Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ziggy
Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 23 maart 2009
quote:Ze hebben ongeveer £16.5 mln betaald.
Amsterhammer schreef:
Dat was weer leuk! Randdebiel Adbayor volledig terecht af met rood, maar wat heb ik genoten van Santi Cazorla! Wat een klasbak is die jongen! Wat hebben ze voor hem betaald?
Bazza
Icoon
Vak: -
Reg.: 20 januari 2002
Bazza
Icoon
Bazza
Icoon
JanTa
Idool
Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
quote:Arsenal zou best weleens een goede (tussen)stap voor Eriksen zijn.
Na bijna zeven jaar in het Emirates Stadium kan Arsenal eindelijk flink gaan verdienen aan de ‘nieuwe’ thuishaven. De overstap van het knusse Highbury naar het hypermoderne stadion kostte de club veel geld en pas nu beginnen the Gunners, commercieel gezien, de vruchten te plukken van de verhuizing. Coach Arsène Wenger is verheugd met het nieuws. “We komen er financieel veel sterker voor te staan en kunnen weer gaan investeren.” / Arsenal is in tegenstelling tot veel andere Engelse topclubs schuldenvrij en hield de voorbije jaren de hand op de knip als dat moest. Gevolg was wel dat de selectie steeds verder werd uitgehold, terwijl de concurrentie juist alsmaar sterker werd. Die tijden zijn, zo denkt Wenger, echter voorbij. “Het is mijn plan om deze groep in ieder geval bij elkaar te houden en indien mogelijk nog twee nieuwe spelers aan te trekken”, vertelde de Fransman op Al Jazeera. “We zullen weer groots gaan investeren. Dat kon eerst niet, omdat we gebonden waren aan financiële restricties vanwege de bouw van het nieuwe stadion. De club moest veel leningen terugbetalen”, legde Wenger uit. “Veel clubs die in dezelfde situatie zaten zijn uiteindelijk afgehaakt, maar wij zijn altijd in de top actief gebleven. We zijn misschien geen kampioen geworden, maar we spelen nog altijd op het aller-, allerhoogste niveau.” Fans van de Noord-Londense club moeten echter niet verwachten dat Arsenal de ene na de andere topvedette naar het Emirates Stadium haalt. “We zetten onze filosofie niet overboord, net als Barcelona. We willen de kern van het team binnenshuis ontwikkelen en met een paar spelers van buitenaf de ploeg verder versterken. Het zal dan gaan om jongens die écht een meerwaarde vormen”, aldus Wenger.
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Als je zijn track record qua aankopen bekijkt is het niet zo'n slecht idee
jasperdgg schreef:
Opvallend genoeg las ik gisteren juist dat Wenger deze winter weer de hand op de knip lijkt te gaan houden, tot teleurstelling van menig Arsenal-fan.
jasperdgg
Vedette
quote:Da's waar, hij is goed in koopjes, maar als de knip getrokken moet worden is het niet veel.
DarkChild schreef:
(...)
Als je zijn track record qua aankopen bekijkt is het niet zo'n slecht idee
DarkChild
Moderator
quote:Tja, definieer koopjes maar eens?
jasperdgg schreef:
(...)
Da's waar, hij is goed in koopjes, maar als de knip getrokken moet worden is het niet veel.
jasperdgg
Vedette
DarkChild
Moderator
quote:Inderdaad, ik ben ook niet zo heel overtuigd (meer) van het vakmanschap van Arsene Wenger. Leuk zo'n Foppe de Haan/Ferguson/Guy Roux type, maar het heeft eigenlijk pas zin als het je club verder brengt.
jasperdgg schreef:
Nou ja, spelers als RvP, Nasri en Song zijn met flinke winst doorverkocht. Ik ben het verder met je eens hoor, ik vind ook dat Arsenal absoluut niet als voorbeeld moet dienen. Zo zijn hun zogenaamd zelfopgeleide spelers gewoon spelers die zo rond hun 17e/18e aangekocht zijn, een beetje zoals de Denen bij ons. Wat op zich goed is natuurlijk is dat ze niet meer uitgeven dan er binnen komt. Maar we moeten ook niet vergeten dat het gewoon een van de rijkste clubs ter wereld is, die desondanks nationaal en Europees amper presteert.

jasperdgg
Vedette
Trabelcied
Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003
jasperdgg
Vedette
DarkChild
Moderator
quote:Zie reactie van jasperdgg, voor het middenveld hebben ze verder Wilshere en Ramsey nog.
Trabelcied schreef:
Zeg ik iets heel geks als ik Sneijder een goede optie zou vinden voor Arsenal? Ik vind het iig beter dan dat hij naar Galatasaray zou gaan. Hij komt dan in een team terecht die weer volledig om hem zou moeten draaien. Dat is denk ik ook de uitdaging die Sneijder zoekt. Ik zou het een mooie stap vinden. Ook gezien het feit dat die club alleen nog maar dingen te winnen heeft.
Trabelcied
Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003
quote:Cazorla is idd wel een spelmaker, maar staat over het algemeen toch behoorlijk diep bij Arsenal. Arteta vind ik persoonlijk niet goed genoeg voor het niveau dat Arsenal nastreeft. Sneijder vind ik aanmerkelijk beter en heeft dat ook al bewezen. Wilshire kan denk ik prima samen op t middenveld met Sneijder. Stevige controleur erachter en voetballen maar. In mijn ogen kan Sneijder voor veel meer voetballend vermogen zorgen dan dat er nu uitkomt.
DarkChild schreef:
(...)
Zie reactie van jasperdgg, voor het middenveld hebben ze verder Wilshere en Ramsey nog.
En is Cazorla de onbetwiste spelmaker.
Sneijder mag zijn handjes dichtknijpen als het Liverpool wordt, hij heeft sportief gezien weinig te kiezen.
En anders gaat zijn carriere als een nachtkaars uit bij Galatasaray of Anzhi.
Bazza
Icoon
jasperdgg
Vedette
quote:Sneijder gaat niet naar Arsenal omdat Arsenal geen interesse heeft, maar waar haal je vandaan dat het rond is met Galatasaray?
Bazza schreef:
Sneijder is rond met Galatasaray dus komt niet
JanTa
Idool
Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
Bazza
Icoon
quote:Goede vriend van mij kent veel belangrijke supporters van UltrAslan(supportersgroep Galatasaray).Bij de besprekingen tussen Inter en Gala zit de leider van UltrAslan ook aan tafel.En die heeft bevestigd dat het rond is, op wat kleine details na.
jasperdgg schreef:
(...)
Sneijder gaat niet naar Arsenal omdat Arsenal geen interesse heeft, maar waar haal je vandaan dat het rond is met Galatasaray?
DarkChild
Moderator
quote:Het probleem is, ze willen hem niet.
Trabelcied schreef:
(...)
Cazorla is idd wel een spelmaker, maar staat over het algemeen toch behoorlijk diep bij Arsenal. Arteta vind ik persoonlijk niet goed genoeg voor het niveau dat Arsenal nastreeft. Sneijder vind ik aanmerkelijk beter en heeft dat ook al bewezen. Wilshire kan denk ik prima samen op t middenveld met Sneijder. Stevige controleur erachter en voetballen maar. In mijn ogen kan Sneijder voor veel meer voetballend vermogen zorgen dan dat er nu uitkomt.
Liverpool zou ik bijna net zo erg vinden als Galatasaray. Daar lopen helemaal een stel droeftoeters rond die de term voetballer niet zouden mogen gebruiken. De enige die daar echt iets kan met een bal is suarez. Vind het dan ook nog steeds zonde dat hij daar naartoe is gegaan, maar dat is een ander onderwerp. Hoop daarom echt op een mooie Engelse club als Arsenal. Denk ook dat Yo zich in London ook prima kan vermaken
Bazza
Icoon
quote:Het is inmiddels 100% rond
Bazza schreef:
(...)
Goede vriend van mij kent veel belangrijke supporters van UltrAslan(supportersgroep Galatasaray).Bij de besprekingen tussen Inter en Gala zit de leider van UltrAslan ook aan tafel.En die heeft bevestigd dat het rond is, op wat kleine details na.
RyanDjango
Jeugdspeler
Uit: Leiden
Vak: 420
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 22 januari 2013
Bob de Ajacied
Ballenjongen
Reg.: 2 februari 2012
Bazza
Icoon
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 78,1% dat VVV Venlo wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.