Ajax Netwerk
woensdag 20 augustus 2014 - 16:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 6

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 70 71 72 73 74 75

HR

Bazza
Idool

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

quote:HR
Siempre Real schreef:

Valdano wordt vanavond meer dan waarschijnlijk uit zijn functie ontheven. De directie van Real komt vanavpnd bijeen om de zaak te bespreken. Valdano en Mou hebben geen al te beste relatie. Mou zou liever een andere technisch directeur willen hebben... Saillant detail: Nog niet zo gek lang geleden heeft Fernando Hierro zijn functie bij de Spaanse bond neergelegd.... Het zal me niets verbazen als hij de opvolger wordt of onze Franse vriend Zidane...
HR
Is dat de enige reden Siempre?Want Mourinho is in principe een passant en Valdano niet.Verder zou het goed zijn als Hierro komt, ik juich het altijd toe als clubiconen plaats nemen in het bestuur.
HR
HR

Bazza schreef:

(...)

Is dat de enige reden Siempre?Want Mourinho is in principe een passant en Valdano niet.Verder zou het goed zijn als Hierro komt, ik juich het altijd toe als clubiconen plaats nemen in het bestuur.
HR
Ik zou geen andere kunnen verzinnen... Valdano was de man naast Perez tijdens de presidentsverkiezingen... De oorzaak van de mindere relatie ligt ergens in december, toen Mou om een spits vroeg en Valdano er niet aan wilde. Mou had graag gezien dat Ruud v Nistelrooij kwam en hij verweet Valdano van het mislukken van de deal. Valdano heeft toen voor zijn woord gesproken en dat is hem niet in dank afgenomen, niet door Mou maar zeker ook niet door Perez.
HR
HR

0634
Icoon

Reg.: 2 januari 2006

Madridista schreef:

Zlatan is een idioot, ik heb liever niet dat die komt.

HR
Zeker. Hij zou afbreuk doen aan het mooie, verfijnde gedrag van Pepe en Arbeloa. Nee, idioten mogen natuurlijk niet naar Real.
HR
HR

Bazza
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Ik zou geen andere kunnen verzinnen... Valdano was de man naast Perez tijdens de presidentsverkiezingen... De oorzaak van de mindere relatie ligt ergens in december, toen Mou om een spits vroeg en Valdano er niet aan wilde. Mou had graag gezien dat Ruud v Nistelrooij kwam en hij verweet Valdano van het mislukken van de deal. Valdano heeft toen voor zijn woord gesproken en dat is hem niet in dank afgenomen, niet door Mou maar zeker ook niet door Perez.
HR
Dan zal dat het wel zijn, maar soms komt de echte reden ook pas later naar buiten.Waarbij ik wel moet zeggen dat dit idd wel de enige reden kan zijn.
HR
HR
Uitkomst van de vergadering gisteren... Mou krijgt meer verantwoordelijkheden, ala Engelse model en de nieuwe tachnische directeur is Zidane, hij wordt verantwoordelijk voor het eerste elftal en RM Castilla..
HR
HR

TheLegend
Jeugdspeler

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Dat komt 'the special one' uiteraard heel goed uit, alleen maar ja-knikkers achter zich. Voor de continuïteit is dit het beste en Real is daar (net als Ajax) wel weer eens aan toe. Ik hoop van harte dat Real gewoon weer een mooie club wordt zoals dat het geval was eind jaren 90 en het begin van deze eeuw (evenals de jaren met Puskas etc. etc.).

Ik hoop ook dat BEIDE clubs (Barcelona en Real) last krijgen van zelfreflectie. Daar ontbreekt het aan bij zowel jongens als Busquets en Alves, maar ook bij mensen als Ronaldo en Pepe. Mourinho kan dan wel weer met een mooi verhaaltje komen over de kernwaarden blablabla, ik vraag me af hoe ver het geheugen van Mourinho reikt. Misschien moet hij nog maar eens naar de beelden van Ajax - Real kijken en dan zijn woorden in perspectief zetten. Busquets wordt neergesabeld (los van het feit wat hij nou met mono bedoelde), maar ondertussen...Het met de hand voor de mond spreken wordt eerder gebezigd door Mourinho en de zijne dan door Busquets. Dat je het dan over kernwaarden durft te hebben vind ik lichtelijk schandalig, of het nou richting de UEFA is of Barcelona, dat maakt geen bal uit. Dan ben je gewoon een moraalridder.
HR
HR

Madridista
International

Uit: Heemskerk
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

0634 schreef:

(...)

Zeker. Hij zou afbreuk doen aan het mooie, verfijnde gedrag van Pepe en Arbeloa. Nee, idioten mogen natuurlijk niet naar Real.
HR
Tjeezis, heb je daar lang over moeten nadenken? Ik hoop van niet, want Seth Gaaikema is nog grappiger dan dit.

@Siempre, raken we nu Valdano exit is eindelijk ook van Gago af?

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 26 mei 2011 12:29:15).]
HR
HR

0634
Icoon

Reg.: 2 januari 2006

Madridista schreef:

(...)

Tjeezis, heb je daar lang over moeten nadenken? Ik hoop van niet, want Seth Gaaikema is nog grappiger dan dit.

HR
Nee hoor. Kwam spontaan in me op na die gekke grap van jou.

Ik ga er tenminste vanuit dat jouw stelling dat een idioot niet bij Real zou mogen spelen, ook een grappig bedoelde opmerking was. Dat moet haast wel gezien de selectie van jouw club.
HR
HR

Madridista
International

Tis niet mijn club (tenminste niet in de zin dat ik er iets over te zeggen heb) maar ik heb al eens eerder gepost dat ik Pepe een lompe boer vindt die veel te hard de duels in gaat. Overigens heb ik meer moeite met Adebayor want die vind ik echt niet normaal.
HR
HR

Y0rn.
Bankzitter

Reg.: 15 oktober 2009

Ondanks dat Pepe een lompe boer is die zijn duels veel te hard ingaat, is het wel gewoon de meest solide man van Real Madrid achterin. Het is een malloot, maar wel 1 die uitstekend kan verdedigen. Degene die Messi gemakkelijk kon verdedigen in de CL, dat zegt wel wat.

Toch is het probleem vooral dat hij niet bij Madrid past. De bijnaam is niet voor niets 'De Koninklijke'. Daar horen dan ook spelers bij die zich daar naar gedragen. Ik denk dat hij in Engeland een stuk beter zal passen. Daar wordt er minder snel gefloten en is het spel harder. Daarnaast denk ik dat dit beest met zijn verdedigende kwaliteiten een aanwinst kan zijn voor veel clubs.

Maar al met al, hij spoort inderdaad niet. :D
HR
HR

Madridista schreef:

@Siempre, raken we nu Valdano exit is eindelijk ook van Gago af?

HR
Als er al een club is die hem wil hebben.... ;B Hij staat feitelijk al sinds afgelopen zomer "te koop", helaas is er nog geen geschikte bod geweest. Nu wordt vooral Benfica genoemd....
HRHR
HR

Caramba
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 8 november 2005

Het gaat lekker in Madrid: Calderon haalt Hitler erbij... Ik dacht dat het bij Ajax erg was, maar vergeleken bij Madrid is het verhaal Ajax een lief sprookje!
HR
HR

Caramba schreef:

Het gaat lekker in Madrid: Calderon haalt Hitler erbij... Ik dacht dat het bij Ajax erg was, maar vergeleken bij Madrid is het verhaal Ajax een lief sprookje!
HR
Werkelijk geen idee waar jij het over hebt, kan alleen zeggen dat Calderon enorm gefrustreerd is. Die man heeft niets maar dan ook niets meer met Real te maken, maar gedraagd zich wel of hij de president is... Hij heeft in zijn periode ruim 200 mln euro verbrast en de club bijna kaal achtergelaten.
HR
HR
HR
HR

Madridista
International

Ik heb het ook even gecheckt, hij heeft dit gezegd in een interview met een "Catalaans radiostation" Ona FM.

Het E-zine "Libertad Digital" schrijf er onder andere het volgende over:

"
In lijn met een compleet surrealistisch interview waarin de ex-voorzitter van Madrid volledig de weg kwijt was, was het laatste onderwerp van gesprek "erectiestoornissen" iets waarvan hij zei "ik hoop niet dat Florentino dat gebeurt en dat hij geniet van zijn seksleven, alhoewel hij me al het mogelijke kwaad toewenst"

Gedurende het gehele gesprek herhaalde hij meermalen dat hij "boven alles het welzijn van Real Madrid wil" Gelukkig maar..."

Overigens is het een beetje een opgeblazen verhaal Calderón zei namelijk nergens dat Mourinho "net als Hitler is". Wat hij zei kwam er op neer dat veel mensen achter Mourinho aanlopen om wat hij zegt, net zoals dat met Hitler gebeurde. Daarbij moet je die opmerking plaatsen in de context van de Spaanse geschiedenis , Spanje heeft namelijk lang niet zoveel van Hitler geleden dan de rest van Europa. Neemt niet weg dat die Calderón inderdaad enorm gefrustreerd is.

Overigens, nog afgezien van het feit dat ik vond dat Valdano weinig aan de club toevoegde, heb ik het niet zo op deze nieuwe constructie, te veel macht aan een trainer geven is nooit goed. Bij Ajax hadden we dat met Van Basten die toen een hele hoop waardeloze spelers heeft aangetrokken die ons handen vol geld hebben gekost. Dit soort constructies komt neer op gokken, als Mourinho volgend jaar Madrid kampioen maakt en " la décima" wint dan is alles hosanna maar het kan ook zo maar zijn dat hij de club veel schade toebrengt.
HR
HR

Bazza
Idool

Madridista schreef:
Overigens, nog afgezien van het feit dat ik vond dat Valdano weinig aan de club toevoegde, heb ik het niet zo op deze nieuwe constructie, te veel macht aan een trainer geven is nooit goed. Bij Ajax hadden we dat met Van Basten die toen een hele hoop waardeloze spelers heeft aangetrokken die ons handen vol geld hebben gekost. Dit soort constructies komt neer op gokken, als Mourinho volgend jaar Madrid kampioen maakt en " la décima" wint dan is alles hosanna maar het kan ook zo maar zijn dat hij de club veel schade toebrengt.
HR
Dit dus.Zorg dat je El Dios ;) alle macht geeft en dat hij ook alle verantwoordelijk heeft.Dan heb je geen gezeur enz. en heeft Zinedine vrij spel.En laat Enzo debuteren want die jongen is inmiddels al 16 ;)
HR
HR

Cacciatore
Basisspeler

Reg.: 23 augustus 2009

Madridista schreef:

HR
Probleem is dat Mourinho een aankoopbeleid heeft waar je U tegen zegt. Tal Ben Haim, Ricardo Quaresma, McDonald Mariga en Hamit Altintop recentelijk zijn namen die hij uit de hoge hoed tovert, hij is er namelijk een koning in om een shitload aan spelers te kopen voor de breedte van de selectie.

Het grote probleem gaat komen na het vertrek van Mourinho, ik geloof al vanaf het begin van zijn aanstelling dat hij prijzen gaat winnen met Real. Zoals Cruyff ook zei. Echter is elke ploeg na het vertrek van Mourinho een team waar geen automatismen inzitten, waar geen sturing mogelijk is en waar er geen basis ligt voor de toekomst. Dit is gebleken bij Porto na het vertrek van Mourinho géén kampioen. Chelsea, géén kampioen, Inter géén kampioen. Allemaal teams die na het vertrek van Mourinho minimaal een jaar weer moeten bouwen.

We gaan zien hoe het loopt, zoals ik zei verwacht ik volgend jaar prijzen met afbraakvoetbal. Maar hey, een prijs is een prijs he?
HR
HR

Madridista
International

Cacciatore schreef:

We gaan zien hoe het loopt, zoals ik zei verwacht ik volgend jaar prijzen met afbraakvoetbal. Maar hey, een prijs is een prijs he?
HR
6 goals tegen Sevilla, 6 tegen Valencia, de meeste doelpunten gemaakt in de PD, de topscorer in huis en dat allemaal met afbraakvoetbal? Dat geloof je zelf niet eens.
HR
HR

Thufir Hawat
Internationale topspeler

Reg.: 20 mei 2000

Cacciatore schreef:

(...)

Dit is gebleken bij Porto na het vertrek van Mourinho géén kampioen. Chelsea, géén kampioen, Inter géén kampioen. Allemaal teams die na het vertrek van Mourinho minimaal een jaar weer moeten bouwen.
HR
Kijk ook eens wie Mourinho opgevolgd hebben. Bij FC Porto Víctor Fernández, bij Chelsea Avram Grant/Scolari en bij Inter Benitez. Gek he, dat die elftallen instorten als je nietsnutten en has-beens voor de groep zet.

Zet nu Ronald Koeman bij Barcelona voor de ploeg en na een jaar is het ook een groot drama. :B
HR
HR
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 6

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 28,6% dat PEC Zwolle wint van Sparta Praag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!