Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 17:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 151 »

HR

Idaho
Bankzitter

Uit: Oosterbeek
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 1 juli 2001

quote:HR
wat zeg je nu? schreef:

(...)

Tsja, dan kan Real ook Sneijder en Huntelaar niet meer kopen voor giga bedragen.

Maar wat mij betreft mag Real kapot, graag zelfs. Real Madrid is de ultieme commercie in het voetbal, bah.
HR
mooi toch. Dan houdt Ajax ze zelf en wint de CL. Met de extra inkomsten kunnen de spelers beter betaald worden zodat Ajax the place to be is om te blijven, ook financieel. Zo krijgt Ajax wat het als voetbal instituut verdient. Eens kijken of Real in die situatie ook zulke hoge ogen gooit als nu het geval is. Dacht het niet.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Geen Marcelo over 2 weken. 2de gele kaart voor een schwalbe dus rood.
HR
HR

appa
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 401
Droomaankoop: -
Reg.: 18 oktober 2002

TheLegend schreef:

HR
Ook Mourinho mag deze wedstrijd nog niet op de bank zitten, toch?
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Pfff doet Marcelo iets waar Barca 10 pingels per jaar voor krijgt en dan geeft de scheids geel :\(
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Volgens Ronaldo werd hij bij Zagreb uitgefloten omdat hij knap rijk en getalenteerd is... :D

Ben wel blij dat Real gewomnnen heeft trouwens. Zagreb was sterker dan verwacht, al was de uitslag een beetje geflatteerd. Real had met minimaal 0-3 moeten winnen.
HR
HR

TheLegend
International

appa schreef:

(...)

Ook Mourinho mag deze wedstrijd nog niet op de bank zitten, toch?
HR
Jep, tijdens Real Madrid - Ajax is hij nog geschorst. Tegen Lyon is hij er dan weer bij (3de wedstrijd).

Wat ik me trouwens afvroeg, mogen trainers hun instructies nou wel of niet doorgeven vanaf de tribune, of in het geval van Mourinho, het hotel? Wenger werd niet zo heel lang geleden nog eens extra geschorst door de FA omdat hij contact had met de bank. Misschien had Mourinho alleen tijdens de rust contact met het stadion, maakt dat het anders?

Nog even dat stukje over Ronaldo, iemand anders zei het al:

Ronaldo: "Ze fluiten omdat ik knap en rijk ben"

Dat Cristiano Ronaldo vol van zichzelf is, was al even bekend. De Portugees tilt nu zijn zelfingenomenheid naar een nog hoger niveau. Ronaldo beleefde met Real Madrid een heet avondje in Zagreb (0-1). Ondanks de aanwezigheid van de immer fanatieke Kroatische supporters overleefde Real de heksenketel zonder kleerscheuren. Nou ja, bijna. Ronaldo liep in het duel een wond aan zijn enkel op, deze moest gehecht worden.

Na afloop zette een boze Ronaldo zijn vraagtekens bij de arbiter van het duel, Svein Oddvar Moen. Hij zou hem niet voldoende in bescherming genomen hebben. Ook de fans van Zagreb, die de Portugees het gehele duel van een fluitconcert voorzagen, moesten het ontgelden.

"Het komt omdat ik knap, rijk en een groot voetballer ben. Ze zijn jaloers op me. Een andere reden kan ik niet bedenken", meent Ronaldo.HR
Godskanonne wat een mietje is het toch zeg :D Knap? Het is maar wat je knap vind, ik zou er niet warm van worden mocht ik graag in de mest stampen.

De volgende keer een paar beveiligers opstellen? Je wedstrijden spelen in een leeg stadion, of nou ja zonder tegen publiek?

Wat een gozer...

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 15 september 2011 11:59:49).]
HR
HR

oooss
Jeugdspeler

Reg.: 25 juli 2011

TheLegend schreef:

HR
Mooi, dat geeft al een stuk minder kans op blessures ;) Alsnog zullen we verliezen maarja, liever schadevrij zonder kaarten/blessures.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

TheLegend schreef:

(...)

Godskanonne wat een mietje is het toch zeg :D Knap? Het is maar wat je knap vind, ik zou er niet warm van worden mocht ik graag in de mest stampen.

De volgende keer een paar beveiligers opstellen? Je wedstrijden spelen in een leeg stadion, of nou ja zonder tegen publiek?

Wat een gozer...
HR
Beetje lomp inderdaad wat hij zegt over dat knap gedeelte, wel denk ik dat ze allemaal jaloers zijn en hem liefst verrot willen trappen (iets wat totaal niet kan)

Ronaldo is samen met Messi de beste, maar daar waar er door andere clubs (behalve madrid) niet uitgehaald wordt naar Messi in het veld, moet Ronaldo klap op klap krijgen iedere wedstrijd.

Ronaldo zou beter beschermd moeten worden in de wedstrijden.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Eens dat Ronaldo heel wat meer te verduren krijgt als Messi.

En over het gedoe dat Ronaldo kinderachtiger is en veel meer 'zuigt' dan Messi, ik persoonlijk vind het wel meevallen.
Sterker nog, ik zag Ronaldo nog niet zo lang geleden tegen Barcelona samen met Kaka treurig toekijken van de oververhitte spelers op het veld.
Beiden stonden er bij en keken er naar van een afstand.
Ronaldo mengde zich er niet in. Om eerlijk te zijn heb ik altijd een zwak gehad voor Ronaldo. Hij doet niets onder voor Messi. Ronaldo, niemand zal het wel een symptahieke speler vinden, maar ik wel.
Vroeger schoof hij nog wel eens uit zijn slof, maar nu is hij zowel qua spel als qua persoontje alleen maar beter geworden.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

En over het gedoe dat Ronaldo kinderachtiger is en veel meer 'zuigt' dan Messi, ik persoonlijk vind het wel meevallen.
Sterker nog, ik zag Ronaldo nog niet zo lang geleden tegen Barcelona samen met Kaka treurig toekijken van de oververhitte spelers op het veld.
Ronaldo mengde zich er niet in. Om eerlijk te zijn heb ik altijd een zwak gehad voor Ronaldo. Hij doet niets onder voor Messi. Ronaldo, niemand zal het wel een symptahieke speler vinden, maar ik wel.
Vroeger schoof hij nog wel eens uit zijn slof, maar nu is hij zowel qua spel als qua persoontje alleen maar beter geworden.
HR
Ik ben het er helemaal mee eens, treurig dat er dan mensen zijn die minder talent hebben en dan er boos om worden en maar gaan schoppen.

vergeet ook niet dat Mourinho vroeg om een kaart te pakken tegen Ajax aan Ronaldo en dat Ronaldo ook echt nee zei tegen Jose.
(of ik moet dit verkeerd begrepen hebben)
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

HR
Ronaldo passeert vele malen minder makkelijk spelers als Messi. Zijn inzicht is eveneens 0 in vergelijking tot het hoogstaande niveau van Messi en zijn techniek in de kleine ruimte is eveneens minder. Hij is echter wél completer en profiteert hier ten volste van. Indrukwekkende verschijning, afgetrained tot op het bot en een genadeloze speler, niks dan lof voor zijn instelling in zowel de wedstrijd als in de pers.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Villas-Boas schreef:

(...)

Ik ben het er helemaal mee eens, treurig dat er dan mensen zijn die minder talent hebben en dan er boos om worden en maar gaan schoppen.

vergeet ook niet dat Mourinho vroeg om een kaart te pakken tegen Ajax aan Ronaldo en dat Ronaldo ook echt nee zei tegen Jose.
(of ik moet dit verkeerd begrepen hebben)
HR
Dat schijn je verkeerd begrepen te hebben, ik dacht dat nl ook.

Wat een grapjas is het ook en buiten dat kennelijk ook nog dom.

Cacciatore schreef:

(...)Ronaldo passeert vele malen minder makkelijk spelers als Messi. Zijn inzicht is eveneens 0 in vergelijking tot het hoogstaande niveau van Messi en zijn techniek in de kleine ruimte is eveneens minder. Hij is echter wél completer en profiteert hier ten volste van. Indrukwekkende verschijning, afgetrained tot op het bot en een genadeloze speler, niks dan lof voor zijn instelling in zowel de wedstrijd als in de pers.
HR
Precies, CR en Messi vgl is a no go imho.

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 16 september 2011 09:27:00).]
HR
HR

TheLegend
International

Villas-Boas schreef:

(...)

Beetje lomp inderdaad wat hij zegt over dat knap gedeelte, wel denk ik dat ze allemaal jaloers zijn en hem liefst verrot willen trappen (iets wat totaal niet kan)

Ronaldo is samen met Messi de beste, maar daar waar er door andere clubs (behalve madrid) niet uitgehaald wordt naar Messi in het veld, moet Ronaldo klap op klap krijgen iedere wedstrijd.

Ronaldo zou beter beschermd moeten worden in de wedstrijden.
HR
Hoe dan? Door de tegenstander iedere keer wanneer Ronaldo aangeraakt wordt geel of rood te geven? Ik snap niet wat hij daar nou mee bedoeld.

Ronaldo en Messi zijn niet heilig, net zoals Pele, Cruijff en Eusebio dat niet waren. Het zijn voetballers, ze mogen het spelletje dan wel beter beheersen dan een Mido etc. maar waarom zouden zij (Ronaldo, Messi) extra 'rechten' moeten krijgen? Wat maakt het dat zij verheven zijn boven de rest?

Voetbal is een mannensport, geen speeltuin voor mietjes, als ze zo bang zijn moeten ze maar lekker gaan zaalvoetballen. Daar mag je immers niet fysiek spelen.
HRHR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Real Madrid heeft een behoorlijke winst gemaakt afgelopen jaar. Niet slecht voor zo'n club die jaarlijks miljoenen kwijt is aan aflossingen. Als je dan alsnog winst maakt, ben je financieel lekker bezig.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

En we vergeten allemaal even dat Ronaldo dit met een dikke knipoog zei, maar ja.

Overigens is die pass op Benzema tegen Getafe weergaloos. Volgens mij ook nog eens met z'n verkeerde been. Jezus. Ik denk niet dat veel voetballers dat kunnen.

Rond 1.46:
http://www.sport1.nl/video/2519-real-madrid-getafe.html

[Dit bericht is veranderd door Y0rn. (op 16 september 2011 17:10:28).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Y0rn. schreef:

En we vergeten allemaal even dat Ronaldo dit met een dikke knipoog zei, maar ja.
HR
Gelukkig maar. Ik moet zeggen dat ik wel meer respect voor little cry baby begin te krijgen. Alleen als je m dan in zn rare pakkie en met die door de wind gegrepen hanenkam zie op die bijeenkomst van de uefa waar buiten de loting van de CL de prijs van beste voetballer of zoiets werd uitgereikt....... :D :D
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Ronaldo is niet mijn favoriete persoonlijkheid (noch Messi trouwens), maar zijn voetballende kwaliteiten zijn wel grandioos. Veel respect vooral heb ik voor het feit dat hij ongelofelijk hard werkt om te staan waar hij staat. Hij heeft zijn bouw niet mee voor een buitenspeler, hij is eigenlijk te groot en lomp, maar is fysiek ZO ONGELOFELIJK goed. Zonder twijfel een van de beste voetballers ter wereld natuurlijk.

Ook knap dat hij zonder enige moeite zich aanpaste aan Madrid
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Ronaldo heeft het ook al de zwaardere Premier League laten zien. Ik zie Messi geen 30x scoren in de PL. Ronaldo is wat mij betreft ook completer.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

TheLegend schreef:

(...)

Hoe dan? Door de tegenstander iedere keer wanneer Ronaldo aangeraakt wordt geel of rood te geven? Ik snap niet wat hij daar nou mee bedoeld.

Ronaldo en Messi zijn niet heilig, net zoals Pele, Cruijff en Eusebio dat niet waren. Het zijn voetballers, ze mogen het spelletje dan wel beter beheersen dan een Mido etc. maar waarom zouden zij (Ronaldo, Messi) extra 'rechten' moeten krijgen? Wat maakt het dat zij verheven zijn boven de rest?

Voetbal is een mannensport, geen speeltuin voor mietjes, als ze zo bang zijn moeten ze maar lekker gaan zaalvoetballen. Daar mag je immers niet fysiek spelen.
HR
Dat ik je dit moet uitleggen, op top spelers worden vaak meer overtredingen gemaakt ook hele gemene overtredingen.
Dit is pure frustratie en jaloezie, en dan wordt er geschopt etc.

Dit soort spelers horen juist wel extra bescherming te krijgen dan een normale speler, dit omdat deze spelers harder worden aangepakt.

Je moet voor de grap eens naar wedstrijden kijken van deze grote spelers.
HR
HR

TheLegend
International

Villas-Boas schreef:

(...)

Dat ik je dit moet uitleggen, op top spelers worden vaak meer overtredingen gemaakt ook hele gemene overtredingen.
Dit is pure frustratie en jaloezie, en dan wordt er geschopt etc.

Dit soort spelers horen juist wel extra bescherming te krijgen dan een normale speler, dit omdat deze spelers harder worden aangepakt.

Je moet voor de grap eens naar wedstrijden kijken van deze grote spelers.
HR
Dit hoef je mij niet te vertellen want ik weet heel goed wat er gebeurt. Ik vraag niet of het waar is of niet, ik vraag wat moet men dan doen om deze spelers te beschermen? Misschien moet je die vraag nog eens bekijken dan.

Maar om er even op in te gaan. Worden jongens als Eriksen dan nooit hard aangepakt? Moeten zij dan niet worden beschermd? Alle spelers moeten beschermd worden, een harde overtreding op Mido is niet anders dan een harde overtreding op Ronaldo, maar omdat Ronaldo 10,000 keer beter kan voetballen moet hij een voorkeursbehandeling krijgen.

Maar mijn vraag was, daar begon ik mee en daar heb ik geen antwoord op gekregen. In tegenstelling tot een vraag waar ik geen antwoord op verwachte. Hoe moeten zij beschermd worden?

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 17 september 2011 00:18:36).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

TheLegend schreef:

(...)

Dit hoef je mij niet te vertellen want ik weet heel goed wat er gebeurt. Ik vraag niet of het waar is of niet, ik vraag wat moet men dan doen om deze spelers te beschermen? Misschien moet je die vraag nog eens bekijken dan.

Maar om er even op in te gaan. Worden jongens als Eriksen dan nooit hard aangepakt? Moeten zij dan niet worden beschermd? Alle spelers moeten beschermd worden, een harde overtreding op Mido is niet anders dan een harde overtreding op Ronaldo, maar omdat Ronaldo 10,000 keer beter kan voetballen moet hij een voorkeursbehandeling krijgen.

Maar mijn vraag was, daar begon ik mee en daar heb ik geen antwoord op gekregen. In tegenstelling tot een vraag waar ik geen antwoord op verwachte. Hoe moeten zij beschermd worden?
HR
Dan krijg je hier je antwoord, als scheidsrechter moet je er korter op zitten en de des betreffende overtreder waarschuwen, en dit duidelijk maken gelijk aan het hele team.

En nogmaals ja een veel betere voetballer moet meer in bescherming genomen worden, waarom? omdat hij ook veel harder wordt aangepakt dan een pakweg Eriksen.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 17 september 2011 10:07:22).]
HR
HR

JesperOlsenFan
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Reg.: 30 augustus 2004

Nog steeds 1-0 voor Levante tegen 10 Madrilenen :B
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

JesperOlsenFan schreef:

Nog steeds 1-0 voor Levante tegen 10 Madrilenen :B
HR
Schitterend
HR
HR

Kaaks
Bankzitter

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

soo daar komt Ronaldo goed weg zeg .
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Pepe..... wat een )+"-84!-) gek! Dat zo een man nog in dat mooie shirt mag spelen!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,6% dat NEC wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!