Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 11:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 151 »

HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

quote:HR
het laatste schaap schreef:
Welnee joh. De acties van Mourinho zijn honderdduizenden keren bekeken op Youtube. Mensen genieten hiervan. Waarom? Omdat ze dit zelf niet durven te flikken. Mourinho doet wat de meeste mensen graag zouden willen doen, nml. gewoon iemand in z'n oog prikken, maar niet durven.
HR
Ja joh Schaap, we fantaseren er allemaal over om iemand geniepig van achter te besluipen en ze dan in hun oog te prikken...

Je bent weer fijn aan het trollen.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juli 2007

jasperdgg schreef:

(...)

Ja joh Schaap, we fantaseren er allemaal over om iemand geniepig van achter te besluipen en ze dan in hun oog te prikken...

Je bent weer fijn aan het trollen.
HR
Ik vond het ook heel verfrissend, eindelijk iemand die die vinger in het oog steekt, iets wat we allemaal wel willen maar niet durven he...
Als ik in de omgeving van Schaap zou verkeren zou ik toch een tikje zenuwachtig zijn en een bril dragen sowieso.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Schaap:
Welnee joh. De acties van Mourinho zijn honderdduizenden keren bekeken op Youtube. Mensen genieten hiervan. Waarom? Omdat ze dit zelf niet durven te flikken. Mourinho doet wat de meeste mensen graag zouden willen doen, nml. gewoon iemand in z'n oog prikken, maar niet durven. De reacties naar Mourinho toe zij pure jaloezie en een uiting van minderwaardigheidscomplexen. Hij doet het gewoon met 20 camera's langs de zijlijjn, met een half miljard kijkers. Zou jij het durven? Nee, daar ben je te pussy voor. Net als ik. Net als iedereen op dit forum. Mourinho flikt dit soort gekkigheden, en nóg heeft ie de steun van spelers, voorzitter en supporters. De meeste mensen zouden niet eens durven dromen dat ze zoveel status hebben.HR
Ik durf bij deze te zeggen dat je compleet de plank mis slaat. Om voor eigen parochie te preken hier mijn eerste reactie vanuit t barca topic:

Tot zover als het gaat om de schoonheid van voetbal; wat een ongelofelijke randdebiel is die Mou ook! Het is wijvengedrag, het is laf, het is van achteren, het is stoerdoenderij terwijl je weet dat je niet 1 tegen 1 staat in een donker steegje met die gast van Barca. Gadverdamme staat ie daar een beetje het mannetje te spelen alsof ie nog een kusje wilde geven, hij maakt iedereen gek inclusief zichzelf, schorsen voor een wedstrijdje of 10!HR
Huh lef of laf? :denk :denk Deze mafkees is imo compleet van god los en die hele status van hem kan me net zoals de status van Paris Hilton gestolen worden. Wel heb ik met ingang van afgelopen zondag echt een hekel gekregen aan dit heerschap. Zo'n hekel zelfs dat ik hoop dat hij ooit ns van achter in een donker steegje een vinger in mn oog steekt.
HR
HR

dach
Lid 2de elftal

Reg.: 25 mei 2011

Simon Wiesenthal schreef:

Schaap: (...)

Huh lef of laf? :denk :denk Deze mafkees is imo compleet van god los en die hele status van hem kan me net zoals de status van Paris Hilton gestolen worden. Wel heb ik met ingang van afgelopen zondag echt een hekel gekregen aan dit heerschap. Zo'n hekel zelfs dat ik hoop dat hij ooit ns van achter in een donker steegje een vinger in mn oog steekt.HR
Exact mijn gedachte ook Simon en weet je wat die mafkees nog meer losmaakt bij me? Wel nu, als ik die kop van hem zie, zie ik vergelijkenissen met El H., ook zo zelfingenomen harses, weg met die gasten !!!
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Zo'n hekel zelfs dat ik hoop dat hij ooit ns van achter in een donker steegje een vinger in mn oog steekt.
HR
Dus jij hoopt dat Mourinho jou van achter in je oog steekt in een donker steegje. Ieder z'n ding...
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Madrid30 schreef:

(...)

Ik heb me vermaakt hoor tijdens de wedstrijd. Doelpunten, goed voetbal, strijd, heb het allemaal gezien. Maar jij bedenkt samen met een andere "voetballiefhebber" in het enige cafe waar kennelijk gerookt mag worden dat je die wedstrijden beter niet kunt spelen. Waar ben je van het pad af gegaan vraag ik me dan in alle ernst af.
HR
Ik snap dat je je vermaakt hebt, dat heb ik ook op het voetbaltechnische vlak. Waar ik veel minder van geniet is de (politieke) lading die aan deze wedstrijd geplakt wordt. Dat is de voeding van alle ellende, daar is het begonnen. Ik zal dan het padje kwijt zijn, dan komt dat toch echt omdat ik het padje van de realiteit ben blijven volgen en de rest die van de illusie. Je kunt je dus hardop vragen wie is er het padje kwijt? Ik probeer mijn visie te onderbouwen in tegenstelling tot sommigen die het prima vinden door slechts te reageren op met simpele nietszeggende zinnetjes die mijn buurjongen van 4 ook kan neerzetten.

Sinds Laporta voorzitter geworden is, hebben deze wedstrijden een hele zware lading gekregen die bovenop het sportieve komt. Waarmee het gedrag van de Real spelers nog steeds niet goed te praten is. Het is echt noodzakelijk om de geschiedenis te kennen en te begrijpen. Ik zeg Español, degene die het Spaanse voetbal langer als 2 jaar volgen weten wat ik bedoel. De rest heeft werkelijk geen idee waar het over gaat.

Ik ga voor een groot deel toch met schaap mee, want dit soort wedstrijden daar hoort wat rottigheid bij, daar zitten we toch op te wachten? Doelpunten, acties, strijd, spanning en af en toe een ontlading aan emoties. Helaas zijn de emoeties gevoed met verkeerde "voeding" en heeft het weinig tot niets met datgene wat op het veld gebeurt. Marcelo die zo'n aso actie inzet heeft alles te maken met wat er om heen gebeurt en weinig tot niets met het spel.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Iemand toevallig Sunderland - Newcastle Utd gezien? Pepe zou daar prima passen...Je hebt schop partijen en schop partijen, maar bij wat ik daar zag verbleken er toch wel een aantal van Real :I
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Exact de reactie die we konden verwachten van Siempre, nooit de hand in eigen boezem steken maar met het vingertje naar Barcelona wijzen. In dit geval specifiek naar iemand die daar niet eens meer in dienst is.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Exact de reactie die we konden verwachten van Siempre, nooit de hand in eigen boezem steken maar met het vingertje naar Barcelona wijzen. In dit geval specifiek naar iemand die daar niet eens meer in dienst is.
HR
Ga nou eerst eens goed lezen wat er staat voordat je weer van die nietszeggende reacties plaatst. Ik vraag me bij deze dan ook hardop af, hoe lang volg jij het Spaanse voetbal? Volgens mij val je namelijk in de groep die absoluut geen enkel idee heeft waar het over gaat en puur reageert om te reageren en daarbij ook nog eens achter de grijze massa aanloopt.
Verdiep je in de materie voordat je reageert jongen, wellicht ga ik je dan serieus nemen.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Ik zal direct toegeven dat ik het Spaanse voetbal totaal niet volg en dus niet weet waar je aan refereert, het zou je sieren als je uitlegt wat je bedoelt in plaats van je te beroepen op je autoriteit.

Wat mij in ieder geval op valt is dat deze discussie al maandenlang bezig is en je nu voor het eerst over Español begint. Komt op mij over als de zoveelste poging het wangedrag te rationaliseren en dat je daar nu weer een nieuw invalshoek voor verzonnen hebt.

Maar goed, kom maar met je uitleg.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Als je je als prof laat leiden door dingen die naast het veld gebeuren, dan ben je geen prof maar een amateur.
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Schaap: (...)

Huh lef of laf? :denk :denk Deze mafkees is imo compleet van god los en die hele status van hem kan me net zoals de status van Paris Hilton gestolen worden. Wel heb ik met ingang van afgelopen zondag echt een hekel gekregen aan dit heerschap. Zo'n hekel zelfs dat ik hoop dat hij ooit ns van achter in een donker steegje een vinger in mn oog steekt.
HR
Ach, dit is toch allemaal geleuter van theeleutende vrouwen. Pagina's lang gezanik over Mourinho, drie dagen na de wedstrijd. Het zit je klaarblijkelijk wel heel erg diep dat ie een vinger in iemand z'n oog prikte. Dit zegt natuurlijk meer over jou dan over Mourinho, die zelf allang tot de orde van de dag is over gegaan.

Logisch ook. Mourinho heeft twee CLs op zak en is trainer van de grootste club ter wereld. En jij niet. Jij zeurt en zanikt anoniem op een forum.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

het laatste schaap schreef:

Logisch ook. Mourinho heeft twee CLs op zak en is trainer van de grootste club ter wereld. En jij niet. Jij zeurt en zanikt anoniem op een forum.
HR
Een forum waar jij een mislukte trol op bent, wat zegt dat dan weer over jou?
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Ik zal direct toegeven dat ik het Spaanse voetbal totaal niet volg en dus niet weet waar je aan refereert, het zou je sieren als je uitlegt wat je bedoelt in plaats van je te beroepen op je autoriteit.

Wat mij in ieder geval op valt is dat deze discussie al maandenlang bezig is en je nu voor het eerst over Español begint. Komt op mij over als de zoveelste poging het wangedrag te rationaliseren en dat je daar nu weer een nieuw invalshoek voor verzonnen hebt.

Maar goed, kom maar met je uitleg.
HR
Kijk dat bedoel ik. Toch jammer dat je dan commentaar hebt over dingen waar je geen weet van hebt.
Als je nu ook nog de moeite zou nemen om mijn posts te lezen zonder meteen in je valkuil te schieten, dan zou je wellicht kunnen lezen dat ik het gedrag van de spelers niet goed keur. Waarbij ik wel de nuance leg dat de eerste van de 2 clasico om de supercup ik van mening ben dat het allemaal nog wel meevalt. Wat er afgelopen woensdag gebeurde daarentegen kan niet en mag niet, net zo min als het gedrag van de Barca spelers in de eerder clasicos dit jaar, waarbij ze vielen als rijpe appels en rolden als karrewielen, terwijl de beelden overduidelijk lieten zien dat er nagenoeg niets aan de hand was.

jasperdgg schreef:

(...)

HR
Dit soort postings neigen naar op de man spelen en dat is niet toegestaan.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 21 augustus 2011 14:25:42).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:

(...)
Kijk dat bedoel ik. Toch jammer dat je dan commentaar hebt over dingen waar je geen weet van hebt.
Als je nu ook nog de moeite zou nemen om mijn posts te lezen zonder meteen in je valkuil te schieten, dan zou je wellicht kunnen lezen dat ik het gedrag van de spelers niet goed keur. Waarbij ik wel de nuance leg dat de eerste van de 2 clasico om de supercup ik van mening ben dat het allemaal nog wel meevalt. Wat er afgelopen woensdag gebeurde daarentegen kan niet en mag niet, net zo min als het gedrag van de Barca spelers in de eerder clasicos dit jaar, waarbij ze vielen als rijpe appels en rolden als karrewielen, terwijl de beelden overduidelijk lieten zien dat er nagenoeg niets aan de hand was.
HR
Je vindt dat het allemaal wel meevalt maar je pleit eerder in dit topic voor het afschaffen van de clasico's, de meest drastistische maatregel die denkbaar is.

En vooralsnog zie ik geen uitleg over datgene waar ik geen weet van heb. Ik hoor graag je uitleg daarover, wellicht dat ik dan begrijp waarom Mourinho vingers in ogen steekt en Marcelo dwaze tackles maakt?
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Je vindt dat het allemaal wel meevalt maar je pleit eerder in dit topic voor het afschaffen van de clasico's, de meest drastistische maatregel die denkbaar is.

En vooralsnog zie ik geen uitleg over datgene waar ik geen weet van heb. Ik hoor graag je uitleg daarover, wellicht dat ik dan begrijp waarom Mourinho vingers in ogen steekt en Marcelo dwaze tackles maakt?
HR
Ik was even geneigd om het je uit te leggen, maar nu ik deze reactie weer gelezen heb, denk ik daar opeens heel anders over. Het heeft namelijk geen enkele zin om jou 100 jaar voetbalgeschiedenis en onderlinge verhoudingen in het Spaanse voetbal uit te leggen als je al de simpele zaken niet begrijpt cq niet goed kan plaatsen. Ik vond de eerste van de 2 supercup wedstrijden nog wel meevallen, maar dat zegt niet over de andere wedstrijden en andere zaken.

(.....Stukje verwijderd, laat maar....)

Overigens is er tot op heden nog niet 1 aanklacht binnen gekomen bij de Spaanse bond noch de tuchtcommissie. Wel hebben zowel Barca als Real een klacht bij RTVE gelegd tegen de regisseur van dienst omdat zij vinden dat hij het wel erg spectaculair in beeld heeft gebracht, iets te!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 21 augustus 2011 17:59:45).]
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Ga nou eerst eens goed lezen wat er staat voordat je weer van die nietszeggende reacties plaatst. Ik vraag me bij deze dan ook hardop af, hoe lang volg jij het Spaanse voetbal? Volgens mij val je namelijk in de groep die absoluut geen enkel idee heeft waar het over gaat en puur reageert om te reageren en daarbij ook nog eens achter de grijze massa aanloopt.
Verdiep je in de materie voordat je reageert jongen, wellicht ga ik je dan serieus nemen.
Heb je die eerste Supercup wedstrijd ondertussen al bekeken dan?

HR
Deel eens wat info voordat je anderen gaat veroordelen. Vermoeiend gedrag is dat. "Jullie mogen niet meepraten want jullie weten niet wat de andere partij doet..." :I Als je wilt dat mensen er over praten, moet je met specifieke informatie komen. Niet met allerlei opmerkingen die wij niet kunnen controleren.

Mensen reageren op wat ze zelf kunnen zien, voornamelijk wat er op tv gebeurd dus, oftewel wedstrijden, interviews na de wedstrijd en analyses. Niet die pamfletten, opmerkingen van spelers, liedjes van groepjes supporters, provocerende foto's of wat dan ook. Het feit dat jij zo'n kansloze, verongelijkte strijd voert hier tegen de rest heb je volledig aan jezelf te danken. En natuurlijk de wanprestaties van Mourinho en zijn houthakkers...
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

jasperdgg schreef:

(...)

HR
Dat ik al een tijdje niet op jou wil reageren. Maar blijkbaar heb je mijn aandacht nodig.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Siempre Real schreef:

(...)

Overigens is er tot op heden nog niet 1 aanklacht binnen gekomen bij de Spaanse bond noch de tuchtcommissie. Wel hebben zowel Barca als Real een klacht bij RTVE gelegd tegen de regisseur van dienst omdat zij vinden dat hij het wel erg spectaculair in beeld heeft gebracht, iets te!
HR
Dat zegt meer over Spaanse toestanden. :denk In Engeland was Mourinho al lang aangeklaagt voor "bringing the game into disrepute" en "unsportsmanlike conduct". Kennelijk doen ze dat niet in Spanje? Het hoort toch niet aan Barca te moeten liggen die debiel aanteklaagen?? Dat hoort toch de bond te doen?
HR
HR

Siempre Real
Legende

JC-14 schreef:

(...)

Deel eens wat info voordat je anderen gaat veroordelen. Vermoeiend gedrag is dat. "Jullie mogen niet meepraten want jullie weten niet wat de andere partij doet..." :I Als je wilt dat mensen er over praten, moet je met specifieke informatie komen. Niet met allerlei opmerkingen die wij niet kunnen controleren.

Mensen reageren op wat ze zelf kunnen zien, voornamelijk wat er op tv gebeurd dus, oftewel wedstrijden, interviews na de wedstrijd en analyses. Niet die pamfletten, opmerkingen van spelers, liedjes van groepjes supporters, provocerende foto's of wat dan ook. Het feit dat jij zo'n kansloze, verongelijkte strijd voert hier tegen de rest heb je volledig aan jezelf te danken. En natuurlijk de wanprestaties van Mourinho en zijn houthakkers...
HR
Het geeft slechts de kortzichtigheid van velen aan, die gaan uit van eenzijdigheid. Dat wat ze zien is waarheid, dat er vervolgens misschien wel meer aan de hand is is niet meer relevant. Ik geloof niet dat iemand mij gelooft als juist ik hier ga neerzetten dat Barca door de jaren heen de boel loopt te terroriseren, zoals ze dat bv met Español jaren lang hebben gedaan. Het is een poos goed gegaan, totdat Laporta op de toneel verscheen. Hij heeft van de FC weer het politieke bolwerk gemaakt dat tegen alles en iedereen is die nog maar naar Spanje ruikt.

Amsterhammer schreef:

(...)

Dat zegt meer over Spaanse toestanden. :denk In Engeland was Mourinho al lang aangeklaagt voor "bringing the game into disrepute" en "unsportsmanlike conduct". Kennelijk doen ze dat niet in Spanje? Het hoort toch niet aan Barca te moeten liggen die debiel aanteklaagen?? Dat hoort toch de bond te doen?
HR
Nee, helaas zo werkt het systeem niet in Spanje. Barca en/of Real zouden een aanklacht moeten doen.
Overigens, die Pito heeft ook geen aangifte bij de politie gedaan.

Ach, het gaat echt niet om de laatste wedstrijd of de wedstrijd daarvoor. Bij Real vinden ze dat de Barca spelers aanstellers en matennaaiers zijn, ze kunnen dat antonen door beelden uit eerdere confrontaties en bij Barca vinden ze de Real speler houthakkers en dat kunnen ze aantonen via beelden. Wat je niet direct ziet zijn de andere overtredingen, die vaak veel sneller voor een "ontploffing" zorgen. Neem als voorbeeld maar Zidane vs Materazzi, niemand die precies weet wie wat gezegd heeft.

Ik denk dat we er nu wel genoeg over gesproken hebben. Ik blijf van mening dat de oorzaak dieper zit, veel dieper en dat provocaties een groot aandeel hebben.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 21 augustus 2011 19:02:28).]
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

Ik snap dat je je vermaakt hebt, dat heb ik ook op het voetbaltechnische vlak. Waar ik veel minder van geniet is de (politieke) lading die aan deze wedstrijd geplakt wordt. Dat is de voeding van alle ellende, daar is het begonnen. Ik zal dan het padje kwijt zijn, dan komt dat toch echt omdat ik het padje van de realiteit ben blijven volgen en de rest die van de illusie. Je kunt je dus hardop vragen wie is er het padje kwijt? Ik probeer mijn visie te onderbouwen in tegenstelling tot sommigen die het prima vinden door slechts te reageren op met simpele nietszeggende zinnetjes die mijn buurjongen van 4 ook kan neerzetten.

Sinds Laporta voorzitter geworden is, hebben deze wedstrijden een hele zware lading gekregen die bovenop het sportieve komt. Waarmee het gedrag van de Real spelers nog steeds niet goed te praten is. Het is echt noodzakelijk om de geschiedenis te kennen en te begrijpen. Ik zeg Español, degene die het Spaanse voetbal langer als 2 jaar volgen weten wat ik bedoel. De rest heeft werkelijk geen idee waar het over gaat.

Ik ga voor een groot deel toch met schaap mee, want dit soort wedstrijden daar hoort wat rottigheid bij, daar zitten we toch op te wachten? Doelpunten, acties, strijd, spanning en af en toe een ontlading aan emoties. Helaas zijn de emoeties gevoed met verkeerde "voeding" en heeft het weinig tot niets met datgene wat op het veld gebeurt. Marcelo die zo'n aso actie inzet heeft alles te maken met wat er om heen gebeurt en weinig tot niets met het spel.
HR
Oh dus sinds Laporta hebben die wedstrijden extra lading gekregen. Niet sinds Franco die de Catalanen onderdrukte natuurlijk.
En denk je nou echt dat Marcelo, of welke speler dan ook, enig benul heeft van die zware politieke belading van je. Die gast weet alleen dat Barcelona de rivaal is en daarom gaat hij er wat harder in, soit.
En dat pathetische gelul van je over de voeding van alle ellende, over welke ellende heb je het? Al die supporters die massaal elkaar de hersens in sloegen? Al die rellen die ontstonden na de wedstrijd? Of bedoel je die rode kaarten en het oogje prik van Mourinho? Nou wat een ellende zeg, benieuwd of ze dat nog te boven komen in Spanje.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madrid30 schreef:

(...)

Oh dus sinds Laporta hebben die wedstrijden extra lading gekregen. Niet sinds Franco die de Catalanen onderdrukte natuurlijk.
En denk je nou echt dat Marcelo, of welke speler dan ook, enig benul heeft van die zware politieke belading van je. Die gast weet alleen dat Barcelona de rivaal is en daarom gaat hij er wat harder in, soit.
En dat pathetische gelul van je over de voeding van alle ellende, over welke ellende heb je het? Al die supporters die massaal elkaar de hersens in sloegen? Al die rellen die ontstonden na de wedstrijd? Of bedoel je die rode kaarten en het oogje prik van Mourinho? Nou wat een ellende zeg, benieuwd of ze dat nog te boven komen in Spanje.
HR
Tuurlijk, je hebt gelijk. Het opruiende werk van Laporta heeft er wel voor gezorgd dat het Catalaanse publiek zich tegen dit soort spelers keerde. Hoe zou jij het vinden als ze jouw moeder voor van alles en nog wat uitmaakten? Of dat ze je voor van alles en nog wat uitmaakten versterkt door wat geluiden? Tussen de periode Franco en nu zit nogal wat jaren, jaren dat het gewoon goed is gegaan. Sterker Barca en Real hadden de nodige respect voor elkaar, er was zowaar een overeenkomst mbt het aantrekken van spelers.

De ellende is dat na vele jaren er een eenheid was binnen het viotbal, een eenheid die eindelijk geresulteerd heeft in prijzen. Die eenheid wordt nu zwaar op de proef gesteld, en zoals ook jij wellicht weet sport verbroederd. Het is dus in aller belang dat de onderlinge verhoudingen goed zijn, dat er wederzijds respect is. Het Spaanse voetbal staat met 1 poot in de graf, en dit soort zaken zorgen voor ellende, jammer dat jij dat niet ziet/wil zien. Je kunt het uiteraard bagataliseren, je kunt uiteraard oogkleppen opzetten en doen of het een incident is, maar na 6 wedstrijden binnen 8 maanden kun je het echt geen incident meer noemen. Men maakt zich nu al zorgen over de komende en die wordt pas in december gespeeld. Doe maar of je neus bloed, ik heb nog wel ergens een zakdoek.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Bizarre jongen ben jij om mee te discussiëren. Eerst zit je pagina's vol te lullen dat politiek niet thuishoort in het voetbal en dat spelers zich er niet mee moeten inlaten, maar als het je aankomt zit je zelf de politieke kaart te trekken.

Al die randgevallen maken eigenlijk niet uit wat er op het veld gebeurt. Bij elke wedstrijd worden wel onheuse dingen geroepen over familieleden van spelers en scheidsrechter, maar ik heb nog maar weinig het gedrag gezien van het gros van de spelers van Real. Zijn zij daar minder immuun voor ofzo? Als er racistische geluiden te horen zijn, moet Marcelo naar de scheidsrechter stappen en vragen om de partij te staken. Als die deze vraag gegrond vindt, wordt de partij gestaakt en krijgt Barcelona (terecht) een fikse boete. DAT is correct gedrag. Niet een poging doen het been te breken van een tegenstander. Zoals Eto'o ooit eens deed (geen idee meer tegen welke ploeg). En zoals Roberto Carlos onlangs deed.

Dan het verhaal van die pamfletten. Toen rond Feyenoord - Ajax AFCA.nl die walgelijke afbeelding postte met de referentie naar WO2, heb ik de spelers niet als hersenloze primaten op het veld zien rondlopen en iedereen omver zagen die ze tegenkwamen. Als speler moet je je daarover zetten. En als dat niet gaat, moet je dat signaleren en vragen dat de autoriteiten het nodige doen.

Maar goed, het is allemaal weer een complot van Barcelona. Ongelooflijk dat jij in elke post over Real een verwijzing moet plaatsen naar de rivaal :). En dan wat fishy referenties posten "ho maar jongens, remember ESPANYOL *insert conspiracy tune*. Echt :).
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Siempre Real schreef:

Het geeft slechts de kortzichtigheid van velen aan, die gaan uit van eenzijdigheid. Dat wat ze zien is waarheid, dat er vervolgens misschien wel meer aan de hand is is niet meer relevant. Ik geloof niet dat iemand mij gelooft als juist ik hier ga neerzetten dat Barca door de jaren heen de boel loopt te terroriseren, zoals ze dat bv met Español jaren lang hebben gedaan. Het is een poos goed gegaan, totdat Laporta op de toneel verscheen. Hij heeft van de FC weer het politieke bolwerk gemaakt dat tegen alles en iedereen is die nog maar naar Spanje ruikt.HR
Niks niet relevant. Jij deelt die informatie niet dus wij kunnen er niet over oordelen. Dus óf deel die informatie óf houdt op met zeiken over mensen die niet volledig op de hoogte zijn.

Deze post is weer zo'n typisch voorbeeld. Iedereen is kortzichtig of wil het niet horen. En ondertussen komt weer zo bejegening dat Barça de boel aan het terroriseren is en een verwijzing naar gebeurtenissen uit het verleden zonder duidelijk te maken waar je het over hebt. Leg uit dan, hoe zijn ze de boel aan het terroriseren? Wat hebben ze in het verleden gedaan bij Espanyol?

Wat jij doet is zo makkelijk en je komt geen mm verder..
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

Tuurlijk, je hebt gelijk. Het opruiende werk van Laporta heeft er wel voor gezorgd dat het Catalaanse publiek zich tegen dit soort spelers keerde. Hoe zou jij het vinden als ze jouw moeder voor van alles en nog wat uitmaakten? Of dat ze je voor van alles en nog wat uitmaakten versterkt door wat geluiden? Tussen de periode Franco en nu zit nogal wat jaren, jaren dat het gewoon goed is gegaan. Sterker Barca en Real hadden de nodige respect voor elkaar, er was zowaar een overeenkomst mbt het aantrekken van spelers.

De ellende is dat na vele jaren er een eenheid was binnen het viotbal, een eenheid die eindelijk geresulteerd heeft in prijzen. Die eenheid wordt nu zwaar op de proef gesteld, en zoals ook jij wellicht weet sport verbroederd. Het is dus in aller belang dat de onderlinge verhoudingen goed zijn, dat er wederzijds respect is. Het Spaanse voetbal staat met 1 poot in de graf, en dit soort zaken zorgen voor ellende, jammer dat jij dat niet ziet/wil zien. Je kunt het uiteraard bagataliseren, je kunt uiteraard oogkleppen opzetten en doen of het een incident is, maar na 6 wedstrijden binnen 8 maanden kun je het echt geen incident meer noemen. Men maakt zich nu al zorgen over de komende en die wordt pas in december gespeeld. Doe maar of je neus bloed, ik heb nog wel ergens een zakdoek.
HR
Volgens mij maak jij je daar vooral zorgen om, in Madrid maken ze zich alleen zorgen voor een nieuwe nederlaag. Als het Spaanse voetbal met 1 poot in het graf staat, dan is al het andere voetbal dood en begraven lijkt me.
Probeer eens gewoon voetbal te kijken met het idee dat het een spel is zou ik zeggen. Als Pepe dan met gestrekt been komt aanvliegen is dat geen politiek signaal maar gewoon een grove overtreding.
En je verhaal over eenheid, broederschap, wederzijds respect, je lijkt wel een vrouw. Als Nederland tegen Duitsland speelt is daar ook geen sprake van maar iedereen kan wel het onderscheid maken tussen die wedstrijd en het dagelijkse leven met de Duitsers van hier en nu. In Madrid en Barcelona kunnen ze dat ook al een tijdje, alleen jij kennelijk nog niet.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,1% dat SKN St Pölten wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!