Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 00:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 57 »

HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Droomaankoop: -
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 maart 2012 om 09:31:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heel zwak Arsenal imo (over beide wedstrijden gezien). Die 3-0 zegt imo weinig, het was ook gisteren weer veel te slordig. Veel passes die niet aankwamen, onzuiverheden ... Song vond ik opvallend. Redelijk de 1e helft, 2e helft echt nergens. Wellicht ook omdat ze bij Milan eindelijk doorhadden dat ze meer druk moesten zetten.

Jammer dat die 4-0 er niet inging, al zag ik Milan wel nog scoren daarna.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Arsène Wenger gaat rustig verder met zijn halfslachtige poging om weer aan te haken bij de Europese top. Na twijfelachtige aankopen als: Per Mertesacker 11 mln, André Santos 7 mln, Mikel Arteta 12 mln, Gervinho 12 mln, Chu-Young Park 3.5 mln. Vertrekt nu Lukas Podolski voor 13 mln naar Londen, opnieuw een speler die Arsenal niet sterker gaat maken. Enkel Oxlade-Chamberlain lijkt voor de toekomst een echte aanwinst te zijn. Waarom investeert Wenger niet in een paar echte toppers i.p.v. deze subtoppers te gaan halen? Haal een Götze, een Hazard of een Rossi al kost het wat meer geld, maar op deze manier komt Arsenal zeker niet verder. Je vraagt je af waar hij naar toe zou moeten, maar een vertrek van Van Persie zou heel begrijpelijk zijn.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

quote:HR
RodyTur10 schreef:

Arsène Wenger gaat rustig verder met zijn halfslachtige poging om weer aan te haken bij de Europese top. Na twijfelachtige aankopen als: Per Mertesacker 11 mln, André Santos 7 mln, Mikel Arteta 12 mln, Gervinho 12 mln, Chu-Young Park 3.5 mln. Vertrekt nu Lukas Podolski voor 13 mln naar Londen, opnieuw een speler die Arsenal niet sterker gaat maken. Enkel Oxlade-Chamberlain lijkt voor de toekomst een echte aanwinst te zijn. Waarom investeert Wenger niet in een paar echte toppers i.p.v. deze subtoppers te gaan halen? Haal een Götze, een Hazard of een Rossi al kost het wat meer geld, maar op deze manier komt Arsenal zeker niet verder. Je vraagt je af waar hij naar toe zou moeten, maar een vertrek van Van Persie zou heel begrijpelijk zijn.
HR
Podolski naar Arsenal? Zou ik een bron mogen?
HR
HR

Freakshow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 mei 2001

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Podolski naar Arsenal? Zou ik een bron mogen?
HR
Stond ook op VI vandaag. Is rond.
http://www.vi.nl/nieuws/217306/Bayern-ruim-een-miljoen-rijker-dankzij-transfer-Podolski.htm

[Dit bericht is veranderd door Freakshow (op 8 maart 2012 14:18:08).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Wat een beleid inderdaad. Hoe verzin je het...
HR
HR

Aad te Laat
International

Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002

Cacciatore schreef:

Wat een beleid inderdaad. Hoe verzin je het...
HR
Nouja, het is tenminste iemand die geen 21 óf 31 is, want dat zijn meestal de leeftijden van spelers die Wenger koopt.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Podolski kan in tegenstelling tot die andere spitsen die daar rondlopen een goal maken.

Met een paar versterkingen naast Alexander Song op het middenveld, heb je met Van Persie en Podolski een goed afmakend duo, mits de samenwerking er is.

Ik vind het geen gekke aankoop. Geen topspeler, maar wel een zeer nuttige aankoop.

Arsenal zal echter nog 2 topmiddenvelders en wat verdedigende opties nodig hebben
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Vermaelen schiet Arsenal naar de overwinning tegen Newcastle. Alleen Van Persie daagt daarna Krul uit en gelijk een opstootje. Zal lekker zijn bij het Nederlands elftal.
HR
HR

Stefano Ruiz
Vedette

Uit: Eemnes
Reg.: 28 oktober 2003

Die Krul zat na de 1-1 in de eerste helft alleen nog maar tijd te rekken, lekker voor ze dat ze dan in de allerlaatste minuut blessuretijd nog de 2-1 tegen krijgen! :)
HR
HR

Luis S.
Icoon

Stefano Ruiz schreef:

Die Krul zat na de 1-1 in de eerste helft alleen nog maar tijd te rekken, lekker voor ze dat ze dan in de allerlaatste minuut blessuretijd nog de 2-1 tegen krijgen! :)
HR
Maar wat Van Persie daarna doet is zielig en topspeler onwaardig. Helemaal als het een landgenoot is die nog met je samenspeelt bij het NL elftal ook.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Luis S. schreef:

(...)

Maar wat Van Persie daarna doet is zielig en topspeler onwaardig. Helemaal als het een landgenoot is die nog met je samenspeelt bij het NL elftal ook.
HR
Dat maakt geen fuck uit of je samen in het NL elftal speelt, dat tijdrekken is om gek van te worden en die Webb deed er niks aan. Of die het had moeten doen is wat anders, maar als dit het ergste is wat van Persie doet, kan ik er mee leven.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Dat maakt geen fuck uit of je samen in het NL elftal speelt, dat tijdrekken is om gek van te worden en die Webb deed er niks aan. Of die het had moeten doen is wat anders, maar als dit het ergste is wat van Persie doet, kan ik er mee leven.
HR
Zo zie ik het ook.

Héérlijke extase na de 2-1 van Vermaelen. Van het kijken naar die sprint raak ik al moe van. ;)

http://www.dailymotion.com/video/xpenxj_new21_videogames?start=32#from=embed

Voor de rest nog een aantal momenten:
http://arsenalist.com/2012/03/12/arsenal-vs-newcastle-highlights-3/

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 13 maart 2012 00:05:08).]
HR
HR

champy95
Legende

Die Krul zal wel iets gezegd hebben van 'Klaas is beter dan jou, Robin'
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

champy95 schreef:

HR
En toen werd Van Persie boos, omdat Krul niet goed Nederlands spreekt?
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

champy95 schreef:

HR
Denk dat die eerder zou hebben gelachen.

Krul gaat overigens tot waar die mag gaan... anders zou de scheids wel ingegrepen hebben. Als vPersie het niet eens is ermee, moet die dan bij de scheids wezen. Als we de WK finale spelen en vPersie staat voor, dan zie je hem zelf waarschijnlijk ook tijdrekken. vPersie zeurt een beetje. Hij laat het zijn hele emotie overnemen. Stop het in je spel, niet in je uiting naar anderen. En dan zie je hem de hele wedstrijd ook voor eigen succes gaan. Dat die op deze leeftijd nog niet weet daarmee om te gaan, is om zorgen over te maken voor oranje.

Er is bijna geen milimeter aan teamspel te bespeuren bij Robben en vPersie. Ook bij Sneijder en vdVaart, maar misschien wat minder. Het is een wonder dat we steeds ver komen met deze spelers. Het elftal is puur individualistisch ingesteld en ik reken hun clubcoaches en de bondscoach erop aan dat ze hun nooit enig teamspel hebben geleerd aan te brengen. Juist zulke spelers moeten ook goed in teamspel zijn, dat maakt hun perfect. Als we zonder enig teamspel al zover komen, hoe zou het dan zijn als hun allen ook ECHT goed teamspel hebben geleerd? Zouden we dan al 4x boven Spanje zijn en het beste elftal allertijden zijn ofzo?

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 13 maart 2012 00:25:18).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Vreemde reactie van "aanvoerder" van Persie
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Ik heb het niet gezien en kan het in die bovenstaande link niet vinden, iemand?
HR
HR
HR
HR

champy95
Legende

Geeft toch een kick voor een Arsenal supporter, om weer 1 punt achter de Spurs te staan.

Grote kans dat ze de beste ploeg in Londen zijn, en dan is het seizoen nog enigzins geslaagd.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

champy95 schreef:
Grote kans dat ze de beste ploeg in Londen zijnHR
Best off the rest......
HR
HR

Luis S.
Icoon

Arsenal weer verloren. En uiteraard Van Persie weer onsportief na afloop. Nog even wachten op Wenger zijn reactie maar het zal vast aan de scheids liggen.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Hou op man. Ziet het eerst niet, wil hem dan een hand geven waarop die Caldwell zijn hand terugtrekt en iets tegen hem zegt waarop van Persie vervolgens weer reageert. Hij schudt in hetzelfde filmpje nota bene nog een andere tegenstander zijn hand.

Van Persie is juist bij uitstek een hele sportieve jongen.
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010

Hendrix schreef:

Van Persie is juist bij uitstek een hele sportieve jongen.
HR
Van Persie is over het algemeen sportief, maar als het zoals gisteren eens niet lekker loopt dan raakt hij wel erg gefrustreerd. De druk dat alles bij Arsenal van hem afhangt is ook wel bijna onmenselijk hoog dit seizoen, dus wel een beetje begrijpelijk dat hij gefrustreerd raakt als het niet lukt. Wigan ging uiteraard ook flink tijdrekken na de voorsprong, dat was ook niet zo bevoordelijk voor Van Persie zijn humeur.

Ik vind het zeker voor een aanvoerder wel onproffesioneel overkomen om je frustraties zo te tonen. Tegen Newcastle ging hij ook al zo te keer tegen Krul toen het niet lukte.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Is inderdaad geen reet aan de hand, man. Die Wigan-gozer doet vervelend, Van Persie raakt daardoor geirriteerd.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 20,0% dat FC Emmen wint van De Graafschap. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!