Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 08:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 58 »

HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Een aantal jaren geleden speelden er ook alleen maar buitenlanders en toen hoorde je er niemand over, omdat het toen goed ging.

Nu is Wenger doorgeslagen in het jonge spelers halen en hij denkt dat hij het zonder routine met extra klasse kan. Eerder had je Vieira, Bergkamp, Petit, Henry, Wright.

Arsenal kan amper engelse spelers halen, want die zijn als ze 17 jaar zijn al amper te betalen en Arsenal heeft nou eenmaal (godzijdank) geen geldschieter die er 100+ miljoen instampt.

Wat ze nu nodig hebben is een topkeeper (Frey, Green), een sterke middenvelder (Yaya, Barry) en als Gallas weg gaat nog een verdediger (P.Cannavaro en geen idee).

Alleen begint Wenger nu weer over de blessure van Cesc dat ze genoeg achter de hand hebben.

We zullen het zien in januari.
---------------------------------
Nu op naar de uitloop en KJH uitzwaai wedstrijd!
HR
HR

Japie Mol
Vedette

Vak: -
Reg.: 27 april 2002

quote:HR
jellie schreef:

(...)

Moet toch erg droevig gesteld zijn dan als je echt terug verlangt naar spelers als Adams en grabbelaar Seaman...
HR
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de spelers die Arsenal nu heeft allemaal van die dertien-in-een-dozijn spelers zijn. Kom, laten we weer een blik fransen/afrikanen opentrekken. Ons publiek vindt toch alles prima...Zucht.

[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 28 december 2008 17:12:19).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

Texas Rattlesnake schreef:

Ik wist dat er gisteren een hele mooie wedstrijd op het programma stond. Een topper tussen Aston Villa en Arsenal. Heb het alleen niet kunnen zien. Was het een mooie wedstrijd? En wat is het uiteindelijk eigenlijk geworden?
HR
Was voor mij erg leuk, aangezien ik de wedstrijd in een Londense pub heb bekeken. Prachig om te zien hoe iedereen tevreden toekijkt bij 2-0 voorsprong voor Arsenal, en de bui om kan slaan als het toch nog 2-2 wordt. Leek wel alsof ik in een spiegel keek terwijl Ajax weer eens aan het kloten was. :P 2-2 geworden dus uiteindelijk. :)
HR
HR

Texas Rattlesnake
Vedette

Reg.: 27 april 2004

Japie Mol schreef:

(...)

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de spelers die Arsenal nu heeft allemaal van die dertien-in-een-dozijn spelers zijn. Kom, laten we weer een blik fransen/afrikanen opentrekken. Ons publiek vindt toch alles prima...Zucht.
HR
Laten we niet alleen naar Arsenal wijzen. Chelsea, Liverpool en United kunnen er ook wel wat van. En zelfs een klein trapje lager bij de Spurs bijvoorbeeld begint het ook al met dat gesodemieter. Verder heb je natuurlijk ook nog een Man. City. Nee, wat dat betreft hoef je niet alleen moe van Arsenal te worden.

De hele Premier League is gewoon ziek. En ik kan me daar ook aan storen. Maar je kunt er niks tegen doen. Het gebeurt gewoon en voorlopig zit er nog geen einde aan te komen. De tijd dat United, Arsenal etc nog met enorm veel Engelsen het typische vecht voetbal aan het spelen was is al ver achter ons.

Maar goed, gek genoeg begin ik het wel gewoon steeds meer te accepteren, omdat ik weet dat dat toch niet tegen is te houden. Geld speelt gewoon een te grote rol in het voetbal tegenwoordig.

[Dit bericht is veranderd door Texas Rattlesnake (op 29 december 2008 13:29:32).]
HR
HR

een schaap - 2 jaar later Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Ja-Rudy1983 schreef:

Wat ze nu nodig hebben is een topkeeper (Frey, Green), een sterke middenvelder (Yaya, Barry) en als Gallas weg gaat nog een verdediger (P.Cannavaro en geen idee).

Alleen begint Wenger nu weer over de blessure van Cesc dat ze genoeg achter de hand hebben.

We zullen het zien in januari.
---------------------------------
Nu op naar de uitloop en KJH uitzwaai wedstrijd!
HR
Inderdaad een keeper, verdedigende middenvelder/controleur en eeen centrale verdediger. En willicht ook een linker buitenspeler.

Maar ik dacht dat er in de jeugd/tweede van Arsenal nog wat rondliep, of was dat een hype? Die Ramsey, Gibbs en Vela bijvoorbeeld....
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

een schaap - 2 jaar later schreef:

(...)

Inderdaad een keeper, verdedigende middenvelder/controleur en eeen centrale verdediger. En willicht ook een linker buitenspeler.

Maar ik dacht dat er in de jeugd/tweede van Arsenal nog wat rondliep, of was dat een hype? Die Ramsey, Gibbs en Vela bijvoorbeeld....
HR
Die spelers hebben de potentie, maar zijn denk ik nog te licht voor het grote werk, door de vele blessures hebben hun al de nodige minuten gemaakt.Je hebt ook nog in ieder geval Merida alleen lijkt die nu stil te staan in zijn ontwikkeling.

van Persie bijvoorbeeld had het geluk dat hij met Bergkamp, Henry en Vieira op het trainingsveld stond. De bepalende spelers van nu staan helaas (nog) een treetje lager. Fabregas, Adebayor, Toure en van Persie nu kunnen in de nabije toekomst nog veel belangrijker worden.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 februari 2007

Er moet zeker wat spelers gekocht worden deze winter als Arsenal nog een beetje kans wilt maken. Het liefst ervaring zodat de jonkies wat van kunnen leren.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Shay Given wilt weg bij Newcastle. Lijkt me een goede keeper die Arsenal kan hebben. Is beter dan Aluminia en heeft brengt nodige ervaring en rust die nog weleens mist in het team.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Given absoluut niet op het lijstje van Wenger
Geschreven op vrijdag, 2 januari om 16:09

Shay Given was er eerder nog zo zeker van: Arsenal zou in de 32-jarige doelman geïnteresseerd zijn. Bij Arsenal weet men echter van niets. Zo ook manager Arsene Wenger, die liet weten absoluut geen idee te hebben van interesse in de keeper. Ook ging de oefenmeester in op de mogelijke interesse op Mikel Arteta en Andrei Arshavin. "Wij hebben absoluut geen navraag gedaan naar de beschikbaarheid van Given", aldus de Fransman tijdens een persconferentie. "Ik heb veel respect voor de kwaliteiten van hem, maar we zijn niet op zoek naar een doelman. Ik denk daarbij dat het ook niet helpt om jezelf aan te bieden bij clubs. Dat is echter een normale zaak in de voetballerij."

De zaakwaarnemer van Given liet eerder nog weten dat zijn cliënt het de hoogste tijd vond om verder te kijken, nadat Arsenal, Tottenham Hotspur en Manchester City belangstelling zouden hebben getoond. "Ik weet niet of hij überhaupt met iemand van de club heeft gesproken maar in ieder geval niet met mij", liet Wenger weten.

Wenger sprak verder de belangstelling voor Mikel Arteta tegen. De middenvelder van Everton maakt een sterk seizoen door in Liverpool. "Het is een zeer vaardige speler, maar wij hebben absoluut geen contact met Everton gezocht over een mogelijke overgang."

En ook over Arshavin was Wenger gemakkelijk in zijn antwoord. De spelmaker staat al maanden in de belangstelling van de Londenaren. De gesprekken schieten echter niet op. "Er is vooralsnog geen vooruitgang in de besprekingen rondom een transfer van Arshavin. Zodra daar meer bekend over is, zullen we dit direct aan de fans doorgeven."
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Van Persie blijft langer aanvoerder bij Arsenal
Geschreven op maandag, 5 januari om 12:44

Robin van Persie blijft de komende tijd waarschijnlijk aanvoerder van Arsenal. Dat liet trainer Arsène Wenger weten. “Hij is een van de spelers die zich de afgelopen jaren uitstekend heeft ontwikkeld", vertelde Wenger vol lof over de Nederlander.

"Als je de Robin van nu vergelijkt met de Robin die hier in 2004 binnenkwam, is dat een wereld van verschil”, aldus de Franse oefenmeester. Van Persie droeg zaterdag in het FA Cup-duel met Plymouth Argyle voor het eerst de aanvoerdersband als vervanger van de langdurig geblesseerde Cesc Fábregas en deed dat met verve.

Van Persie had met twee goals een groot aandeel in de 3-1 overwinning. Eerder dit seizoen was William Gallas aanvoerder van The Gunners. Na enkele harde uitspraken werd de Fransman de aanvoerdersband ontnomen en werd Fábregas tot captain benoemd. Door een blessure staat de Spanjaard echter maanden aan de kant.

Bron: voetbalzoneHR
HR
HR

Ruud Krol
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

Van Persie was weergaloos vandaag. Bij alle gevaarlijke momenten betrokken. Een bal op de lat, 2 schoten net naast. En natuurlijk de assist voor winnende. Klasse!
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Arsenal probeert Arshavin aan zich te binden. Een leuke en goede speler die ze wel kunnen gebruiken, maar het liefst zie ik een verdedigende middenvelder, een keeper en als het even kan een verdediger komen. Het liefst met ervaring en die een team kan leiden. Daar ligt vooral het probleem. Voorin zit het opzicht wel goed.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Arshavin schijnt nu helemaal rond te wezen. Hij zou nummer 13 krijgen. Het wachten is nu nog op het officiële nieuws.
HRHR
HR

Red
Icoon

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

En hij zou 13mln moeten kosten. Was dit niet DE kans geweest voor Ajax om een goede aanvallende middenvelder te kopen? Zoveel is het opzich nog niet gezien wat Ajax de laatste jaren heeft gevangen voor o.a. Sneijder en Huntelaar.
Of zouden dan echt de salissen dan zo scheef komen te liggen? Hij verdiende ff ruim 2mln per jaar bij Zenit...
HR
HR

Lewerissa
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Red schreef:

En hij zou 13mln moeten kosten. Was dit niet DE kans geweest voor Ajax om een goede aanvallende middenvelder te kopen? Zoveel is het opzich nog niet gezien wat Ajax de laatste jaren heeft gevangen voor o.a. Sneijder en Huntelaar.
Of zouden dan echt de salissen dan zo scheef komen te liggen? Hij verdiende ff ruim 2mln per jaar bij Zenit...
HR
Hij kon naar Arsenal gaan. Als hij naar Arsenal kan gaan dan kan hij ook naar clubs als City, United, Liverpool en Chelsea. En dan zou hij nog naar Ajax gaan? Dat geloof ik niet. Hij pakt nu zijn kans want er is geen tijd meer voor die 'opstap' Ajax. Hij is al 27.
HR
HR

harrywijnschenk
Internationale topspeler

Reg.: 5 maart 2003

Ik snap niets van deze transfer, Arsenal wilde hem al zin de zomer, niet gelukt. Nu hebben ze de hele winterperiode gehad, zijn ze nog te laat en moeten ze hopen clementie van de FA.
Dat je tot het laatste moment wacht om wat van de vraagprijs af te krijgen ok, maar dit slaat mijns inziens nergens op. Als de FA de transfer afkeurt heb je zo hard onderhandelt voor niets.

Daarnaast is 13 miljoen wel een spotprijsje, dat is wel knap ;)
HR
HR

Christiaan
Administrator

Uit: Enschede
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000

Red schreef:

HR
Dan zou hij iets van 80.000 euro per week willen verdienen, dat kan natuurlijk niet in Nederland.

Bij Zenit krijgt hij al zo'n ontzettend hoog salaris dat zelfs Arsenal niet met die wensen in zee wil gaan, hij zal naar Arsenal gaan en moeten inleveren voor het geld had hij bij Zenit moeten blijven.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Pff.. Van Persie-Adebayor met Arshavin daarachter. Dat kan nog wel eens spectakel opleveren.
HR
HR

jellie
Idool

Reg.: 13 september 2002

Drie Kruizen schreef:

Pff.. Van Persie-Adebayor met Arshavin daarachter. Dat kan nog wel eens spectakel opleveren.
HR
Ik snap de hele Arshavin hype niet zo hoor. Speelde inderdaad een goede wedstrijd op het EK. Een leuk tournooi in de UEFA maar verder helemaal niets. Verdiend een godsvermogen en wilde aanvankelijk niets inleveren. Denk dat dit de flop van de Engelse competitie gaat worden.
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

jellie schreef:

Ik snap de hele Arshavin hype niet zo hoor. Speelde inderdaad een goede wedstrijd op het EK. Een leuk tournooi in de UEFA maar verder helemaal niets. Verdiend een godsvermogen en wilde aanvankelijk niets inleveren. Denk dat dit de flop van de Engelse competitie gaat worden.
HR
Ik denk het niet. Het is geen speler van briljante acties, maar juist zo'n speler die voortdurend in beweging is en de hele tijd kleine strakke zuivere slimme passjes geeft. Zo'n spelmaker heeft Arsenal nodig, niet zo een die 3 keer per wedstrijd een briljante actie afrondt met een geniale pass en die je voor de rest niet ziet.

Het spel moet verdeeld, en dat moet continu, eenvoudige passing is daarbij essentieel. Chleb was er ook zo een, ook veel meer een slimme voetballer dan een geniale voetballer.
HR
HR

jellie
Idool

Reg.: 13 september 2002

LeTiss schreef:

(...)
Ik denk het niet. Het is geen speler van briljante acties, maar juist zo'n speler die voortdurend in beweging is en de hele tijd kleine strakke zuivere slimme passjes geeft. Zo'n spelmaker heeft Arsenal nodig, niet zo een die 3 keer per wedstrijd een briljante actie afrondt met een geniale pass en die je voor de rest niet ziet.

Het spel moet verdeeld, en dat moet continu, eenvoudige passing is daarbij essentieel. Chleb was er ook zo een, ook veel meer een slimme voetballer dan een geniale voetballer.
HR
Ze hebben ook Fabregas nog he. Schat die toch een stuk hoger in...
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Arshavin heeft nummer 23 gekregen in plaats van de nummer 13 die ik eerder zei. Ik dacht opvolger van Hleb dus ook zelfde nummer, maar SkySports zat er gister dus naast.

forumillustratie

Natuurlijk een geweldige aankoop, wel mooi dat Arsenal zijn poot stijf houdt en hem gewoon voor maar +- 13 miljoen euro binnen haalt.
HR
HR

Icoon

jellie schreef:

(...)

HR
Maar verder helemaal niets? Noem mij een aanvallende middenvelder die beter presteerde dan Arshavin het afgelopen jaar. Sneijder? Nope. Fabregas? Nope. Kaka? ook niet.
HR
HR

Steven Gerrard
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk

Uit: Onderdijk
Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 7 februari 2003

een schaap - 2 jaar later schreef:

(...)

Maar verder helemaal niets? Noem mij een aanvallende middenvelder die beter presteerde dan Arshavin het afgelopen jaar. Sneijder? Nope. Fabregas? Nope. Kaka? ook niet.
HR
Lampard. Messi. Gerrard. Ronaldo.
HR
HR

Icoon

Steven Gerrard schreef:

(...)

Lampard. Messi. Gerrard. Ronaldo.
HR
Op C Ronaldo na, wat hebben ze gewonnen? Arshavin was uitblinker in de Uefacup en één van de uitblinkers op het EK, daar waar c Ronaldo er niets van bakte. Dat is een uitzonderlijke prestatie.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,7% dat Ajax wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!