Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 16:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 58 »

HR

0634
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

quote:HR
Van de film schreef:

(...)

Ik ook niet, hoewel gallas natuurlijk niet heeft gezegd dat het v. persie is. Maar dan nog was ik het niet eens met je opmerking :P ;).
HR
Hoezo niet? Als v Persie niets gedaan heeft?
HR
HR

een schaap - 2 jaar later
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Arsenal heeft toch nog een hele rits talenten achter de hand? Spelen die ook in het eerste of niet?
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

Hoezo niet? Als v Persie niets gedaan heeft?
HR
Oh, ja, wanneer we dit verhaal helemaal buiten beschouwing laten mag gallas idd blij zijn dat hij met v. persie speelt, sorry, dan begreep ik het verkeerd.
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Fábregas nieuwe captain Arsenal

Cesc Fábregas is de nieuwe aanvoerder van Arsenal, zo heeft trainer Arsène Wenger maandagmiddag bekendgemaakt. De middenvelder van Spaanse komaf is daarmee de opvolger van William Gallas, die in de voetbalwereld een hoop stof deed opwaaien met zijn openlijke kritiek op medespelers vorige week.

Gallas beschuldigde zijn collega's van een gebrek aan vechtlust. Bovendien zou er een rotte appel in de selectie zijn die de boel verziekt. De Fransman gaf geen namen maar liet wel ontvallen dat de desbetreffende speler 25 jaar was. Bacary Sagna, Emmanuel Eboué en Robin van Persie komen vanwege hun leeftijd voor in aanmerking.

Wenger nam direct maatregelen door Gallas de aanvoerdersband af te nemen en hem te passeren voor het competitieduel met Manchester City (3-0) van afgelopen zondag. Gallas is dinsdag in het Champions League-treffen met Dinamo Kiev wél van de partij. Dat is tevens het eerste duel waarin Fábregas officieel eerste captain zal zijn.

Gallas heeft volgens Wenger nog wel toekomst in het Emirates Stadium. "Natuurlijk heeft hij nog toekomst bij de club", verzekerde de Franse oefenmeester na de ruime nederlaag in Manchester. "Maar hoe minder we het erover hebben, hoe beter. Ik ga het verder niet hebben over Gallas in de nabeschouwing van deze wedstrijd. Hij speelde niet mee, dus wat moet ik zeggen? Niets. Waarom hebben we het niet over andere spelers."
HR
HR

Scholes
Veelbelovend talent

Uit: Moskou
Reg.: 6 februari 2006

Eboué! Dat is nou juist degene die ik niet verwacht had. Bewijst maar weer eens dat wij eigenlijk helemaal geen oordeel kunnen geven. We staan er zo ver vanaf en dan altijd maar onze mening klaar :denk
HR
HR

Ruud Krol
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

Beetje reputatie Van Persie. En natuurlijk zijn er nog een hoop jongens van de pers, die een grafhekel hebben aan Van Persie. God mag weten waarom.
HR
HR

kloot
Vedette

Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008

Komt omdat v. persie zo heerlijk arrogant kan voetballen, je zou haast denken dat die hier z'n voetbal opleiding heeft gehad.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Cesc dus de aanvoerder, zou mooi zijn als die ook weer beter gaat voetballen dit jaar.

Eboue had ik ook niet verwacht, dat is wel iemand die in ieder geval inwisselbaar is.
HR
HR

Aad te Laat
International

Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002

sinds waneer zit silvestre bij arsenal ?? zie m net voorbij komen in de opstelling tegen kiev
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Aad te Laat schreef:

sinds waneer zit silvestre bij arsenal ?? zie m net voorbij komen in de opstelling tegen kiev
HR
Sinds deze zomer.
HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Allemachtig, die Van Persie maakt in 5 minuten tijd even 2 prachtige doelpunten uit bij Chelsea. De eerste (buitenspel, maar goed) schiet hij met rechts keihard in de kruising. De 2e schiet hij uit de draai netjes binnen. Hopelijk houdt Arsenal dit vol. Alles beter dan dat vertiefde Chelsea...
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Stefan Pettersson schreef:

Allemachtig, die Van Persie maakt in 5 minuten tijd even 2 prachtige doelpunten uit bij Chelsea. De eerste (buitenspel, maar goed) schiet hij met rechts keihard in de kruising. De 2e schiet hij uit de draai netjes binnen. Hopelijk houdt Arsenal dit vol. Alles beter dan dat vertiefde Chelsea...
HR
Deed ie zeker niet verkeerd, maar wat deed die grensrechter daar? Veel duidelijker buitenspel kun je niet staan!
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Reg.: 24 februari 2007

Ben harstikke blij dat we hebben gewonnen :B Verliezen van Man. City en Villa doet dit wel weer goed. Zoals Iker het zegt, van de kleintjes lukt het ze niet om te winnen, maar tegen de grotere winnen ze wel weer. Ze moeten proberen aansluiting te vinden, want 7 punten is nog steeds een groot gat.

Speelden niet een sterke wedstrijd vandaag. Begon gelijk op daarna speelde Chelsea iets sterker. Toen was er even zo'n momentje dat Arsenal sterker werd en Van Persie tweemaal achter elkaar scoorde. Daarna was het wel spannend maar niet geweldig voetbal. Gelukkig wel gewonnen, nu ook tegen de kleintjes.
HRHR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Spelers komen nu ook weer terug, beetje het Ajax verhaal. Heb bij beide teams echt enorm zin in na de "winterstop" B)
HR
HR

Buuh89
Ballenjongen

Reg.: 19 september 2004

Ik lees hier dat Gallas dus Eboue bedoelde met zn opmerkingen over de rotte appel? Hoe komen jullie hierbij?
HR
HR

Scholes
Veelbelovend talent

Uit: Moskou
Reg.: 6 februari 2006

Ik heb het van VI.nl. Ik kan me alleen niet meer herinneren wie het naar buiten heeft gebracht. Ik geloof niet de Gallas daarna nog een naam heeft genoemd.
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Niet geheel verrassend staat Burnley thuis 2-0 voor tegen Arsenal in de League Cup. Onterecht is het ook niet, het enige wat ik zie zijn aanvallen van Burnley.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Arsenal nog zeker tot maart zonder herstellende Rosicky

08/12/2008 17:14

Arsène Wenger denkt dat Tomas Rosicky pas in maart 2009 zijn rentree kan maken. 'Op zijn vroegst', aldus de coach van Arsenal, die beter nieuws had over Eduaro da Silva.

Rosicky was op 26 januari voor het laatste op een voetbalveld verschenen. Destijds stapte hij met een hamstringblessure van de grasmat, een kwetsuur waarvan hij nog steeds herstellende is. In november onderging hij zelfs een operatie in Duitsland.

Wenger is voorzichtig met de 27-jarige Tsjechische international. 'Op 17 december komt hij terug naar Londen en kunnen we met hem aan de slag. Maar het is een langetermijnproject. Misschien speelt hij in maart, op zijn vroegst.'

Eduardo da Silva is dicht bij zijn comeback na een dubbele beenbreuk, die hij in februari opliep in een competitieduel met Birmingham City. 'Hij zal op 16 december spelen met de reserves', voorspelde Wenger.

Bron: vi.nl
HR
Verkopen moeten ze hem. Is een goede speler, maar ligt al een hele tijd uit door die blessure. Het blijft maar duren terwijl hij dus niks toe kan voegen aan het team.

Geweldig dat Eduardo bijna zijn rentree kan maken. Is een goede speler en ik gun het hem door zijn vervelende breuk die hij opliep. Hopelijk speelt zijn blessure geen parten meer in zijn spel.

[Dit bericht is veranderd door Ajax12 (op 9 december 2008 17:59:42).]
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Ik zie niet in waarom Arsenal Rosicky zou moeten verkopen. Hij is al langdurig gebleseerd en het duurt inderdaad nog even, maar dan krijg je uiteindelijk wel een goede speler terug.

Daarbij gaat geen club hem nu kopen. Ik vind het verstandig van Arsenal. Laat Rosicky maar goed herstellen en dan opstellen wanneer hij weer volledig fit is. Van een speler zoals hij kan je alleen maar plezier hebben.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Gregory V/D Wiel schreef:

Ik zie niet in waarom Arsenal Rosicky zou moeten verkopen. Hij is al langdurig gebleseerd en het duurt inderdaad nog even, maar dan krijg je uiteindelijk wel een goede speler terug.

Daarbij gaat geen club hem nu kopen. Ik vind het verstandig van Arsenal. Laat Rosicky maar goed herstellen en dan opstellen wanneer hij weer volledig fit is. Van een speler zoals hij kan je alleen maar plezier hebben.
HR
Als je Rosicky kan verkopen kan je van het geld dat ze erbij hebben een goede ervaren leider kopen, een verdediger of verdedigende middenvelder. Daar ligt het probleem in de verdediging. Er zijn te veel jonkies die geen ploeg op sleeptouw kunnen nemen.
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Een ervaren leider kunnen ze ook halen zonder de verkoop van Rosicky. Arsenal kan niet ongelimiteerd geld uitgeven zoals chelsea, maar het is ook niet zo dat Arsenal eerst moet verkopen.

Ik verwacht ook dat Arsenal er een ervaren speler bij zal halen. Zoals je al aangeeft moeten ze in beide linies een speler erbij hebben. Centraal achterin en centraal op het middenveld moet er ervaring bij. Ik vind met name Denilson een matige speler. Hij valt mij tot nu toe erg tegen.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Was weer een slechte wedstrijd van de Gunners. Dat snap ik af en toe niet, wel winnen tegen moeilijke tegenstanders maar tegen de middenmoot lukt het niet. Gebrek aan concentratie wellicht. Zo gooi je de titel, die toch al moeilijk te halen was, weg.
HR
HR

Japie Mol
Vedette

Reg.: 27 april 2002

Wat is dat Arsenal toch een vervelend elftal. Eboue, Clichy, Diabe, Sagna, Denilson, Gallas, Nasri. Ik begrijp totaal niet dat de supporters van Arsenal zich nog kunnen identificeren met dit nietszeggende vreemdelingenlegioen. De enige niet engelsen die nog enigzins tot de verbeelding spreken zijn Van Persie, Adebayor en Fabregas.

Misschien wordt het tijd dat de Arsenal-leiding Wenger er uit flikkert want anders spelen er over een aantal jaar alleen maar fransen of franssprekenden in dit elftal. Het is toch geen PSG of Olympique Lyon!!

Ik verlang terug naar de tijd dat spelers als Adams, Dixon, Seaman en Bergkamp er in speelden.
HR
HR

Texas Rattlesnake
Vedette

Reg.: 27 april 2004

Ik wist dat er gisteren een hele mooie wedstrijd op het programma stond. Een topper tussen Aston Villa en Arsenal. Heb het alleen niet kunnen zien. Was het een mooie wedstrijd? En wat is het uiteindelijk eigenlijk geworden?
HR
HR

jellie
Idool

Reg.: 13 september 2002

Japie Mol schreef:

Wat is dat Arsenal toch een vervelend elftal. Eboue, Clichy, Diabe, Sagna, Denilson, Gallas, Nasri. Ik begrijp totaal niet dat de supporters van Arsenal zich nog kunnen identificeren met dit nietszeggende vreemdelingenlegioen. De enige niet engelsen die nog enigzins tot de verbeelding spreken zijn Van Persie, Adebayor en Fabregas.

Misschien wordt het tijd dat de Arsenal-leiding Wenger er uit flikkert want anders spelen er over een aantal jaar alleen maar fransen of franssprekenden in dit elftal. Het is toch geen PSG of Olympique Lyon!!

Ik verlang terug naar de tijd dat spelers als Adams, Dixon, Seaman en Bergkamp er in speelden.
HR
Moet toch erg droevig gesteld zijn dan als je echt terug verlangt naar spelers als Adams en grabbelaar Seaman...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,8% dat Fortuna Sittard wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!