Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 07:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 58 »

HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 februari 2007

quote:HR
Gonzalo Gerardo Higuain schreef:

Ik ben ze nu nog even aan het kijken tegen Wigan, in de League Cup. Wigan wordt gewoon weggespeeld door een stel kinderen (volgens mij was de oudste 23 jaar). En wat een doelpunten ook, typisch Arsenal, puur genialiteit. De 3-0 van Vela was de mooiste.
HR
Inderdaad, was een geweldige wedstrijd van Arsenal. Met daarvoor een sterke overwinning op ManU hoop ik dat ze de lijn kunnen doortrekken. Maar je weet het nooit, tegen de kleine clubs kunnen ze amper spelen en tegen de grote spelen ze weer geweldig. Een mooie redding van Fabianski was er ook een om in te lijsten.
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Rare middag bij Arsenal vandaag. Arsenal speelt niet goed natuurlijk, maar Aston Villa is gewoon veel beter. Ze domineren Arsenal compleet! Inmiddels hadden ze al zo'n 3-0 voor kunnen staan, ook hebben ze al een penalty gemist.
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

vr 21 nov 2008, 13:12 Aanvoerder Arsenal (Gallas) onder zware druk na incidenten'Knokpartij Van Persie in kleedkamer'

LONDEN - Het is oorlog bij Arsenal. William Gallas riskeert zijn aanvoerdersband bij Arsenal te verliezen, nadat de Fransman de vuile was tegenover de BBC heeft buiten gehangen.

Zo vertelde de verdediger dat de spitsen Robin van Persie en Theo Walcott aan het knokken waren in de kleedkamer tijdens de rust in de derby tegen aartsrivaal Tottenham Hotspur (4-4) en nam hij ook het beleid van trainer Arsène Wenger onder vuur. Niet meteen voorbeeldgedrag van een aanvoerder dus.

Gallas nam ook een collega onder vuur die zijn ploeggenoten constant zou uitschelden op het veld. "Hij is zes jaar jonger dan ik en de rest van de ploeg moet niets van hem weten", zei de 31-jarige Gallas tegen de BBC.

Arsenal-sterren Van Persie, Eboué en Sagna zijn 25 en komen dus in aanmerking. "Spelers kwamen bij mij klagen als aanvoerder over die speler. Als je hem dan aanspreekt tijdens de wedstrijd, dan krijg je ook een belediging naar je hoofd geslingerd. Dat kan zo niet verder."

Over de vechtpartij die hij moest blussen tussen Van Persie en Walcott meldde Gallas het volgende: "Er was een probleem, het enige wat ik gezegd heb is dat we dat probleem na de wedstrijd wel konden oplossen."

Misschien wilde Gallas wat extra promotie maken voor de lancering van zijn nieuwe autobiografie vandaag in Frankrijk.
HR
HR

Scholes
Veelbelovend talent

Uit: Moskou
Reg.: 6 februari 2006

Klinkt goed ;B Het zal Sagna wel zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Van Persie niet goed ligt in de groep en die vent is gewoon meesterlijk met een bal aan z'n voeten. 6 jaar ouder of niet, maar die dolt Gallas gewoon. En Eboué vind ik er het type niet voor. Meer zo'n harde werker die je nooit hoort klagen of iets dergelijks. Ach ja, allemaal oordelen terwijl je er niets van weet natuurlijk. Ben wel benieuwd of dat nog een keer naar buiten komt :)
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Scholes schreef:

Klinkt goed ;B Het zal Sagna wel zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Van Persie niet goed ligt in de groep en die vent is gewoon meesterlijk met een bal aan z'n voeten. 6 jaar ouder of niet, maar die dolt Gallas gewoon. En Eboué vind ik er het type niet voor. Meer zo'n harde werker die je nooit hoort klagen of iets dergelijks. Ach ja, allemaal oordelen terwijl je er niets van weet natuurlijk. Ben wel benieuwd of dat nog een keer naar buiten komt :)
HR
Ik ken Sagna verder niet maar van een afstand lijkt hij mij niet het type dat slecht zou liggen in de groep en iedereen een grote bek geeft. Hij komt op mij over als een rustig en bescheiden persoon.

Het is natuurlijk alleen maar speculeren, want de naam van de persoon zal voorlopig niet naar buiten komen. Tenzij deze snel weg is bij Arsenal. Dan zullen de verhalen wel komen.
HR
HR

Keje Molenaar
Idool

Reg.: 26 februari 2004

Wat een clown, die Gallas. Zo'n beperkte voetballer, die zich buiten het veld geregeld als een harlekijn in het nachtleven gedraagt, heeft kritiek op, zo lijkt het, de mentaliteit van Robin van Persie. Als ik Van Persie was, zou ik ook ageren tegen geschreeuw van gasten als Gallas. Van Persie heeft kwaliteiten die 5 tot 10 keer het niveau van die van Gallas overstijgen...
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Scholes schreef:

HR
Van Persie is in het verleden ook niet de makkelijkste gebleven. Sagne lijkt mij niet, mede omdat er volgens mij werd gerefereerd naar de wedstrijd tegen Spurs, waarin Sagna niet speelde.
HR
HR

Lewerissa
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Keje Molenaar schreef:

Wat een clown, die Gallas. Zo'n beperkte voetballer, die zich buiten het veld geregeld als een harlekijn in het nachtleven gedraagt, heeft kritiek op, zo lijkt het, de mentaliteit van Robin van Persie. Als ik Van Persie was, zou ik ook ageren tegen geschreeuw van gasten als Gallas. Van Persie heeft kwaliteiten die 5 tot 10 keer het niveau van die van Gallas overstijgen...
HR
Alleen is het probleem dat Gallas wel de aanvoerder is. Als ik me niet vergis is Puyol ook aanvoerder van een team met spelers 300x zo goed als hem. De aanvoerder is dat om een reden gespecificeerd door de coach. dan mag Van Persie zich nog zo goed vinden, hij speelt net als alle anderen in een team en niet voor zichzelf. En ik denk dat dat hetgene is wat Gallas erin probeert te krijgen.

Het ligt niet aan Gallas, want blijkbaar zijn er spelers naar Gallas gekomen om dit aan te kaarten. Lijkt me niet dat Gallas dit uit z'n duimpje zuigt om meer steun te hebben in een persoonlijke vete met Van Persie.

[Dit bericht is veranderd door Lewerissa (op 21 november 2008 15:41:58).]
HR
HR

jellie
Idool

Reg.: 13 september 2002

Lewerissa schreef:

(...)

Alleen is het probleem dat Gallas wel de aanvoerder is. Als ik me niet vergis is Puyol ook aanvoerder van een team met spelers 300x zo goed als hem. De aanvoerder is dat om een reden gespecificeerd door de coach. dan mag Van Persie zich nog zo goed vinden, hij speelt net als alle anderen in een team en niet voor zichzelf. En ik denk dat dat hetgene is wat Gallas erin probeert te krijgen.

Het ligt niet aan Gallas, want blijkbaar zijn er spelers naar Gallas gekomen om dit aan te kaarten. Lijkt me niet dat Gallas dit uit z'n duimpje zuigt om meer steun te hebben in een persoonlijke vete met Van Persie.
HR
Wel frapant dat Gallas zijn boek net vandaag in France gepresenteerd wordt. Ook opvallend dat Wenger Gallas al meermaals op de vingers heeft getikt over het doen van uitspraken in de media en over zijn nachtleven.
Dit is duidelijk exit Gallas.
HR
HR

0634
Legende

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Gallas mag God op zijn blote knietjes danken dat hij met een begaafde speler als Van Persie mag op komen draven.
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

'Gallas is aanvoerdersband kwijt'

Volgens diverse Britse media is William Gallas naar aanleiding van zijn recente uitspraken niet langer aanvoerder van Arsenal. De verdediger zal naar verluidt noch met de Londense club afreizen naar de Eastlands voor het treffen met Manchester City. Arsenal zal waarschijnlijk later in de avond tekst en uitleg geven.

"We hebben te weinig lef”, gaf de Franse verdediger donderdag te kennen in een interview. Door de vierde nederlaag van het seizoen tegen Aston Villa bedraagt de achterstand op koplopers Liverpool en Chelsea al negen punten. De ervaren (ex)aanvoerder van The Gunners kon het verschil met die ploegen wel duiden.

”We moeten als soldaten zijn. Om kampioen te worden, moet je iedere wedstrijd groots spelen en ervoor vechten. We spelen steeds vaker tegen ploegen die niet schuwen om gewoon ons spelletje mee te spelen en er de beuk in te gooien. Dat is iets waar we duidelijk moeite mee hebben”, vervolgde de international.

Gallas gaf toe dat er meer is dat er momenteel speelt binnen de club. “In de rust van de 4-4 tegen Tottenham Hotspur hadden we inderdaad een probleem. Het enige wat ik toen heb gezegd is: ‘jongens, dit lossen we na de wedstrijd op. Niet in de rust!’.” Ook zouden er spelers naar hem toe zijn gekomen om te klagen over teamgenoten.

Om welke spelers het gaat, wilde Gallas donderdag niet prijsgeven. “Ik probeer mijzelf een beetje te verdedigen door geen namen te noemen. Anders ben ik straks degene die het gedaan heeft. Ik ben 31, en de speler op wie ik doel is zes jaar jonger dan ik”, zo liet hij de rest over aan de fantasie van de toehoorders. Emmanuel Eboué, Bacary Sagna, Robin van Persie en de geblesseerde Eduardo da Silva zijn allen 25 jaar.

Tsja best wel zonde. Ik vind Gallas een erg goede verdediger en Arsenal zit al niet ruim in de verdedigers. Snap ook niet waarom dit niet intern kon blijven. Zoveel jonge spelers bij Arsenal en een van de oudste, misschien wel de oudste (?) gaat lopen spuien in de media. Erg dom en geen aanvoerder waardig.
HR
HR

een schaap - 2 jaar later
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Hij is ook niet goed genoeg, dus geen probleem voor Arsenal.
HR
HR

0634
Legende

William Gallas is niet langer aanvoerder van Arsenal. Arséne Wenger heeft de Franse verdediger hard gestraft voor zijn uitbarsting eerder vandaag.

Ook het duel met Manchester City moet Gallas aan zich voorbij laten gaan. Wenger heeft de 69-voudig Frans international buiten de selectie gelaten voor de uitwedstrijd van zaterdag.

Gallas hing de vuile was buiten, door te stellen dat een medespeler een rotte appel binnen de selectie van Arsenal zou zijn. De Fransman weigerde de naam te noemen, maar brengt het aantal beklaagden terug tot drie.

'Ik ben 31 jaar, de bewuste speler is zes jaar jonger dan ik.' Met deze opmerking blijven er drie potentiële spelers over. Robin van Persie. Emmanuel Eboué en Bacary Sagna zijn namelijk de 25-jarigen in de Arsenal-selectie.

Eerder dit seizoen hekelde Gallas het gebrek aan vechtlust in de in zijn ogen te jonge spelersgroep. HR
vi.nl

En weg is ie. Zoals Schaap al zei is het voetballend niet zo'n probleem Een geweldenaar is het niet. Maar het is wel vervelend omdat Arsenal niet heel royaal in de verdedigers zit. Maar Wenger kon natuurlijk niet anders.
HRHR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Arsenal is al geïnteresseerd in Daniel van Buyten van Bayern. Wenger kennende is het einde verhaal voor Gallas, ik ben er niet rouwig om. Gallas laat veel te veel steekjes vallen, zeker voor een aanvoerder.

Dit zal hopelijk voorlopig de achterhoede worden:

Sagna/Eboue - Toure - Djourou - Clichy

Toure of Cesc de aanvoerdersband, er gaan trouwens nu ook geruchten dat het niet v.Persie is maar (S)amir Nasri waarover het ging.

[Dit bericht is veranderd door Ja-Rudy1983 (op 22 november 2008 11:37:27).]
HR
HR

rbuitv
Talent

Reg.: 10 december 2006

was te verwachten als je je zo gaat gedragen naar buiten toe!
Wat wenger doet is logisch en dat kun je ook van hem verwachten!
Kijken wat ze er voor terug gaan toveren?!
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

Gallas mag God op zijn blote knietjes danken dat hij met een begaafde speler als Van Persie mag op komen draven.
HR
Ik heb altijd geleerd dat je als 'begaafde speler' je team moet leiden juist omdat je de beste bent. Ik walg van praktijken wanneer de beste spelers anderen lopen uit te schelden. Maar goed, v. persie was het misschien niet eens, maar ik zie hem er wel voor aan, aangezien ik hem van der vaart ook al eens de huid heb vol zien schelden in oranje (en als je aan van der vaart komt, kom je aan mij :B).
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Ja-Rudy1983 schreef:

Arsenal is al geïnteresseerd in Daniel van Buyten van Bayern.
HR
Dat zou ik dan weer niet doen als ik Arsenal was. Zelfde type verdediger als Senderos, en die pastte ook totaal niet bij Arsenal. Ze hadden beter een type Kompany bijvoorbeeld kunnen halen een half jaar geleden, al weet ik niet hoe goed hij precies is, maar het gaat me meer om het type. Of misschien loopt er wel een talentvolle Engelse verdediger rond... o nee, Arsenal wil natuurlijk geen Engelse spelers. ;)
HR
HR

0634
Legende

Van de film schreef:

(...)

Ik heb altijd geleerd dat je als 'begaafde speler' je team moet leiden juist omdat je de beste bent. Ik walg van praktijken wanneer de beste spelers anderen lopen uit te schelden. Maar goed, v. persie was het misschien niet eens, maar ik zie hem er wel voor aan, aangezien ik hem van der vaart ook al eens de huid heb vol zien schelden in oranje (en als je aan van der vaart komt, kom je aan mij :B).
HR
Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Maar ik neem de woorden van Gallas ook niet zomaar voor waarheid aan.
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Ongelofelijk geblunder in de verdediging van Arsenal zorgt voor de 1-0 van City, vlak voor rust.

2-0 City, fantastisch afgemaakt door Robinho.

[Dit bericht is veranderd door Gonzalo Gerardo Higuain (op 22 november 2008 17:17:53).]
HR
HR

Jesse V.
Talent

Uit: Utrecht
Vak: 426
Reg.: 12 juli 2006

3-0, penalty in de 90e minuut van Sturridge..
HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Misschien een wat voorbarige conclusie na 1 wedstrijd in z'n geheel gezien te hebben, maar Arsenal is geen schim meer van de ploeg van vorig jaar. Zo slecht als vandaag tegen City heb ik ze vorig jaar in ieder geval niet zien spelen. De hele balans in het team lijkt zoek.
HR
HR

Japie Mol
Vedette

Reg.: 27 april 2002

Ik heb de gehele wedstrijd zitten te kijken. Mijn conclusie: Als het loopt bij Arsenal is het fantastisch om te kijken, maar als het niet loopt dan erger ik mij dood aan ze. Dat oeverloze gepiel in de kleine ruimte waar 0,0 % rendement uitkomt begint je dan te irriteren.

Best leuk een ploeg waarvan de meeste spelers nog onder de 20 jaar zijn, maar blijkbaar redt je het daar niet mee. Bovendien lopen er buiten Van Persie en Adebayor totaal geen persoonlijkheden in het veld.

Bij een Chelsea (waar ik absoluut geen fan van ben) lopen ze bijvoorbeeld wel (eigenlijk te veel). Waar Chelsea te veel van heeft, heeft Arsenal te weinig.

[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 22 november 2008 18:03:03).]
HR
HR
Middenveld is echt dramatisch slecht met Song, Denilson en Diaby, een wereld van verschil met Hleb en Flamini. Achterin was het nooit echt betrouwbaar bij Arsenal maar als het middenveld en de aanval het laten afweten heb je helemaal niets meer.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Wenger moet in de winterstop maar even van zijn geloof vallen en wat ervaring kopen. Geld is er. Haal een Vieira terug, heb je in ieder geval een persoonlijkheid op het middenveld. Speelt Yaya bij Barça vaak?

Achterin zou ik het liefste Chivu zien, maar die zal wel onhaalbaar zijn. Misschien is Alex bij chelsea weg te halen.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Maar ik neem de woorden van Gallas ook niet zomaar voor waarheid aan.
HR
Ik ook niet, hoewel gallas natuurlijk niet heeft gezegd dat het v. persie is. Maar dan nog was ik het niet eens met je opmerking :P ;).
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,8% dat ADO Den Haag wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!