Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 21:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 151 »

HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

Ronaldo en Pepe hadden rood moeten hebben.Vooral die doorgesnoven Pepe, wat weer een debiele tackle.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 augustus 2009

Wat gebeurde er met Cristiano Siempre? :denk
HR
HR

AFCA-4-Life
International

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005

Moet zeggen dat de arbitrage in Spanje gewoon nog slechter is dan in Nederland, er waren in deze wedstrijd zoveel aanslagen van achter en natrappen dat ze niet meer op 1 hand te tellen waren. Paar spelers van Levante goed bezig met schoppen, Ronaldo wordt in zn gezicht geslagen en trapt daarna na, Pepe die uit het voetbal verbannen moet worden.
Al met al wel vermakelijk potje :P, voetballend was Madrid ook vrij pover, ook met 11 tegen 11, weinig echt uitgespeelde kansen, Ozil is dan toch wel een gemis.
HR
HR

WilboAJAX
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Krimpen a/d IJssel
Reg.: 17 januari 2005

quote:HR
De trainer van De Koninklijke sprak na afloop van een dubieus optreden van de tegenstander. 'Ik moet ze feliciteren met het winnen van tijd, het faken van blessures, het uitlokken van vrije trappen en het niet teruggeven van de bal. We zijn er ingetrapt. Het is de smerige kant van het voetbal.'HR
Hahaha het lijkt wel of hij tegen zijn eigen elftal heeft gespeeld.
Zijn quote hierboven geeft precies weer hoe RM speelt en hoe hij zijn team voorbereid.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

WilboAJAX schreef:

(...)

Hahaha het lijkt wel of hij tegen zijn eigen elftal heeft gespeeld.
Zijn quote hierboven geeft precies weer hoe RM speelt tegen Barca en hoe hij zijn team voorbereid.
HR
:P
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Ik las op de vorige pagina weer een paar keer dat spelers als Ronaldo en Messi beschermd moeten worden. Wat een onzin, de scheidsrechters moeten gewoon de spelregels toepassen en niet marchanderen. Dezelfde overtreding op Messi is net zo erg (of niet erg) als een overtreding op Affelay.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Madridista schreef:

Ik las op de vorige pagina weer een paar keer dat spelers als Ronaldo en Messi beschermd moeten worden. Wat een onzin, de scheidsrechters moeten gewoon de spelregels toepassen en niet marchanderen. Dezelfde overtreding op Messi is net zo erg (of niet erg) als een overtreding op Affelay.
HR
Dat roept Ronaldo al jaren zelf hè, al sinds hij bij Manchester Utd. speelde. Ben het met je eens hoor daar niet van, ik vind het onzinnig, maar de meningen zijn zeer duidelijk verdeeld.
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Heeft iemand toevallig n filmpje met de tackle van Pepe? kon t nergens vinden in een samenvatting.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Flippie de tuinkabouter schreef:

Heeft iemand toevallig n filmpje met de tackle van Pepe? kon t nergens vinden in een samenvatting.
HR
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Als ik nog 1 Real Madrid supporter hoor klagen over het val-gedrag van FC Barcelona:

http://www.youtube.com/watch?v=_Mt_xtrdTOI&feature=player_embedded
HR
HR

Bazza
Icoon

Bjorn121 schreef:

Als ik nog 1 Real Madrid supporter hoor klagen over het val-gedrag van FC Barcelona:

http://www.youtube.com/watch?v=_Mt_xtrdTOI&feature=player_embedded
HR
En Arbeloa en Marcelo vrij recent.Dus dat argument zijn ze ook weer kwijt.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Zelfs de 'heilige' Iker doet lekker mee. :denk

HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Madridista schreef:

HR
Je hebt gelijk als er evenveel overtreding op Messi en Ronaldo worden gemaakt als op enig ander voetballer. Dan moeten ze gelijk worden aangepakt. Wanneer de ene speler alleen 15 trappen krijgt in een wedstrijd en een ander 1, dan zit er weldegelijk een verschil in. Van 15 trappen in een wedstrijd raak je gewoon licht geblesseerd. Daarnaast geef je de tegenpartij die loopt te schoppen hierbij voordeel, doordat zij de beste spelers gewoon de wedstrijd uit schoppen. Dit is de omgekeerde wereld. Je moet als scheids zorgen dat er zoveel mogelijk gevoetbald wordt, waar dit op welke manier dan ook wordt tegengehouden door de tegenstander, zul je dit moeten aanpakken ipv belonen.
Hetzelfde als bijv. de goed voetballende ploeg 10 overtredingen maakt in een wedstrijd en de andere ploeg 40, dan zul je dit gewoon veel meer moeten bestraffen, ook als het lichte overtredingen zijn. Je moet in de geest van de wedstrijd fluiten ipv uit het boekje. Jullie willen Ronaldo/Messi uit de wedstrijd trappen door veel overtredingen op hem te maken, dat ga ik als scheids voorkomen, zo hoor je m.i. te denken.
HRHR
HR

Druss
Vedette

Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

HR
waarom mag die gozer nog voetballen? Dit is al de tweede keer (voor zover ik weet) dat hij eigenlijk drie overtredingen in 1 maakt. Hij gaat dan niet op de rug staan, maar laat wel nog even zijn voet tegen het hoofd komen van de speler waar hij net bijna de enkel van heeft afgezaagd. Wat - een - debiel
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

HR
Lees eens wat ik er mee bedoel, ga dan aub je mening geven over wat ik te zeggen had.
Niet dingen half gaan lezen.

@MrBuijs,
Kijk jij snapt in tegen stelling tot sommige.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 19 september 2011 21:53:28).]
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Real ziet Pepe en Coentrão afhaken met blessures

19/09/2011 22:33

Real Madrid kan volgende week in de Champions League-wedstrijd tegen Ajax wellicht geen beroep doen op de Portugezen Pepe en Fábio Coentrão.

Het tweetal viel in de met 1-0 verloren wedstrijd tegen Levante uit. Zowel centrale verdediger Pepe als linksachter Fábio Coentrão liep een spierblessure op. Het is nog niet duidelijk hoe lang beide Portugese internationals uit de roulatie zijn, maar de club houdt wel rekening met een afwezigheid van een week.

Real Madrid gaat woensdag op bezoek bij Racing Santander, terwijl volgende week dinsdag Ajax in Madrid de tegenstander in de tweede Champions League-wedstrijd is. Tegen Santander mist trainer José Mourinho in ieder geval ook de geblesseerden Hamit Altintop en Nuri Sahin, terwijl Sami Khedira vanwege een schorsing (naar aanleiding van zijn twee gele kaarten tegen Levante) ontbreekt.

VI

Sahin maakt een ongelukkige start met zijn blessure, ben benieuwd of hij en Ozil op een middenveld gaan spelen (als hij weer fit is) met bijv. Alonso of Mourinho dit te aanvallend vindt.
HR
HR

Blaugrana1899
Bankzitter

Reg.: 27 oktober 2003

Bazza schreef:

(...)

En Arbeloa en Marcelo vrij recent.Dus dat argument zijn ze ook weer kwijt.
HR
Dat argument hadden ze ook nooit hoeven noemen, want ik geloof er geen bal van dat spelers van Barça meer theater spelen dan die van Madrid. Beide partijen doen dit naar mijn smaak iets te veel. Barça spelers maken zeker ook misbruik van het beeld dat Madrid te veel schopt en gaan (soms) te snel naar de grond, maar hoe het ook zij...ik zie spelers van Barça niet zo over de schreef gaan met tackles als die van Madrid!

Pepe durft na de wedstrijd tegen Levante nog te zeggen dat scheidsrechters niet eerlijk fluiten...wordt zijn actie eigenlijk nog onderzocht door de bond of is het al afgedaan?

Ik ben het overigens helemaal eens met wat MR Buijs zegt hierboven....Een scheidsrechter moet zorgen dat er gevoetbald wordt. Binnen de spelregels mag alles, alles buiten de spelregels moet er gefloten worden...Ik denk dat we in het begin daar als liefhebbers van gaan balen, maar op lange termijn wordt het dan wel beter. Het principe van een optelsom mag nu niet, maar wat mij betreft zijn 5 (of weet ik veel welk aantal) lichte overtredingen ook een gele kaart waard. Misschien moeten we toch eens wat innovatiever zijn in het voetbal en kijken naar de mogelijkheid om spelers tijdens een wedstrijd tijdelijk op een strafbankje te zetten. Of een mogelijkheid om een speler verplicht te wisselen, zoals in het basketbal na 5 persoonlijke fouten. Heeft een ploeg zijn wissel opgebruikt heeft het gewoon pech! Dan heeft de ploeg die aan het schoppen is er ook direct nadeel van en de ploeg die de schoppen ontvangt direct een voordeel...

Ik kijk nu ook weer met verbazing naar het WK rugby...Die spelers rossen elkaar de hele wedstrijd af, maar niet gemeen...De wedstrijdmentaliteit van die gasten is zoveel beter dan van voetballers! En kom nu niet aan met argumenten dat dit geen topsport is en er minder op het spel staat....het gaat alleen om minder geld. En als je het mij vraagt zou het prima zijn als het in het voetbal ook veel minder om het geld ging...Maar goed, das een andere discussie...
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Mourinho doet beroep op Spaanse arbiters Real Madrid-trainer José

Mourinho kwam tijdens zijn persconferentie in aanloop naar het duel met Racing Santander nog even terug op een voorval in het verloren duel met Levante. Zoals altijd kwam daarbij veel drama aan te pas. De spelers van Real en Levante raakten betrokken bij een massale duw- en trekpartij met als gevolg een rode kaart voor Sami Khedira. Het incident wordt door Mourinho afgedaan als een 'niemendalletje'.

De Portugees trok de vergelijking met een opstootje tijdens de interland tussen Spanje en Chili, eerder deze maand. "Ik wil niet zeggen dat dit een vechtpartij was", zegt Mourinho dinsdag. "Wat er in het duel tussen Spanje en Chili gebeurde, dát was een vechtpartij. Toen werd er gesproken over een verbond, waarin spelers voor elkaar opkomen. Als wij dat zouden doen, zouden we worden neergezet als bandieten."

Mourinho deed tevens een beroep op de Spaanse arbiters. "Om de vallen die tegenstanders voor ons zetten te controleren moet een scheidsrechter er bovenop zitten. Hij moet niet alleen naar onze spelers kijken, maar naar de spelers van beide teams. De arbiter bepaalt hoe het duel met Santander zich zal voltrekken."HR
Blabla en een hoop geneuzel, maar dat zwarte gedrukte deel...Er zijn kleine kinderen die nog minder zeuren dan Mourinho. Ziet overal beren op de weg, denkt dat de Spaanse bond, via de scheidsrechters, Real probereert kapot te maken.

Jezus, wat een kleuter...

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 20 september 2011 19:45:54).]
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

TheLegend schreef:

(...)

Blabla en een hoop geneuzel, maar dat zwarte gedrukte deel...Er zijn kleine kinderen die nog minder zeuren dan Mourinho. Ziet overal beren op de weg, denkt dat de Spaanse bond, via de scheidsrechters, Real probereert kapot te maken.

Jezus, wat een kleuter...
HR
Het was te voorspellen dat tegenstanders de grenzen gaan opzoeken tegen Real, dat doet Real zelf ook tegen Barcelona. Iets met zaaien en oogsten.
HR
HR

Bazza
Icoon

Ronaldo stak bij aankomst in Santander de middelvinger op naar de Santander-aanhang, dus als hij vanavond wordt geprovoceerd weten we dat hij zelf de aanleiding is :B

Buiten dat:

Viva Ronaldo!
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

En het resultaat daarvan is dat de wedstrijd nog steeds de brilstand bevat, na slechts 89 minuten spelen :)

Edit: afgelopen eindstand 0-0

1 punt uit de 2 laatste wedstrijden. Geeft de burger wat moed voor de wedstrijd tegen ons. Ook Madrid kan punten verliezen.

[Dit bericht is veranderd door AFCA 428 (op 21 september 2011 21:53:13).]
HR
HR

Bazza
Icoon

AFCA 428 schreef:

En het resultaat daarvan is dat de wedstrijd nog steeds de brilstand bevat, na slechts 89 minuten spelen :)

Edit: afgelopen eindstand 0-0

1 punt uit de 2 laatste wedstrijden. Geeft de burger wat moed voor de wedstrijd tegen ons. Ook Madrid kan punten verliezen.
HR
Ik wil niet de pessimist uithangen, maar zal je zien dat ze hun ´frustratie´ op ons aller Ajax gaan botvieren.
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Bazza schreef:

(...)

Ik wil niet de pessimist uithangen, maar zal je zien dat ze hun ´frustratie´ op ons aller Ajax gaan botvieren.
HR
Gelukkig 24 september nog tegen Rayo Vallecano, maar ik vrees ook het ergste.
HR
HR

Bazza
Icoon

retep1 schreef:

(...)

Gelukkig 24 september nog tegen Rayo Vallecano, maar ik vrees ook het ergste.
HR
Ja dat kan misschien onze redding zijn, dat ze op Vallecano hun frustraties loslaten.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Misschien steekt Madrid gewoon niet in zo'n hele goede vorm op het moment.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 14,9% dat FC Oss wint van FC Volendam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!