Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 09:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 151 »

HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Droomaankoop: -
Reg.: 1 december 2006

quote:HR
retep1 schreef:

Siempre,

Ik heb een paar maanden geleden al met je gediscussieerd, over de politieke lading en de huidige politieke situatie die er achter dit duel schuilt. Ik heb toen middels karikatuur geprobeerd de situatie inhoudelijk zichtbaar te maken.
In mijn optiek bagataliseerde je dat toen wat en verkondigde dat het vooral over voetbal moest gaan.
Inmiddels denk je daar anders over getuige je uitspraak over Laporta.

Je bespreekt jezelf ook behoorlijk tegen. Vlak na elkaar beweer je eerst dat randzaken er niet meer toe doen, om vervolgens direct te verklaren dat er ook andere zaken een rol spelen behalve de overtredingen.

Laporta roept wat, in Bernabeu wordt Eviva Espana gezongen. Deze politieke strijd zit door de clasico heen verweven.

De randzaken zijn de randzaken, maar nu worden de randzaken naar het speelveld getrokken. Simpelweg: De Spaanse overheid kan nu niet leven met separistische Catalanen. Zeker niet vanwege de huidige financiële crisis. Dat uit zich in en verharding van de clasico op het veld. Als Barca blijft winnen werkt dat staatsondermijnend.

Ik denk dat jij dat ergens heel precies weet maar dat je vanuit je liefde voor Real dit niet kan of wil onderkennen.
HR
Ik zet het nog maar eens neer en vind het eerlijk gezegd vreemd dat je er niet op reageert. Past het niet in je (politieke) straatje?
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Vak: -
Reg.: 18 maart 2004

Je draaft een beetje door Siempre. Natuurlijk heeft het duel een behoorlijk politieke lading etc. En misschien was het Barca publiek vijandig. Denk dat Janssen bij zijn corners in de Arena in de kampioenswedstrijd ook niet alleen maar voor schavuit is uitgemaakt. Het is echt onzin om te stellen dat het gedrag van publiek, dat vaak gewoon hersenloze imbecielen zijn, aan te dragen om het gedrag van spelers te verklaren.
Daarnaast hebben de spelers het flauwste benul van alle politieke spelletjes en zeker niet alle buitenlanders van Real. Barcelona heeft zich afgelopen wedstrijd heel correct gedragen, geen schwalbes, maar blijkbaar is dit wel noodzakelijk zolang de arbitrage zo weinig optreedt tegen het gemene spel van Madrid.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Ik vind het spijtig dat alles wat ik de afgelopen dag gezegd heb als mijn mening vertaald wordt, want dat is het pertinent niet. Mijn mening is niet gevraagd, er is mijn gevraagd de info te delen en dat is wat ik gedaan heb. Met tegenzin omdat ik al bang was dat het als mijn mening vertaald zou worden.

Mijn mening is en blijft dat politiek en sport gescheiden behoren te zijn. Mijn mening is ook dat Pepe niet helemaal zuiver is. Mijn mening is ook dat Barca een geweldige ploeg is. Maar mijn mening is ook dat Barca zich soms van een tactiek bediend waar ik niet altijd achter sta. De scheids misleiden is 1 ding, je tegenstander een kaaart aan willen naaien is een ander. Mijn mening is ook dat het vragen om kaarten bij een scheids niet hoort, ongeacht wie dat doet!
Ik heb me weldegelijk geschaamd over de gebeurtenissen, hoort niet en hoeft ook niet.

Mijn mening over Mourinho is dat hij een geweldige trainer is, die soms iets te ver gaat. Vind ik hem een volslagen mafkees? In de clasicos neig ik dat te vinden, ja!
Mijn mening is ook dat mijn mening er helemaal niet toe doet. Het maakt namelijk niet uit wat ik zeg, het wordt altijd als mijn mening gelezen. En dat vind ik zeer spijtig.

Ik heb de afgelopen maanden 2 keer (in juni en juli) het genoegen gehad met insiders uit het Spaanse voetbal over dit soort zaken van gedachten te mogen wisselen. Ik heb bv met de technisch verantwoordelijke man van Celta aan tafel gezeten en op zijn uitnodiging een paar weken later de sponsor presentatie van de ploeg mogen meemaken. Ik ben daar heel veel wijzer van geworden. Het Spaanse voetbal staat met 1 been in het graf, de schulden zijn enorm. De staking van afgelopen weekend is nog maar het begin. Er zijn spelers in de hoogste 2 divisies die al maanden geen salaris hebben ontvangen. Er zijn ook trainers die al maanden geen salaris hebben ontvangen. Ondertussen geven clubs veel te veel geld uit aan spelers. Mijn mening daarin is dat het absurd is en dat er ingegrepen moet worden.

ik ben het niet eens met de gebeurtenissen in en rond de clasicos van dit jaar. Ik had liever een geweldige pot voetbal gezien en verloren met 5-0 dan al dit gezeur en gedoe. Het is Real maar ook Barca en het Spaanse voetbal onwaardig. Er moet iets gebeuren en mij hoop is dan gevestigd op het initiatief dat Iker heeft genomen om samen met Xavi en Puyol tot een oplossing te komen. Ik hoop dan ook dat de volgende wedstrijd een heerlijk pot voetbal wordt waar iedereen nog jaren over praat, ongeacht de uitslag. Uiteraard zou ik geweldig vinden als Real de winnaar is, maar belangrijker op dit moment vind ik dat er gevoetbald wordt, want in eerste plaats ben ik een liefhebber en kan ik genieten van het voetal dat Barca op de mat legt. Ook als ze over mijn club heen denderen.

Nogmaals ik vind het spijtig dat ik zo geinterpreteerd wordt....
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Siempre Real schreef:

Ik heb de afgelopen maanden 2 keer (in juni en juli) het genoegen gehad met insiders uit het Spaanse voetbal over dit soort zaken van gedachten te mogen wisselen. Ik heb bv met de technisch verantwoordelijke man van Celta aan tafel gezeten en op zijn uitnodiging een paar weken later de sponsor presentatie van de ploeg mogen meemaken. Ik ben daar heel veel wijzer van geworden. Het Spaanse voetbal staat met 1 been in het graf, de schulden zijn enorm. De staking van afgelopen weekend is nog maar het begin. Er zijn spelers in de hoogste 2 divisies die al maanden geen salaris hebben ontvangen. Er zijn ook trainers die al maanden geen salaris hebben ontvangen. Ondertussen geven clubs veel te veel geld uit aan spelers. Mijn mening daarin is dat het absurd is en dat er ingegrepen moet worden.

HR
Dat klinkt buitengewoon interessant. Ik ben er niet goed van op de hoogte hoe het zit met die probleemclubs, kunnen ze wel nog steeds ongelimiteerd spelers blijven aantrekken en dergelijke? Want als ik om het even welke Italiaanse clubbestuur telkens hoor verkondigen dat men daar allang de concurrentie met Spanje niet meer aankan, vanwege een verschil in belastingen, dan zet ik daar toch mijn vraagtekens bij.

In Italie halen ze bijna alleen maar transfervrije, gehuurde of gedeelde spelers (in een gedeeld eigenaarschap). Nog veel vaker komt het voor dat ze daar in een spelersdeal een 'contropartita tecnico' inzetten, pure ruil dus. Is dat niet iets wat in Spanje op grotere schaal zou moeten gebeuren, al dan niet als jouw mening maar nog veel meer als feit?
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Reg.: 23 maart 2009

Siempre Real
HR
Siempre, dit klinkt (inderdaad) erg interessant. Ik weet zelf helemaal niet hoe de situatie bij de Spaanse clubs is, maar zijn er ook clubs die nog (redelijk) 'gezond' zijn? En aan wat voor bedrag moet ik denken met betrekking tot bijvoorbeeld de totale schuld van de clubs uit de Primera Division? En wat voor soort acties zijn er bijvoorbeeld nog te verwachten van de spelers(vakbond)?

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 22 augustus 2011 17:31:36).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Siempre Real schreef:

Ik vind het spijtig dat alles wat ik de afgelopen dag gezegd heb als mijn mening vertaald wordt, want dat is het pertinent niet. Mijn mening is niet gevraagd, er is mijn gevraagd de info te delen en dat is wat ik gedaan heb. Met tegenzin omdat ik al bang was dat het als mijn mening vertaald zou worden.
HR
Ik snap er de ballen van hoor. Eerst zeg je van alles, reageer je ronduit beledigd als dat tegengesproken/bekritiseerd wordt en vervolgens ga je zeggen dat dat allemaal niet jouw mening was? Lekker makkelijk allemaal, wie denk je dat je voor de gek houdt?
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

het laatste schaap schreef:

(...)

Ach, dit is toch allemaal geleuter van theeleutende vrouwen. Pagina's lang gezanik over Mourinho, drie dagen na de wedstrijd. Het zit je klaarblijkelijk wel heel erg diep dat ie een vinger in iemand z'n oog prikte. Dit zegt natuurlijk meer over jou dan over Mourinho, die zelf allang tot de orde van de dag is over gegaan.

Logisch ook. Mourinho heeft twee CLs op zak en is trainer van de grootste club ter wereld. En jij niet. Jij zeurt en zanikt anoniem op een forum.
HR
ad dikgedrukte 1. Klopt, ik heb dit nl nog nooit meegemaakt. Jij wel? Dat ik buiten mn afschuw van de gelegenheid gebruik maak om hier en daar een hypothese van je te tackelen of je voorspelling vgl met regen voor t nieuwjaar kan best gezien worden als geleuter maar dat interesseert me niet.

ad dikgedrukte 2. Ik zal toch eerst ns te rade gaan bij jezelf voordat je anderen meent te kennen. Nogmaals die 2 CL's of status interesseren me niet, leuk hoor dat hij het heeft gemaakt en dan?! Ik ben autonoom en heb nog nooit iemand op basis van prestaties of status plots boven de Turkse bakker op de hoek geplaatst. Iemand moet wel heel ver gaan wil ik er een hekel aan krijgen terwijl ik hem niet ken en deze man heeft het zowaar door de jaren heen voor elkaar gekregen. Dat hij over is gegaan tot de orde van de dag betekent dat hij kennelijk ook al geen zelfreflectie heeft.

Madrid30 schreef:

(...)

Dus jij hoopt dat Mourinho jou van achter in je oog steekt in een donker steegje. Ieder z'n ding...
HR
Nee het lijkt me nl niet zo relax om plots een vinger in mn oog te krijgen, Bij wijze van spreke...

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 22 augustus 2011 10:13:45).]
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Siempre,

Ook ik begrijp er weinig meer van en heb sterk het vermoeden dat je ons maar een beetje aan de praat en voor het lapje houdt.
Wat jij doet in mijn optiek is politiek bedrijven ter faveure van Real of iets anders wat je steeds tracht verborgen te houden.
Dan wordt het moeilijk praten, want die dubbele agenda is steeds waarneembaar in je postings. Als ik zo de reacties lees ben ik niet de enige die zich daar over verbaast.

Het trieste is dat je ondanks al je kniebuigingen eigenlijk nog steeds het schoppen van Real vergoelijkt en daarmee eigenlijk een precedent schept voor de volgende wedstrijden.

In alle openheid vraag ik me af of dat gedrag een moderator waardig is.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Helaas heb ik de laatste weken teveel tijd en zit daarom even naar studio Jack van Gelder te kijken. Begint uiteraard met alle heisa van afgelopen week maar daar wil ik het eigenlijk eens niet over hebben.

Mourinho heeft het, als je even naar z'n track record kijkt, eigenlijk helemaal niet nodig. Hij heeft Porto, destijds zeker, in een top elftal veranderd. Chelsea draaide 10 keer beter dan onder z'n voorganger Raineri en ook met Real laat hij weer mooie dingen zien. Wat moet er toch aan de hand zijn onder z'n hersenpan. Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo uit de hand liep tussen Barcelona en Real Madrid. Dan moet je ook nog eens nagaan dat hij dus ook een aantal dienstjaren Barcelona (onder van Gaal) op z'n cv heeft staan. Waar is dat toch misgegaan?

Ik hoor ook dat Real eigenlijk een beetje te maken heeft met het Martin Jol syndroom. De manager van Mourinho is dus blijkbaar ook de manager van o.a. Pepe, Coentrao en Ronaldo (de Portugezen dus). Het zijn allemaal vriendjes van elkaar, direct en indirect. Nou weet ik niet wie er van deze 3 allemaal zijn gehaald door Mourinho? En hoe kijken de Madrid fans daar tegen aan? Bij Ajax vond ik het namelijk niks.

Tot slot: toch nog even Barcelona vs. Real Madrid. Ik hoop echt dat het goedkomt tussen de 2 clubs (ijdele hoop?). Het is 1 van de mooiste wedstrijden ter wereld dat moet toch gewoon doorgang vinden.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Kansloos, ik geef 't op.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

TheLegend schreef:
De manager van Mourinho is dus blijkbaar ook de manager van o.a. Pepe, Coentrao en Ronaldo (de Portugezen dus). Het zijn allemaal vriendjes van elkaar, direct en indirect. Nou weet ik niet wie er van deze 3 allemaal zijn gehaald door Mourinho?
HR
Alleen Coentrao is onder Mourinho gehaald, dus die theorie gaat niet echt op.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

jasperdgg schreef:

(...)

HR
Wat betreft de aankopen misschien niet, maar als je ziet hoeveel krediet een Pepe dus bijvoorbeeld krijgt. Ik wil niet beweren dat het komt omdat Pepe dus dezelfde manager heeft als Mourinho, maar het maakt het misschien niet heel veel makkelijker om er wat aan te doen. De manager zal Mourinho, Pepe en alle andere Portugezen toch zeker te vriend moeten houden. Zeker gezien al die absurd hoge vergoedingen die ze vangen voor hun handel.

Jol loodste immers via zijn manager ook zat jongens binnen en we kregen er gratis een broer en nog wat mensen bij uit dezelfde stal.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Maar Pepe mag zich dan misschien misdragen, volgens mij speelt hij verder wel goed. Het is in ieder geval niet zo dat hij een betere speler op de bank houdt. En dat Mourinho Cristiano Ronaldo opstelt lijkt me nou al helemaal geen punt van discussie.. Ik vind het een beetje gezocht. Bij Jol was het dubieus omdat hij spelers haalde waarvan je je afvroeg wat ze bij Ajax te zoeken hadden. Mocht Altintop dezelfde zaakwaarnemer hebben dan kan ik wellicht een stukje met je meegaan. ;)
HRHR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

jasperdgg schreef:

(...)

HR
En Carvalho natuurlijk.

TheLegend schreef:

Helaas heb ik de laatste weken teveel tijd en zit daarom even naar studio Jack van Gelder te kijken. Begint uiteraard met alle heisa van afgelopen week maar daar wil ik het eigenlijk eens niet over hebben.

Mourinho heeft het, als je even naar z'n track record kijkt, eigenlijk helemaal niet nodig. Hij heeft Porto, destijds zeker, in een top elftal veranderd. Chelsea draaide 10 keer beter dan onder z'n voorganger Raineri en ook met Real laat hij weer mooie dingen zien. Wat moet er toch aan de hand zijn onder z'n hersenpan. Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo uit de hand liep tussen Barcelona en Real Madrid. Dan moet je ook nog eens nagaan dat hij dus ook een aantal dienstjaren Barcelona (onder van Gaal) op z'n cv heeft staan. Waar is dat toch misgegaan?

Ik hoor ook dat Real eigenlijk een beetje te maken heeft met het Martin Jol syndroom. De manager van Mourinho is dus blijkbaar ook de manager van o.a. Pepe, Coentrao en Ronaldo (de Portugezen dus). Het zijn allemaal vriendjes van elkaar, direct en indirect. Nou weet ik niet wie er van deze 3 allemaal zijn gehaald door Mourinho? En hoe kijken de Madrid fans daar tegen aan? Bij Ajax vond ik het namelijk niks.

Tot slot: toch nog even Barcelona vs. Real Madrid. Ik hoop echt dat het goedkomt tussen de 2 clubs (ijdele hoop?). Het is 1 van de mooiste wedstrijden ter wereld dat moet toch gewoon doorgang vinden.
HR
Kun je werkelijk Chelsea - Barcelona niet meer herinneren uit 2006? Een aanrader om terug te kijken. Robben die een vreselijke tackle inzet op Messi. De spelers allemaal briesend van haat. Inter idem.

[Dit bericht is veranderd door Cacciatore (op 22 augustus 2011 19:25:57).]
HR
HR
Gewoon Badr Hari, Peter Aerts en Remy Bonjalsky aantrekken voor half jaar en zijn we klaar voor Madrid. :B
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Cacciatore schreef:

(...)Kun je werkelijk Chelsea - Barcelona niet meer herinneren uit 2006? Een aanrader om terug te kijken. Robben die een vreselijke tackle inzet op Messi. De spelers allemaal briesend van haat. Inter idem.
HR
Ach hou toch op man, briesend van haat? Geloof je het zelf? Kun je herinneren dat Chelsea enorm genaaid werd in 2009 door meerdere keren geen penalty tegen Barca te krijgen? Is ook lastig om het bese jongetje van de klas met Unicef op de borst gelijk te behandelen want iedereen houdt kennelijk van dat Barca met hun FC Basel kleuren.
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 september 2010

We komen weer ff gezellig langs :B
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Madrid30 schreef:

(...)

Ach hou toch op man, briesend van haat? Geloof je het zelf? Kun je herinneren dat Chelsea enorm genaaid werd in 2009 door meerdere keren geen penalty tegen Barca te krijgen? Is ook lastig om het bese jongetje van de klas met Unicef op de borst gelijk te behandelen want iedereen houdt kennelijk van dat Barca met hun FC Basel kleuren.
HR
Ik zie de link niet tussen een gebeurtenis uit 2006 en daarna 2009. Of is Robben een tijdsreiziger? Verder staat jouw post bol van subjectieve kleuter argumenten die niet eens serieus te nemen zijn. Ik raad je aan gewoon op voetbalzone te blijven.

[Dit bericht is veranderd door Cacciatore (op 26 augustus 2011 00:39:55).]
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Cacciatore schreef:

(...)
Ik zie de link niet tussen een gebeurtenis uit 2006 en daarna 2009. Of is Robben een tijdsreiziger? Verder staat jouw post bol van subjectieve kleuter argumenten die niet eens serieus te nemen zijn. Ik raad je aan gewoon op voetbalzone te blijven.
HR
Ik raad jou aan om te leren wat het verschil is tussen een "vreselijke tackle" en een aanvaller die onbeholpen een andere aanvaller probeert te stoppen
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Madrid30 schreef:

(...)

Ik raad jou aan om te leren wat het verschil is tussen een "vreselijke tackle" en een aanvaller die onbeholpen een andere aanvaller probeert te stoppen
HR
Ah, de nuance van de aanvaller die niet kan mee verdedigen. Bouaouzan iemand?
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Cacciatore schreef:

(...)

HR
Dus wat Bouaouzan deed, noem jij verdedigen?
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Cacciatore schreef:

(...)

HR
Dat Bouaouzan genoemd wordt in een topic over Real Madrid is al treurig, nog treuriger is dat je dat als voorbeeld neemt van aanvallers die niet kunnen mee verdedigen. Zoek het fragment eens op zou ik zeggen.
HR
HR

SuperJooD
Basisspeler

Uit: Purmerend
Vak: 424
Reg.: 8 oktober 2004

Madrid30 schreef:

(...)

HR
Jij kijkt echt veel te veel door een Madrid bril.
Met je FC Basel kleuren.
Ga die jankerd Ronaldo eens aanpakken en die gestoorde Marcello met zijn horrortackle.. en ja.. dan heb je die coach ook nog die gezellig mee doet.

Madrid doet zich zelf schande aan met dit soort mensen in dienst!!
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

SuperJooD schreef:

(...)

Jij kijkt echt veel te veel door een Madrid bril.
Met je FC Basel kleuren.
Ga die jankerd Ronaldo eens aanpakken en die gestoorde Marcello met zijn horrortackle.. en ja.. dan heb je die coach ook nog die gezellig mee doet.

Madrid doet zich zelf schande aan met dit soort mensen in dienst!!
HR
Ben het helemaal met je eens hoor qua Madrid nu. Wat betreft die kleuren, je zou Barcelona misschien wel een satellietclub van Basel kunnen noemen ;)
HR
HR

SuperJooD
Basisspeler

Uit: Purmerend
Vak: 424
Reg.: 8 oktober 2004

Madrid30 schreef:

(...)

Ben het helemaal met je eens hoor qua Madrid nu. Wat betreft die kleuren, je zou Barcelona misschien wel een satellietclub van Basel kunnen noemen ;)
HR
Barcelona een sattelietclub van Basel.. whahah gast.. waar heb je het nou over?
Over de kleuren van een shirt?
Barcelona speelt al Jaren met de kleuren die ze nu hebben.
Ik voel gewoon pure jalozie dat Barcelona nu gewoon al jaren het beste voetbal van de wereld speelt en dat Real daar heel even niet aan kan tippen.
Jammer voor Madrid, maar Barcelona kwam uit een dal, en is Madrid voorbij gestreefd!!
Barca!! Barca!! Barca!! Barca!!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,7% dat Ajax wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!