) failliet, of zie ik iets over het hoofd?
Dit komt op mij over als competitievervalsing ten top en enkel op basis van een enorme schuld te bouwen kunnen deze 2 overleven en heersen. De Spaanse competitie zou een stuk spannender, leuker en vooral eerlijker zijn indien dit eens aangepakt wordt.
Wanneer ze een lange periode heersen met slim een beleid en aan het eind van het jaar niet in de rode cijfers staan, dan gun ik het ze beiden van harte.

Dit is denk ik de gedachte van de gemiddelde ongeïnformeerde voetballiefhebber, dus ben benieuwd!

[Dit bericht is veranderd door AFC Ajax forever (op 12 juni 2011 00:43:09).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

AFC Ajax forever schreef:

Ten eerste kan ik van beide teams genieten, de onderlinge duels waren drama, vooral van reals kant, maar barca was ook net een stel wijven. Veel andere wedstrijden van beide heb ik met genot bekeken.

Nu ben ik niet echt op de hoogte van de financiën van real en barca, maar begin er nu wel benieuwd naar te raken. Kan iemand mij uitleggen hoe het in hemelsnaam mogelijk is om tientallen miljoenen of misschien wel meer te kunnen/mogen investeren deze zomer, terwijl barca en real 500miljoen euro (of zoiets dergelijks) schuld hebben?!
In Nederland waren die clubs dus gewoon al (jaren geleden) failliet, of zie ik iets over het hoofd?
Dit komt op mij over als competitievervalsing ten top en enkel op basis van een enorme schuld te bouwen kunnen deze 2 overleven en heersen. De Spaanse competitie zou een stuk spannender, leuker en vooral eerlijker zijn indien dit eens aangepakt wordt.
Wanneer ze een lange periode heersen met slim een beleid en aan het eind van het jaar niet in de rode cijfers staan, dan gun ik het ze beiden van harte.

Dit is denk ik de gedachte van de gemiddelde ongeïnformeerde voetballiefhebber, dus ben benieuwd!
HR
Je moet ervan uitgaan dat schulden los staan van investeringen. Ik neem Real als voorbeeld. Real heeft openstaande leningen (=schulden) die volledig afgedekt zijn. Dit afdekken is bv door onroerend goed. Dwz dat Real minimaal even veel bezit heeft als de grootte van de schulden. Daarnaast heeft Real een positief saldo op de (laten we zeggen) betaalrekening. Dit betekent feitelijk niets anders dan dat Real in staat is om de lopende rekeningen te betalen, daar kun je onder scharen: rente, salarissen, aflossing, huur, gas, water, licht, verzekeringen etc etc etc. Real heeft ook een post spelerskapitaal, deze valt ook onder de positieve kant. Dit bedrag is gelijk aan het verzekerd bedrag van het spelersmateriaal. Dit bedrag mogen ze echter niet als onderpand gebruiken om investeringen (=leningen) te doen.

De afgedekte leningen, waarvan bv Ronaldo en Kaka zijn gekocht, worden nog eens volledig afgedekt door een groep investeerders/vrienden van Perez. Dit verhaal heb ik al een keer of 10 (zonder overdrijven) op dit forum in 1 van de Real topics (of eigenlijk in verschillende).
Real heeft een groot aantal geldstromen, waarvan de marketing een hele stevige is. Daarnaast zijn de tv rechten, kaartverkoop, lidmaatschappen (socios), inkomsten C.L. en vriendschappelijke wedstrijden zo'n beetje de grote peilers. Een ander behoorlijke inkomstenpost is de verhuur/doorverkoop van jeugdspelers. Er lopen in de primera en segunda ruim 100 spelers rond die afkomstig zijn uit de jeugdopleiding (daarmee is Real hoofdleverancier, er is geen enkele andere club die zoveel spelers voortbrengt en in de hoogste divisies spelen)...

Hoe het bij Barca gaat? Dat weet ik wel, maar is niet aan mij om te vertellen, want dan krijg ik toch weer het verwijt dat ik Barca zwart maak..... :denk
Kan je wel dit vertellen, het succes van Barca de afgelopen jaren heeft ze bijna de kop gekost. Ze hebben een lening moeten afsluiten om de premies en salarissen te kunnen betalen...

In geval de UEFA de plannen doorzet mbt schulden, dan kun je nu begrijpen waarom Real zich eigenlijk niet zo druk maakt. Het is namelijk een kwestie van schuiven van geldstromen (volkomen legaal) en Real is uit de problemen... Het is alleen belastingtechnisch een nadeel voor Real, bij de huidige sitautie hebben ze een belastingvoordeel. That's it!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 12 juni 2011 11:39:53).]
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Siempre bedankt voor de uitleg, waarschijnlijk zal er bij barca ook wel zoiets dan zijn. Veel wordt dus gedekt met de waarde van het stadion en trainingscomplexen die blijkbaar een enorme waarde vertegenwoordigen. Kan me wel iets bij voorstellen, die hoeveelheid vierkante meters in het centrum van de stad.
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Je moet ervan uitgaan dat schulden los staan van investeringen. Ik neem Real als voorbeeld. Real heeft openstaande leningen (=schulden) die volledig afgedekt zijn. Dit afdekken is bv door onroerend goed. Dwz dat Real minimaal even veel bezit heeft als de grootte van de schulden. Daarnaast heeft Real een positief saldo op de (laten we zeggen) betaalrekening. Dit betekent feitelijk niets anders dan dat Real in staat is om de lopende rekeningen te betalen, daar kun je onder scharen: rente, salarissen, aflossing, huur, gas, water, licht, verzekeringen etc etc etc. Real heeft ook een post spelerskapitaal, deze valt ook onder de positieve kant. Dit bedrag is gelijk aan het verzekerd bedrag van het spelersmateriaal. Dit bedrag mogen ze echter niet als onderpand gebruiken om investeringen (=leningen) te doen.

De afgedekte leningen, waarvan bv Ronaldo en Kaka zijn gekocht, worden nog eens volledig afgedekt door een groep investeerders/vrienden van Perez. Dit verhaal heb ik al een keer of 10 (zonder overdrijven) op dit forum in 1 van de Real topics (of eigenlijk in verschillende).
Real heeft een groot aantal geldstromen, waarvan de marketing een hele stevige is. Daarnaast zijn de tv rechten, kaartverkoop, lidmaatschappen (socios), inkomsten C.L. en vriendschappelijke wedstrijden zo'n beetje de grote peilers. Een ander behoorlijke inkomstenpost is de verhuur/doorverkoop van jeugdspelers. Er lopen in de primera en segunda ruim 100 spelers rond die afkomstig zijn uit de jeugdopleiding (daarmee is Real hoofdleverancier, er is geen enkele andere club die zoveel spelers voortbrengt en in de hoogste divisies spelen)...

Hoe het bij Barca gaat? Dat weet ik wel, maar is niet aan mij om te vertellen, want dan krijg ik toch weer het verwijt dat ik Barca zwart maak..... :denk
Kan je wel dit vertellen, het succes van Barca de afgelopen jaren heeft ze bijna de kop gekost. Ze hebben een lening moeten afsluiten om de premies en salarissen te kunnen betalen...

In geval de UEFA de plannen doorzet mbt schulden, dan kun je nu begrijpen waarom Real zich eigenlijk niet zo druk maakt. Het is namelijk een kwestie van schuiven van geldstromen (volkomen legaal) en Real is uit de problemen... Het is alleen belastingtechnisch een nadeel voor Real, bij de huidige sitautie hebben ze een belastingvoordeel. That's it!
HR
Dit is een duidelijk en voor mij geloofwaardig verhaal, Siempre.Jij zegt dat als de Uefa de plannen doorzet dat er geen probleem is voor Real, en dat zal ook best.Maar hoe gaat het dan.Die leningen zijn weliswaar afgedekt, maar moet direct worden afbetaald zodra de Uefa de plannen doorvoert(je mag immers geen schulden hebben, afgedekt of niet).Gaat Real dan onroerend goed verkopen, of hoe gaat dat?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Dit is een duidelijk en voor mij geloofwaardig verhaal, Siempre.Jij zegt dat als de Uefa de plannen doorzet dat er geen probleem is voor Real, en dat zal ook best.Maar hoe gaat het dan.Die leningen zijn weliswaar afgedekt, maar moet direct worden afbetaald zodra de Uefa de plannen doorvoert(je mag immers geen schulden hebben, afgedekt of niet).Gaat Real dan onroerend goed verkopen, of hoe gaat dat?
HR
Volgens de spelregels van de UEFA mag je als club weldegelijk schulden hebben, maar die mogen alleen betrekking hebben op onrorend goed, dus stadion, velden, trainingscomplex... Zeg maar Hypotheken, waarvan de hoogte van de hypotheek/lening niet meer mag zijn dan 75% van de waarde van het onroerend goed... Althans, zo is het mij uitgelegd...

Terug naar Real, de grootste schulden/leningen zijn die leningen die afgedekt worden door de investeerders/vrienden van Perez. Er staat ergens op een deposito een bedrag gelijk aan de grote van de leningen. Real betaalt gewoon netjes af en betaalt de rente.... Alleen in geval dat Real niet meer aan zijn betalingsverplichtingen zou kunnen voldoen, komt dat deposito in beeld en zal daar de schulden van betaald worden. Nu, als de UEFA wil dat die leningen afgelost worden, dan zal dat deposito aangesproken worden en zijn de leningen in 1 klap weg. dat bedrag namelijk, dat in de deposito staat, is geen lening maar een schenking. Daar is afgesproken dat Real geen cent hoeft terug te betalen. Aan de andere kant, als na looptijd/aflossing lening geen gebruik is gemaakt van de deposito, dan zal deze (met een afgesproken verdeelsleutel) terug vloeien naar de investeerders en Real. Wat krijgen de investeerders er op dit moment voor terug? Vooral ego strelende zaken als: VIP plaatsen, recht van meer reizen met het elftal, zelfde hotel, marketing deals met spelers en club etc etc etc. Ze zitten bv bij elke spelerspresentatie met hun neus voorop. Ook krijgen ze extra vip kaarten voor belangrijke wedstrijden (C.L. en toppers in de comp).

@AFC Ajax forever, bij Barca zit het net ietsjes anders in elkaar.... Als daar Catalunya Caixa haar geld terug wil, is het over en sluiten met Barca, dan zijn ze gewoon failliet! Zal niet gebeuren, want dan is Catalunya Caixa een dag later zelf ook failliet! ;B
HRHR
HR

Bazza
Icoon

Wederom duidelijk verhaal Siempre.Zo kijk je toch wat anders aan tegen de ´schulden´ van Real.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

Wederom duidelijk verhaal Siempre.Zo kijk je toch wat anders aan tegen de ´schulden´ van Real.
HR
Velen denken dat Perez Real een giga schuldenlast in de maag splitst, maar vergeten dat toen Perez in zijn eerste periode Real verliet, hij de club kerngezodn achterliet en zelfs een positieve kassaldo van ruim 150 mln. Je kunt veel van Perez zeggen, maar financieel is het een genie. Hij weet exact waar de grenzen van het toelaatbare zich bevinden en hikt daar steeds tegenaan. Dat heeft hij hij ook in zijn zakelijk leven gedaan en dat doet hij ook met Real.... Risicoloos? Nee, maar wel een aanvaardbaar risico... Integenstelling tot andere voorzitters die hun ego vele malen groter maken dan het belang van de club... Declareren van prive feestjes, reizen etc etc... Dat zal Perez niet zo snel doen!
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Voila ik ben wat meer op de hoogte, dank daarvoor.
Wel bijzonder dat die investeerders zoveel geld hebben en pompen in een club dat in een land ligt die 1 van de hoogste werkloosheidsgraad heeft van Europa. Was wellicht handiger geweest als ze het in de staatsschuld hadden gestopt, daar zijn toch ook wat tekorten ;B
Nu maar een kaarsje aansteken en wensen dat die maten van Perez eens naar olanda komen voor een gezellige financiële injectie in de eredivisie, we kunnen wel wat centjes en kwaliteit gebruiken :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

AFC Ajax forever schreef:

Voila ik ben wat meer op de hoogte, dank daarvoor.
Wel bijzonder dat die investeerders zoveel geld hebben en pompen in een club dat in een land ligt die 1 van de hoogste werkloosheidsgraad heeft van Europa. Was wellicht handiger geweest als ze het in de staatsschuld hadden gestopt, daar zijn toch ook wat tekorten ;B
Nu maar een kaarsje aansteken en wensen dat die maten van Perez eens naar olanda komen voor een gezellige financiële injectie in de eredivisie, we kunnen wel wat centjes en kwaliteit gebruiken :B
HR
Het enige dat je je nu nog kunt afvragen is hoe komen deze mensen aan zoveel geld...? Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. ;B

Gezien worden kost een hoop!

Het ziet er naar uit dat de deal met Benfica mbt Coentrao in de komende dagen beklonken zal worden. Real zal de transfersom voor een groot deel betalen door spelers in te brengen. Garay en de canterano Pablo Sarabia zijn 2 spelers die Benfica graag ziet komen. Op dit moment wordt bekeken of er een mogelijkheid is om meerdere spelers in de deal te betrekken.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 12 juni 2011 16:05:28).]
HR
HR

AFC Ajax forever
Talent

Siempre Real schreef:

(...)

Het enige dat je je nu nog kunt afvragen is hoe komen deze mensen aan zoveel geld...? Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. ;B

Gezien worden kost een hoop!

HR
Inderdaad is dat ook een vraag voor me, maar ik hoop daarop het antwoord te krijgen van mister Warren Buffett himself waarmee ik ga lunchen. Zag gisteren op nu.nl dat mijn bod op ebay van 2.6miljoen dollar is geaccepteerd :B
Wanneer het zn vruchten afwerpt zal ik ons aller Ajax van geld voorzien :B
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Zijn zakenmannen en mensen uit de bankierswereld, dat weet ik dan wel weer.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Zijn zakenmannen en mensen uit de bankierswereld, dat weet ik dan wel weer.
HR
Ik weet wel wie het zijn en wat ze doen.... vandaar ook, de enige vraag die (althans bij mij) overeind blijft is: Hoe komen ze aan zoveel geld? ;B Venco wellicht?

Özil zegt nee tegen United! Vorige week heeft Fergusson contact gezocht met de zaakwaarnemer om de interesse duidelijk te maken en een loonbod neer te leggen. Het eerste is gelukt, aan het tweede is Fergusson niet eens gekomen. De zaakwaarnemer bedankte vriendelijk maar was stellig: Mesut Özil heeft het naar zijn zin in Madrid en is niet bereid om ook maar aan een vertrek te denken. Het gesprek heeft in totaal nog geen 3 minuten geduurd volgens Reza Fazeli, zaakwaarnemer van Özil!
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ik weet wel wie het zijn en wat ze doen.... vandaar ook, de enige vraag die (althans bij mij) overeind blijft is: Hoe komen ze aan zoveel geld? ;B Venco wellicht?
HR
Het zijn iig geen criminelen oid.

Siempre Real schreef:
Özil zegt nee tegen United! Vorige week heeft Fergusson contact gezocht met de zaakwaarnemer om de interesse duidelijk te maken en een loonbod neer te leggen. Het eerste is gelukt, aan het tweede is Fergusson niet eens gekomen. De zaakwaarnemer bedankte vriendelijk maar was stellig: Mesut Özil heeft het naar zijn zin in Madrid en is niet bereid om ook maar aan een vertrek te denken. Het gesprek heeft in totaal nog geen 3 minuten geduurd volgens Reza Fazeli, zaakwaarnemer van Özil!
HR
Dit gerucht kunnen we met zekerheid weggooien.Ferguson was vorige week op vakantie en het is bekend dat hij dan niet te bereiken is en zich niet met voetbal bezig houdt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ik moet even iets corrigeren... Niet Fergusson heeft contact gezocht met Reza Fazeli, maar een vertegenwoordiger van de club.... Neemt niet weg dat Marca in deze voetballoze tijd nogal eens zijn eigen nieuws verzint. Dus het kan heel goed zijn dat dit een gerucht met nieuwswaarde nul komma nul is....
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

Ik moet even iets corrigeren... Niet Fergusson heeft contact gezocht met Reza Fazeli, maar een vertegenwoordiger van de club.... Neemt niet weg dat Marca in deze voetballoze tijd nogal eens zijn eigen nieuws verzint. Dus het kan heel goed zijn dat dit een gerucht met nieuwswaarde nul komma nul is....
HR
In dat geval kan het natuurlijk wel waar zijn.Maar we zien het wel.
HR
HR

Siempre Real schreef:

@AFC Ajax forever, bij Barca zit het net ietsjes anders in elkaar.... Als daar Catalunya Caixa haar geld terug wil, is het over en sluiten met Barca, dan zijn ze gewoon failliet! Zal niet gebeuren, want dan is Catalunya Caixa een dag later zelf ook failliet! ;B
HR
Ach wat erg voor Barca en wat goed van Real. Ben net terug uit Barcelona en daar mensen die direct betrokken zijn bij de club denken dat geld meer dan zat is, zelfs stuk beter dan bij Real. Ik moet ze ff vertellen dat het anders zit.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

'Neymar voor vijf jaar naar Real Madrid'
De Spaanse grootmacht Real Madrid hoopt zich spoedig te versterken met de negentienjarige Neymar. Zaakwaarnemer Ernesto Bronzetti verwacht dat de transfer doorgang zal vinden.

Neymar kan voor vijf seizoenen naar Madrid verkassen. Bronzetti liet eerder weten dat de transfer 'vrijwel rond' was, maar is daar intussen op teruggekomen. "Ik werd gebeld door een Italiaanse televisiestation en ze stelden me vragen. Op internet had ik gelezen dat het vrijwel rond was en dat heb ik gezegd", legt de zaakwaarnemer uit aan Sky Italia.

Real Madrid zou veertig miljoen euro willen betalen voor de jonge Braziliaan. De aanvaller van Santos zou per jaar twee miljoen euro kunnen opstrijken. Het is de verwachting dat Neymar eerst een halfjaar tot een compleet jaar op huurbasis zal worden gestald bij zijn huidige werkgever. De Spaanse club wil niet reageren op de kwestie.

voetbalprimeur.nl

--> 2 miljoen per jaar??? :denk

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 14 juni 2011 16:19:36).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,7% dat PSV wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!