Ajax Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 18:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » FC Barcelona deel 5

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 199 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 199 »

HR

Siempre Real
Moderator

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Mooi moment om verder te gaan in een nieuwe topic als vervolg van Deze

forumillustratie

forumillustratie

Laatste posts vorige topic:

quote:HR
Villas-Boas schreef:

(...)

Vervelend he al die spelers? Zeker ook vervelend dat Barca beste van Spanje en Europa is.

Liever spelers al bovengenoemde dan spelers als Pepe, Ramos, Marcelo, Adebayor, Ronaldo..
Spelers die zeer slecht tegen hun verlies kunnen.

Maar goed het is niet mijn team.
HR

MrBuijs schreef:

(...)
En bij het een breng je je spelers moedwillig een blessure toe en bij het ander misleid je de scheidsrechter, zoals we continu allemaal doen door te zeggen dat we de bal spelen. Pepe die zegt de bal te spelen en maar vol op de enkel van Messi staat misleid de scheids, mr. Fairplay Litmanen misleid de scheids als hij zegt dat de inworp voor hem is, terwijl de bal via hem ging.

Verder in de afgelopen finale geen enkele schwalbe gezien, zoals het me nooit is opgevallen dat het bij Barca erger is dan bij andere ploegen, behalve tegen Real was het extreem. Bevestigt alleen maar mijn vermoeden dat het een reactie was op het spel van Real, zoals je ook duidelijk zag in de laatste wedstrijd. Pas na 2 charges van Adebayor zie je de schwalbes bij Barca ineens toenemen, wat ik me heel goed kan voorstellen overigens.

Het geschreeuw van Real met Mourinho als toppunt over de scheids, schwalbes etc. is alleen maar om de aandacht van zijn tactische fouten en het harde, smerige spel van Madrid af te leiden.
HR

Amsterhammer schreef:

(...)

Precies, zo was het, zo is het. Ik vind het triest dat Madridista na het zien van de finale nog steeds niet wil begrijpen dat de overdreven Barca schwalbes enkel en alleen een verdedigingsmiddel tegen het zwaar overdreven smerige spel van Real waren, een smerig spel dat helaas niet van de scheidsen bestraft werd zoals het diende bestraft te worden.

ManU was niet smerig = geen schwalbes, gek he? :denk
HR
[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 30 mei 2011 18:40:28).]
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Niet zo flauw Siempre. Barcelona mag ook wel met een hoofdletter hoor. ;) :P
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Burzlew schreef:

Niet zo flauw Siempre. Barcelona mag ook wel met een hoofdletter hoor. ;) :P
HR
Mijn nederige excuses.... Het is geheel onbewust gegaan... :)
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Goals nog eens terug gezien, maar Manu staat wel als een krant te verdedigen hoor, bij alle goals.
Vind die hele Barca hype wel meevallen, totaal verkeerd gekozen tactiek tegenstander met die rare Hernandez die geen pepernoot heeft geraakt.En met alle respect hoor maar Giggs is 37. Die kan dat toch niet meer belopen. Dit moet nog maar eens dunnetjes overgedaan worden waarbij Manu dan uit een ander vaatje mag tappen.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

In alle eerlijkheid en objectiviteit: wat Barcelona heeft laten zien, heb ik in mijn hele leven nog nooit gezien. Ongezien. Het hele seizoen eigenlijk met uiteraard af en toe een dipje. Als je het dan op Wembley in de finale van de CL tegen de Engelse kampioen nóg eens kan laten zien aan de hele wereld dan is dat ongekend.
Ik heb geloof ik geen enkele lange bal gezien, zelfs corners gooien ze niet meer in 1 keer voor doel. Geniale basistechniek, uitstekende aannames, uitstekend passinggame, uitstekend positiespel, ... Onverdedigbaar als het draait zoals zaterdag.

Echt waar, ik ben er bijna zeker van dat we dit nooit meer gaan meemaken. Zo'n suprematie en zo'n perfecte uitvoering. Voetbal zoals het hoort te worden gespeeld. Superlatieven schieten gewoonweg tekort. Stil zijn, genieten en beseffen dat je deel uitmaakte van geschiedenis.
HR
HR

retep1
Basisspeler

fluwelen linker schreef:

In alle eerlijkheid en objectiviteit: wat Barcelona heeft laten zien, heb ik in mijn hele leven nog nooit gezien. Ongezien. Het hele seizoen eigenlijk met uiteraard af en toe een dipje. Als je het dan op Wembley in de finale van de CL tegen de Engelse kampioen nóg eens kan laten zien aan de hele wereld dan is dat ongekend.
Ik heb geloof ik geen enkele lange bal gezien, zelfs corners gooien ze niet meer in 1 keer voor doel. Geniale basistechniek, uitstekende aannames, uitstekend passinggame, uitstekend positiespel, ... Onverdedigbaar als het draait zoals zaterdag.

Echt waar, ik ben er bijna zeker van dat we dit nooit meer gaan meemaken. Zo'n suprematie en zo'n perfecte uitvoering. Voetbal zoals het hoort te worden gespeeld. Superlatieven schieten gewoonweg tekort. Stil zijn, genieten en beseffen dat je deel uitmaakte van geschiedenis.
HR
Het is natuurlijk fantastisch wat ze doen, maar je speelt zo goed als je tegenstander het toelaat. Madrid had in dat opzicht meer in de melk te brokkelen.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

retep1 schreef:

(...)

Het is natuurlijk fantastisch wat ze doen, maar je speelt zo goed als je tegenstander het toelaat. Madrid had in dat opzicht meer in de melk te brokkelen.
HR
Met alle respect, maar dat vind ik altijd zo'n onzin. Je speelt niet zo goed als je tegenstander het toelaat, je speelt zo goed omdat je naar jezelf kijkt en alles volledig in balans en onder controle is vanwege superieure techniek, uitvoering en inzicht. Daar heeft geen enkele tegenstander iets tegen in te brengen.

Tegen Madrid in de CL was Barcelona veel meer bezig met Madrid en de media dan met zichzelf. In de eerste competitiewedstrijd van het seizoen was dat anders, toen waren de hoofden vrij en speelden ze Madrid compleet van de mat.

Als Barcelona zo speelt als zaterdag maakt het niet uit wat de tegenstander doet. Het is gewoonweg niet te verdedigen.
Ik ben niet zo vaak van de superlatieven, maar wat Barcelona zaterdag (en grotendeels het hele seizoen) heeft laten zien, is voetbal zoals je dacht dat je het nooit zou zien. Een lust voor de voetballiefhebber en van een superieur niveau. Hoe de tegenstander speelt, doet daar geen afbreuk aan en is eigenlijk totaal irrelevant.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

retep1 schreef:

HR
Dit is altijd de smoes van trainers die er weinig van bakken.

Van der gijp zei ook dat manchester op 10 meter stond te verdedigen. Ik heb ze, vooral in de 1e helft, heel vaak heel kort zien dekken. Maar dan tikt xavi de bal naar iniesta, met man in de rug, die kaatst em terug naar xavi die hem binnen 0,03 seconden weer doortikt naar busquets zodat de man die druk ging zetten op xavi te laat is, xavi beweegt door, krijgt de bal weer terug en dán staat manchester inderdaad op een paar meter te verdedigen. Ja, vind je het gek, dat heet uitgespeeld worden.
HR
HR

retep1
Basisspeler

fluwelen linker schreef:

(...)

Met alle respect, maar dat vind ik altijd zo'n onzin. Je speelt niet zo goed als je tegenstander het toelaat, je speelt zo goed omdat je naar jezelf kijkt en alles volledig in balans en onder controle is vanwege superieure techniek, uitvoering en inzicht. Daar heeft geen enkele tegenstander iets tegen in te brengen.

Tegen Madrid in de CL was Barcelona veel meer bezig met Madrid en de media dan met zichzelf. In de eerste competitiewedstrijd van het seizoen was dat anders, toen waren de hoofden vrij en speelden ze Madrid compleet van de mat.

Als Barcelona zo speelt als zaterdag maakt het niet uit wat de tegenstander doet. Het is gewoonweg niet te verdedigen.
Ik ben niet zo vaak van de superlatieven, maar wat Barcelona zaterdag (en grotendeels het hele seizoen) heeft laten zien, is voetbal zoals je dacht dat je het nooit zou zien. Een lust voor de voetballiefhebber en van een superieur niveau. Hoe de tegenstander speelt, doet daar geen afbreuk aan en is eigenlijk totaal irrelevant.
HR
Ik bedoel daarmee niet dat Barca niet goed speelde, maar ik had zelf steeds het gevoel dat de ruimte die Manu weg gaf te groot was. Te groot voor een CL finale.
Zoveel ruimte gaf Real niet eens met 10 man weg. Barca speelde goed , maar het mag ook gezegd worden dat Manu erg pover speelde. Zo heb ik de wedstrijd gezien in ieder geval en bij het terug zien van de goals valt me op hoeveel ruimte er weggegeven wordt en hoe klungelig de keuzes zijn. Later met Scholes en Nani kregen ze weer wat meer grip. Hoewel de laatste nat. dramatisch begon en op fenomenale wijze gedold werd door Messi, tevens de aanzet voor de 3~1.
Uit alles blijkt dat Manu een mannetje tekort kwam op het middenveld. De keuze om Hernandez als diepste spits voor Rooney te zetten is dramatisch geweest, Dat is druk zetten daar waar de wedstrijd niet gespeeld gaat worden. Ze zijn met open vizier zo het zwaard ingelopen. Onbegrijpelijk. En achter met 4 op lijn blijven helpt ook niet echt.
Ik denk dat Real toch ergens de aanzet heeft gegeven van hoe je Barca succesvol kunt bestrijden, hoe gemeen ze ook speelden. Ik heb daar bij Manu helemaal niets van teruggezien.
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Vak: -
Reg.: 19 april 2006

retep1 schreef:

(...)

Ik bedoel daarmee niet dat Barca niet goed speelde, maar ik had zelf steeds het gevoel dat de ruimte die Manu weg gaf te groot was. Te groot voor een CL finale.
Zoveel ruimte gaf Real niet eens met 10 man weg. Barca speelde goed , maar het mag ook gezegd worden dat Manu erg pover speelde. Zo heb ik de wedstrijd gezien in ieder geval en bij het terug zien van de goals valt me op hoeveel ruimte er weggegeven wordt en hoe klungelig de keuzes zijn. Later met Scholes en Nani kregen ze weer wat meer grip. Hoewel de laatste nat. dramatisch begon en op fenomenale wijze gedold werd door Messi, tevens de aanzet voor de 3~1.
Uit alles blijkt dat Manu een mannetje tekort kwam op het middenveld. De keuze om Hernandez als diepste spits voor Rooney te zetten is dramatisch geweest, Dat is druk zetten daar waar de wedstrijd niet gespeeld gaat worden. Ze zijn met open vizier zo het zwaard ingelopen. Onbegrijpelijk. En achter met 4 op lijn blijven helpt ook niet echt.
Ik denk dat Real toch ergens de aanzet heeft gegeven van hoe je Barca succesvol kunt bestrijden, hoe gemeen ze ook speelden. Ik heb daar bij Manu helemaal niets van teruggezien.
HR
Manchester deed wat elke "normale" ploeg zou doen. Proberen om Barcelona kort op te pakken, en zelf in balbezit te geraken zodat Barcelona weer hetzelfde zou moeten doen. Wanneer twee ploegen dat optimaal doen krijg je de wedstrijd van de eeuw. Echter, Barcelona deed het veel beter waardoor de angst erin sluipt bij elke tegenstander.

Je weet dat je tegen Barcelona je allerbeste spel moet spelen, elke pass moet je verhinderen of je voet er tussen krijgen. Dat moet want anders walsen te over je heen. Als je dan merkt dat je het niet kunt bolwerken kiest vrijwel elke speler voor de natuurlijke reactie. Ruimte geven zodat je zelf wat meer tijd hebt om voor jezelf te reageren op een situatie. En voor elke speler afzonderlijk is dat ook zo, maar als team wordt je dan aan flarden gespeeld.

Als jij ruimte weg geeft krijg je geen poort om je oren, maar je brengt er een maatje wel mee in de problemen.

Maar Manchester hanteerde in ieder geval nog een faire tactiek, ze hadden ook de tactiek van Madrid (of het Nederland elftal) kunnen kiezen. Die van intimidatie en grof geweld, want in plaats van ruimte geven wanneer je het niet kunt bolwerken kun je ook schoppen op alles wat beweegt, en als dat mag van de scheidsrechter kun je nog winnen ook.
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Pep heeft zijn prioriteiten gesteld. Komende zomer moet Rosell eerst achter Rossi aan en als die binnen is, dan moet hij Cesc bij Arsenal weghalen. Dat gaat ze minimaal 75 mln euro kosten, ervan uitgaande dat Arsenal mee wil werken.

Pep zal zijn contract uitdienen, vervolgens zal hij 1 jaartje rust pakken om in 2013 aan de slag te gaan in...... Qatar als bondscoach! Naar verluidt heeft hij een mega aanbieding op zak, waarbij hij zelf aangeeft wanneer die ingaat!
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Ik lees net dat Barça vijf spelers wil halen, waarom? Als je zo'n goed draaiend team hebt, ook nog eens een prima cantera, waarom haal je er dan vijf?

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 1 juni 2011 13:42:59).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

Ik lees net dat Barça vijf spelers wil halen, waarom? Als je zo'n goed draaiend team hebt, ook nog eens een prima cantera, waarom haal je er dan vijf?
HR
Vraag het Guardiola.
HRHR
HR

Madridista
Idool

Villas-Boas schreef:

(...)

Vraag het Guardiola.
HR
Die spreek ik niet zo vaak
HR
HR

Van de film
Legende

Madridista schreef:

HR
Bij real is het vaak zo dat als ze zeggen dat ze 3 spelers willen er 5 komen. Bij barcelona werkt het zo dat ze zeggen er 5 te halen en vervolgens komen er 2 of 3.
HR
HR

Madridista
Idool

Van de film schreef:

(...)

Bij real is het vaak zo dat als ze zeggen dat ze 3 spelers willen er 5 komen. Bij barcelona werkt het zo dat ze zeggen er 5 te halen en vervolgens komen er 2 of 3.
HR
het was een serieuze vraag, waarom moet jij nou weer met zo'n niveauloze opmerking komen? Beetje sneu
HR
HR

Van de film
Legende

Madridista schreef:

het was een serieuze vraag, waarom moet jij nou weer met zo'n niveauloze opmerking komen? Beetje sneu
HR
Ok, dan krijg je een serieus antwoord, waar haal je vandaan dat barcelona 5 spelers wil halen?
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Madridista schreef:

(...)

Die spreek ik niet zo vaak
HR
Dan vraag je aan ons waarom Barcelona er 5 wilt? waarschijnlijk een of ander gerucht.

Denk dat ze hooguit voor Fabregas en Rossi gaan en die zijn in mijn ogen goed voor dit Barcelona.
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Villas-Boas schreef:

(...)

Dan vraag je aan ons waarom Barcelona er 5 wilt? waarschijnlijk een of ander gerucht.

Denk dat ze hooguit voor Fabregas en Rossi gaan en die zijn in mijn ogen goed voor dit Barcelona.
HR
Er heeft er 1 zijn mondje voorbij gesproken. 1 week voor de finale van de C.L. heeft de technische staf (onder aanvoering van Pep en Zubi) aan tafel gezeten met de directie. Op de agenda stond bovenaan versterkingen voor komend seizoen. De technische staf heeft om versterkingen op minimaal 5 posities gevraagd. Rossi en Cesc zijn er 2, verder zouden ze graag nog een speler van Gijon erbij willen hebben.

Ik snap niet zo goed waarom ze een speler van Gijon zouden willen, terwijl de zo geprezen Mesia talenten aan de lopende band op zou leveren. Of is de bodem al in zicht, heeft Pep toch niet zo'n groot vertrouwen in de talenten?

Ik sluit me wel aan bij Madridista, en niet omdat we beiden voor Real zijn, maar meer omdat het hele opleidingsgebeuren de afgelopen jaren helemaal de hemel is in geschreven. Kunnen ze daar echt niet een speler vinden die ze ipv een speler van Gijon in kunnen passen?

Pep mag in totaal 95 mln euro uit geven, en reken er maar op dat die ook uitgegeven gaan worden. En die 95 zijn ex eventuele verkopen.

Thiago Silva is de laatste naam die in de pers verschenen is. Rossi is zo goed als rond, de aandacht wordt nu verlegd naar Silva en Cesc.... Ja ja, Barca gaat geld uitgeven, en niet zo'n beetje ook, gelukkig zijn het allemaal gerichte aankopen... :P

Het ziet er naar uit dat Puyol de voorbereidingen op het nieuwe seizoen aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De aanvoerder is geopereerd aan zijn linker knie en het herstel zal zo´n 2 à 3 maanden duren.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 1 juni 2011 19:29:27).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Er heeft er 1 zijn mondje voorbij gesproken. 1 week voor de finale van de C.L. heeft de technische staf (onder aanvoering van Pep en Zubi) aan tafel gezeten met de directie. Op de agenda stond bovenaan versterkingen voor komend seizoen. De technische staf heeft om versterkingen op minimaal 5 posities gevraagd. Rossi en Cesc zijn er 2, verder zouden ze graag nog een speler van Gijon erbij willen hebben.

Ik snap niet zo goed waarom ze een speler van Gijon zouden willen, terwijl de zo geprezen Mesia talenten aan de lopende band op zou leveren. Of is de bodem al in zicht, heeft Pep toch niet zo'n groot vertrouwen in de talenten?

Ik sluit me wel aan bij Madridista, en niet omdat we beiden voor Real zijn, maar meer omdat het hele opleidingsgebeuren de afgelopen jaren helemaal de hemel is in geschreven. Kunnen ze daar echt niet een speler vinden die ze ipv een speler van Gijon in kunnen passen?

Pep mag in totaal 95 mln euro uit geven, en reken er maar op dat die ook uitgegeven gaan worden. En die 95 zijn ex eventuele verkopen.

Thiago Silva is de laatste naam die in de pers verschenen is. Rossi is zo goed als rond, de aandacht wordt nu verlegd naar Silva en Cesc.... Ja ja, Barca gaat geld uitgeven, en niet zo'n beetje ook, gelukkig zijn het allemaal gerichte aankopen... :P

Het ziet er naar uit dat Puyol de voorbereidingen op het nieuwe seizoen aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De aanvoerder is geopereerd aan zijn linker knie en het herstel zal zo´n 2 à 3 maanden duren.
HR
Vooralsnog zijn het allemaal geruchten, Ik dacht trouwens dat ze ook nog met die Kiko? bezig waren van Hercules?

Overigens kun je niet alles oplossen met de jeugd, maar verwacht wel dat ze regelmatig nog jeugd inpassen.

Guardiola weet als geen ander wat er in de jeugd rondloopt, en zal ook keuzes moeten maken.
Het kan ook zijn dat hij ze nog niet goed genoeg vind voor het eerste.

Thiago zit er wel dicht tegen aan, verder hebben ze nog Fontas en Rafinha.

Ze spelers uit de eigen jeugd zijn nog niet weg, de jeugd ook niet dus waar hebben we het over.
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Villas-Boas schreef:

(...)

Vooralsnog zijn het allemaal geruchten, Ik dacht trouwens dat ze ook nog met die Kiko? bezig waren van Hercules?

Overigens kun je niet alles oplossen met de jeugd, maar verwacht wel dat ze regelmatig nog jeugd inpassen.

Guardiola weet als geen ander wat er in de jeugd rondloopt, en zal ook keuzes moeten maken.
Het kan ook zijn dat hij ze nog niet goed genoeg vind voor het eerste.

Thiago zit er wel dicht tegen aan, verder hebben ze nog Fontas en Rafinha.

Ze spelers uit de eigen jeugd zijn nog niet weg, de jeugd ook niet dus waar hebben we het over.
HR
Ja, waar gaat het al die tijd al over.... ;B
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Messi krijgt klap bij het verlaten van een horeca etablissement in zijn geboorte stad Rosario. Tijdens de rumour dat ontstond toen "La Pulga Atomica" het etablissement verliet, greep een jeugdige fan van de plaatselijke Rosario Central de gelegenheid aan om Messi een klap in zijn gezicht te geven.

Messi zelf reageerde laconiek: "Tis niets, hij heeft me niet eens geraakt". Na de klap zette de dader het op een lopen....

Filmpje op de voorpagina van Marca en AS
HR
HR

Madridista
Idool

Wat is dat voor vaag gedoe? Kan iemand die gek een schoppie geven?
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Morgen in de papieren versie van Marca:

Barca onderhandelt een overgang van Kun Aguero

forumillustratie

Alweer een gerichte (mogelijke) aankoop, ze zijn goed bezig daar in Nou Camp... ;B
HR
HR

TheLegend
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Ach ja, met alleen jeugd redt je het ook niet hè ;) en dit is iets van alle tijden en niet ineens omdat Rossel aan de macht is. Ook onder het vorige bewind zijn er zat spelers gekocht (De Henry's en de Hleb's) die niets toevoegden aan Barcelona. Dit is niet anders dan wat Real doet, alleen krijgt de jeugd bij Barcelona nog wel enige kans.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 199 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » FC Barcelona deel 5

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 57,0% dat Sevilla FC wint van Valencia. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!