Deze topic is gesloten en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 70 71 72 73 74 75
Bazza
Idool
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002
quote:Is dat de enige reden Siempre?Want Mourinho is in principe een passant en Valdano niet.Verder zou het goed zijn als Hierro komt, ik juich het altijd toe als clubiconen plaats nemen in het bestuur.
Siempre Real schreef:
Valdano wordt vanavond meer dan waarschijnlijk uit zijn functie ontheven. De directie van Real komt vanavpnd bijeen om de zaak te bespreken. Valdano en Mou hebben geen al te beste relatie. Mou zou liever een andere technisch directeur willen hebben... Saillant detail: Nog niet zo gek lang geleden heeft Fernando Hierro zijn functie bij de Spaanse bond neergelegd.... Het zal me niets verbazen als hij de opvolger wordt of onze Franse vriend Zidane...
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen de stad van Michiel de Ruyter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Ik zou geen andere kunnen verzinnen... Valdano was de man naast Perez tijdens de presidentsverkiezingen... De oorzaak van de mindere relatie ligt ergens in december, toen Mou om een spits vroeg en Valdano er niet aan wilde. Mou had graag gezien dat Ruud v Nistelrooij kwam en hij verweet Valdano van het mislukken van de deal. Valdano heeft toen voor zijn woord gesproken en dat is hem niet in dank afgenomen, niet door Mou maar zeker ook niet door Perez.
Bazza schreef:
(...)
Is dat de enige reden Siempre?Want Mourinho is in principe een passant en Valdano niet.Verder zou het goed zijn als Hierro komt, ik juich het altijd toe als clubiconen plaats nemen in het bestuur.
0634
Icoon
Reg.: 2 januari 2006
quote:Zeker. Hij zou afbreuk doen aan het mooie, verfijnde gedrag van Pepe en Arbeloa. Nee, idioten mogen natuurlijk niet naar Real.
Madridista schreef:
Zlatan is een idioot, ik heb liever niet dat die komt.
Bazza
Idool
quote:Dan zal dat het wel zijn, maar soms komt de echte reden ook pas later naar buiten.Waarbij ik wel moet zeggen dat dit idd wel de enige reden kan zijn.
Siempre Real schreef:
(...)
Ik zou geen andere kunnen verzinnen... Valdano was de man naast Perez tijdens de presidentsverkiezingen... De oorzaak van de mindere relatie ligt ergens in december, toen Mou om een spits vroeg en Valdano er niet aan wilde. Mou had graag gezien dat Ruud v Nistelrooij kwam en hij verweet Valdano van het mislukken van de deal. Valdano heeft toen voor zijn woord gesproken en dat is hem niet in dank afgenomen, niet door Mou maar zeker ook niet door Perez.
Siempre Real
Moderator
TheLegend
Jeugdspeler
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
Madridista
International
Uit: Heemskerk
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Tjeezis, heb je daar lang over moeten nadenken? Ik hoop van niet, want Seth Gaaikema is nog grappiger dan dit.
0634 schreef:
(...)
Zeker. Hij zou afbreuk doen aan het mooie, verfijnde gedrag van Pepe en Arbeloa. Nee, idioten mogen natuurlijk niet naar Real.
0634
Icoon
Reg.: 2 januari 2006
quote:Nee hoor. Kwam spontaan in me op na die gekke grap van jou.
Madridista schreef:
(...)
Tjeezis, heb je daar lang over moeten nadenken? Ik hoop van niet, want Seth Gaaikema is nog grappiger dan dit.
Madridista
International
Y0rn.
Bankzitter
Reg.: 15 oktober 2009
Siempre Real
Moderator
quote:Als er al een club is die hem wil hebben....
Madridista schreef:
@Siempre, raken we nu Valdano exit is eindelijk ook van Gago af?
Caramba
Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 8 november 2005
Siempre Real
Moderator
quote:Werkelijk geen idee waar jij het over hebt, kan alleen zeggen dat Calderon enorm gefrustreerd is. Die man heeft niets maar dan ook niets meer met Real te maken, maar gedraagd zich wel of hij de president is... Hij heeft in zijn periode ruim 200 mln euro verbrast en de club bijna kaal achtergelaten.
Caramba schreef:
Het gaat lekker in Madrid: Calderon haalt Hitler erbij... Ik dacht dat het bij Ajax erg was, maar vergeleken bij Madrid is het verhaal Ajax een lief sprookje!
jasperdgg
Regelmatige invaller
Reg.: 25 november 2005
Madridista
International
Bazza
Idool
quote:Dit dus.Zorg dat je El Dios
Madridista schreef:
Overigens, nog afgezien van het feit dat ik vond dat Valdano weinig aan de club toevoegde, heb ik het niet zo op deze nieuwe constructie, te veel macht aan een trainer geven is nooit goed. Bij Ajax hadden we dat met Van Basten die toen een hele hoop waardeloze spelers heeft aangetrokken die ons handen vol geld hebben gekost. Dit soort constructies komt neer op gokken, als Mourinho volgend jaar Madrid kampioen maakt en " la décima" wint dan is alles hosanna maar het kan ook zo maar zijn dat hij de club veel schade toebrengt.
Cacciatore
Basisspeler
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Probleem is dat Mourinho een aankoopbeleid heeft waar je U tegen zegt. Tal Ben Haim, Ricardo Quaresma, McDonald Mariga en Hamit Altintop recentelijk zijn namen die hij uit de hoge hoed tovert, hij is er namelijk een koning in om een shitload aan spelers te kopen voor de breedte van de selectie.
Madridista schreef:
Overigens, nog afgezien van het feit dat ik vond dat Valdano weinig aan de club toevoegde, heb ik het niet zo op deze nieuwe constructie, te veel macht aan een trainer geven is nooit goed. Bij Ajax hadden we dat met Van Basten die toen een hele hoop waardeloze spelers heeft aangetrokken die ons handen vol geld hebben gekost. Dit soort constructies komt neer op gokken, als Mourinho volgend jaar Madrid kampioen maakt en " la décima" wint dan is alles hosanna maar het kan ook zo maar zijn dat hij de club veel schade toebrengt.
Madridista
International
quote:6 goals tegen Sevilla, 6 tegen Valencia, de meeste doelpunten gemaakt in de PD, de topscorer in huis en dat allemaal met afbraakvoetbal? Dat geloof je zelf niet eens.
Cacciatore schreef:
We gaan zien hoe het loopt, zoals ik zei verwacht ik volgend jaar prijzen met afbraakvoetbal. Maar hey, een prijs is een prijs he?
Thufir Hawat
Internationale topspeler
Reg.: 20 mei 2000
quote:Kijk ook eens wie Mourinho opgevolgd hebben. Bij FC Porto Víctor Fernández, bij Chelsea Avram Grant/Scolari en bij Inter Benitez. Gek he, dat die elftallen instorten als je nietsnutten en has-beens voor de groep zet.
Cacciatore schreef:
(...)
Dit is gebleken bij Porto na het vertrek van Mourinho géén kampioen. Chelsea, géén kampioen, Inter géén kampioen. Allemaal teams die na het vertrek van Mourinho minimaal een jaar weer moeten bouwen.
Siempre Real
Moderator
Deze topic is gesloten en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 6

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.