Deze topic is open en bestaat uit 129 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 129 »
Simon Wiesenthal
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:Nee laat maar ouwe, hoewel ik ben trouwens nog wel benieuwd hoe jij dat allemaal meemaakte? Of laten we het anders zeggen, als jij FdB dat zn spelers ziet opdragen gaan we dat met de mantel der liefde bedekken? Gatverdamme moet er niet aan denken.
Madrid30 schreef:
(...)
Ja was beste wedstrijd die ik ooit gezien heb, mooi met applaus enzo en dan nu ineens geel gaan pakken, echt niet he tegen gevallen grootmacht ajax. Daar moet je bij mij niet mee aankomen, dikke smet WEER op maagdelijke shirt zeg ik je. oh wacht ff moet me was uit de droger halen. ben ik weer, wat was me punt ook weer, oh ja, dat die gasten bij real tuurlijk helemaal gek zijn en dat vind ik niet kunnen, lkkr klappen met het kader 16 jaar terug en nu dit, daar gaat je goodwill denk ik dan. Als er weer iets in me hoofd opkomt hoor je van me, laters.
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Sjee man, waar zit jou frustratie? Je kent mij niet eens, maar je denkt wel zulks over mij te kunnen zeggen? Zonder enige aarzeling, ik denk dat ik meer Real fans gesproken heb in de laatste 2 maanden, als dat jij ooit zal spreken. Behalve natuurlijk als je jaren lang die ene die jij wel eens spreekt blijft stalken...
Madrid30 schreef:
(...)
Die positieve gevoelens dicht jij ze voor het gemak toe omdat ze die horen te hebben in jouw belevingswereld. Of ze die hebben weet je niet want je hebt nooit met Real fans (daarover) gesproken.
En over jezelf praten in de derde persoon is altijd treurig, tikje verontrustend misschien zelfs.
The Smoker
Talent
Uit: Soccer-city
Reg.: 3 maart 2001
quote:
Madrid30 schreef:
(...)
Die positieve gevoelens dicht jij ze voor het gemak toe omdat ze die horen te hebben in jouw belevingswereld. Of ze die hebben weet je niet want je hebt nooit met Real fans (daarover) gesproken.
En over jezelf praten in de derde persoon is altijd treurig, tikje verontrustend misschien zelfs.
quote:Dat je er nog op reageert ook.
Siempre Real schreef:
(...)
Sjee man, waar zit jou frustratie? Je kent mij niet eens, maar je denkt wel zulks over mij te kunnen zeggen? Zonder enige aarzeling, ik denk dat ik meer Real fans gesproken heb in de laatste 2 maanden, als dat jij ooit zal spreken. Behalve natuurlijk als je jaren lang die ene die jij wel eens spreekt blijft stalken...
Siempre Real
Moderator
Simon Wiesenthal
Idool
quote:Siempre antwoord ff op me als je wil, ben nl benieuwd.
Siempre Real schreef:
(...)
Tsja, ik weet het lomp van me.
Siempre Real
Moderator
quote:Ik neem aan dat ik hier op moet antwoorden:
Simon Wiesenthal schreef:
(...)
Siempre antwoord ff op me als je wil, ben nl benieuwd.
quote:Want dan moet ik je toch echt zwaar teleurstellen. Ja er is kritiek geweest, ja er is over gesproken, maar hij is nou niet bepaald op de vingers getikt. Kritiek heeft ie ook wel gehad, maar om nou te zeggen dat het zwaar was.
Ik mag hopen dat Mou veel kritiek heeft gekregen en dat hij intern op zn vingers is getikt.
Simon Wiesenthal
Idool
quote:
Siempre Real schreef:
(...)
Want dan moet ik je toch echt zwaar teleurstellen. Ja er is kritiek geweest, ja er is over gesproken, maar hij is nou niet bepaald op de vingers getikt. Kritiek heeft ie ook wel gehad, maar om nou te zeggen dat het zwaar was.
quote:Ik ben nu bloedserieus: bizar!
Afgelopen week speelde Real tegen Galatasaray, bij binnenkomst kreeg de man een staande ovatie van het publiek, het hele stadion hing vol steunbetuigingen. De algemene opinie was wel dat hij te ver was gegaan, maar het gaat om Mourinho.
ik heb tot op de dag van vandaag nog niet 1 fan zware kritiek horen uiten op Mourinho, en integenstelling tot wat sommigen denken te weten, spreek ik regelmatig (elke dag) Real fans.
Siempre Real
Moderator
quote:Bizar? Misschien, ik heb er niet zo'n moeite mee. Uiteraard heeft men de gebeurtenissen niet met gejuich ontvangen, maar er is vrij snel overheen gestapt. Ach, de discussie is niet anders daar als hier. De verwijten zijn over en weer hetzelfde. Het verhaal van de kip en het ei. Barca speelt poppenkast omdat Real stevig voetbalt of andersom, Real speelt stevig voetbal omdat Barca poppenkast speelt. Alles loopt door elkaar heen. En thats it, meer wil ik er niet over kwijt, voordat ik weer van alles en nog wat beschuldigd wordt.
(...)
Ik ben nu bloedserieus: bizar!
Maarre jij vond toch ook niet dat die hele poppenkast in de Arena zomaar kon?
Simon Wiesenthal
Idool
Siempre Real
Moderator
quote:Ik weet niet of ik er goed aan doe om die laatste vraag hier te beantwoorden. Ik denk er nog een nachtje over na, op dit moment heb ik er niet zo veel zin in. Ik vrees dat ik ergens in beland waar ik totaal geen zin in heb. Di Stefano is een hele slimme man, hij laat niet al te veel van zich horen, weet ook exact wanneer hij wat moet zeggen en alleen de echte insiders weten hoe hij over bepaalde zaken echt denkt.
Ja dat zou mooi zijn geweest als die scheids geen gele had getrokken en er meteen bij gezegd zou hebben dat ie ze in de smiezen had, oftewel als ze anders moedwillige overtredingen zouden willen maken dat hij dan direct rood zou trekken (plus een goed aangedikt rapport richting uefa).
Die Di Stefano lijkt me wel een man van principes, hij heeft immers gezegd dat Drenthe zn dreads moest afscheren. Wat is nou precies zijn mening als het gaat om al die gebeurtenissen sinds Mou trainer is.
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
quote:
The former Real Madrid great Alfredo Di Stefano has criticised Jose Mourinho's tactics for Saturday's 1-1 draw against Barcelona, saying Madrid played like a mouse against a lion of a Catalan team.
Siempre Real
Moderator
quote:Zie je hoe simpel het is? De vraag echter was: Wat is nou precies zijn mening als het gaat om al die gebeurtenissen sinds Mou trainer is. Niet wat hij van de wedstrijd vond! Jammer hoor, maar lezen is echt niet zo heel moeilijk. En dan kom jij met een commentaar van de 1-1...... Sjongejonge "Goh ik google even en kom met een stuk uit de Guardian op de proppen en daarmee zet ik Siempre weer in de wind"... Failed!
Bjorn121 schreef:
Sjongejonge "goh, ik zal er toch eens over slapen, misschien dat ik dan eens ga zeggen wat DS vindt".
http://www.guardian.co.uk/football/2011/apr/18/alfredo-di-stefano-real-madrid-jose-mourinho
(...)
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
The Smoker
Talent
quote:
Bazza schreef:
Lekker relleng met messeng en pilleng
Siempre Real
Moderator
the farmer
Vedette
Reg.: 26 november 2006
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:Ik heb er zin in en ben blij dat de beste competitie ter wereld weer begint!
Siempre Real schreef:
De 11 die tegen Zaragoza beginnen:
Casillas; Sergio Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi Alonso, Coentrao; Di María, Özil, Cristiano; y Benzema.
Op de bank:
Adán, Arbeloa, Albiol, Varane, Kaká, Callejón e Higuaín
Siempre Real
Moderator
quote:Lacht als een boer met kiespijn
the farmer schreef:
Hoeveel zal Real er vandaaguitin schoppen?
Mourinho moet zijn mannen toespreken, ze vallen bij bosjes...
the farmer
Vedette
Siempre Real
Moderator
quote:Moet je de koeien niet gaan melken? En als je blijft hangen hier, wel goed opletten. Hij vroeg geen kaart maar stak 2 vingers de lucht in als in dat is de 2-de keer...
the farmer schreef:
Het gaat maar door nu ligt CR weer op de grond en vraagt om een kaart...
the farmer
Vedette
quote:Hij vroeg daarvoor duidelijk om een kaart, daarna stak hij 2 vingers in de lucht om het nog eens kracht bij te zetten...
Siempre Real schreef:
(...)
Moet je de koeien niet gaan melken? En als je blijft hangen hier, wel goed opletten. Hij vroeg geen kaart maar stak 2 vingers de lucht in als in dat is de 2-de keer...
The Smoker
Talent
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
Siempre Real
Moderator
the farmer
Vedette
Deze topic is open en bestaat uit 129 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 68,4% dat Go Ahead Eagles wint van FC Volendam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.