Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 15:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 151 »

HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

quote:HR
Madrid30 schreef:

(...)

Ja was beste wedstrijd die ik ooit gezien heb, mooi met applaus enzo en dan nu ineens geel gaan pakken, echt niet he tegen gevallen grootmacht ajax. Daar moet je bij mij niet mee aankomen, dikke smet WEER op maagdelijke shirt zeg ik je. oh wacht ff moet me was uit de droger halen. ben ik weer, wat was me punt ook weer, oh ja, dat die gasten bij real tuurlijk helemaal gek zijn en dat vind ik niet kunnen, lkkr klappen met het kader 16 jaar terug en nu dit, daar gaat je goodwill denk ik dan. Als er weer iets in me hoofd opkomt hoor je van me, laters.
HR
Nee laat maar ouwe, hoewel ik ben trouwens nog wel benieuwd hoe jij dat allemaal meemaakte? Of laten we het anders zeggen, als jij FdB dat zn spelers ziet opdragen gaan we dat met de mantel der liefde bedekken? Gatverdamme moet er niet aan denken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Madrid30 schreef:

(...)

Die positieve gevoelens dicht jij ze voor het gemak toe omdat ze die horen te hebben in jouw belevingswereld. Of ze die hebben weet je niet want je hebt nooit met Real fans (daarover) gesproken.
En over jezelf praten in de derde persoon is altijd treurig, tikje verontrustend misschien zelfs.
HR
Sjee man, waar zit jou frustratie? Je kent mij niet eens, maar je denkt wel zulks over mij te kunnen zeggen? Zonder enige aarzeling, ik denk dat ik meer Real fans gesproken heb in de laatste 2 maanden, als dat jij ooit zal spreken. Behalve natuurlijk als je jaren lang die ene die jij wel eens spreekt blijft stalken...
HR
HR

The Smoker
Talent

Uit: Soccer-city
Reg.: 3 maart 2001

Madrid30 schreef:

(...)

Die positieve gevoelens dicht jij ze voor het gemak toe omdat ze die horen te hebben in jouw belevingswereld. Of ze die hebben weet je niet want je hebt nooit met Real fans (daarover) gesproken.
En over jezelf praten in de derde persoon is altijd treurig, tikje verontrustend misschien zelfs.
HR
:D Te zielig voor woorden!

Siempre Real schreef:

(...)

Sjee man, waar zit jou frustratie? Je kent mij niet eens, maar je denkt wel zulks over mij te kunnen zeggen? Zonder enige aarzeling, ik denk dat ik meer Real fans gesproken heb in de laatste 2 maanden, als dat jij ooit zal spreken. Behalve natuurlijk als je jaren lang die ene die jij wel eens spreekt blijft stalken...
HR
Dat je er nog op reageert ook. :\(
HR
HR

Siempre Real
Legende

The Smoker schreef:

(...)

Dat je er nog op reageert ook. :\(
HR
Tsja, ik weet het lomp van me. :B
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Tsja, ik weet het lomp van me. :B
HR
Siempre antwoord ff op me als je wil, ben nl benieuwd.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Siempre antwoord ff op me als je wil, ben nl benieuwd.
HR
Ik neem aan dat ik hier op moet antwoorden:

Ik mag hopen dat Mou veel kritiek heeft gekregen en dat hij intern op zn vingers is getikt.HR
Want dan moet ik je toch echt zwaar teleurstellen. Ja er is kritiek geweest, ja er is over gesproken, maar hij is nou niet bepaald op de vingers getikt. Kritiek heeft ie ook wel gehad, maar om nou te zeggen dat het zwaar was.

Afgelopen week speelde Real tegen Galatasaray, bij binnenkomst kreeg de man een staande ovatie van het publiek, het hele stadion hing vol steunbetuigingen. De algemene opinie was wel dat hij te ver was gegaan, maar het gaat om Mourinho.
ik heb tot op de dag van vandaag nog niet 1 fan zware kritiek horen uiten op Mourinho, en integenstelling tot wat sommigen denken te weten, spreek ik regelmatig (elke dag) Real fans.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Want dan moet ik je toch echt zwaar teleurstellen. Ja er is kritiek geweest, ja er is over gesproken, maar hij is nou niet bepaald op de vingers getikt. Kritiek heeft ie ook wel gehad, maar om nou te zeggen dat het zwaar was.HR

Jammer.

Afgelopen week speelde Real tegen Galatasaray, bij binnenkomst kreeg de man een staande ovatie van het publiek, het hele stadion hing vol steunbetuigingen. De algemene opinie was wel dat hij te ver was gegaan, maar het gaat om Mourinho.
ik heb tot op de dag van vandaag nog niet 1 fan zware kritiek horen uiten op Mourinho, en integenstelling tot wat sommigen denken te weten, spreek ik regelmatig (elke dag) Real fans.
HR
Ik ben nu bloedserieus: bizar!

Maarre jij vond toch ook niet dat die hele poppenkast in de Arena zomaar kon?
HR
HR

Siempre Real
Legende

(...)

Ik ben nu bloedserieus: bizar!

Maarre jij vond toch ook niet dat die hele poppenkast in de Arena zomaar kon?
HR
Bizar? Misschien, ik heb er niet zo'n moeite mee. Uiteraard heeft men de gebeurtenissen niet met gejuich ontvangen, maar er is vrij snel overheen gestapt. Ach, de discussie is niet anders daar als hier. De verwijten zijn over en weer hetzelfde. Het verhaal van de kip en het ei. Barca speelt poppenkast omdat Real stevig voetbalt of andersom, Real speelt stevig voetbal omdat Barca poppenkast speelt. Alles loopt door elkaar heen. En thats it, meer wil ik er niet over kwijt, voordat ik weer van alles en nog wat beschuldigd wordt.

Arena? Je doelt op het pakken van kaarten?
Ik ben geen voorstander, maar als het toch gebeurt dan maar op die manier. Bovendien denk ik (en dat dacht ik toen ook) dat de scheids van dienst een oetlul is als ie daar in trapt. Hij moet zijn huiswerk doen en weten wie er op scherp staan. Een gele kaart voor tijdrekken? Kom op zeg!
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Ja dat zou mooi zijn geweest als die scheids geen gele had getrokken en er meteen bij gezegd zou hebben dat ie ze in de smiezen had, oftewel als ze anders moedwillige overtredingen zouden willen maken dat hij dan direct rood zou trekken (plus een goed aangedikt rapport richting uefa).

Die Di Stefano lijkt me wel een man van principes, hij heeft immers gezegd dat Drenthe zn dreads moest afscheren. Wat is nou precies zijn mening als het gaat om al die gebeurtenissen sinds Mou trainer is.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ja dat zou mooi zijn geweest als die scheids geen gele had getrokken en er meteen bij gezegd zou hebben dat ie ze in de smiezen had, oftewel als ze anders moedwillige overtredingen zouden willen maken dat hij dan direct rood zou trekken (plus een goed aangedikt rapport richting uefa).

Die Di Stefano lijkt me wel een man van principes, hij heeft immers gezegd dat Drenthe zn dreads moest afscheren. Wat is nou precies zijn mening als het gaat om al die gebeurtenissen sinds Mou trainer is.
HR
Ik weet niet of ik er goed aan doe om die laatste vraag hier te beantwoorden. Ik denk er nog een nachtje over na, op dit moment heb ik er niet zo veel zin in. Ik vrees dat ik ergens in beland waar ik totaal geen zin in heb. Di Stefano is een hele slimme man, hij laat niet al te veel van zich horen, weet ook exact wanneer hij wat moet zeggen en alleen de echte insiders weten hoe hij over bepaalde zaken echt denkt.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Sjongejonge "goh, ik zal er toch eens over slapen, misschien dat ik dan eens ga zeggen wat DS vindt".

http://www.guardian.co.uk/football/2011/apr/18/alfredo-di-stefano-real-madrid-jose-mourinho

The former Real Madrid great Alfredo Di Stefano has criticised Jose Mourinho's tactics for Saturday's 1-1 draw against Barcelona, saying Madrid played like a mouse against a lion of a Catalan team.HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bjorn121 schreef:

Sjongejonge "goh, ik zal er toch eens over slapen, misschien dat ik dan eens ga zeggen wat DS vindt".

http://www.guardian.co.uk/football/2011/apr/18/alfredo-di-stefano-real-madrid-jose-mourinho

(...)
HR
Zie je hoe simpel het is? De vraag echter was: Wat is nou precies zijn mening als het gaat om al die gebeurtenissen sinds Mou trainer is. Niet wat hij van de wedstrijd vond! Jammer hoor, maar lezen is echt niet zo heel moeilijk. En dan kom jij met een commentaar van de 1-1...... Sjongejonge "Goh ik google even en kom met een stuk uit de Guardian op de proppen en daarmee zet ik Siempre weer in de wind"... Failed!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 augustus 2011 09:42:30).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Lekker relleng met messeng en pilleng
HRHR
HR

The Smoker
Talent

Bazza schreef:

Lekker relleng met messeng en pilleng
HR
:B Hij bijt wel van zich af, die Siempre. Nou moet ik wel erkennen dat het een niet zo'n heel slimme reactie was van die Bjorn.

Vooral doorgaan, heb me in tijden niet zo vermaakt. ;B
HR
HR

Siempre Real
Legende

De 11 die tegen Zaragoza beginnen:

Casillas; Sergio Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi Alonso, Coentrao; Di María, Özil, Cristiano; y Benzema.

Op de bank:
Adán, Arbeloa, Albiol, Varane, Kaká, Callejón e Higuaín
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Hoeveel zal Real er vandaag uit in schoppen?

Mourinho moet zijn mannen toespreken, ze vallen bij bosjes...

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 28 augustus 2011 20:09:26).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Siempre Real schreef:

De 11 die tegen Zaragoza beginnen:

Casillas; Sergio Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi Alonso, Coentrao; Di María, Özil, Cristiano; y Benzema.

Op de bank:
Adán, Arbeloa, Albiol, Varane, Kaká, Callejón e Higuaín
HR
Ik heb er zin in en ben blij dat de beste competitie ter wereld weer begint!
Hopelijk zet Real een streep onder afgelopen weken en gaan we weer voetbal zien!

Jammer dat Higuain op de bank zit.
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

Hoeveel zal Real er vandaag uit in schoppen?

Mourinho moet zijn mannen toespreken, ze vallen bij bosjes...
HR
Lacht als een boer met kiespijn :D Very funny!
HR
HR

the farmer
Idool

Het gaat maar door nu ligt CR weer op de grond en vraagt om een kaart...
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

Het gaat maar door nu ligt CR weer op de grond en vraagt om een kaart...
HR
Moet je de koeien niet gaan melken? En als je blijft hangen hier, wel goed opletten. Hij vroeg geen kaart maar stak 2 vingers de lucht in als in dat is de 2-de keer...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 augustus 2011 20:21:58).]
HR
HR

the farmer
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Moet je de koeien niet gaan melken? En als je blijft hangen hier, wel goed opletten. Hij vroeg geen kaart maar stak 2 vingers de lucht in als in dat is de 2-de keer...
HR
Hij vroeg daarvoor duidelijk om een kaart, daarna stak hij 2 vingers in de lucht om het nog eens kracht bij te zetten...

CR ligt weer op de grond...nu wel een kaart voor de tegenstander. Di Maria heeft ook al een keertje of 4 gebuiteld. Vreselijk die aanstellers.

Pepe houdt vast, daarna wordt hij vastgehouden, claimt de vrije trap en krijgt hem.

Xabi vliegt als een Kamikaze erin...

Carvalho leunt met zijn hele lichaam tegen Uche, valt en krijgt een vrije trap...blijf nou eens staan!
Nu ligt Carvalho weer in de 16 nadat Silva kopt. Carvalho valt weer in kopduel met Silva.

Ramos trekt zijn tegenstander aan zijn shirt naar de grond, wordt boos dat hij een vrije trap tegenkrijgt...

Dit is te erg. CR loopt vol in de rug van de verdediger valt en claimt een overtreding, loopt verontwaardigd weg :B

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 28 augustus 2011 20:48:44).]
HR
HR

The Smoker
Talent

Hey Farmer, doe niet zo zielig man. Je lijkt wel een kleuter.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ik zit te kijken naar Real maar kan absoluut niet genieten(ik heb het echt geprobeerd), puur door het duel van aantal weken geleden.

Ronaldo vind ik de meest sympathieke voetballer, de rest stelletje boeven/criminelen

Ik ga lekker een film kijken, fijne avond.
HR
HR

Siempre Real
Legende

0-6 de standaard is gezet.
HR
HR

the farmer
Idool

De standaard is zeker gezet, Real veel sterker, niet alleen voetballend ook duikelend. Waar Real de 1e helft 15 keer op de grond lag (Zaragoza slechts een keertje of 2) deden ze het de 2e helft rustig aan, slechts 8 keer.

Verdiende zege, benieuwd hoever Real het dit seizoen schopt (en valt).

Edit:
Callejon solliciteerde naar een basisplaats, binnen 3 minuten snoof hij gras.

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 28 augustus 2011 21:57:42).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,9% dat Excelsior wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!