Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 04:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 151 »

HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 25 juli 2007

quote:HR
SuperJooD schreef:

(...)

Barcelona een sattelietclub van Basel.. whahah gast.. waar heb je het nou over?
Over de kleuren van een shirt?
Barcelona speelt al Jaren met de kleuren die ze nu hebben.
Ik voel gewoon pure jalozie dat Barcelona nu gewoon al jaren het beste voetbal van de wereld speelt en dat Real daar heel even niet aan kan tippen.
Jammer voor Madrid, maar Barcelona kwam uit een dal, en is Madrid voorbij gestreefd!!
Barca!! Barca!! Barca!! Barca!!
HR
Een ;) begrijpen is ook lastig. Barcelona speelt al jaren veel beter dan Madrid ja en het beste voetbal van de wereld ook nog. Alleen maar respect daarvoor en applaus. Dat Real Madrid daar altijd wordt bijgehaald zegt iets over het minderwaardigheids complex van Barcelona
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Kan deze Blaugrana zich een midweekje in Madrid vermaken? We zitten te twijfelen of we naar Real - Ajax zullen gaan. Wat voor dingetjes zijn er in Madrid en is het echt de moeite waard?
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Madrid30 schreef:

(...)

Ben het helemaal met je eens hoor qua Madrid nu. Wat betreft die kleuren, je zou Barcelona misschien wel een satellietclub van Basel kunnen noemen ;)
HR
Het is inderdaad bekend dat Barcelona het shirt van FC Basel heeft afgekeken. De zogenaamde traditie van die club stelt sowieso niet zoveel voor.
HR
HR

The Smoker
Talent

Uit: Soccer-city
Vak: -
Reg.: 3 maart 2001

Siem de goalmachien schreef:

(...)

Het is inderdaad bekend dat Barcelona het shirt van FC Basel heeft afgekeken. De zogenaamde traditie van die club stelt sowieso niet zoveel voor.
HR
Joan Camper was dan ook gewoon een Zwitser!

Kan deze Blaugrana zich een midweekje in Madrid vermaken? We zitten te twijfelen of we naar Real - Ajax zullen gaan. Wat voor dingetjes zijn er in Madrid en is het echt de moeite waard? HR
Kijk, als je strand wil moet je niet naar Madrid, dat is duidelijk. Voor de rest, het is een mega supervette stad. Voor je vriendin/vrouw een shop paradijs, en voor jou een stad waar (overigens in zo'n beetje alle grote Spaanse steden waar meerdere clubs op een hoger nivo spelen) voetbal je tegemoet komt. Zou alleen geen Basel shirtje dragen. :D
HR
HR

Denman
Vedette

The Smoker schreef:

(...)

Kijk, als je strand wil moet je niet naar Madrid, dat is duidelijk. Voor de rest, het is een mega supervette stad. Voor je vriendin/vrouw een shop paradijs, en voor jou een stad waar (overigens in zo'n beetje alle grote Spaanse steden waar meerdere clubs op een hoger nivo spelen) voetbal je tegemoet komt. Zou alleen geen Basel shirtje dragen. :D
HR
Strand hoef ik niet :P Verder gaat er geen vriendin mee, maar een vriend, zijn beide vrijgezel, meer geinteresseerd in nachtclubs dus;B. Tot slot, mijn prachtige Barça shirt met Messi blijft sowieso thuis hoor. Ken wel mensen die dat leuk vinden om zo te provoceren, maar dat vind ik persoonlijk erg kansloos. Met een Ajax shirt in de stad lijkt me geen probleem?..
HR
HR

The Smoker
Talent

Denman schreef:

(...)

Strand hoef ik niet :P Verder gaat er geen vriendin mee, maar een vriend, zijn beide vrijgezel, meer geinteresseerd in nachtclubs dus;B. Tot slot, mijn prachtige Barça shirt met Messi blijft sowieso thuis hoor. Ken wel mensen die dat leuk vinden om zo te provoceren, maar dat vind ik persoonlijk erg kansloos. Met een Ajax shirt in de stad lijkt me geen probleem?..
HR
Ik loop altijd in een Ajax shirt in welke Spaanse stad dan ook of waar dan ook in Europa, nooit geen enkel probleem. Aux contraire, altijd aanspraak. Zeker in Madrid. Ajax heeft nog altijd een goede naam in Spanje.

Wat de nachten betreft, bel Wesley even, die kan je precies vertellen waar je moet zijn. :B
Ik ben meer iemand van de gebouwen en historie van de stad en de gebouwen.

Ff Ge-googled....

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 26 augustus 2011 16:27:40).]
HR
HR

Denman
Vedette

The Smoker schreef:

(...)

Ik loop altijd in een Ajax shirt in welke Spaanse stad dan ook of waar dan ook in Europa, nooit geen enkel probleem. Aux contraire, altijd aanspraak. Zeker in Madrid. Ajax heeft nog altijd een goede naam in Spanje.

Wat de nachten betreft, bel Wesley even, die kan je precies vertellen waar je moet zijn. :B
Ik ben meer iemand van de gebouwen en historie van de stad en de gebouwen.

Ff Ge-googled....
HR
Hehe bedankt, overdag zullen wij ook de nodige culturele uitstapjes doen, ik vind zulke dingen ook altijd leuk. Wat betreft de link, bedankt!
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Denman schreef:

Kan deze Blaugrana zich een midweekje in Madrid vermaken? We zitten te twijfelen of we naar Real - Ajax zullen gaan. Wat voor dingetjes zijn er in Madrid en is het echt de moeite waard?
HR
Nee Madrid is een slaap stad, veel grandeur, brede lanen maar weinig te beleven vind ik vergeleken Valencia of Barcelona bijvoorbeeld.
HR
HR

Denman
Vedette

Madrid30 schreef:

(...)

Nee Madrid is een slaap stad, veel grandeur, brede lanen maar weinig te beleven vind ik vergeleken Valencia of Barcelona bijvoorbeeld.
HR
Dacht eerst dat je het wat sarcastisch bedoelde, maar uiteindelijk(omdat je ook Valencia erbij haalt) denk ik wel dat je het meent. Ik ben uberhaupt nog nooit in Spanje geweest, heb dus nog een graadmeter.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Denman schreef:

(...)

Dacht eerst dat je het wat sarcastisch bedoelde, maar uiteindelijk(omdat je ook Valencia erbij haalt) denk ik wel dat je het meent. Ik ben uberhaupt nog nooit in Spanje geweest, heb dus nog een graadmeter.
HR
Je kan er overigens wel gewoon in een Barca shirt rondlopen, heel anders dan bij de calimero's in Barcelona. Maar als je nog nooit in Spanje bent geweest zou ik zeker niet naar Madrid gaan maar naar Barcelona of Valencia, maar dat is mijn bescheiden mening.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Voor de CL finale Real-Juve zag ik een aantal supporters in een Espanyolshirt rondlopen in de stad. Ik dacht nog wat een calimero's.:denk
HR
HR

The Smoker
Talent

Madrid30 schreef:

(...)

HR
Er zijn absoluut mooiere en leukere steden te vinden in Spanje, al zou ik Barcelona daar alleen onder noemen omdat er een kust is. Als je wilt shoppen, dan moet je naar mijn bescheiden mening toch echt in Madrid zijn. Wat me dan wel weer tegenstaat is de American Style, mega grote winkelcentra. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Malaga en Sevilla, al was het alleen maar om het tempo waarin de inwoners wonen.
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Haha, Valencia? Over een slaapstad gesproken. Mooie marmeren straten, maar weinig te beleven.
HRHR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Heb ik nou ergens gelezen dat de Spaanse bond (eindelijk) een onderzoek naar Mourinho's gedrag heeft geopend?
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

4-0 AJAX denk ze al bang worden in Madrid
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Weet iemand of de naam Ajax nog wat doet bij de supporters van Madrid?
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

spelbos schreef:

Weet iemand of de naam Ajax nog wat doet bij de supporters van Madrid?
HR
22 November 1995 vergeten ze daar nooit weer.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Bazza schreef:

(...)

22 November 1995 vergeten ze daar nooit weer.
HR
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat juist deze datum een zeer positief gevoel oplevert bij de overgrote meerderheid Real fans. Ajax heeft (nog steeds) een grote naam en zeker in Madrid. De gemiddelde Atletico fan denkt er iets anders over... ;B
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat juist deze datum een zeer positief gevoel oplevert bij de overgrote meerderheid Real fans. Ajax heeft (nog steeds) een grote naam en zeker in Madrid. De gemiddelde Atletico fan denkt er iets anders over... ;B
HR
Ja dat Ajax daar een goede naam heeft heb ik vaker gehoord.En dat ik die datum noem is omdat de Real fans toen een staande ovatie gaven aan Ajax.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Zo zijn fans he, die hebben hele positieve gevoelens bij een datum dat hun eigen club werd afgedroogd.... Ik weet niet welke fans jij spreekt, degene die ik spreek behoren niet tot de overgrote meerderheid kennelijk.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Madrid30 schreef:

(...)

Zo zijn fans he, die hebben hele positieve gevoelens bij een datum dat hun eigen club werd afgedroogd.... Ik weet niet welke fans jij spreekt, degene die ik spreek behoren niet tot de overgrote meerderheid kennelijk.
HR
Dat zijn fans die toch ook gewoon voetballiefhebbers zijn en die het kunnen waarderen dat een ander ook goed voetbal speelt. Zo kreeg Barca een paar jaar geleden ook gewoon een ovatie voor hun spel. Geloof me, dat zijn toch echt de overgrote meerderheid van de fans. De gewone man zeg maar. Natuurlijk moet je niet bij de Ultras zijn voor dit soort fans. Echter ook die zullen nu zeggen dat Real toen terecht verloor en dat ze gewoon zijn afgedroogd.

De positieve gevoelens zijn dan ook slechts gevoelens die ze overgehouden hebben aan een tegenstander die het hun Real in eigen huis zeer moeilijk gemaakt heeft. Allemaal praten ze over "hoe makkelijk Ajax speelde" en "hoe weinig Real in te brengen had". Het is niet dat ze door die wedstrijd een hekel hebben gekregen aan Ajax. Niet zo als Siempre die sinds het rollertje van Linskens en de return in Eindhoven een hekel aan PSV heeft dus. ;B
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

Dat zijn fans die toch ook gewoon voetballiefhebbers zijn en die het kunnen waarderen dat een ander ook goed voetbal speelt. Zo kreeg Barca een paar jaar geleden ook gewoon een ovatie voor hun spel. Geloof me, dat zijn toch echt de overgrote meerderheid van de fans. De gewone man zeg maar. Natuurlijk moet je niet bij de Ultras zijn voor dit soort fans. Echter ook die zullen nu zeggen dat Real toen terecht verloor en dat ze gewoon zijn afgedroogd.

De positieve gevoelens zijn dan ook slechts gevoelens die ze overgehouden hebben aan een tegenstander die het hun Real in eigen huis zeer moeilijk gemaakt heeft. Allemaal praten ze over "hoe makkelijk Ajax speelde" en "hoe weinig Real in te brengen had". Het is niet dat ze door die wedstrijd een hekel hebben gekregen aan Ajax. Niet zo als Siempre die sinds het rollertje van Linskens en de return in Eindhoven een hekel aan PSV heeft dus. ;B
HR
Die positieve gevoelens dicht jij ze voor het gemak toe omdat ze die horen te hebben in jouw belevingswereld. Of ze die hebben weet je niet want je hebt nooit met Real fans (daarover) gesproken.
En over jezelf praten in de derde persoon is altijd treurig, tikje verontrustend misschien zelfs.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Beste pot die ik ooit gezien heb van Ajax, het was idd mooi dat ze applaudisseerden. Kijk dat de spelers van Fiorentina een aantal jaren terug een erehaag voor Ajax vormden hoeft nou ook weer niet voor mij maar dat die Mou zn spelers opdracht geeft gele kaarten te pakken terwijl we al vernederd zijn, en dan ook nog al dat schijnheilige gedoe er omheen, en dat CR (helaas) ook niet weigerde om die gele te pakken zoals ik in eerste instantie dacht... dat is me echt in het verkeerde keelgat geschoten. Alleen al uit respect voor een gevallen grootmacht als Ajax zou het als trainer niet eens in mn botte kop zijn opgekomen. Wederom een smet op het maagdelijke witte shirt. Tis iets anders als Alonso bij zichzelf denkt "weet je wat ik ga ff sneaky een tweede prent pakken, hopelijk maken ze er niet teveel ophef over achteraf".

Edit lol ik moest weer denken aan die pot waardoor ik mn punt vergeet. Mn punt is dus dat ik vind dat men destijds moord en brand had moeten schreeuwen in Madrid, al die mensen van allure dus die hebben staan applaudiseren 16 jaar geleden en het hele kader incl Alfredo di Stefano. Ik vind dat dit gewoon niet kan, je verspeeld alleen maar goodwill. Ik mag hopen dat Mou veel kritiek heeft gekregen en dat hij intern op zn vingers is getikt.

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 27 augustus 2011 13:45:10).]
HR
HR

Mark10
Basisspeler

Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 22 juli 2008

Gewoon een k.. club dat Real Madrid
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Beste pot die ik ooit gezien heb van Ajax, het was idd mooi dat ze applaudisseerden. Kijk dat de spelers van Fiorentina een aantal jaren terug een erehaag voor Ajax vormden hoeft nou ook weer niet voor mij maar dat die Mou zn spelers opdracht geeft gele kaarten te pakken terwijl we al vernederd zijn, en dan ook nog al dat schijnheilige gedoe er omheen, en dat CR (helaas) ook niet weigerde om die gele te pakken zoals ik in eerste instantie dacht... dat is me echt in het verkeerde keelgat geschoten. Alleen al uit respect voor een gevallen grootmacht als Ajax zou het als trainer niet eens in mn botte kop zijn opgekomen. Wederom een smet op het maagdelijke witte shirt. Tis iets anders als Alonso bij zichzelf denkt "weet je wat ik ga ff sneaky een tweede prent pakken, hopelijk maken ze er niet teveel ophef over achteraf".

Edit lol ik moest weer denken aan die pot waardoor ik mn punt vergeet. Mn punt is dus dat ik vind dat men destijds moord en brand had moeten schreeuwen in Madrid, al die mensen van allure dus die hebben staan applaudiseren 16 jaar geleden en het hele kader incl Alfredo di Stefano. Ik vind dat dit gewoon niet kan, je verspeeld alleen maar goodwill. Ik mag hopen dat Mou veel kritiek heeft gekregen en dat hij intern op zn vingers is getikt.
HR
Ja was beste wedstrijd die ik ooit gezien heb, mooi met applaus enzo en dan nu ineens geel gaan pakken, echt niet he tegen gevallen grootmacht ajax. Daar moet je bij mij niet mee aankomen, dikke smet WEER op maagdelijke shirt zeg ik je. oh wacht ff moet me was uit de droger halen. ben ik weer, wat was me punt ook weer, oh ja, dat die gasten bij real tuurlijk helemaal gek zijn en dat vind ik niet kunnen, lkkr klappen met het kader 16 jaar terug en nu dit, daar gaat je goodwill denk ik dan. Als er weer iets in me hoofd opkomt hoor je van me, laters.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Ajax wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Barcelona-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!