Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Droomaankoop: -
Reg.: 8 augustus 2001
champy95
Legende
Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Ze hebben toch dik geld uitgegeven aan een linksback die bij voorbaat al 2x zo duur is omdat hij uit het land van de wereldkampioen is?
champy95 schreef:
Dacht dat Arsenal eens zwaar ging investeren deze winter.
Ook maar weer bij praatjes gebleven
champy95
Legende
quote:10 miljoen voor een backie.
DarkChild schreef:
(...)
Ze hebben toch dik geld uitgegeven aan een linksback die bij voorbaat al 2x zo duur is omdat hij uit het land van de wereldkampioen is?
Dat zware investeren kunnen ze beter pas doen als ze daadwerkelijk de juiste spelers kunnen halen. Hun recente transfer record is weinig succesvol gebleken.
DarkChild
Moderator
quote:Geld is het probleem juist wel, iedereen weet dat Arsenal toch wel betaalt.
champy95 schreef:
(...)
10 miljoen voor een backie.
Geld is het probleem niet. Ze moeten echt 3 sterren gaan halen, anders is het over en out met Arsenal.
1 jaar geen CL is geen ramp. Ze moeten ervoor zorgen dat ze niet zo gaan eindigen als Liverpool.
Om te beginnen zou het niet slecht zijn om Hamsik te halen.
Een goede centrale verdediger. Zo'n type als Varane die nu bij Real speelt zeg maar.
Een doelpuntenmachine in de spits en een alleskunner op de '6'.
Bij Arsenal loopt er op dit moment veel Europese subtop rond. Het is allemaal net niet.
Trabelcied
Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003
DarkChild
Moderator
quote:Hebben we het al eerder over gehad, ze hebben Santi Cazorla al. Voor alle andere plekken op het middenveld kan een type Sneijder niet meer op het hoogste niveau, vandaar dat hij weinig te kiezen had deze winter.
Trabelcied schreef:
Ik blijf t jammer vinden dat ze Sneijder niet hebben proberen te halen.... Dat geld van die back had je beter in hem kunnen steken. Had in mijn ogen meer dan uitstekend gepast op het middenveld daar, maar ok. Verwacht oa daarom ook weinig van Arsenal dit seizoen. Jammer, maar het wordt langzaam maar zeker wel weer een sleeping giant.
nogzonidioot
Basisspeler
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009
marnix92
Basisspeler
Uit: Bilthoven
Vak: 422
Reg.: 18 juli 2010
quote:Szcesny blijft inderdaad fouten maken die hij al een tijd maakt, samen met een soms ontzettend klunzige verdediging kan dat eigenlijk niet in de top van de Primier league. Jenkinson vind ik trouwens wel potentie hebben, Santos is om te huilen en zal waarschijnlijk moeten spelen tegen Dortmund want Gibbs is geblesseerd en de nieuwe aankoop van Malaga heeft al in de CL gespeeld.
nogzonidioot schreef:
Het is pas de afgelopen 2 seizoenen keihard misgelopen vind ik, met Mertesacker halen voor te veel geld, Gervinho te duur kopen, Santos halen terwijl hij niet kan verdedigen en ondertussen veel vertrouwen stellen op matige, toch tegenvallende talenten zoals Jenkinson en Sczesny. Daarbij hebben ze twee best wel beperkte spitsen gehaald als Van Persie vervangers in Giroud en Podolski. Ze hebben gewoon een hele dure verzameling brandhout gekocht.
De enige wel goede transfer van de laatste zomer is Cazorla (en vorige zomer Arteta), daarentegen zijn ze wel Song en Van Persie kwijt. Pas toen Wenger ging investeren is het echt fout gegaan, want qua inkomsten/uitgaven is/was Arsenal ongeveer de best gerunde club van de Engelse top.
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Dit is er de afgelopen jaren gewoon vertrokken: Van Persie, Fabregas, Nasri, Song, Toure, Clichy en volgens mij vergeet ik er nog een aantal. De filosofie van Wenger was jaren geleden om jonge toptalenten te kopen en die bij te schaven en in te voegen in het 1e.
nogzonidioot schreef:
Het is pas de afgelopen 2 seizoenen keihard misgelopen vind ik, met Mertesacker halen voor te veel geld, Gervinho te duur kopen, Santos halen terwijl hij niet kan verdedigen en ondertussen veel vertrouwen stellen op matige, toch tegenvallende talenten zoals Jenkinson en Sczesny. Daarbij hebben ze twee best wel beperkte spitsen gehaald als Van Persie vervangers in Giroud en Podolski. Ze hebben gewoon een hele dure verzameling brandhout gekocht.
De enige wel goede transfer van de laatste zomer is Cazorla (en vorige zomer Arteta), daarentegen zijn ze wel Song en Van Persie kwijt. Pas toen Wenger ging investeren is het echt fout gegaan, want qua inkomsten/uitgaven is/was Arsenal ongeveer de best gerunde club van de Engelse top.
Wheermolen FC
Vedette
Uit: Purmerend
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Mooi uitgespeeld
Bjorn121 schreef:
Pure slapstick:
(plaatje)
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Antario
Veelbelovend talent
Reg.: 28 augustus 2011
quote:Wenger is nooit in staat geweest om de verdediging die hij van Graham heeft geërfd adequaat te vervangen toen deze spelers stopten of vertrokken. Latere verdedigers gehaald onder Wenger waren beter aan de bal maar misten de pure verdedigende kwaliteiten. Het moderne Arsenal verliest te vaak punten wanneer ze niet tot voetbal komen en zijn kwetsbaar voor opportunistische ploegen.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
Kan iemand mij 'de' reden geven waarom Arsenal, met elk jaar toch weer een best goede ploeg, nooit in aanmerking komt voor de prijzen.
Wel in aanmerking, maar ze lijken altijd vroeg af te haken.
Zoals Schweinsteiger het ook al afvroeg deze week.
Ze draven hun acties té ver door, maar liggen er geen andere reden aan ten grondslag?
Wellicht is het een kwaliteitskwestie, toch ja. Maar dat kan ik me toch niet echt voorstellen.
Iets met mentaliteit dan? Te lief en te weinig voetballers die echt een winnaarsmentaliteit hebben?
Iemand een idee?
JeroenE
Vedette
Reg.: 17 september 2007
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
DarkChild
Moderator
quote:Puur kwaliteit en (dus) een falend aankoopbeleid. Is al eerder in dit topic besproken, ze schieten met hagel op de transfermarkt, betalen te veel voor middelmaat en hebben een vreemdelingenlegioen zonder ziel dat allang niet meer zo mooi en goed speelt als mensen denken. Gewoon oorzaak en gevolg dat ze geen succes hebben. Daarvoor moet je wel iets van een goed beleid hebben.
Kan iemand mij 'de' reden geven waarom Arsenal, met elk jaar toch weer een best goede ploeg, nooit in aanmerking komt voor de prijzen.
Wel in aanmerking, maar ze lijken altijd vroeg af te haken.
Zoals Schweinsteiger het ook al afvroeg deze week.
Ze draven hun acties té ver door, maar liggen er geen andere reden aan ten grondslag?
Wellicht is het een kwaliteitskwestie, toch ja. Maar dat kan ik me toch niet echt voorstellen.
Iets met mentaliteit dan? Te lief en te weinig voetballers die echt een winnaarsmentaliteit hebben?
Iemand een idee?
Vanavond is het trouwens Arsenal - Bayern Munchen. Ben benieuwd.
(plaatje)
quote:Hij wilde het middenveld versterken, maar Bayern is simpelweg beter.
Bazza schreef:
Tactische fout van Wenger op het middenveld, lijkt me duidelijk.
Lawro & Hansen
Icoon
Reg.: 29 december 2003
Kluivert_beste_9_ooit
International
quote:Ja ok, maar Arsenal had ik al een lange tijd niet meer zien voetballen, dus zodoende mijn vraag.
DarkChild schreef:
Puur kwaliteit en (dus) een falend aankoopbeleid. Is al eerder in dit topic besproken, ze schieten met hagel op de transfermarkt, betalen te veel voor middelmaat en hebben een vreemdelingenlegioen zonder ziel dat allang niet meer zo mooi en goed speelt als mensen denken.
DarkChild
Moderator
quote:Snap ik, er zijn heel veel mensen die denken dat het Arsenal van Henry en Bergkamp nog bestaat (bijvoorbeeld)
(...)
Ja ok, maar Arsenal had ik al een lange tijd niet meer zien voetballen, dus zodoende mijn vraag.
Bedankt voor de antwoorden iedereen.
quote:Wenger staat onder druk omdat zijn beleid naar verhouding ook veel geld kost en grotendeels achterhaald is.
Lawro & Hansen schreef:
Bij Arsenal maken ze mee waar we met Ajax al een tijdje aan gewend zijn: de poulefase, daarna nog maximaal één rondje en dan is het over. Het duurt even eer je je daarbij hebt neergelegd. Verder moeten ze er niet te hysterisch over doen nationaal geen prijzen meer te winnen, gezien de concurrentie en wat die te besteden hebben is dat niet meer dan normaal. Schik je in je rol, doe je best en zie dan wel waar je uitkomt. Meer kun je niet doen. Snap dan ook niet waarom Wenger nu zo onder druk staat.
Denman
Vedette
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Wel geinig, want wenger en de meeste arsenal fans klagen vaak dat de tegenstander speelt zoals arsenal vanavond
Denman schreef:
Wat een kansloos zootje bij Arsenal zegDebiele tackles en de scheids wat proberen te beïnvloeden, terwijl ze zelf zó dramatisch zijn..
champy95
Legende
Kluivert_beste_9_ooit
International
JeroenE
Vedette
Reg.: 17 september 2007
quote:Priceless is de slaapzak die hij regelmatig draagt tijdens wedstrijden.
champy95 schreef:
Wenger zn lijdende kop is altijd priceless
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 17,1% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.