Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 50 »
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002
Japie Mol
Vedette
Vak: -
Reg.: 27 april 2002
quote:Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de spelers die Arsenal nu heeft allemaal van die dertien-in-een-dozijn spelers zijn. Kom, laten we weer een blik fransen/afrikanen opentrekken. Ons publiek vindt toch alles prima...Zucht.
jellie schreef:
(...)
Moet toch erg droevig gesteld zijn dan als je echt terug verlangt naar spelers als Adams en grabbelaar Seaman...
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004
quote:Was voor mij erg leuk, aangezien ik de wedstrijd in een Londense pub heb bekeken. Prachig om te zien hoe iedereen tevreden toekijkt bij 2-0 voorsprong voor Arsenal, en de bui om kan slaan als het toch nog 2-2 wordt. Leek wel alsof ik in een spiegel keek terwijl Ajax weer eens aan het kloten was.
Texas Rattlesnake schreef:
Ik wist dat er gisteren een hele mooie wedstrijd op het programma stond. Een topper tussen Aston Villa en Arsenal. Heb het alleen niet kunnen zien. Was het een mooie wedstrijd? En wat is het uiteindelijk eigenlijk geworden?
Texas Rattlesnake
Internationale topspeler
Reg.: 27 april 2004
quote:Laten we niet alleen naar Arsenal wijzen. Chelsea, Liverpool en United kunnen er ook wel wat van. En zelfs een klein trapje lager bij de Spurs bijvoorbeeld begint het ook al met dat gesodemieter. Verder heb je natuurlijk ook nog een Man. City. Nee, wat dat betreft hoef je niet alleen moe van Arsenal te worden.
Japie Mol schreef:
(...)
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de spelers die Arsenal nu heeft allemaal van die dertien-in-een-dozijn spelers zijn. Kom, laten we weer een blik fransen/afrikanen opentrekken. Ons publiek vindt toch alles prima...Zucht.
een schaap - 2 jaar later
Icoon
Reg.: 3 november 2002
quote:Inderdaad een keeper, verdedigende middenvelder/controleur en eeen centrale verdediger. En willicht ook een linker buitenspeler.
Ja-Rudy1983 schreef:
Wat ze nu nodig hebben is een topkeeper (Frey, Green), een sterke middenvelder (Yaya, Barry) en als Gallas weg gaat nog een verdediger (P.Cannavaro en geen idee).
Alleen begint Wenger nu weer over de blessure van Cesc dat ze genoeg achter de hand hebben.
We zullen het zien in januari.
---------------------------------
Nu op naar de uitloop en KJH uitzwaai wedstrijd!
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Die spelers hebben de potentie, maar zijn denk ik nog te licht voor het grote werk, door de vele blessures hebben hun al de nodige minuten gemaakt.Je hebt ook nog in ieder geval Merida alleen lijkt die nu stil te staan in zijn ontwikkeling.
een schaap - 2 jaar later schreef:
(...)
Inderdaad een keeper, verdedigende middenvelder/controleur en eeen centrale verdediger. En willicht ook een linker buitenspeler.
Maar ik dacht dat er in de jeugd/tweede van Arsenal nog wat rondliep, of was dat een hype? Die Ramsey, Gibbs en Vela bijvoorbeeld....
Ajax12
Basisspeler
Uit: Enkhuizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 februari 2007
Ajax12
Basisspeler
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Ajax12
Basisspeler
quote:
Van Persie blijft langer aanvoerder bij Arsenal
Geschreven op maandag, 5 januari om 12:44
Robin van Persie blijft de komende tijd waarschijnlijk aanvoerder van Arsenal. Dat liet trainer Arsène Wenger weten. “Hij is een van de spelers die zich de afgelopen jaren uitstekend heeft ontwikkeld", vertelde Wenger vol lof over de Nederlander.
"Als je de Robin van nu vergelijkt met de Robin die hier in 2004 binnenkwam, is dat een wereld van verschil”, aldus de Franse oefenmeester. Van Persie droeg zaterdag in het FA Cup-duel met Plymouth Argyle voor het eerst de aanvoerdersband als vervanger van de langdurig geblesseerde Cesc Fábregas en deed dat met verve.
Van Persie had met twee goals een groot aandeel in de 3-1 overwinning. Eerder dit seizoen was William Gallas aanvoerder van The Gunners. Na enkele harde uitspraken werd de Fransman de aanvoerdersband ontnomen en werd Fábregas tot captain benoemd. Door een blessure staat de Spanjaard echter maanden aan de kant.
Bron: voetbalzone
Ruud Krol
Vedette
Reg.: 28 januari 2005
Ajax12
Basisspeler
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Red
Idool
Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002
Lewerissa
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Hij kon naar Arsenal gaan. Als hij naar Arsenal kan gaan dan kan hij ook naar clubs als City, United, Liverpool en Chelsea. En dan zou hij nog naar Ajax gaan? Dat geloof ik niet. Hij pakt nu zijn kans want er is geen tijd meer voor die 'opstap' Ajax. Hij is al 27.
Red schreef:
En hij zou 13mln moeten kosten. Was dit niet DE kans geweest voor Ajax om een goede aanvallende middenvelder te kopen? Zoveel is het opzich nog niet gezien wat Ajax de laatste jaren heeft gevangen voor o.a. Sneijder en Huntelaar.
Of zouden dan echt de salissen dan zo scheef komen te liggen? Hij verdiende ff ruim 2mln per jaar bij Zenit...
harrywijnschenk
Internationale topspeler
Reg.: 5 maart 2003
Christiaan
Administrator
Uit: Enschede
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000
quote:Dan zou hij iets van 80.000 euro per week willen verdienen, dat kan natuurlijk niet in Nederland.
Red schreef:
En hij zou 13mln moeten kosten. Was dit niet DE kans geweest voor Ajax om een goede aanvallende middenvelder te kopen? Zoveel is het opzich nog niet gezien wat Ajax de laatste jaren heeft gevangen voor o.a. Sneijder en Huntelaar.
Of zouden dan echt de salissen dan zo scheef komen te liggen? Hij verdiende ff ruim 2mln per jaar bij Zenit...
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
jellie
Vedette
Reg.: 13 september 2002
quote:Ik snap de hele Arshavin hype niet zo hoor. Speelde inderdaad een goede wedstrijd op het EK. Een leuk tournooi in de UEFA maar verder helemaal niets. Verdiend een godsvermogen en wilde aanvankelijk niets inleveren. Denk dat dit de flop van de Engelse competitie gaat worden.
Drie Kruizen schreef:
Pff.. Van Persie-Adebayor met Arshavin daarachter. Dat kan nog wel eens spectakel opleveren.
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Ik denk het niet. Het is geen speler van briljante acties, maar juist zo'n speler die voortdurend in beweging is en de hele tijd kleine strakke zuivere slimme passjes geeft. Zo'n spelmaker heeft Arsenal nodig, niet zo een die 3 keer per wedstrijd een briljante actie afrondt met een geniale pass en die je voor de rest niet ziet.
jellie schreef:
Ik snap de hele Arshavin hype niet zo hoor. Speelde inderdaad een goede wedstrijd op het EK. Een leuk tournooi in de UEFA maar verder helemaal niets. Verdiend een godsvermogen en wilde aanvankelijk niets inleveren. Denk dat dit de flop van de Engelse competitie gaat worden.
jellie
Vedette
Reg.: 13 september 2002
quote:Ze hebben ook Fabregas nog he. Schat die toch een stuk hoger in...
LeTiss schreef:
(...)
Ik denk het niet. Het is geen speler van briljante acties, maar juist zo'n speler die voortdurend in beweging is en de hele tijd kleine strakke zuivere slimme passjes geeft. Zo'n spelmaker heeft Arsenal nodig, niet zo een die 3 keer per wedstrijd een briljante actie afrondt met een geniale pass en die je voor de rest niet ziet.
Het spel moet verdeeld, en dat moet continu, eenvoudige passing is daarbij essentieel. Chleb was er ook zo een, ook veel meer een slimme voetballer dan een geniale voetballer.
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Icoon
quote:Maar verder helemaal niets? Noem mij een aanvallende middenvelder die beter presteerde dan Arshavin het afgelopen jaar. Sneijder? Nope. Fabregas? Nope. Kaka? ook niet.
jellie schreef:
(...)
Ik snap de hele Arshavin hype niet zo hoor. Speelde inderdaad een goede wedstrijd op het EK. Een leuk tournooi in de UEFA maar verder helemaal niets. Verdiend een godsvermogen en wilde aanvankelijk niets inleveren. Denk dat dit de flop van de Engelse competitie gaat worden.
Steven Gerrard
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk
Uit: Onderdijk
Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 7 februari 2003
quote:Lampard. Messi. Gerrard. Ronaldo.
een schaap - 2 jaar later schreef:
(...)
Maar verder helemaal niets? Noem mij een aanvallende middenvelder die beter presteerde dan Arshavin het afgelopen jaar. Sneijder? Nope. Fabregas? Nope. Kaka? ook niet.
Icoon
quote:Op C Ronaldo na, wat hebben ze gewonnen? Arshavin was uitblinker in de Uefacup en één van de uitblinkers op het EK, daar waar c Ronaldo er niets van bakte. Dat is een uitzonderlijke prestatie.
Steven Gerrard schreef:
(...)
Lampard. Messi. Gerrard. Ronaldo.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.