Ajax Netwerk
vrijdag 21 november 2014 - 21:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 »

HR

afca_aram
Veelbelovend talent

Uit: Zoetermeer
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2008

Wat denken jullie dat Arsenal nog CL voorronde haalt of niet?
Ik hoop het eigenlijks niet want ik vind Villa echt goed spelen dit jaar en laat eens andere Engelse club CL spelen!
HR
HR

AjaxSpurs
Internationale topspeler

Vak: 117
Reg.: 22 april 2003

Beter van niet, elke andere club dan het scum is goed. Maar laat ze eerst maar eens verliezen a.s zondag.

Zou mooi zijn als we de buren weer kunnen verslaan.
HR
HR

Steven Gerrard
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk

Uit: Onderdijk
Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 7 februari 2003

quote:HR
een schaap - 2 jaar later schreef:

(...)

Op C Ronaldo na, wat hebben ze gewonnen? Arshavin was uitblinker in de Uefacup en één van de uitblinkers op het EK, daar waar c Ronaldo er niets van bakte. Dat is een uitzonderlijke prestatie.
HR
Dat is natuurlijk zo, maar ik kan Arshavin alleen beoordelen op zijn UEFA-cup halve finales en finale, en zijn wedstrijden op het EK (dan vooral tegen Zweden en Nederland). De andere spelers heb ik vaker aan het werk gezien en waren zeer beslissend voor hun ploegen.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Reg.: 24 februari 2007

Arsenal heeft een probleem: The Gunners scoren niet

02/03/2009 13:58

Arsenal is bezig aan een opmerkelijke reeks. The Gunners hebben al vier competitieduels op rij geen doelpunt gemaakt. Dat is voor het eerst sinds september 1994.

Zaterdag lukte het Arsenal niet om tegen Fulham het net te vinden: 0-0. Met name Robin van Persie viel op tijdens de wedstrijd, de Rotterdammer miste een paar grote kansen. Eerder bleef de Londense ploeg ook tegen West Ham United, Tottenham Hotspur en Sunderland zonder treffer. Alle duels eindigden in 0-0.

Zo'n improductieve serie is tamelijk zeldzaam in de Premier League. De laatste club die vier duels op rij niet scoorde, was Tottenham Hotspur. The Spurs hadden in januari en februari 2001 grote moeite met het fabriceren van goals.

Voor Arsenal is het helemaal een bijzondere reeks. Vorig seizoen scoorden The Gunners er nog lustig op los. Destijds zag coach Arsène Wenger zijn spelers slechts een van de 38 competitieduels niet scoren. En ook in voorgaande seizoenen kwam het zelden voor dat zijn ploeg in opeenvolgende wedstrijden droog bleef staan.

In 1994 bleef Arsenal voor het laatst vier opeenvolgende wedstrijden in de Premier League zonder treffer. Het clubrecord dateert uit 1987, toen The Gunners van februari tot april een serie van zes vruchteloze optredens produceerden.

Wenger zoekt naar een reden voor het gebrek aan productiviteit. 'Er zijn genoeg redenen, een ervan is een psychologische. Maar hoe meer ik er op dit moment over praat, hoe groter ik het probleem maak. Het leuke aan voetbal is, dat problemen niet eeuwig voortduren. Er komt een moment dat we weer doelpunten maken.'

De Fransman weigert te wijzen naar blessures van bijvoorbeeld Emmanuel Adebayor, Eduardo da Silva en Theo Walcott. 'Ik vind niet dat we moeten kijken naar de geblesseerde aanvallers, want we hebben dezelfde problemen gehad toen de aanvallers fit waren. Heel recent maakten we ook al niet veel doelpunten.'

Een ander opvallend feit is dat Arsenal inmiddels dertien competitieduels ongeslagen is. Het laatste verlies leed Wengers ploeg op 22 november, 3-0 bij Manchester City. Sindsdien volgden vijf zeges en acht gelijke spelen. De laatste vijf wedstrijden eindigden alle in een gelijkspel. De club is inmiddels gezakt naar de vijfde plaats.

Overigens lukte het Arsenal afgelopen dinsdag wel om het net te vinden tijdens de Champions League-ontmoeting met AS Roma. Toen scoorde Van Persie met een strafschop: 1-0.

Bron: viHR
Het is blamerend om Arsenal de laatste tijd te zien voetballen. Kansen creëren ze genoeg, op die van zaterdag na dan, maar ze kunnen die kansen niet afmaken. Van Persie is ook de enige die wilt en er voor werkt, de rest zit maar een beetje niks te doen. Dat Fabregas en Adebayor geblesseerd zijn speelt ook al een rol. Die twee spelers kunnen net als Van Persie anderen mensen laten scoren en zelf scoren.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Zonder Adebayor, Fabregas en Van Persie ;) vandaag 1-3 gewonnen bij WBA. Doelpunten van Touré en maarliefst 2 van 'de slechtste speler bij uitstek bij Arsenal die nooit scoort' Bendtner. ;)
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 maart 2009 om 08:54:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoe speelde ze verder? Heb geen beelden gezien. Arshavin een assist zag ik, hoe was hij?
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

BuZa schreef:

Hoe speelde ze verder? Heb geen beelden gezien. Arshavin een assist zag ik, hoe was hij?
HR
Arshavin was wel goed bezig, liep goed de ruimtes in en maakte ruimtes voor andere teamgenoten. Eerste helft was wel leuk om naar te kijken, tweede helft viel tegen. Score had hoger kunnen uitlopen door de vele kansen die ze onbenut lieten. Ik zei hierboven dat ze moeilijk tot scoren kwamen, dat was gister ook het geval alleen heb je een tegenstander die laatste staat dus dan is het wat makkelijker.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Arsenal legt strippende Bendtner boete op
Geschreven op vrijdag, 8 mei om 19:25

Arsenal heeft Nicklas Bendtner een boete opgelegd voor zijn nachtelijke escapade na de verloren Champions League-wedstrijd tegen Manchester United. Dat meldt de club op het digitale thuis. De Deense aanvaller werd enkele uren na dat duel gesignaleerd bij het verlaten van een nachtclub, met de broek op zijn enkels.

"Dat kunnen wij niet accepteren'', aldus manager Arsène Wenger vrijdag. "Hij heeft daarom een boete gekregen.'' Bendtner (21) kwam dinsdag na ruim een uur spelen in het veld. Hij kon niet voorkomen dat Arsenal met 3-1 verloor, waardoor Manchester United zich plaatste voor de finale van het belangrijkste Europese bekertoernooi.

Bendtner bood woensdag al uitgebreid zijn excuses aan voor zijn striptease. De foto's van de voorhoedespeler zorgden voor ophef bij de Arsenal-supporters, die al niet te spreken zijn over zijn rendement binnen de lijnen. Na 55 competitiewedstrijden voor The Gunners staat de teller pas op dertien doelpunten.HR
Idioot ook. Zijn persoonlijkheid is een ramp binnen en buiten het veld en hij laat ook niet echt veel zien. Ik zie hem geen topper worden of een basisspeler.

Wenger wil in zomer geen jonge spelers aantrekken
Geschreven op zaterdag, 9 mei om 11:30

Het wordt mogelijk een saaie zomer voor de fans van twee van Engeland’s grootste clubs. Arsène Wenger heeft, net als zijn collega bij Manchester United, geen directe versterkingen op het oog voor volgend seizoen. Wel zegt de manager van Arsenal in de zomer achter één of twee nieuwe spelers aan te gaan. Zeker is in ieder geval dat daar geen aanvaller tussen zit.

Sir Alex Ferguson liet zaterdag weten dat de selectie van zijn club ruimschoots aan zijn eisen voldoet. Hij sloot niet uit dat er iemand zou worden gehaald, maar zei nog niemand op het oog te hebben. Datzelfde zei Wenger zaterdag in de aanloop naar de kraker van zondag met Chelsea tegen de officiële website van de Gunners.

De Fransman ging in op de vragen die hem enkele dagen na de uitschakeling in de Champions League gesteld werden. Le Professeur benadrukte dat hij het als zijn taak ziet de huidige groep bijeen te houden, en indien nodig de transfermarkt te verkennen. “Ik zit momenteel niet achter iemand aan”, stelde Wenger. “Ik denk dat mijn prioriteit ligt bij de groep die er nu staat.”

“Natuurlijk zullen we proberen de selectie met één of twee spelers ve versterken, maar aanvallers hebben we al genoeg.” Opvallend genoeg stelde de oefenmeester van Arsenal dat hij geen jonge spelers naar het Emirates Stadium zal halen, in tegenstelling tot de transfers die hij de voorbije jaren deed. “Als we kopen, zullen het zeker geen spelers zijn die ervaring tekortkomen. Daar hebben we er al genoeg van”, aldus Wenger.

Bron: voetbalzoneHR
Gelukkig gaan ze niet weer voor talenten. Aanvallers hebben we inderdaad genoeg, dus hopelijk wordt er een ervaren middenvelder of ervaren verdediger bijgehaald die het team kan leiden en een goede mentaliteit heeft om de jonge jongens te motiveren en stimuleren.
Hopelijk worden we volgend seizoen maar weer kampioen want ook Arsenal is het 5 jaar geleden dat het voor het laatst was.

[Dit bericht is veranderd door Ajax12 (op 10 mei 2009 12:20:01).]
HR
HR

appa
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2009 om 17:43:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: hemelslicht@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Arsenal - Chelsea na 40 minuten 0-2 op zijn 'Hiddinks'
HR
HR

afca_aram
Veelbelovend talent

Uit: Zoetermeer
Reg.: 9 december 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2009 om 18:53:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: aramzarza@hotmail.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
na 90 minuten 1-4!
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Verschrikkelijke wedstrijd en typisch Arsenal. Prachtig combinatievoetbal, heerlijke passes, maar het afronden is een probleem in het team. Ze kunnen mooi voetbal spelen, maar winnen is toch moeilijker. Bovendien stond de verdediging en Fabianski te schutteren.
Er was nog zicht op rechtstreekse CL maar nu moeten we het maar doen met de voorrondes.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Gat wordt steeds groter met de ploegen boven Arsenal. Wordt tijd dat ze eens goed in gaan kopen ipv talenten die het niet gaan maken.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Luis S. schreef:

Gat wordt steeds groter met de ploegen boven Arsenal. Wordt tijd dat ze eens goed in gaan kopen ipv talenten die het niet gaan maken.
HR
Inderdaad, er is nu een te groot verschil tussen de huidige top drie en Arsenal. Vroeger waren we een van de sterksten, maar nu staan er alleen maar talenten waarbij ik van sommigen nu al weet dat ze het nooit gaan redden.
HRHR
HR

Rijkaard
International

Reg.: 13 juni 2001

wenger wil spelers gaan kopen een tip haal lucho gonzalez en lisandro lopes bij fc porto. dat zijn toppers en die houden ook wel van de stijl van arsenal dat constant in beweging zijn en korte passing. en lisandro lopes kan ook wel doelpunten maken beter dan adebayor. die heeft zijn beste tijd wel gehad bij arsenal namelijk gewoon flink cash vangen voor hem waardoor je de selectie op meerdere plekken kan versterken.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Arsenal wil werk maken van komst Castaignos
Geschreven op donderdag, 11 juni om 08:58

De interesse van Arsenal in Feyenoord-talent Luc Castaignos neemt grotere vormen aan. De Engelse club stuurde deze maand een indrukwekkende delegatie naar De Kuip en wil de zestienjarige spits ervan overtuigen om voor The Gunners te kiezen. Niet zo vreemd, zegt zaakwaarnemer Arie Treffers: “Castaignos is qua lichaamsbouw en qua speelstijl een type Thiery Henry.” De loopbaan van de spits van Feyenoord B1 dreigt in een stroomversnelling terecht te komen. De belangstelling uit het buitenland was al bekend maar Arsenal wil nu serieus werk gaan maken van de komst van Castaignos. De jeugdinternational liet zelf eerder weten voorlopig bij Feyenoord te willen blijven. Aan die wens is niets veranderd.

“Dat is verstandig”, zegt bondscoach van Oranje onder de 17 Albert Stuivenberg. “Want op zestienjarige leeftijd naar een topclub als Arsenal vertrekken, dat vind ik nogal wat. Natuurlijk zijn de bedragen aantrekkelijk, maar of het verstandig is nu al te verkassen, waag ik te betwijfelen. Bovendien vind ik dat Feyenoord spelers moet opleiden om in de Kuip het eerste elftal te halen. Dat is het ideale traject.’’

De bondscoach toont zich in AD/Sportwereld een groot fan van Castaignos. “Luc heeft enorme, specifieke kwaliteiten als doelpuntenmaker”, zegt Stuivenberg. “En hij is een pure atleet, maar hij moet ook nog veel leren. Arsenal heeft veel geld, die club kan een gokje wagen. Vincent van den Berg bijvoorbeeld, werd enkele jaren geleden ook van Heerenveen naar Londen gehaald. Hij speelt komend seizoen voor amateurclub Excelsior M. Dat moeten alle betrokkenen wel voor ogen houden.’’

Aan zaakwaarnemer Treffers de taak om Cataignos de juiste keuzes te laten maken. “Luc is een verstandige jongen”, zegt de belangenbehartiger. “Hij wil in een vertrouwde omgeving proberen zich verder te ontwikkelen. Voor jeugdspelers de hoofdprijs vragen is belachelijk. Zaak is dat Feyenoord bij een transfer ook op termijn nog kan profiteren van Luc. Hij heeft alles in huis om in 2014 op het WK in Brazilië te schitteren.’’
HR

Fàbregas wil Champions League winnen met Arsenal
Geschreven op donderdag, 11 juni om 18:59

Op de dag dat bekend werd dat Cristiano Ronaldo voor het hoogste transferbedrag ooit zijn carrière zal vervolgen bij Real Madrid, heeft Cesc Fàbregas zijn loyaliteit richting werkgever Arsenal uitgesproken. De Spaanse middenvelder mag dan wel al vaak in verband gebracht zijn met tal van andere topclubs, vooralsnog heeft hij maar één doel: de Champions League winnen bij Arsenal.

De 22-jarige spelverdeler is al sinds zijn achttiende een vast onderdeel van de ploeg van coach Arsène Wenger, en al even zo lang is hij gewend om in de schijnwerpers te staan van zowel publiek als pers. Meer dan eens werd de geboren Catalaan dan ook gelinkt aan topclubs uit zijn vaderland, maar als het aan hem ligt, is er ook aankomende zomer geen verandering van werkgever op komst.

“Mijn toekomst ligt bij Arsenal”, verklaarde hij in een interview met Arsenal TV Online, dat werd afgenomen voordat bekend werd dat Ronaldo voor 93 miljoen euro de overstap maakt van Manchester United naar Real Madrid. “Als ik niet zo zeker zou zijn van mijn zaak, had ik niet onlangs mijn contract verlengd tot 2014. De coach weet dat ik hier dolgraag wil blijven.”

Het is volgens Fàbregas dan ook vooral aan de media te danken dat hij constant met een vertrek in verband wordt gebracht. “Daar kan ik niks aan veranderen. Maar de pers kan schrijven of zeggen wat ze willen. Vooralsnog heb ik er weinig mee te maken. Dat heb ik al sinds m’n achttiende geroepen, en ik ben er ook nog steeds.” En hij heeft nog een doel. “Ik hoop prijzen omhoog te mogen houden die de club nog nooit heeft gewonnen, zoals de Champions League.”
HR

'Milan laat Senderos terug naar Arsenal gaan'
Geschreven op donderdag, 11 juni om 22:20

Het Italiaanse avontuur van Philippe Senderos (24) bij AC Milan lijkt geen vervolg te krijgen. De Zwitser speelde het voorbije seizoen op huurbasis voor de nummer drie van Serie A en de club had een optie tot koop om hem definitief van Arsenal over te nemen. De Rossoneri hebben echter hun conclusies getrokken.

Vice-voorzitter Adriano Galliani heeft volgens persbureau Reuters laten weten dat Milan de optie in Senderos’ contract niet zal lichten. De international leek een grote flop bij de Italianen te worden, nadat hij van de ene blessure in de andere viel. Pas vanaf de tweede seizoenshelft kwam hij regelmatig aan spelen toe (veertien duels).

Senderos heeft bij Arsenal nog een contract tot en met het einde van komend seizoen. De fysiek sterke mandekker maakte in het shirt van Servette zijn profdebuut, waarna hij in 2003 naar Londen verhuisde. In dienst van The Gunners kwam de speler tot nu toe 64 keer in actie en kwam hij vier keer tot scoren.
HR
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Vergeet je deze even:

Kesler niet blij met Nederlandse plannen Arsenal
Geschreven op donderdag, 11 juni om 17:36

Het plan van Arsenal om in Nederland voetbalscholen op te zetten om zodoende in een vroeg stadium jong talent op het spoor te komen, is in slechte aarde gevallen bij directeur betaald voetbal van de KNVB, Henk Kesler. Hij wil contact opnemen met de Engelse FA om de zaak aan te kaarten. “Dat lijkt ons niet de bedoeling”, zegt Kesler.

Onlangs sijpelde het bericht door uit Engeland dat de Londenaren van plan zijn hun bakens te verzetten, waarbij Nederland als één van de plekken moet dienen om voetbaltalent te scouten. “En dat lijkt ons niet de bedoeling”, aldus Kesler in zijn column op de website van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond. “We gaan zo spoedig mogelijk opheldering vragen bij de Engelse FA.”

Volgens de planning moeten de trainingen van de zogeheten Arsenal Soccer School al in september van start gaan op diverse locaties verspreid over Nederland. Daarbij zullen scouts van The Gunners aanwezig zijn, die vervolgens de meest talentvolle spelers richting Londen moeten dirigeren. HR
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80351

Dat die club eens even lekker optyft ofzo :denk.
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

Ares schreef:

Vergeet je deze even:
(...)

HR
Als de KNVB, UEFA dit toestaat dan betekend dat het einde van het Nederlandse voetbal. De jeugdopleiding zijn de bakermat van het voetbal in Nederland. Als clubs als Arsenal zich daar al mee gaan bemoeien kunnen we beter stoppen met betaald voetbal.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Ares schreef:

Vergeet je deze even:
(...)

HR
Ja die was ik even vergeten ;)

Ben er ook niet blij mee als het echt gaat gebeuren. Zoals Widink het ook zegt, de jeugdopleiding is belangrijk in Nederland. Het zou niet alleen slecht zijn voor ons, maar ook voor het voetbal.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Ajax12 schreef:

(...)

Ja die was ik even vergeten ;)

Ben er ook niet blij mee als het echt gaat gebeuren. Zoals Widink het ook zegt, de jeugdopleiding is belangrijk in Nederland. Het zou niet alleen slecht zijn voor ons, maar ook voor het voetbal.
HR
Wij hebben ook voetbalscholen in de VS en Zuid-Afrika gehad. Of is dat heel anders?
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Robehr schreef:

(...)

Wij hebben ook voetbalscholen in de VS en Zuid-Afrika gehad. Of is dat heel anders?
HR
Ja dat is anders, daar ligt het voetbal niet zo hoog.
HR
HR

Da Krukas
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

In vergelijking met de Premier league ligt het niveau hier ook niet zo heel hoog :denk
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Robehr schreef:
Wij hebben ook voetbalscholen in de VS en Zuid-Afrika gehad. Of is dat heel anders? HR
Dat is een ontwikkeling om het voetbal daar op de kaart te zetten en om jongeren te beschermen van een veel slechtere toekomst (ZA). Het heeft naast een voetbalgedachte ook nog een sociale insteek.

Heeft Nederland zo'n voetbalschool nodig om voetbal op de kaart te zetten? Hebben wij zoveel ghetto's waar voetbal de enige manier is er bovenop te komen en biedt zo'n Arsenal soccer school dan net de enige kans om er bovenop te komen?

Nee, Arsenal denkt alleen aan economische belangen. Het zijn egoïsten die Nederland leeg willen zuigen door jongelingen ipv van Feyenoord weg te kopen, ze nu al bij de bron weg willen roven om ze vervolgens zo snel mogelijk naar Londen af te voeren. Ze omzeilen nu al mogelijke regels dat spelers voor een bepaalde leeftijd niet naar het buitenland mogen. En dat zijn juist regels om opleidende clubs als Ajax te beschermen tegen de roofclubs als Arsenal. Het moet niet gekker worden dat het gebagatelliseerd wordt. Ik vind het schandalig.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Da Krukas schreef:
In vergelijking met de Premier league ligt het niveau hier ook niet zo heel hoog :denk
HR
Als je de prestaties van Nederlandse en Engelse (hoewel bij de clubs: hoeveel Engelsen spelen daar nog?) jeugdelftallen met elkaar gaat vergelijken, dan zal je zien dat ik denk het niet helemaal zo is als jij daar aangeeft.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Ares schreef:

(...)
Dat is een ontwikkeling om het voetbal daar op de kaart te zetten en om jongeren te beschermen van een veel slechtere toekomst (ZA). Het heeft naast een voetbalgedachte ook nog een sociale insteek.

Heeft Nederland zo'n voetbalschool nodig om voetbal op de kaart te zetten? Hebben wij zoveel ghetto's waar voetbal de enige manier is er bovenop te komen en biedt zo'n Arsenal soccer school dan net de enige kans om er bovenop te komen?

Nee, Arsenal denkt alleen aan economische belangen. Het zijn egoïsten die Nederland leeg willen zuigen door jongelingen ipv van Feyenoord weg te kopen, ze nu al bij de bron weg willen roven om ze vervolgens zo snel mogelijk naar Londen af te voeren. Ze omzeilen nu al mogelijke regels dat spelers voor een bepaalde leeftijd niet naar het buitenland mogen. En dat zijn juist regels om opleidende clubs als Ajax te beschermen tegen de roofclubs als Arsenal. Het moet niet gekker worden dat het gebagatelliseerd wordt. Ik vind het schandalig.
HR
De opleiding van Ajax moet gewoon dermate goed zijn dat een engelse voetbalschool helemaal geen toegevoegde waarde heeft voor jonge spelertjes. Gewoon niet piepen en de aandacht richten op de eigen opleiding.

En....denk je nu echt dat Ajax een sociale insteek had in Afrika?. Waarom zijn we er dan mee gestopt?.

Ook Ajax heeft geprobeerd om via dit soort initiatieven de concurrentie voor te zijn, prima.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

wat zeg je nu? schreef:
De opleiding van Ajax moet gewoon dermate goed zijn dat een engelse voetbalschool helemaal geen toegevoegde waarde heeft voor jonge spelertjes. Gewoon niet piepen en de aandacht richten op de eigen opleiding.

En....denk je nu echt dat Ajax een sociale insteek had in Afrika?. Waarom zijn we er dan mee gestopt?.

Ook Ajax heeft geprobeerd om via dit soort initiatieven de concurrentie voor te zijn, prima. HR
Ajax is niet gestopt met ACT. Het staat als volwaardige dochter zelfs op de balans van Ajax. Ajax Amsterdam had recht op 3 gratis spelers van ACT. Daarna moeten ze er ook over onderhandelen en kopen. Ik schat zo in dat dat bij Arsenal net even iets anders zal gaan...

Arsenal kennende zullen ze de grotere talenten weer een flinke zak geld voor gaan houden om op deze manier de markt van jeugdspelers ook al flink te laten ontploffen. Dan kan je als Ajax zijnde nog zo'n leuk plan aan een speler overleggen, maar als je naar de uittocht van spelers naar buitenlandse topclubs kijkt zie je dat de betere spelers daar minder gevoelig voor zijn. Die kiezen voor de centen, al dan niet gepusht door hun ouders. Arsenal holt de Nederlandse markt uit tot we op niveautje Schotland uitkomen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 61,9% dat FC Utrecht wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-SC Heerenveen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!