Ajax Netwerk
donderdag 17 april 2014 - 09:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 56 »

HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

quote:HR
AFCA 428 schreef:

Drie goals, een assist, topscorer van Arsenal en verantwoordelijk voor de 'hoge' klassering van Arsenal.

Jammer dat hij niet bij ons is opgeleid. Echt een typische Ajax speler in mijn optiek. Zonde dat feyenoord zo onzorgvuldig met hem is omgesprongen want zij hadden nog een hoop lol aan hem kunnen beleven.
HR
3 goals en 2 assists bedoel je?

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 4 februari 2012 19:17:07).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

sprbalotelli schreef:

Goh, die Chamberlain, wat een geweldenaar, die moet er zeker komen!
HR
Genot om naar te kijken inderdaad. Zeer on-Engels ook. Sowieso een prima wedstrijd dit van Arsenal. Na een schokkend slechte seizoensstart heeft Wenger het gewoon weer aardig op de rails, paniekaankopen of niet.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Ik zie die Oxlade-Chamberlain wel meegaan naar het EK. Zoveel opties voor de linkerkant hebben ze niet. Milner? Adam Johnson? Lennon?
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

Drie Kruizen schreef:

Ik zie die Oxlade-Chamberlain wel meegaan naar het EK. Zoveel opties voor de linkerkant hebben ze niet. Milner? Adam Johnson? Lennon?
HR
Ja, wordt moeilijk, als Capello slim is neemt ie hem mee, zeker gezien zijn vorm. Maar met Milner, Adam Johnson, Walcott, Lennon, Ashley Young, Downing, misschien zelfs Agbonlahor en eigenlijk kan Sturridge ook op de flank.

Persoonlijk zou ik Milner, Oxlade, Sturridge, Young en Johnson meenemen, maar Milner kan ook controlerend spelen dus Lennon zou ook mee mogen :B
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

jasperdgg schreef:

(...)

Genot om naar te kijken inderdaad. Zeer on-Engels ook. Sowieso een prima wedstrijd dit van Arsenal. Na een schokkend slechte seizoensstart heeft Wenger het gewoon weer aardig op de rails, paniekaankopen of niet.
HR
Heerlijke speler inderdaad. Volgens mij voor 18 miljoen aangetrokken toch? Van Persie is ook een heldje zeg. Pfoeh.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Je zou het niet kunnen verzinnen - in zijn laatste optreden schenkt Henry Arsenal nog een keer drie heel belangrijke punten.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Baal dat ik het gemist heb, dat moet een episch moment zijn geweest.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

jasperdgg schreef:

Baal dat ik het gemist heb, dat moet een episch moment zijn geweest.
HR
http://www.101greatgoals.com/gvideos/sunderland-1-arsenal-2-2/
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

De echte baas van het Emirates en Higbury. :B
HR
HR

Aaldert
Talent

Reg.: 16 januari 2012

Per Mertesacker :\(, daar wordt je toch treurig fan.
HR
HR

afcavooraltijd
Internationale topspeler

Reg.: 19 juli 2011

Hahahahaahaha ja wat is hij slecht heh niet normaal. Dan ben ik zo blij met ons centrum als je hem zo ziet stuntelen.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Wat een zwak elftal heeft Wenger van Arsenal gemaakt. Echt helemaal niks.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Pff, wat een afgang, zeg. :denk

Van Persie zal wel zeker in de zomer richting Spanje vertrekken.
HRHR
HR

lvdk
Internationale topspeler

Reg.: 8 januari 2011

Amsterhammer schreef:

Pff, wat een afgang, zeg. :denk

Van Persie zal wel zeker in de zomer richting Spanje vertrekken.
HR
Zie ook geen enkel punt waarom hij bij Arsenal zou blijven. Het is een zeer matig team waar hij keer op keer uitspringt. Zonder van Persie speelt Arsenal om plek 10-15.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Van de basis van vandaag komen Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky en Walcott gewoon tekort voor een topclub. Sczeszny en Sagna twijfel ik over, Van Persie en Ramsey zijn wel goede voetballers. Oxlade-Chamberlain is ook een talent, kan over een paar jaar belangrijk worden. Maar over het algemeen is het vrij treurig voor Arsenal.
HR
HR

afcavooraltijd
Internationale topspeler

Reg.: 19 juli 2011

Dat het een zinkend schip was was bij al eventjes bekend, maar dat het zo triest zo zijn tegen een niet eens zo geweldig spelend Milan poehh heey.
Wat een treurig zooitje zeg
HR
HR

BigBoy
International

Vak: 122
Reg.: 2 september 2003

Ben nooit Arsenal fan geweest, maar vindt dit toch wel erg treurig om te zien. Echte helemaal niets doet denken aan het team met ooit Henry, Ljungberg, Pires en Bergkamp.

Dan te bedenken dat Arsenal ergens op de vijfde plek ofzo staat... Lijkt me dat hun seizoen echt al lang en breed verloren is. Treurig zooitje daar...
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

Zat wel verbaasd te kijken hoe ze vaak grote afstanden proberen te overbruggen met nutteloze passing. Als het voetballende kant je beste kant is, probeer je er normaal gesproken toch gewoon via grondvoetbal eruit te komen? Ze geven het veels te snel op.

Heel af en toe ging het over de grond en dan kwam de bal ook eindelijk iets verder maar als je vPersie is een spits die je in combinatievoetbal vrij moet spelen. Ik was gewoon verbaasd. Wel hielden ze het veld goed groot. Maar veels te weinig beweging off the ball ook.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Dit was waar het al een paar jaar geleden op wees, dat nu de grootste Europese afstraffing volgt is voor velen mensen de druppel, maar onverwacht komt zoiets echt niet. Kijk eerder maar eens het resultaat tegen Manchester, maar ook vorig seizoen was het vaak zo, met wat klasbakken nog zoals hierboven aangehaald.

En de keeper nog als goed willen betitelen? Ik noem ze allemaal nog 'die keeper', teveel moeite om zo'n naam van prut te onthouden, dat terwijl ik een Gunner ben eigenlijk. Tsja, dan maar terug naar boring boring Arsenal? Dat is wel de tijd dat ik fan ben geworden.

Ben benieuwd wat er voor volgend seizoen op de planning staat, want het roer moet echt om, anders zul je een Tottenham e.d. voor vast voorbij zien steken op sportief vlak allereerst. Maar je zult zien, dat ze evengoed nog op de valreep een CL ticket bemachtigen en dat daar met verve op gewezen word.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Ik blijf nog altijd veel respect houden voor Wenger, voor alles waar die man voor staat van mooi, aanvallend en verzorgt voetbal met talenten die hij samen met zijn staf vanuit het niks opbouwt tot wereldsterren. Telkens maar weer een onbekend talent halen en de puntjes op de i zetten om hem vervolgens te verkopen aan de absolte top. Arsenal is een team met een eigen vermogen van ettelijke honderden miljoenen, een salarishuis dat vele malen minder is dan welke topclub dan ook en een team dat al jaren geen prijs meer heeft gepakt.

Door de jaren heen heeft Wenger een aantal fouten gemaakt, voornamelijk op het vlak van de transfers. Na het vertrek van Flamini mochten Song, Diaby en Denilson het gat op het middenveld opvangen. Alledrie waren ze te jong en van de laatste 2 hoor je niks meer. Na het vertrek van Gallas, Toure en Lehman zijn er nooit gedegen vervangers gehaald. Koscielny, Mertesacker, Djourou, Senderos en Vermaelen mochten het gat opvangen. Geen van allen zijn wereldtop.

Toen Robben, Sneijder en vdVaart voor een prikkie op te halen waren bleef Wenger slapen. Toen Stekelenburg voor een paar miljoen mocht vertrekken bleef Wenger slapen. Toen Pjanic naar Roma ging liep Wenger te slapen etcetera ad infinitum. Wenger zou het vertrek van zowel Nasri als Fabregas opvangen met Wilshere, Ramsey, Arteta en Benayoun. Als vervanger van Clichy koopt hij Santos en als je denkt dat het allemaal nog niet genoeg is koopt hij geen winger, gokt hij op Arshavin en komt er een of andere halve gare aziaat bij.

Nee, Wenger, je bent het kwijt. En uiteraard Bergkamp niet inbrengen in de finale tegen Barcelona zal ik nooit vergeten!
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Nou ben ik niet zo van het beoordelen op basis van één wedstrijd maar ik vond Arsenal gisteren wel heel slecht. Er liepen ook een aantal spelers in het veld die geen topvoetbal zouden moeten spelen. Thomas Rosicky bijvoorbeeld, Ramsay maar ook Vermaelen vond ik niet sterk. Die jonge jongen Oxlade Chamberlain kan nog wel wat worden. Maar het was opvallend te zien dat het pas een klein beetje ging lopen toen Henry er in kwam. Van Persie moet daar echt snel weg, die kan wel iets beters krijgen. En ik vraag me af wanneer die Arabieren die al hun geld in de club pompen aan de heer Wenger gaan vragen of hij zijn koffers wil pakken.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Madridista schreef:

Van Persie moet daar echt snel weg, die kan wel iets beters krijgen.

HR
Real Madrid? Kaka naar PSG en van Persie naar Madrid, is dat iets? ;)
HR
HR

Madridista
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Real Madrid? Kaka naar PSG en van Persie naar Madrid, is dat iets? ;)
HR
Nee Siempre wij hebben achter de spitsen Özil nog lopen en voorin hebben we Benzema en jouw vriend Pipita!!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Madridista schreef:

(...)

Nee Siempre wij hebben achter de spitsen Özil nog lopen en voorin hebben we Benzema en jouw vriend Pipita!!
HR
Tis ook niet echt iets wat mijn voorkeur zou hebben, maar wel een reeele optie. Net zoals het een optie is dat Wenger de vervanger van Mourinho zou kunnen worden tegen de tijd dat deze klaar is in Madrid...
HR
HR

Madridista
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Tis ook niet echt iets wat mijn voorkeur zou hebben, maar wel een reeele optie. Net zoals het een optie is dat Wenger de vervanger van Mourinho zou kunnen worden tegen de tijd dat deze klaar is in Madrid...
HR
Neeeeeee, dat nooit. Wenger wint nooit iets, van mij part mag, als Mou weggaat Pellegrini terugkomen of, nog beter, Bielsa halen!!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 56,3% dat Sevilla FC wint van Valencia. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!