Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 16:05                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 151 »

HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

quote:HR
jasperdgg schreef:

Je bent niet de enige.

EDIT: Ik geloof dat Siempre je laatste zin letterlijk neemt en dus daadwerkelijk denkt een vrijbrief te hebben om geweld te gebruiken...
HR
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Siempre Real schreef:

Amen!
HR
Waarom gedraagt Mourinho zich zo idioot?
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

JC-14 schreef:

(...)

Waarom gedraagt Mourinho zich zo idioot?
HR
Ik gok dat Mourinho een negatieve gave heeft die het mogelijk maakt om de supporters van de door hem trainende club dusdanig in de war te brengen dat diezelfde supporters het gedrag van hun coach gaan kopieren en dat uiteindelijk ook heel normaal vinden. ( zonder daarbij zelf nog fatsoenlijk na te kunnen denken )
Te ziek voor woorden natuurlijk. Maar ja, het lijkt er toch wel wat op.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Iemand pakkie kopen?
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Zijn jullie blind ofzo? Kijk eens een pagina terug.
HR
HR

The Smoker
Talent

Uit: Soccer-city
Reg.: 3 maart 2001

Siempre, wat is nou het verhaal met Mourinho en Barca? PM?

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 9 september 2011 19:16:09).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Mourinho is door Barca behoorlijk genaaid. Hij was ooit tolk onder Robson en vervolgens ook onder van Gaal. Onder van Gaal deed hij ook assistent taken hij mocht zelfs (deels) trainingen leiden, de afspraak was dan ook dat hij door zou groeien naar assistent (financieel).

Maar Barca is zijn afspraken niet nagekomen, het heeft zelfs zijn laatste jaar als tolk niet betaald omdat men van mening was dat hij geen tolk werk had gedaan, en hij was officieel ook geen assistent dus daar kreeg hij ook geen geld voor. Hij is vol frustratie terug gekeerd naar Portugal om trainer te worden van Porto, de rest is bekend.

Mourinho had maar 1 droom: trainer worden van de FC. Nu heeft hij maar 1 doel: winnen van de FC en het liefst met de vijand van de FC en dat is Real.

Wat is er tegen Özil gezegd: Je moeder is een schaap, Turken neuken toch alleen maar schapen. Verder is er ook nog iets geroepen mbt het Islam, dat moet wel vreselijk geweest zijn, want niemand wil het herhalen en Özil al helemaal niet.
Wat is er door Pedro tegen Marcelo gezegd: Jij bent een zoon van een aap, je moeder heeft het met een aap gedaan. Aap!

Dit alles niet 1 keer, maar herhaaldelijk.

Nou kun je mij veel vertellen, zoals Real de laatste clasico speelde, met name de 2-de helft sloeg nergens op, maar dit soort uitspraken horen ook niet op een voetbalveld. Je hoort het overal, kan, maar daarom hoort het nog niet op een voetbalveld. Keurt dit het gedrag van Real spelers goed, nee uiteraard niet maar dit soort gedrag zou ook gewoon kei en keihard aangepakt moeten worden.

Rosell heeft goed ingegrepen, Pedro kon 25.000 euro overmaken naar een goed doel en Villa 10.000 euro.

Waarom is dit nooit in de pers gekomen? Omdat het nooit officieel gemaakt is, ik bedoel dat er nooit mee naar buiten is getreden. Net zo min als over de 15.000 euro boete van Pepe en de 15.000 euro boete van Mou die door Real zijn opgelegd. Er zijn ook nog wat kleinere sancties opgelegd, Messi heeft 2 dagen in een kinderziekenhuis door moeten brengen, geheel belangeloos, naar aanleiding van de fluim die hij richting Mourinho spuugde.

De overtreding van Ramos in de 5-0, was er idd 1 van een slechte verliezer. De wedstrijd op zich was niet gemeen, er waren geen zware aanslagen. Het was gewoon een hele goede pot, zeker van Barca anders win je niet met 5-0. Na die 5-0 waren de "berichten" uit Barcelona denigrerend en beledigend. (Bijna) elke dag was er wel 1 die het nodig vond om een uitspraak te doen. Alves als topscorer, maar ook Pedro, Busquets en Pique hebben zich behoorlijk laten gelde. Het toppunt was natuurlijk het schandalige gedrag van de Real spelers in de 2-de C.L. wedstrijd en de finale van de copa.

Vlak voor het betreden van de grasmat, in de tunnel, riepen diverse Barca spelers: Kom op, we gaan stierenvechten, want in catalunya mag het straks niet meer. Dit hebben ze vervolgens in de return van de supercup weer gedaan, maar dan onder het mom van nu het nog mag in Catalunya.

Uiteraard dacht ik in eerste intantie: dit is Real onwaardig! En zo denk ik er nog steeds over, maar er zijn grenzen en niet alleen aan grof spel!

Mijn mening om af te sluiten: Ik ben erg geschrokken van wat ik gezien heb in eerste instantie en van wat ik te weten ben gekomen naderhand. Ik heb eerder al geroepen dat wat mij betreft ze de clasicos mogen afschaffen. Ik ben nog steeds van mening dat voetbal vooral een spel en een sport moet zijn, zonder de randzaken, politiek enz enz. Helaas, is dat niet (altijd) het geval. En tussen de regels door was er ook nog het geweldige acteer talent van sommige Barca spelers, met name in de 2-de competitie wedstrijd en de beide C.L. wedstrijden.

Als iemand tegen mij zecht wat tegen Özil en/of Marcelo is gezegd, denk ik dat ik even mijn beheersing kwijt ben. Degene die hier met droge ogen durft te beweren dat het hem niet zal overkomen, geloof ik niet. Ik denk dat iedereen een lichte waas krijgt.

Zo, in grote lijnen het verhaal en hoe ik erover denk!

Amen!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 9 september 2011 21:39:13).]
HR
HR

Ricardo Carvalho
Lid 2de elftal

Reg.: 19 maart 2005

@ Siempre Real

Hoe weet je dat allemaal dan, ben ik gewoon benieuwd naar?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ricardo Carvalho schreef:

@ Siempre Real

Hoe weet je dat allemaal dan, ben ik gewoon benieuwd naar?
HR
Laten we zeggen dat ik mazzel heb. Ik heb de mazzel dat ik via een aantal kleine lijntjes in het verleden, nu best wel flinke lijnen binnen het Spaanse voetbal heb en dan met name bij Celta de Vigo en Real Madrid. Ik weet dat ook Perez en Rosell met elkaar gesproken hebben nav alle gedoe van de laatste maanden. Gewoon mazzel. ;B
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Rosell heeft goed ingegrepen, Pedro kon 25.000 euro overmaken naar een goed doel en Villa 10.000 euro.

Waarom is dit nooit in de pers gekomen? Omdat het nooit officieel gemaakt is, ik bedoel dat er nooit mee naar buiten is getreden. Net zo min als over de 15.000 euro boete van Pepe en de 15.000 euro boete van Mou die door Real zijn opgelegd. Er zijn ook nog wat kleinere sancties opgelegd, Messi heeft 2 dagen in een kinderziekenhuis door moeten brengen, geheel belangeloos, naar aanleiding van de fluim die hij richting Mourinho spuugde.
HR
Dit vind ik nou goede sancties. Alleen mag het van mij officieel bekend gemaakt worden. En dan hoef je niet precies aan te geven voor wat het precies is, maar gewoon voor "wangedrag tijdens de wedstrijd". Dan geef je publieke aan dat dit gedrag niet getolereerd wordt.

Als iemand tegen mij zecht wat tegen Özil en/of Marcelo is gezegd, denk ik dat ik even mijn beheersing kwijt ben. Degene die hier met droge ogen durft te beweren dat het hem niet zal overkomen, geloof ik niet. Ik denk dat iedereen een lichte waas krijgt.
HR
En toch zou ik hier niet op reageren. Op straat wel, maar niet op het voetbalveld. De reden: degene die dit zegt, heeft maar 1 doel, namelijk zorgen dat jij je zelfbeheersing verliest en een rode kaart pakt. Dan ga ik toch niet juist hetgene doen dat die persoon wilt. Dat zou voor mij voelen als dat ik hem nog "beloon" ook voor dit wangedrag. Misschien dat ik wel wat duels harder in zal gaan, maar wel op een manier dat er altijd een bal bij is en een overtreding die hooguit geel waard is ;B
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Vanavond Getafe. Helaas alleen de eerste helft maar verwacht er weer veel van. Het lijkt allemaal wat meer verfrissend en heb vertrouwen in een goed seizoen.
Eind oktober tegen Villarreal, dan zal ik er ook weer bij zijn, wordt weer vet.

Iemand al enig idee wat er met de Clasico gebeurt die in december gepland staat? Ivm WK voor Clubteams kan hij dan niet doorgaan, maar ik heb zo nog niet iets kunnen vinden over mogelijke nieuwe speeldata.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 10 september 2011 07:47:02).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Weet je wat het is Siempre, velen vinden dat je je eigen gewoon in moet houden bij dit soort provocaties.En daarom is er ook zoveel gezeik.Zijn genoeg voorbeelden van dezelfde soort zaken waarin het ´slachtoffer´ zich wel kan beheersen.En dat is wat de meeste voetbalsupporters verlangen van een duurbetaalde prof.Ik snap uiteraard dat je emoties hebt, maar je moet je kwetsbaarheid mbt je geloof of huidskleur uit kunnen zetten als prof zijnde.Tuurlijk is dat moeilijk, maar als prof moet je die discipline op kunnen brengen.Zeker als je bij één van de grootste/beste clubs ter wereld speelt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

De 2-1 tegen getafe een onterecht gegeven pingel, de 3-1 een perfect uitgevoerde counter.
HRHR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Bazza schreef:

Weet je wat het is Siempre, velen vinden dat je je eigen gewoon in moet houden bij dit soort provocaties.En daarom is er ook zoveel gezeik.Zijn genoeg voorbeelden van dezelfde soort zaken waarin het ´slachtoffer´ zich wel kan beheersen.En dat is wat de meeste voetbalsupporters verlangen van een duurbetaalde prof.Ik snap uiteraard dat je emoties hebt, maar je moet je kwetsbaarheid mbt je geloof of huidskleur uit kunnen zetten als prof zijnde.Tuurlijk is dat moeilijk, maar als prof moet je die discipline op kunnen brengen.Zeker als je bij één van de grootste/beste clubs ter wereld speelt.
HR
Als coach ben je verantwoordelijk voor je spelers en ze moet leren juist niet in te gaan op provocaties en mocht het uit de hand lopen dan een flinke boete of schorsing vanuit de club.

Ik heb bij mijn jeugd team precies hetzelfde vorig seizoen was ook van mij een speler beetje door het lint gegaan en die heb ik zelf nog wel extra gestraft door hem nog eens aantal wedstrijden niet laten spelen.

Het zijn maar woorden, degene die daar op reageren zijn mentaal niet sterk genoeg voor het voetbal dus zwakkelingen.

Die moet je eigenlijk lozen.

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 11 september 2011 10:47:44).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

De 2-1 tegen getafe een onterecht gegeven pingel, de 3-1 een perfect uitgevoerde counter.
HR
En verder?Goed gespeeld?Heb niks kunnen zien, had het te druk met ranja drinken :P
HR
HR
HR
HR

Bazza
Icoon

Gé Fortgens schreef:

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2902422/2011/09/12/Real-Madrid-is-sterk-dankzij-ons-geld.dhtml

Is dit echt waar? Redelijk pijnlijk om te lezen.
HR
Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar hij zal het wel niet helemaal uit zn duim zuigen.Het is makkelijk na te gaan of die bank steun heeft gekregen van de ECB.Maar ik denk dat we binnenkort bericht krijgen dat het niet waar is.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Oh maar dat geld is allang terug verdiend aan shirtverkoop hoor als we Siempre mogen geloven.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

jasperdgg schreef:

Oh maar dat geld is allang terug verdiend aan shirtverkoop hoor als we Siempre mogen geloven.
HR
Precies. Als het moet houdt Real die bank wel overeind hoor.

Het is niet alleen Real hoor (al zijn zij wel de ergste), maar dit gebeurt gewoon. Mensen/bedrijven/overheden/voetbalploegen lenen gewoon geld en kunnen dit nooit en te nimmer terug betalen. Maar dat is altijd het probleem voor later. En wat is nu het ergste wat kan gebeuren? Faillissement, en dan is iedereen het geld kwijt.
HR
HR

Bazza
Icoon

jasperdgg schreef:

HR
Maar dan is de vraag: Is dat geld inmiddels weer terug bij de ECB?

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 12 september 2011 11:43:47).]
HR
HR

Legende

Bazza schreef:

(...)

Maar dan is de vraag: Is dat geld inmiddels weer terug bij de ECB?
HR
Wat denk je zelf? Nee, natuurlijk.

Dat shirts heel veel opbrengen zal best, alleen is natuurlijk maar de vraag hoeveel er naar Real gaat. Ik ben wel benieuwd welk percentage van elk verkocht shirt naar Real gaat en hoeveel Adidas krijgt. Dat zou ik bij Ajax ook wel eens willen weten.
HR
HR

Idaho
Bankzitter

Uit: Oosterbeek
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 1 juli 2001

het stuk van Nijlatten geeft in ieder geval "food for thought". Dat een Real en een Barca inderdaad op megalomane wijze te keer mogen gaan op transfermarkt (en dat ook nog op de pof, en dat in een land dat aan het € infuus ligt van ook óns geld) is je reinste competitievervalsing. Het wordt hoog tijd dat er ingegrepen wordt. Schuldenvrij als eis is overdreven, ieder bedrijf werkt met een kredieten, dat is niet erg, maar ik vind dat het, net als in het normale bedrijfsleven, verantwoord en naar verhouding moet zijn. Bovendien moet de concurrentie eerlijk zijn, dus het kan in Europa niet zo zijn dat er in elk land andere normen zijn. Als dat gerealiseerd wordt, samen met de home-grown regeling, dan zie ik weer perspectief voor Ajax, dat in principe het financiële en sportieve plaatje prima in orde heeft en dan weer echt kan gaan concurreren met club als Real en Barca.
HR
HR

Legende

Idaho schreef:

het stuk van Nijlatten geeft in ieder geval "food for thought". Dat een Real en een Barca inderdaad op megalomane wijze te keer mogen gaan op transfermarkt (en dat ook nog op de pof, en dat in een land dat aan het € infuus ligt van ook óns geld) is je reinste competitievervalsing. Het wordt hoog tijd dat er ingegrepen wordt. Schuldenvrij als eis is overdreven, ieder bedrijf werkt met een kredieten, dat is niet erg, maar ik vind dat het, net als in het normale bedrijfsleven, verantwoord en naar verhouding moet zijn. Bovendien moet de concurrentie eerlijk zijn, dus het kan in Europa niet zo zijn dat er in elk land andere normen zijn. Als dat gerealiseerd wordt, samen met de home-grown regeling, dan zie ik weer perspectief voor Ajax, dat in principe het financiële en sportieve plaatje prima in orde heeft en dan weer echt kan gaan concurreren met club als Real en Barca.
HR
Tsja, dan kan Real ook Sneijder en Huntelaar niet meer kopen voor giga bedragen.

Maar wat mij betreft mag Real kapot, graag zelfs. Real Madrid is de ultieme commercie in het voetbal, bah.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Vandaag is het 12 jaar geleden dat Iker zijn eerste wedstrijd voor Real speelde. Ongelooflijk wat een held! Prachtige keeper en vooral een doodgewone jongen gebleven. Een voorbeeld voo elke topsporter! Grande Iker :)
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,7% dat Feyenoord wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!