Ajax Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 04:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 151 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

De toon is weer gezet. Real Madrid heeft pure pech dat Barcelona op dit moment ook geweldig is anders wonnen ze alle prijzen ter wereld met twee vingers in de neus.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 oktober 2002

Die koninklijken hebben best een vette uitstraling.

Enkel jammer dat daar Ronaldo speelt.
Zo'n ingenomen travestiet.
HR
HR
Laten we reeel zijn; Ajax heeft geen schijn van kans tegen Real. Van alle 19 tegenstanders in de Primera Division, kunnen alleen Barcelona en misschien Villareal/Valencia mee in het niveau van Madrid.
Dan wordt er wel gezegd: het niveau van Ajax/ NL clubs is zo zwak, maar in de Primera Division kan ook bijna geen enkele club het niveau van Real aan.
Waarom zou Ajax dan wel kunnen winnen?
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Heb genoten van ze vandaag zeg. Hadden met gemak dubbele cijfers kunnen halen. Ik kan alleen maar hopen dat we er qua score mild af komen daaro.
HR
HR

Loki
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 februari 2009

quote:HR
Maduroman schreef:

Laten we reeel zijn; Ajax heeft geen schijn van kans tegen Real. Van alle 19 tegenstanders in de Primera Division, kunnen alleen Barcelona en misschien Villareal/Valencia mee in het niveau van Madrid.
Dan wordt er wel gezegd: het niveau van Ajax/ NL clubs is zo zwak, maar in de Primera Division kan ook bijna geen enkele club het niveau van Real aan.
Waarom zou Ajax dan wel kunnen winnen?
HR
Kan niet. Ajax is een lekkere afsluiter kunnen ze de mensen die geel hebben rood laten pakken.

Ajax is trouwens nog zwakker dan de subtop in Spanje. Maar gelukkig is Lyon net zo kansloos. Real 18 punten in de poule? Zou goed kunnen.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Siempre Real schreef:

(...)

Sjee man, waar zit jou frustratie? Je kent mij niet eens, maar je denkt wel zulks over mij te kunnen zeggen? Zonder enige aarzeling, ik denk dat ik meer Real fans gesproken heb in de laatste 2 maanden, als dat jij ooit zal spreken. Behalve natuurlijk als je jaren lang die ene die jij wel eens spreekt blijft stalken...
HR
Ik reageer enkel op je teksten, neem het niet te persoonlijk. En als het niet klopt wat ik zeg haal je daar je schouders over op toch?
Dat je de behoefte hebt om te zeggen dat je zoveel Madrid fans hebt gesproken is precies de reactie die ik verwachte. Met als toetje natuurlijk de uitsmijter dat het er meer zijn dan ik ooit zal spreken, behalve als ik die ene blijf spreken die ik stalk. Huh, dat blijft er maar 1 dan toch?
Prima dat je hier de Madrid en Spaans voetbal kenner/insider uithangt, I just don't buy it.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Siempre Real schreef:

(...)

Bizar? Misschien, ik heb er niet zo'n moeite mee. Uiteraard heeft men de gebeurtenissen niet met gejuich ontvangen, maar er is vrij snel overheen gestapt. Ach, de discussie is niet anders daar als hier. De verwijten zijn over en weer hetzelfde. Het verhaal van de kip en het ei. Barca speelt poppenkast omdat Real stevig voetbalt of andersom, Real speelt stevig voetbal omdat Barca poppenkast speelt. Alles loopt door elkaar heen. En thats it, meer wil ik er niet over kwijt, voordat ik weer van alles en nog wat beschuldigd wordt.

HR
Nogmaals in de laatste wedstrijden heb ik van Real niet minder schwalbes gezien dan van Barca. Zag ik in elke wedstrijd pas schwalbes van Barca, vanaf het moment dat een Real-speler zich weer misdroeg door buiten zijn boekje te gaan. Daarnaast vind ik het zo ongelooflijk bekrompen en goedpraterij om het maken van een schwalbe gelijk te trekken met het maken van smerige overtredingen, natrappen etc. Het ene is misleiden van de scheids wat iedereen doet door zijn hand op te steken bij een ingooi. Het ander is iemand moedwillig letsel toe brengen en buitensporig geweld.

Overigens is Madrid wel heel goed bezig en zullen ze het Barca heel moeilijk gaan maken, zo niet overtreffen wanneer ze zich zo blijven handhaven als momenteel.

[Dit bericht is veranderd door MrBuijs (op 29 augustus 2011 08:59:05).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

MrBuijs schreef:

(...)

Overigens is Madrid wel heel goed bezig en zullen ze het Barca heel moeilijk gaan maken, zo niet overtreffen wanneer ze zich zo blijven handhaven als momenteel.
HR
Eerste helft gezien en dat was indrukwekkend. Overigens loopt Carvalho op zn laatste benen, the weakest link imo. Verder vind ik Khedira eruit, Marcelo erin en die Portugees op de plaats van Khedira wel scherp van Mou, ben niet zo onder de indruk van Khedira nl. Ik ga er maar van uit (lees: hoop) dat Zaragoza degradatiekandidaar nr 1 is.

Deze rivaliteit wordt steeds mooier, bij de eerste goal gaven de spelers van Madrid eenzelfde staaltje "wij vinden elkaar leuk" als Barca toen Cesc scoorde. :D
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Reg.: 4 september 2004

Leuke uitslag, beloofd weer een spannende strijd te worden. Zou me echter ook zorgen baren dat de competitie zo gedevalueerd is, dit gaat langzaamaan de Schotse kant op.
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Heeft er al 3 inliggen, ben benieuwd of hij zijn productie van vorig seizoen kan overtreffen...alle ballen naar Ronaldo.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Persoonlijk hoop ik dat CR er 100 inknalt, want voor mij is hij held voor het leven.
HR
HR

loko0505 Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 6 januari 2011

Real gaat dit seizoen een record aantal doelpunten maken ik schat op zo'n 140 in de competitie!!!

Eind van het afgelopen seizoen volgens mij 24 goals de laatste 5 wedstrijden en 14 goals van Ronaldo in de laatste 5 competitie wedstrijden.Dit is echt bizar en niet normaal.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Ik zit momenteel in Spanje en de pers hier heeft het er ook over dat er een enorm gat zit tussen Barcelona, Madrid en de rest. Dus niet alleen Ajax heeft weinig kans tegen Madrid, dat geldt ook voor Zaragoza, Mallorca en de rest van de PD behalve Barcelona. Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat we niet eens een keer van Madrid zouden kunnen winnen. Als wij een heel goede dag hebben en Madrid een mindere dan zou het kunnen.
HRHR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

De Spaanse competitie is dan ook compleet aan gort. Stelt niets meer voor. Er is geen spanning, niets. Twee ploegen zijn veel en veel te goed en de rest komt tekort. Villareal, toch een van de betere ploegen, wordt al met 5-0 weggetikt. Doodzonde van de PD.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Zeker wel jammer dat clubs als Valencia en Atletico gewoon absoluut niet meer mee doen. Maar gezien de financiele nood waar veel clubs in verkeren zal er weinig veranderen, behalve dat die sjeik wellicht nog wat miljoenen in Malaga gaat pompen.
HR
HR

The Smoker
Talent

Uit: Soccer-city
Reg.: 3 maart 2001

jasperdgg schreef:

Zeker wel jammer dat clubs als Valencia en Atletico gewoon absoluut niet meer mee doen. Maar gezien de financiele nood waar veel clubs in verkeren zal er weinig veranderen, behalve dat die sjeik wellicht nog wat miljoenen in Malaga gaat pompen.
HR
Ik las gisteren ergens dat Atletico met die Diego van Bremen(?) bezig was. Het enige wat eraan ontbrak was zijn handtekening.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

The Smoker schreef:

(...)

Ik las gisteren ergens dat Atletico met die Diego van Bremen(?) bezig was. Het enige wat eraan ontbrak was zijn handtekening.
HR
Ooit Bremen, nu Wolfsburg.
Overgewaardeerde speler, heeft het buiten Bremen nooit laten zien, dus of je met hem de oorlog gaat winnen.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Spanje- Chili 3-2
Spanje, ingedeeld in Poule I van de EK-kwalificatiereeks, heeft vrijdagavond op knappe wijze een 2-0 achterstand omgebogen tot een 3-2 overwinning. Knap omdat alle Spaanse doelpunten in de tweede helft vielen.

Mauricio Isla en Eduardo Vargas zorgden ervoor dat Chili op Spaanse bodem met een ruime voorsprong de kleedkamer inging. Na de hervatting stond er een ander Spanje op het veld. Al direct verzorgde Andrés Iniesta de aansluitingstreffer voor de ploeg van bondscoach Vicente del Bosque (foto).

Twintig minuten voor tijd begon Cesc Fabregas aan zijn persoonlijke show. De aanvaller was niet alleen verantwoordelijk voor de gelijkmaker (2-2), ook zette de Barcelona-spelmaker de Wereldkampioen op voorsprong.

Fabregas mocht in de laatste minuut aantreden vanaf elf meter . De voormalige Arsenal-speler faalde echter bij het nemen van de penalty, maar was wel trefzeker met de rebound.

Zonder kleerscheuren verliet Spanje het veld niet. Bij het geven van de strafschop ontstond een massale vechtpartij omdat de Chilenen Alvaro Arbeloa beschuldigden van een schwalbe. (Wissel)spelers en officials waren ook betrokken bij het opstootje.

VI

Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat de Madrilenen zich makkelijk laten vallen ;)
HR
HR

De Beezem
Bankzitter

Uit: Beverwijk
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 12 juli 2007

'Rigoureus besluit kost Ajax-tegenstander half Champions League-jaar'

Ricardo Carvalho komt tot de winterstop wellicht niet in actie in de Champions League. De Portugese verdediger kondigde woensdag aan per direct te stoppen als international, nadat hij respect voor zijn staat van dienst miste bij de nationale ploeg. De UEFA-reglementen schrijven voor dat sancties van nationale bonden door kunnen werken in Europese clubcompetities.

Artikel 74 van de regels vermeldt dat bonden zich kunnen beroepen op de UEFA, wanneer een speler de beslissing neemt om, zoals Carvalho, plots te stoppen. Het is nu aan de Portugese bond (FPF) om eventueel de zaak-Carvalho aanhangig te maken bij de Europese federatie. De kans bestaat dat de verdediger van Real Madrid een schorsing van drie maanden aan zijn broek krijgt.
Real is in Europa gekoppeld aan Olympique Lyon, Ajax en Dinamo Zagreb als tegenstanders. Indien de FPF overgaat tot actie, kan de UEFA besluiten Carvalho tot de winterstop te schorsen voor deelname aan de Champions League. Voor Portugal zal de ervaren verdediger in ieder geval niet meer uitkomen; niet alleen als het aan hemzelf ligt, maar ook aan bondscoach Paulo Bento. “Zolang ik bondscoach ben, speelt Carvalho in ieder geval niet meer voor de nationale ploeg. Aan dit soort spelers heb ik niets”, zei de Portugees donderdag al boos.

Bron: Voetbalzone
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

the farmer schreef:

omdat de Chilenen Alvaro Arbeloa beschuldigden van een schwalbe.
VI

Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat de Madrilenen zich makkelijk laten vallen ;)
HR
Als je na een handvol wedstrijden vol duikel voorbeelden tegen de profs uit Nou Camp nog niet weet hoe het moet.... Inpakken en weg wezen! Goed voorbeeld doet beter volgen. :P

En dan nog, het hele gebeuren ontstond toch met Iniesta? Iets met een vermeende elleboog of iets dergelijks. Moet de samenvatting nog kijken.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 3 september 2011 22:06:49).]
HR
HR

0634
Administrator

Precies. Zo hoort het. Als je je zelf schuldig maakt aan spelbederf, moet je gewoon wijzen naar een ander die het ook doet. Dan is alles weer goed geluld.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Siempre Real schreef:
Als je na een handvol wedstrijden vol duikel voorbeelden tegen de profs uit Nou Camp nog niet weet hoe het moet.... Inpakken en weg wezen! Goed voorbeeld doet beter volgen. :P

En dan nog, het hele gebeuren ontstond toch met Iniesta? Iets met een vermeende elleboog of iets dergelijks. Moet de samenvatting nog kijken.
HR
Ik hoop toch niet dat Barca de Real-trukendoos overgaat nemen ;)

Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, ik vond het een opvallend bericht.
HR
HR

Siempre Real
Legende

0634 schreef:

Precies. Zo hoort het. Als je je zelf schuldig maakt aan spelbederf, moet je gewoon wijzen naar een ander die het ook doet. Dan is alles weer goed geluld.
HR
Juist, je gaat zelf rollen en rollen, gillen en schreeuwen en vervolgens wijs je gewoon naar de tegenstander want die spelen zo hard. Jij snapt het volkomen!

Ik hoop toch niet dat Barca de Real-trukendoos overgaat nemen ;) HR
Ik kan er de humor wel van inzien. Barca die het voortaan "mannelijk" gaat doen?
HR
HR

0634
Administrator

Siempre Real schreef:
Juist, je gaat zelf rollen en rollen, gillen en schreeuwen en vervolgens wijs je gewoon naar de tegenstander want die spelen zo hard. Jij snapt het volkomen!

HR
Precies. En aangezien Real zowel dat doorrollen als het gillen als het schreeuwen doet, en daar bovenop een aantal idioten heeft die belachelijk hard spelen, krijg ik een steeds grotere aversie tegen het Real van Mourinho.

En dat terwijl ik Real altijd een prachtige club heb gevonden. Het huidige Real, zowel qua beleid, qua spel als qua spelers, doet werkelijk afbreuk aan het koninklijke imago dat ze ooit oprecht verdienden. Dat ware Real-fans dat niet onderogen zien vind ik opmerkelijk, al kan ik het ook wel weer een beetje begrijpen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

0634 schreef:

(...)

Precies. En aangezien Real zowel dat doorrollen als het gillen als het schreeuwen doet, en daar bovenop een aantal idioten heeft die belachelijk hard spelen, krijg ik een steeds grotere aversie tegen het Real van Mourinho.

En dat terwijl ik Real altijd een prachtige club heb gevonden. Het huidige Real, zowel qua beleid, qua spel als qua spelers, doet werkelijk afbreuk aan het koninklijke imago dat ze ooit oprecht verdienden. Dat ware Real-fans dat niet onderogen zien vind ik opmerkelijk, al kan ik het ook wel weer een beetje begrijpen.
HR

0634 schreef:

HR
De kip of het ei?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,6% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!